abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:47:00 #1
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182826685


Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad genomen heeft. Paultje houdt namelijk niet zo van nachtbraken en het late tijdstip. Dat komt ook mede door zijn leeftijd. Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.

Het concept van Pauw blijft gewoon hetzelfde. Ouwehoeren over de waan en de urgentie van de dag. Van het geweld in het Midden-Oosten tot het geweld in het Oostblok. Van sport tot de politieke gebeurtenissen. Nu meer met een links kleurtje. Elke werkdag 23:00: Pauw!

Het geile Jeroen Pauw Twitteracount
Ik wil meer weten over Jeroen Pauw
Een koel linkje naar de site











Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182826687
Eerste
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182826689
Doe dit lekker bij omroep MAX.

FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.

(db:rollback:0)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:47:45 #4
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182826695
Dit is niet leuk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 23:48:07 #5
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182826699
Dit klinkt precies als dat programma met Willibrord laatst.
  Eindredactie Games maandag 29 oktober 2018 @ 23:48:26 #6
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182826704
quote:
9s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:46 schreef KennyPowers het volgende:
Is dit van belastingsgeld?
ja
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:48:58 #7
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182826713
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Dit klinkt precies als dat programma met Willibrord laatst.
Al die BN'ers zien hun kans schoon om van belastinggeld lekker op reis te gaan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Games maandag 29 oktober 2018 @ 23:49:05 #8
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182826715
jeej bruine sterrekijken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:49:24 #9
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182826721
Diederik is de ideale schoonzoon
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games maandag 29 oktober 2018 @ 23:50:12 #10
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182826734
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Diederik is de ideale schoonzoon
dus daarom is ie op tv. lekker gepusht door schoonpappie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:50:26 #11
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182826742
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Diederik is de ideale schoonzoon
Samson?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182826745
404 page not found
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:52:44 #13
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182826770
niemand die gaat kijken
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:52:46 #14
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182826771
Dat ga ik nooit vinden
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182826777
Jensen ++
De rest --
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:53:22 #16
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182826780
Welterusten vriendjes en vriendinnetjes
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games maandag 29 oktober 2018 @ 23:54:17 #17
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182826793
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Welterusten vriendjes en vriendinnetjes
kusjekroel
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:54:41 #18
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182826801
quote:
4s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:54 schreef Oscar. het volgende:

[..]

kusjekroel
Slaapt jouw cavia op je voeteneinde?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games maandag 29 oktober 2018 @ 23:58:49 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182826840
quote:
17s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:54 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Slaapt jouw cavia op je voeteneinde?
nee, dat zou raar zijn
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 00:17:46 #20
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182826987
quote:
4s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:58 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nee, dat zou raar zijn
wat ongezellig
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 00:57:13 #21
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_182827315
Ik zie net de herhaling...
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Buma geeft weer een non-antwoord
Buma zit daar elitair zichzelf te promoten.... en je zag hem (en anderen) ook continue wegkijken, o jee... ik krijg hier vast een vraag over. Hij heeft 10 minuten kunnen nadenken over zijn reactie... dat veiligheid boven alles gaat. Wat een oetlul.

Idd, te triest voor woorden hoe een onderneming en haar gebruikers ten grave worden gedragen. Die 3500 Sints kunnen dus ook naar de schroothoop, 25 man op zoek naar een andere baan en ca 2000 kinderdagverblijven investeren in busjes. Goed geregeld.

Het ministerie wil kennelijk als reactie, feitelijk de Sint wetgeving laten heroverwegen en het bedrijf dat volledig binnen de kaders opereerde of met de informatie die er nu is, lijkt te werken, gaat daarom failliet.

Het verhaal van die zg opgevoerde motor als mogelijk oorzaak is dan ook gelul. De Stint mag max 25km/h en gebruik maken van een 4KW motor. Wat ik nu begreep, is dat de Stint vollerdig binnen de kaders opereerde. Dat de Stint langzamer reed, betere accu's en zelfs een heus OnDoardDiagnostic systeem etc.etc. is kennelijk irrelevant. Ook het verhaal van dat de Stint ineens kan versnellen, is nu eenmaal het geval bij elk motorisch aangedreven voertuig.

Wat wel vreemd is, schuld ministerie, dat je voor een Stint geen rij/certificaat nodig hebt om 8 kids te in een plastic curverbox te vervoeren en elke begeleider daar (best doend) dus hupsend op mag rondkarren.

Die directeur deed z'n feitelijke betoog puur (regel)technisch en begrijpt platgeslagen niet (of juist precies) waar de "bestuurders"schoen wringt.
Pauw was imho ook wat gemeen op zoek om een technische Stint-oorzaak te vinden. Niet techneuten zullen er weinig van begrepen hebben. Wat die directeur vertelt is allemaal tamelijk logisch, prima uitlegbaar en ook raar dat het verbeterplan totaal terzijde is gelegd.

Los van het verschrikkelijke ongeluk waar niemand nog van weet wat er waarom precies aan de hand was, is het van de zotte om een hele voertuiggeroep in reactie radicaal wordt verboden. Symptoom oplossingen, heet dit.

Wanneer je dit principe zou loslaten op het toegestane wagenpark zou niemand morgen meer een auto of fiets mogen besturen, laat staan de straat op mogen gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland op haar smalst.....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_182829564
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 00:57 schreef Vallon het volgende:
Ik zie net de herhaling...

[..]

Buma zit daar elitair zichzelf te promoten.... en je zag hem (en anderen) ook continue wegkijken, o jee... ik krijg hier vast een vraag over. Hij heeft 10 minuten kunnen nadenken over zijn reactie... dat veiligheid boven alles gaat. Wat een oetlul.

Idd, te triest voor woorden hoe een onderneming en haar gebruikers ten grave worden gedragen. Die 3500 Sints kunnen dus ook naar de schroothoop, 25 man op zoek naar een andere baan en ca 2000 kinderdagverblijven investeren in busjes. Goed geregeld.

Het ministerie wil kennelijk als reactie, feitelijk de Sint wetgeving laten heroverwegen en het bedrijf dat volledig binnen de kaders opereerde of met de informatie die er nu is, lijkt te werken, gaat daarom failliet.

Het verhaal van die zg opgevoerde motor als mogelijk oorzaak is dan ook gelul. De Stint mag max 25km/h en gebruik maken van een 4KW motor. Wat ik nu begreep, is dat de Stint vollerdig binnen de kaders opereerde. Dat de Stint langzamer reed, betere accu's en zelfs een heus OnDoardDiagnostic systeem etc.etc. is kennelijk irrelevant. Ook het verhaal van dat de Stint ineens kan versnellen, is nu eenmaal het geval bij elk motorisch aangedreven voertuig.

Wat wel vreemd is, schuld ministerie, dat je voor een Stint geen rij/certificaat nodig hebt om 8 kids te in een plastic curverbox te vervoeren en elke begeleider daar (best doend) dus hupsend op mag rondkarren.

Die directeur deed z'n feitelijke betoog puur (regel)technisch en begrijpt platgeslagen niet (of juist precies) waar de "bestuurders"schoen wringt.
Pauw was imho ook wat gemeen op zoek om een technische Stint-oorzaak te vinden. Niet techneuten zullen er weinig van begrepen hebben. Wat die directeur vertelt is allemaal tamelijk logisch, prima uitlegbaar en ook raar dat het verbeterplan totaal terzijde is gelegd.

Los van het verschrikkelijke ongeluk waar niemand nog van weet wat er waarom precies aan de hand was, is het van de zotte om een hele voertuiggeroep in reactie radicaal wordt verboden. Symptoom oplossingen, heet dit.

Wanneer je dit principe zou loslaten op het toegestane wagenpark zou niemand morgen meer een auto of fiets mogen besturen, laat staan de straat op mogen gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland op haar smalst.....
Ja ze pakken de fabrikant, en iedereeen gaat verder vrij-uit, ik herinner me dat er een paar jaar geleden een probleem was met Volvo's, de auto ging bij snelheden van 120 km per uur ineens naar 30 km, je zal maar in de snelste rijbaan zitten als dit gebeurt! Maar toen hebben ze echt niet van de een op andere dag alle Volvo's in beslag genomen, bezitters konden gewoon op hun dooie akkertje naar de garage om de auto na te laten kijken! Hetzelfde met neerstortende vliegtuigen, een onderzoek om uit te vinden waarom en hoe, kan meer dan een jaar in beslaf nemen.....ondertussen vliegen ze gewoon door!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:29:00 #23
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_182834719
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:31 schreef ietjefietje het volgende:
Ja ze pakken de fabrikant, en iedereeen gaat verder vrij-uit, ik herinner me dat er een paar jaar geleden een probleem was met Volvo's, de auto ging bij snelheden van 120 km per uur ineens naar 30 km, je zal maar in de snelste rijbaan zitten als dit gebeurt! Maar toen hebben ze echt niet van de een op andere dag alle Volvo's in beslag genomen, bezitters konden gewoon op hun dooie akkertje naar de garage om de auto na te laten kijken! Hetzelfde met neerstortende vliegtuigen, een onderzoek om uit te vinden waarom en hoe, kan meer dan een jaar in beslaf nemen.....ondertussen vliegen ze gewoon door!
Cool zeg, thx4info. Dat Volvo heb ik dus - kennelijk, nu blijkt - letterlijk gehad in 2012. Reed in omgeving Brussel, 4e baan 130 of zo en ineens "Antiskid" (wielen zouden stilstaan) op het dashboard, noodloop, gierend en al ademhappend de vluchtstrook bereikt. Was nog een flinke reparatie (en eigen kosten), volgens (erg kort onderzoek) Volvo had ik in de uren daarvoor in de hete Franse bergen met die dikke V60 te veel geremd of zo en daarmee de ABS sensoren beschadigd. Afijn, destijds geen gelegenheid (gehad) om dat uit te (willen) zoeken, betalen, zweet afvegen en (te snel) vergeten.

Het blijft triest hoe de maatschappij en de industrie zich qua belangen zo opvallend verschuilt.
Die Stint is ook niet direct mijn ding om je kroost in te vervoeren, maar wel weer beter dan ze in de stad op weg van/naar zelf rond te laten hupsen. Het verhaal dat ze in een busje veiliger zitten is sws quatsch, busjes hebben krijgen ook ongelukken met treinen/overgangen of kunnen met slaande deuren, kinderhandjes afsnijden of krijgen ongelukjes bij het op de straat uitstappen.

Wat mij in de Pauw uitzending wel opviel, dat niemand van de "gasten" zich actief wilde bemoeien met het rampgeval. Een soort gemeenschappelijk afgesproken, onbeholpenheid van een oneerlijke aanpak.
Die directeur stond daar letterlijk in zijn hemd, zieltogend alleen zijn goedgekeurde product & bedrijf te verantwoorden.
Pauw stelde "doelgerichte" eigen schuldvragen, Buma mummelde wat over niet ter zake doende prioriteit veiligheid en de rest van het gezelschap keek ongemakkelijk om zich heen. Triest, en nogmaals kudo's hoe die Stint directeur daar zo "rustig" ontopic onder bleef.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_182834768
Jensen viel door de mand :X
SOONY
pi_182835125
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Diederik is de ideale schoonzoon
ex-schoonzoon
pi_182836248
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:29 schreef Vallon het volgende:

[..]

Cool zeg, thx4info. Dat Volvo heb ik dus - kennelijk, nu blijkt - letterlijk gehad in 2012. Reed in omgeving Brussel, 4e baan 130 of zo en ineens "Antiskid" (wielen zouden stilstaan) op het dashboard, noodloop, gierend en al ademhappend de vluchtstrook bereikt. Was nog een flinke reparatie (en eigen kosten), volgens (erg kort onderzoek) Volvo had ik in de uren daarvoor in de hete Franse bergen met die dikke V60 te veel geremd of zo en daarmee de ABS sensoren beschadigd. Afijn, destijds geen gelegenheid (gehad) om dat uit te (willen) zoeken, betalen, zweet afvegen en (te snel) vergeten.

Het blijft triest hoe de maatschappij en de industrie zich qua belangen zo opvallend verschuilt.
Die Stint is ook niet direct mijn ding om je kroost in te vervoeren, maar wel weer beter dan ze in de stad op weg van/naar zelf rond te laten hupsen. Het verhaal dat ze in een busje veiliger zitten is sws quatsch, busjes hebben krijgen ook ongelukken met treinen/overgangen of kunnen met slaande deuren, kinderhandjes afsnijden of krijgen ongelukjes bij het op de straat uitstappen.

Wat mij in de Pauw uitzending wel opviel, dat niemand van de "gasten" zich actief wilde bemoeien met het rampgeval. Een soort gemeenschappelijk afgesproken, onbeholpenheid van een oneerlijke aanpak.
Die directeur stond daar letterlijk in zijn hemd, zieltogend alleen zijn goedgekeurde product & bedrijf te verantwoorden.
Pauw stelde "doelgerichte" eigen schuldvragen, Buma mummelde wat over niet ter zake doende prioriteit veiligheid en de rest van het gezelschap keek ongemakkelijk om zich heen. Triest, en nogmaals kudo's hoe die Stint directeur daar zo "rustig" ontopic onder bleef.
Nog even over Volvo, dat is destijds bij Radar of Kassa uitvoerig besproken, misschien is daar nog wat officieler over terug te vinden.

Ik vond dat Pauw bleef zuigen bij die Stint directeur, dat moest ie eens vaker doen bij politieke gladjakkers!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182836339
Wat een onwijs gejank van Jensen

http://www.mediacourant.n(...)ci-willen-hier-niet/
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:02:33 #28
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_182836632
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:43 schreef ietjefietje het volgende:[..]
Nog even over Volvo, dat is destijds bij Radar of Kassa uitvoerig besproken, misschien is daar nog wat officieler over terug te vinden.
Thx.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vond dat Pauw bleef zuigen bij die Stint directeur, dat moest ie eens vaker doen bij politieke gladjakkers!
Dat was mijn gevoel ook. Nu lijkt Pauw mij ws niet nieyt begaafd met veel technisch inzicht en ik vermoed dat hij bij voorbaat de "emotie" volgde van zijn vooringenomen redactie. Lekker blijven zuigen aan niet onderbouwde aannames en voorbijgaan aan het "verbeter"-plan wat mij goed doortimmerd in de oren klonk.
Die directeur van de Stint kan/kon trouwens wel een "mediamens" gebruiken, hij had veel meer moeten hameren op de maatschappelijke (herkenbare) gevolgen (fabriek/persoon kwijt, bedrijfjes en kinderopvang die alle zeilen moeten bijzetten).

Daarna ging Pauw weer lekker als "oude" jongens onder elkaar weer een volgend elitair boek of (reis)programma inpluggen van een stel pluche zitters.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:19:38 #29
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182840010


pi_182840012
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:02 schreef Vallon het volgende:

[..]

Thx.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Dat was mijn gevoel ook. Nu lijkt Pauw mij ws niet nieyt begaafd met veel technisch inzicht en ik vermoed dat hij bij voorbaat de "emotie" volgde van zijn vooringenomen redactie. Lekker blijven zuigen aan niet onderbouwde aannames en voorbijgaan aan het "verbeter"-plan wat mij goed doortimmerd in de oren klonk.
Die directeur van de Stint kan/kon trouwens wel een "mediamens" gebruiken, hij had veel meer moeten hameren op de maatschappelijke (herkenbare) gevolgen (fabriek/persoon kwijt, bedrijfjes en kinderopvang die alle zeilen moeten bijzetten).

Daarna ging Pauw weer lekker als "oude" jongens onder elkaar weer een volgend elitair boek of (reis)programma inpluggen van een stel pluche zitters.
Precies! En Pauw, lekkere vrijgezel zonder kinderen heeft ook helemaal niet door wat de gevolgen zijn voor de kinderen zelf, zo kunnen ze niet meer naar een speeltuin, terwijl de regering juist beweging wil stimuleren want niet bewegen is ongezond! Moeten die kinderen maar op de stoel blijven zitten of achter de tv of computer!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182841742
Lekker roken met Jantje Slagter.
SOONY
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:07:39 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182842369
Geert Jan Knoops _O_ _O_
Altijd zinnige teksten :7
pi_182842499
Hertzberger :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182845841
quote:
Jensen vertelt in De Telegraaf van vandaag ook dat rechtse politici niet meer graag zouden aanschuiven in de talkshows. “Je ziet het niet alleen bij Wilders en Baudet, zelfs onze premier Mark Rutte schuift niet meer aan in talkshows. Terecht. Hij wordt aangevallen alsof hij een crimineel is. Terwijl Jesse Klaver wordt onthaald als de Messias.”

Dit is wel degelijk het geval. Bij Pauw misschien (tegenwoordig) in mindere mate maar bij Jinek was het wel heel erg doorzichtig.
pi_182846164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jensen vertelt in De Telegraaf van vandaag ook dat rechtse politici niet meer graag zouden aanschuiven in de talkshows. “Je ziet het niet alleen bij Wilders en Baudet, zelfs onze premier Mark Rutte schuift niet meer aan in talkshows. Terecht. Hij wordt aangevallen alsof hij een crimineel is. Terwijl Jesse Klaver wordt onthaald als de Messias.”

Dit is wel degelijk het geval. Bij Pauw misschien (tegenwoordig) in mindere mate maar bij Jinek was het wel heel erg doorzichtig.
Ik vind het echt klinkklare onzin. Waar wordt Jesse als de Messias gezien? Graag voorbeelden en linkjes. Rechts komt vaak zelf niet opdagen dan houdt het op. Sowieso dat hele links rechts gejank elke keer...
pi_182846254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jensen vertelt in De Telegraaf van vandaag ook dat rechtse politici niet meer graag zouden aanschuiven in de talkshows. “Je ziet het niet alleen bij Wilders en Baudet, zelfs onze premier Mark Rutte schuift niet meer aan in talkshows. Terecht. Hij wordt aangevallen alsof hij een crimineel is. Terwijl Jesse Klaver wordt onthaald als de Messias.”

Dit is wel degelijk het geval. Bij Pauw misschien (tegenwoordig) in mindere mate maar bij Jinek was het wel heel erg doorzichtig.
Ik bespeur bij Pauw en Jinek geen andere behandeling van linkse en rechtse politici. Wel merk ik bij Jinek continu het anti Trump.
AFCA!
pi_182847221
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:42 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik bespeur bij Pauw en Jinek geen andere behandeling van linkse en rechtse politici. Wel merk ik bij Jinek continu het anti Trump.
Ja dat wel, ben ook geen Trumop fan, maar dat ligt er wel dik bovenop bij Eva.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:29:06 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182847229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:....zelfs onze premier Mark Rutte schuift niet meer aan in talkshows. Terecht. Hij wordt aangevallen alsof hij een crimineel is.....
Rutte is ook een crimineel, erger nog een landverrader pur sang, die kregen in de oorlog wel hun verdiende loon 8-)
pi_182847408
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Rutte is ook een crimineel, erger nog een landverrader pur sang, die kregen in de oorlog wel hun verdiende loon 8-)
Ja die quote vond ik het dieptepunt.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:42:40 #40
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182847527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:37 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Ik vind het echt klinkklare onzin. Waar wordt Jesse als de Messias gezien? Graag voorbeelden en linkjes. Rechts komt vaak zelf niet opdagen dan houdt het op. Sowieso dat hele links rechts gejank elke keer...
Als je het een beetje volgt allemaal kun je gewoon concluderen dat niet alle politici dezelfde behandeling krijgen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182847546
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Als je het een beetje volgt allemaal kun je gewoon concluderen dat niet alle politici dezelfde behandeling krijgen.
wat dan? voorbeelden?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:44:55 #42
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182847578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:43 schreef Handleiding het volgende:

[..]

wat dan? voorbeelden?
Zoek even een willekeurige aflevering op.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182847597
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zoek even een willekeurige aflevering op.
Maak het eens concreet?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:46:18 #44
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182847608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:45 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Maak het eens concreet?
Nu geen tijd voor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182847623
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Nu geen tijd voor.
Ik wacht geduldig af. Altijd maar dat verontwaardigde geluid van links of rechts....
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:54:36 #46
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182847776
jahh
pi_182847781
welkom allen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182847796
Jan Slagter paft al lang weer, misschien wel stiekem op z’n zolder kamer
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:55:43 #49
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182847800
Ik pak alleen het eerste item mee
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182847801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Jan Slagter paft al lang weer, misschien wel stiekem op z’n zolder kamer
Ik geloof ook niet dat hij zonder kan.
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:56:12 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182847805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Jan Slagter paft al lang weer, misschien wel stiekem op z’n zolder kamer
En Marijnissen rookt Jan z'n pijp.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182847841
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:56 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En Marijnissen rookt Jan z'n pijp.
:D
pi_182847854
Marc Marie :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182847864
Elke dag files. Wat een genot :')
AFCA!
pi_182847865
inb4 rekeningrijden
pi_182847875
Gewoon luxere en grotere treinen maken.
AFCA!
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:01:36 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182847881
Babyboomers dood, dat scheelt ook veel
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182847894
Wie wil er nou om 8:00 met collega's lullen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182847896
Snelwegverbod voor Aygo's, Ups, Alto's en al die andere truttenschudders zou ook helpen.
pi_182847898
In Brazilië is nu een fascistische gek aan de macht die nog meer oerwoud gaat kappen.
AFCA!
pi_182847905
Die ene man destijds. Pure smaad
AFCA!
pi_182847906
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
In Brazilië is nu een fascistische gek aan de macht die nog meer oerwoud gaat kappen.
:')
pi_182847911
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:04 schreef JanCees het volgende:

[..]

:')
Wat?
AFCA!
pi_182847914
Genaaid door je NSB collega's. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182847918
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:04 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wat?
hoezo zou die meer oerwoud gaan kappen
pi_182847921
Bolsonaro prima vent verder
pi_182847927
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:04 schreef JanCees het volgende:

[..]

hoezo zou die meer oerwoud gaan kappen
Heeft hij aangegeven. Om de economie te stimuleren met plantages.
AFCA!
pi_182847938
Smerig spel van de overheid. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182847940
OM :') wat een ontzettende faalorganisatie.
pi_182847949
Als ik ooit een advocaat nodig heb en ik kan kiezen wie ik wil, dan kies ik voor Knoops of Spong.
AFCA!
pi_182847955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik ooit een advocaat nodig heb en ik kan kiezen wie ik wil, dan kies ik voor Knoops of Spong.
Ben jij Job Goschalk?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182847956
Knoopsgod
AFCA!
pi_182847958
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik ooit een advocaat nodig heb en ik kan kiezen wie ik wil, dan kies ik voor Knoops of Spong.
roethof
pi_182847963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:07 schreef superniger het volgende:

[..]

Ben jij Job Goschalk?
:D :')
AFCA!
pi_182847967
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:05 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Heeft hij aangegeven. Om de economie te stimuleren met plantages.
hij gaat ook meer tuig in favelas doodschieten lol

En doodstraf invoeren koekoek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:08:24 #76
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182847969
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
In Brazilië is nu een fascistische gek aan de macht die nog meer oerwoud gaat kappen.
Hehe gaat je moeder eindelijk eens kaal daar beneden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:08:34 #77
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182847972
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik ooit een advocaat nodig heb en ik kan kiezen wie ik wil, dan kies ik voor Knoops of Spong.
spong ,roethof of de gebroeders anker
pi_182847978
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:08 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

spong ,roethof of de gebroeders anker
De Ankers zijn irritant
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182847979
Mevrouwtje is mad. Ik ben ook mad.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:10:16 #80
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182847991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik ooit een advocaat nodig heb en ik kan kiezen wie ik wil, dan kies ik voor Knoops of Spong.
Ik kies gewoon niemand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:10:20 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182847993
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:09 schreef superniger het volgende:
Mevrouwtje is mad. Ik ben ook mad.
joods he
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182847994
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:09 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

De Ankers zijn irritant
En alcoholisten. Hun advocatenkantoor is wel erg succesvol trouwens.
AFCA!
pi_182847999
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:10 schreef Oscar. het volgende:

[..]

joods he
tr
pi_182848000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:09 schreef superniger het volgende:
Mevrouwtje is mad. Ik ben ook mad.
Terecht. Keer op keer blijkt het OM weer een ontzettende kneuzenkermis te zijn.
pi_182848007
koekoek
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182848015
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Terecht. Keer op keer blijkt het OM weer een ontzettende kneuzenkermis te zijn.
Corrupte bende joh
AFCA!
pi_182848018
Hirsch Ballin :r

Lock him up, lock him up.
pi_182848020
Ik vind het altijd wel mooi als iemand een rechtzaak tegen de staat wint.
AFCA!
pi_182848025
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi als iemand een rechtzaak tegen de staat wint.
heel goed

De staat :r
pi_182848033
Einde carrière Grappenhaus?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182848035
Stierenvechten :r
AFCA!
pi_182848039
stierenvechten boeeeeeeeeeeee
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182848041
Stierenvechten _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:14:30 #94
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:13 schreef superniger het volgende:
Einde carrière Grappenhaus?
die kon er weinig aan doen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:15:10 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848050
Zit Jetta aan tafel?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848053
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

die kon er weinig aan doen
Hij kan nu wel de fouten van de overheid toekennen.
AFCA!
pi_182848054
Stierenvechten :')


Rituele slachting flikker toch op tyfusmongool
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848056
Religieus ja man :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848064
Leuke grap van Jeroen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:16:41 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848067
Max is ook een stierenvechter.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848070
Mooie traditie dit
pi_182848073
;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:18:01 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848079
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:18:05 #104
2651 svann
night-hawk
pi_182848080
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:17 schreef JanCees het volgende:
Mooie traditie dit
Bewerkelijke slachting.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_182848082
Van tradities moet je afblijven
pi_182848084
Pauwgod
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:18:48 #107
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848085
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:18 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere spekpannenkoeken. :9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848086
Doet het voor het geld en de aandacht
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848094
Ik snap niet echt welke boodschap die Jef nu wil overbrengen
٩๏̯͡๏)۶
pi_182848098
Islamitisch ritueel slachten hoor je ze nooit over aan tafel en dan is dit ineens wel verwerpelijk.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:20:17 #111
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848100
Hou je bek kuthipster.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet echt welke boodschap die Jef nu wil overbrengen
Hoop loos gelul
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:20:47 #113
2651 svann
night-hawk
pi_182848105
Die toreador hangt van verkleed lidtekens aan elkaar.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_182848106
Maar waarom zit hij hier nu? Als verdediger van deze traditie, als criticus of als bewonderaar van die stierenvechter. Hij geeft mij geen duidelijk beeld van zijn mening.
AFCA!
pi_182848108
Ook graag compilatie waar de stier verliest
pi_182848110
Jammer dat die niet goed genoeg is geraakt -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848111
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Islamitisch ritueel slachten hoor je ze nooit over aan tafel en dan is dit ineens wel verwerpelijk.
Beide verwerpelijk maar dit vind ik nog wel wat erger.
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:21:26 #118
2651 svann
night-hawk
pi_182848112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet echt welke boodschap die Jef nu wil overbrengen
Zijn guilty pleasure.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:21:26 #119
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848113
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Maar waarom zit hij hier nu? Als verdediger van deze traditie, als criticus of als bewonderaar van die stierenvechter. Hij geeft mij geen duidelijk beeld van zijn mening.
om straks helemaal kapotgescheurd te worden op een woonboot
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Maar waarom zit hij hier nu? Als verdediger van deze traditie, als criticus of als bewonderaar van die stierenvechter. Hij geeft mij geen duidelijk beeld van zijn mening.
verdediger in principe
pi_182848127
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:21 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Beide verwerpelijk maar dit vind ik nog wel wat erger.
De stier heeft tenminste nog een kans strijdend ten onder te gaan.
pi_182848132
Zeg het hem
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848133
_O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:22:32 #124
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182848134
jan slagter _O_ _O_
pi_182848137
_O_ _O_ _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848138
Walgelijk moralisme weer.
pi_182848139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Islamitisch ritueel slachten hoor je ze nooit over aan tafel en dan is dit ineens wel verwerpelijk.
eens ja
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:23:01 #128
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848143
Wel zwak dat ze ingaan op de punten waar hij zelf al afkeer tegen heeft geuit. :') Typisch Pauw.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848144
Haha
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:23:05 #130
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848145
Jan, vroeger gingen oudjes ook achter de geraniums.

DOE DAT EENS
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848147
Het morele kompas van de npo slaat weer op hol
pi_182848148
Zo dan
AFCA!
pi_182848150
En nu halal slachten aanpakken.
Maar dat durven ze niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182848153
Iedereen mad
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182848155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:21 schreef svann het volgende:

[..]

Zijn guilty pleasure.
Dit _O-

Uit de naam van een religie zoiets goedpraten :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182848159
JAAAAAAAAAAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:24:18 #137
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848163
JOEL 4 PRESIDENT
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848164
Dierenmishandeling mag je ook al niet meer verwerpelijk vinden want dan ben je van de linkse club :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848167
Pauw niet ingrijpen. Laat dit nou maar even gaan.
AFCA!
pi_182848170
Topshow!
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:25:25 #141
2651 svann
night-hawk
pi_182848176
Ja..... Wie heeft er een kat? :7
Zo'n meedogenloze moordenaar?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_182848177
Ik koester geen wrok :')
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:25:49 #143
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848181
Is dit diezelfde show als waar die lachmeneer toen zat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848187
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik koester geen wrok :')
_O-

Zou mooi zijn als hij die stier een complimentje had gegeven.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:26:25 #145
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848190
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:25 schreef svann het volgende:
Ja..... Wie heeft er een kat? :7
Zo'n meedogenloze moordenaar?
Monkeyyboy
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848206
Haha burn.
pi_182848207
Zo dan keiharde diss wel
AFCA!
pi_182848210
Alles moet maar verboden tegenwoordig
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:27:45 #149
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848212
Kan dat wijf even d'r muil houden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:27:49 #150
2651 svann
night-hawk
pi_182848213
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:26 schreef Oscar. het volgende:

Monkeyyboy
Is ie al veilig binnen?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_182848214
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:27 schreef JanCees het volgende:
Alles moet maar verboden tegenwoordig
ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848217
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:27 schreef JanCees het volgende:
Alles moet maar verboden tegenwoordig
Cultuurmarxisme. De afkeer van het eigene.
pi_182848219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Cultuurmarxisme. De afkeer van het eigene.
oikofobie
pi_182848221
No fun allowed
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:28:40 #155
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182848225
hiddemaGOD _O_ _O_
pi_182848226
Hiddema wat een god
AFCA!
pi_182848228
smooth
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:28:50 #158
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848230
Hiddemeister _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848240
Witschge god
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:29:23 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848241
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
Hiddemeister _O_
pedo.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848242
Heeft hij geen talent

Genot
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:30:07 #162
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848246
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:29 schreef Oscar. het volgende:

[..]

pedo.
:?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848250
aww
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:30:45 #164
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848254
Bek houden wijf.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848256
Was dat wijf aan tafel niet tegen Dumpertreeten
pi_182848258
Andere dochters groeien op met Famke Louise
AFCA!
pi_182848264
zoemers
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182848267
Fortnite :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182848274
Lekker lachen om alcoholmisbruik in het verkeer jongens.
AFCA!
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:32:10 #170
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848275
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:31 schreef superniger het volgende:
Fortnite :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:32:14 #171
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848276
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:30 schreef JanCees het volgende:
Was dat wijf aan tafel niet tegen Dumpertreeten
Omdat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848289
Zou Rosanne haatneuken :@
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:33:55 #173
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848300
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:32 schreef KennyPowers het volgende:
Zou Rosanne haatneuken :@
Lijkt wel een jonge versie van Jetta Klijnsma.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:34:36 #175
2651 svann
night-hawk
pi_182848304
Wat er wél in zit staat tegenwoordig overal op.

Zij vervangt Teun?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:35:39 #176
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_182848313
WAT EEN GEOUWEHOER ZEG
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_182848316
Mensen met een allergie.
Aanstellers. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182848319
quote:
Niks mis met die rooie van dumpert
AFCA!
pi_182848323
quote:
Wat een aansteller.
pi_182848327
Mag die man ook nog even praten of wat
AFCA!
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:36:59 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848329
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Wat een aansteller.
Dumpert zonder adblocker kijken :') _!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848337
Laat die man ook nog even aan het woord. Zit er wat zielig bij.
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:37:29 #183
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848339
quote:
Gaar wijf, maar over de folders van de Livera hoor je d'r niet :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:37:30 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848340
Lactose allergie is ongeveer 3kwart van de wereld
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:37:52 #185
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848347
Allergisch zijn voor eten :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:38:06 #186
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182848349
Pittige kapselbattle
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:38:12 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182848350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Allergisch zijn voor eten :')
What can change the nature of a man?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:38:25 #188
2651 svann
night-hawk
pi_182848351
Vertel dat mijn broer dat het onzin is dat hij ergens buikpijn van krijgt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_182848354
Vegans on suicide watch
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:38:44 #190
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848355
Koemelk drinken :') _!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:39:00 #191
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848359
Dat is een flinke lap vlees.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182848360
Dat dit kan op de Nederlandse televisie. Ik ben gruwelijk mad.

:D
AFCA!
pi_182848363
Wat erg dat we omnivoren zijn.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:39:24 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182848364
Waarom geen paardenhoofd? Populair gemaakt in een zekere film.
What can change the nature of a man?
pi_182848366
Het is juist goed dat mensen die varkenskop eens zien.


Die zouden ze verplicht in de supermarkt bij de ham moeten hangen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848368
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:38 schreef Oscar. het volgende:
Koemelk drinken :') _!
Melk komt toch uit een machine in een fabriek? Huh
AFCA!
pi_182848369
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Dat dit kan op de Nederlandse televisie. Ik ben gruwelijk mad.

:D
straks steekt ie nog een joint op..
pi_182848370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef Coco. het volgende:
Waarom geen paardenhoofd? Populair gemaakt in een zekere film.
_O_ _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:39:42 #199
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848371
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:38 schreef Oscar. het volgende:
Koemelk drinken :') _!
Lekkere beker melk. :9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:39:42 #200
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848372
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben gruwelijk nat.

:D
Gefixed
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848374
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Melk komt toch uit een machine in een fabriek? Huh
ja klopt toch ook
pi_182848376
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is juist goed dat mensen die varkenskop eens zien.

Die zouden ze verplicht in de supermarkt bij de ham moeten hangen.
Ik ga daar geen hammetje minder van eten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:09 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182848377
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:38 schreef Oscar. het volgende:
Koemelk drinken :') _!
Wat is daar mis mee?
What can change the nature of a man?
pi_182848381
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef JanCees het volgende:

[..]

ja klopt toch ook
Gewoon rechtstreeks uit de uiers.
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:21 #205
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848382
Ik ga m'n stukje vlees niet opgeven :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:25 #206
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182848385
We zouden minder vlees moeten eten. Daarom flikker ik een varkenskop op tafel die ik daarna weggooi.
Haters everywhere but I don't really care.
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:27 #207
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848386
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Lekkere beker melk. :9
Geen hondenmelk drinken :') Geen paardenmelk drinken :') _!!!!!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848387
E-nummers _O_
Gluten _O_
Gist _O_
Lactose _O_
Dumpertreeten _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:40 #209
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848389
Tovert Pauw zometeen zwarte longen tevoorschijn bij Jan zijn onderwerp? _O_
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182848391
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik ga daar geen hammetje minder van eten.
Dat hoeft van mij ook niet hoor.

Maar wat bewustwording mag wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:46 #211
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182848392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga m'n stukje vlees niet opgeven :')
they took our meat.
pi_182848395
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:40 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Geen hondenmelk drinken :') Geen paardenmelk drinken :') _!
_O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182848398
Waar gaat dit over?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:41:18 #214
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:40 schreef Coco. het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Geen frettenmelk drinken :') _!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848400
Dit is toch ook geen nieuw verhaal
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182848403
Eens met deze man. Supermarktvlees is smerig.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:41:38 #217
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848405
quote:
Kan hij daarom zo goed darten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:41:48 #218
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848406
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:41 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Geen frettenmelk drinken :') _!
Geen caviamelk?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:41:55 #219
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182848407
Blije eikel.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_182848412
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gewoon rechtstreeks uit de uiers.
koe is de machine
pi_182848414
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:41 schreef matthijst het volgende:
Blije eikel.
Ah toch mooi iemand met een passie.
AFCA!
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:42:22 #222
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848415
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:41 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Geen caviamelk?
Die wilde ik bewaren voor later.

Geen hamstermelk drinken :') _!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:42:29 #223
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182848418
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:40 schreef yosander het volgende:

[..]


_O_
WTF
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:42:32 #224
2651 svann
night-hawk
pi_182848420
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is juist goed dat mensen die varkenskop eens zien.

Die zouden ze verplicht in de supermarkt bij de ham moeten hangen.
Zo'n exemplaar zou vast publieksvriendelijk glimlachen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:42:52 #225
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:41 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Geen caviamelk?
Wel karnemelk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:42:59 #226
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182848426
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:42 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ah toch mooi iemand met een passie.
Passie is een vrucht.
What can change the nature of a man?
pi_182848427
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is juist goed dat mensen die varkenskop eens zien.

Die zouden ze verplicht in de supermarkt bij de ham moeten hangen.
Krijgen we weer te maken met gekwetste religieuzen.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:43:06 #228
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848429
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wel karnemelk.
G E T S I E
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:43:10 #229
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848430
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wel karnemelk.
Kamelenmelk!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:43:11 #230
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848431
Slechte vrouw, wil niet eens koken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848434
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:42 schreef svann het volgende:

[..]

Zo'n exemplaar zou vast publieksvriendelijk glimlachen.
Gewoon met een haak door het kadaver zoals ze hangen in een slachthuis.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:43:29 #232
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848435
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:

[..]

G E T S I E
Lekker man.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848437
Koken :r
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:43:35 #234
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
Slechte vrouw, wil niet eens koken.
noem eens 5 vrouwelijke topchefs
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:43:39 #235
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848440
Zij was toch die ene die een kookboek schreef over kant en klaar maaltijden? :')!!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182848441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Krijgen we weer te maken met gekwetste religieuzen.
Dan lopen ze maar een stukje om tot het stuk waar een koe hangt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:43:56 #237
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182848443
'Ik doe ook zelf mn inkopen'

Zo zeg...
pi_182848446
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

noem eens 5 vrouwelijke topchefs
herman de blijker
pi_182848447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Zij was toch die ene die een kookboek schreef over kant en klaar maaltijden? :')!!
:D


Wat een figuur
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182848448
Gewoon piepkuikens in de kipnuggets
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:44:19 #241
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848449
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

noem eens 5 vrouwelijke topchefs
Waarom?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:44:35 #242
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848451
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Waarom?
vrouwen kunne niet koken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:44:41 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182848452
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:43 schreef xzaz het volgende:
'Ik doe ook zelf mn inkopen'

Zo zeg...
Ja dat doe ik ook als ik naar de Lidl ga.
What can change the nature of a man?
pi_182848453
Ik heb wel wat beters te doen dan praten met een slager.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:44:47 #245
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848454
Gister nog een carpaccio gehad bij vd Valk, lekker man
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182848460
Koop gewoon alles in de supermarkt. Geen zin om 5 winkels te bezoeken voor mijn vreten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:45:14 #247
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848461
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:44 schreef JanCees het volgende:

[..]

herman de blijker
Die zou er weleens vijf opgegeten kunnen hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848462
Piet van den Berg wordt druk
AFCA!
pi_182848465
jan _O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:45:34 #250
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848467
Jan is fan van 33 jaar lang gerijpte rosbief.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182848468
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:45 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Die zou er weleens vijf opgegeten kunnen hebben.
heeft wel tieten
pi_182848470
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:45 schreef superniger het volgende:
Koop gewoon alles in de supermarkt. Geen zin om 5 winkels te bezoeken voor mijn vreten.
Gewoon een geit ritueel slachten op het balkon.
pi_182848471
Wat die kerel over vlees zegt is wel de waarheid.
In Nederland hebben we het smakelooste vlees op het bord omdat er weinig vet aan moet zitten, en makkelijk bereiden moet zijn..
Dus filet..

Verder heeft eigenlijk niemand ooit een deel van de keten van de massaproductie van vlees gezien.

Een deel blijft onderbelicht. Een deel wordt zwaar overdreven door wakker dier en c.s. maar het ware verhaal te zien krijgen is lastig..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:45:56 #254
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848472
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:44 schreef Oscar. het volgende:

[..]

vrouwen kunne niet koken
Oneens.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:46:09 #255
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_182848473
geitenvlees is ook lekker
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:46:19 #256
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848475
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:45 schreef JanCees het volgende:

[..]

heeft wel tieten
Echte smaballen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:46 schreef dvdfreak het volgende:
geitenvlees is ooklekker
de rosbief van je moeder ook
pi_182848480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat die kerel over vlees zegt is wel de waarheid.
In Nederland hebben we het smakelooste vlees op het bord omdat er weinig vet aan moet zitten, en makkelijk bereiden moet zijn..
Dus filet..

Verder heeft eigenlijk niemand ooit een deel van de keten van de massaproductie van vlees gezien.

Een deel blijft onderbelicht. Een deel wordt zwaar overdreven door wakker dier en c.s. maar het ware verhaal te zien krijgen is lastig..
Precies ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:46:57 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848481
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:46 schreef JanCees het volgende:

[..]

de rosbief van je moeder ook
:D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848482
Wild van de jager is ook wel lekker
AFCA!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:47:02 #261
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182848483
Hoe smaakt mensenvlees dan?
pi_182848486
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:47 schreef xzaz het volgende:
Hoe smaakt mensenvlees dan?
naar kip
pi_182848489
NIET :o
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:47:53 #264
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848491
niet roken maar wel pleisters gebruiken :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:48:14 #265
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
Wild van de jager is ook wel lekker
Een neger op jacht is een jager of neger?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848496
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:47 schreef xzaz het volgende:
Hoe smaakt mensenvlees dan?
pi_182848498
Stoppen met roken is best makkelijk. Na een maand heb je de behoefte al niet meer. Een maandje volhouden kan iedereen wel toch met een beetje inzet.
AFCA!
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:48:23 #268
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182848499
wtf
What can change the nature of a man?
pi_182848500
2 pakjes per dag god
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:48:29 #270
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848501
HOEVEEL PAKJES VAN MIJN BELASTINGGELD
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:49:52 #271
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182848510
Roken :')
pi_182848513
Niks tegen rokers hoor maar dat gejank dat je niet kan stoppen :')
AFCA!
pi_182848519
Dat dekbedovertrek heb ik ook
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182848522
Pi-Air lookalike.
pi_182848524
Goed kapsel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:51:15 #276
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182848526
wel dikke reclame voor Malboro
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182848527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:51 schreef superniger het volgende:
Goed kapsel.
Dat haar kun je ook roken.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:52:11 #278
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182848530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:50 schreef KennyPowers het volgende:
Dat dekbedovertrek heb ik ook
Mag jij je kamer uit?
pi_182848532
Ook wel te horen dat ze veel rookt
AFCA!
pi_182848538
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat die kerel over vlees zegt is wel de waarheid.
In Nederland hebben we het smakelooste vlees op het bord omdat er weinig vet aan moet zitten, en makkelijk bereiden moet zijn..
Dus filet..

Verder heeft eigenlijk niemand ooit een deel van de keten van de massaproductie van vlees gezien.

Een deel blijft onderbelicht. Een deel wordt zwaar overdreven door wakker dier en c.s. maar het ware verhaal te zien krijgen is lastig..
Vaak zat gezien hoor.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:53:07 #281
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182848539
Vaag kapsel.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:53:37 #282
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848542
Ik rook niet want dan krijg je rimpels
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182848547
Toch nog een winnaar
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:54:02 #284
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182848549
Ik rook niet want het kost geld.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:54:20 #285
2651 svann
night-hawk
pi_182848550
Je gaat waarschijnlijk beroerd dood als je te lang blijft roken.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:54:21 #286
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848551
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik rook niet want dan krijg je rimpels
Die krijg je toch wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:54:37 #287
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848553
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:54 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Die krijg je toch wel.
Nou :'(
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:55:24 #288
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182848557
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:54 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Die krijg je toch wel.
sow
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:55:26 #289
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848558
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:54 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Nou :'(
Meisje toch :X
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848559
SNEL NOG EVEN VOLPOSTEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:55:48 #291
2651 svann
night-hawk
pi_182848560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:54 schreef monkyyy het volgende:

Nou :'(
Je hebt iig geen asbakkenlucht om je heen hangen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:55:49 #292
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182848562
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:55 schreef superniger het volgende:
SNEL NOG EVEN VOLPOSTEN
En dan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182848565
pauwgod
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182848572
Slagter :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:56:40 #295
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_182848574
Even de nachtcrème aanbrengen en dan slaapie doen :z
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_182848579
Nog even een mooie dis naar Jan.
pi_182848580
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')