abonnement Unibet Coolblue
pi_182851975
Greys, ik zou je een seintje geven als het nieuwe seizoen Perfecte Plaatje begint (ik keek net even), en dat is dus toevallig vandaag! :P

20:30 op RTL4.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 10:03:32 #102
163650 Greys
pi_182852016
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Omdat de kans vrij groot is dat als een artiest voldoet aan jouw wensenlijstje, hij/zij toch al enigszins naam zal hebben gemaakt.

Maar goed, laten we hopen dat die volslagen onbekende artiest er is, zoals Waylon destijds in z'n caravan, of waar woonde hij ook alweer.
Ja ik snap wel beetje wat je bedoelt. Zou namelijk zelf ook alleen 'bekenden' kunnen noemen.
Maar Davina bv valt (nog) wel een béétje onder onbekend toch? Al heeft die dan inderdaad volgens mij weer nooit voor grote zalen gespeeld nog. Maar dat komt de komende maanden zag ik. In vier locaties concerten waarvan er drie al uitverkocht zijn en de vierde naar een grotere zaal is gegaan wegens veel kaartverkoop. Dus sowieso goed voor haar om ervaring op te doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182852157
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik snap wel beetje wat je bedoelt. Zou namelijk zelf ook alleen 'bekenden' kunnen noemen.
Maar Davina bv valt (nog) wel een béétje onder onbekend toch? Al heeft die dan inderdaad volgens mij weer nooit voor grote zalen gespeeld nog. Maar dat komt de komende maanden zag ik. In vier locaties concerten waarvan er drie al uitverkocht zijn en de vierde naar een grotere zaal is gegaan wegens veel kaartverkoop. Dus sowieso goed voor haar om ervaring op te doen.
Davina valt zeker nog onder onbekend. Dat kind had nog niet eens een wikipedia pagina voordat De Beste Zangers begon. Eigenlijk begonnen we wat van dr te horen toen Pink haar filmpje bekeek. Terwijl ze ook al aan meerdere talentenjachten heeft meegedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 10:21:49 #104
163650 Greys
pi_182852295
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:01 schreef Guanabana het volgende:
Greys, ik zou je een seintje geven als het nieuwe seizoen Perfecte Plaatje begint (ik keek net even), en dat is dus toevallig vandaag! :P

20:30 op RTL4.
Ohhh leuk, dank je! Ga ik het ook een keer volgen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 10:24:12 #105
163650 Greys
pi_182852325
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:11 schreef iBenny het volgende:

[..]

Davina valt zeker nog onder onbekend. Dat kind had nog niet eens een wikipedia pagina voordat De Beste Zangers begon. Eigenlijk begonnen we wat van dr te horen toen Pink haar filmpje bekeek. Terwijl ze ook al aan meerdere talentenjachten heeft meegedaan.
Weet jij heel toevallig waarom ze niet heel ver kwam bij The Voice? Of Got Talent? Of wat was het ook alweer? :@

En dat van Pink was echt heel tof ja :D Zat het van de week nog even te kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182852411
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet jij heel toevallig waarom ze niet heel ver kwam bij The Voice? Of Got Talent? Of wat was het ook alweer? :@
Idols :P

Omdat ze in de laatste ronde het duet met iemand andere verneukte. Maar dat was niet echt haar schuld. Maar alsnog is ze in de laatste jaren wel superveel beter geworden.

Sorry ik ben niet iBenny :@
Koel en donker bewaren
pi_182852525
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Idols :P

Omdat ze in de laatste ronde het duet met iemand andere verneukte. Maar dat was niet echt haar schuld. Maar alsnog is ze in de laatste jaren wel superveel beter geworden.

Sorry ik ben niet iBenny :@
Je kunt sowieso dat soort programma's beter niet winnen, dat is eigenlijk de kiss of death. Maar de meeste van dat soort namen zingen toch wel ergens rond, Davina kwam ik ook al wel eens tegen bij DWDD en RTL Late Night. Ze zat ook niet voor niks bij Beste Zangers, al is Glen Faria natuurlijk ook niet echt een ster.
pi_182852551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Idols :P

Omdat ze in de laatste ronde het duet met iemand andere verneukte. Maar dat was niet echt haar schuld. Maar alsnog is ze in de laatste jaren wel superveel beter geworden.

Sorry ik ben niet iBenny :@
Nou ehhh.. Dat dus. Ik was het filmpje al aan het zoeken. Heb jij die toevallig wel gevonden?
pi_182852668
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nou ehhh.. Dat dus. Ik was het filmpje al aan het zoeken. Heb jij die toevallig wel gevonden?
Koel en donker bewaren
pi_182852746
Ja, die is goed met zichzelf aan de slag gegaan. Al is het haar duetpartner die vals zingt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 10:54:08 #112
163650 Greys
pi_182852818
Ohhh nu snap ik dat ze bij de laatste aflevering van De Beste Zangers zei 'duetten daar ben ik niet zo goed in :D '.

Dat verwees dan vast een beetje naar dit. Want zelfspot heeft ze wel viel me al op in dat programma. Ook over hoe ze Nederlandstalig zingt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 10:58:33 #113
163650 Greys
pi_182852876
Lees net dat ze op 1 én 3 staat in iTunes? Met nummers van De Beste Zangers? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182853329
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:58 schreef Greys het volgende:
Lees net dat ze op 1 én 3 staat in iTunes? Met nummers van De Beste Zangers? :D
Klopt. 'Duurt te lang' staat op 1 in Itunes, en 2 in Spotify (achter Frenna en Boef, die belanden nog op 1 als ze een scheet laten en dat uitbrengen).

Als ik haar was zou ik dat nummer in het Engels vertalen. Potentiële wereldhit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 11:31:54 #115
163650 Greys
pi_182853420
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Klopt. 'Duurt te lang' staat op 1 in Itunes, en 2 in Spotify (achter Frenna en Boef, die belanden nog op 1 als ze een scheet laten en dat uitbrengen).

Als ik haar was zou ik dat nummer in het Engels vertalen. Potentiële wereldhit.
Ja ik vind het ook een leuk nummer. En past vooral echt goed bij haar.

Wel grappig, want had nooit van Glen Faria gehoord voor dit programma :@ En die blijkt dus dit soort nummers te kunnen maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182853682
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook een leuk nummer. En past vooral echt goed bij haar.

Wel grappig, want had nooit van Glen Faria gehoord voor dit programma :@ En die blijkt dus dit soort nummers te kunnen maken.
Ik ook niet. Hij heeft trouwens ook Daily van Vinchenzo (mee)geschreven.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 12:39:41 #117
163650 Greys
pi_182854637
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik ook niet. Hij heeft trouwens ook Daily van Vinchenzo (mee)geschreven.
Oh :o

Daar moeten ze duidelijk eens iets mee doen, met die Glen. 'Ze' als in AvroTros ESF commissie. :D Want we kunnen natuurlijk best een stel Zweedse producers laten aanrukken, maar dit zou leuker zijn. Vind ik. Leuke gast ook. Gun hem dit succes ook van de #1.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182854714
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh :o

Daar moeten ze duidelijk eens iets mee doen, met die Glen. 'Ze' als in AvroTros ESF commissie. :D Want we kunnen natuurlijk best een stel Zweedse producers laten aanrukken, maar dit zou leuker zijn. Vind ik. Leuke gast ook. Gun hem dit succes ook van de #1.
En hij had natuurlijk ook dat hitje met Jan Smit en Alain Clark, daar op Ibiza geschreven.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 12:58:33 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182854933
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Omdat de kans vrij groot is dat als een artiest voldoet aan jouw wensenlijstje, hij/zij toch al enigszins naam zal hebben gemaakt.

Maar goed, laten we hopen dat die volslagen onbekende artiest er is, zoals Waylon destijds in z'n caravan, of waar woonde hij ook alweer.
Maar dan draai je het dus om ;) Uiteraard is het heel mooi als een goede artiest zich zelf aanmeldt. Maar meestal wordt iemand gevraagd. Dan is het wel zo handig dat je dan eerst een schets maakt vanuit een wensenlijstje.

En die tweede opmerking slaat natuurlijk nergens op :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 14:56:16 #120
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 15:37:29 #121
163650 Greys
pi_182857749
Opruim/weggooi update:

De containert is zo goed als vol. *O*

En omdat ik me zoooooo fijn voel met minder spullen schiet ik direct door in het volgende project: de Capsule Wardrobe of Project 333.
Een heel seizoen doen met 33 kledingstukken. En verder niks in je kledingkast en niks anders dragen maar combineren. Dat is INCLUSIEF schoenen en jassen en tassen en sjaals etc :P (wel exclusief ondergoed sportkleren pyjama etc).

Zin an! Weg weg weg met de rest, ik wil minder minder minder spullen. O+

Voorbeeld:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:31:19 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182859989
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:37 schreef Greys het volgende:
Opruim/weggooi update:

De containert is zo goed als vol. *O*

En omdat ik me zoooooo fijn voel met minder spullen schiet ik direct door in het volgende project: de Capsule Wardrobe of Project 333.
Een heel seizoen doen met 33 kledingstukken. En verder niks in je kledingkast en niks anders dragen maar combineren. Dat is INCLUSIEF schoenen en jassen en tassen en sjaals etc :P (wel exclusief ondergoed sportkleren pyjama etc).

Zin an! Weg weg weg met de rest, ik wil minder minder minder spullen. O+

Voorbeeld:

[ afbeelding ]
Wow.
Als ik een heel seizoen met 33 kledingstukken zou moeten doen, dan zou ik toch eerst heel wat kleding moeten bijkopen. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_182860428
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wow.
Als ik een heel seizoen met 33 kledingstukken zou moeten doen, dan zou ik toch eerst heel wat kleding moeten bijkopen. :o
Dit _O-
Koel en donker bewaren
pi_182860504
Maar ik ben ook wel een vrij afwijkende vrouw (als je even uitgaat van de 'cliché vrouw' dan hè) wat dat betreft. Ik heb vrij weinig kleding, ik draag eigenlijk maar één of twee paar schoenen en dan koop ik weer nieuwe, en heb 1 tas die ik altijd gebruik (oke en nog een heel kleintje) en 1 sjaal. Ik ben van 'ik heb een tas, dus ik ben klaar'.

Voornamelijk omdat ik het haat om geld uit te geven aan dat soort spullen. Ben allang blij als ik van alles iets heb en genoeg heb om een seizoen door te komen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 18:02:36 #125
163650 Greys
pi_182860673
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wow.
Als ik een heel seizoen met 33 kledingstukken zou moeten doen, dan zou ik toch eerst heel wat kleding moeten bijkopen. :o
Voor mannen is het 20 stuks :D

En ik dacht ook dat het veel was, maar ik heb veel meer dan 33 stuks in m'n kast liggen, zo bleek. Alleen al iets van 17 spaghetti-hemdjes die ik onder tops en truien doe. Iets van 20 jurkjes die ik nooit draag. Zeven broeken waarvan ik er maar 2 draag. 8 truien waarvan er 6 inmiddels heel lelijk waren maar er toch nog lagen etc.

Lekker uitgemest in elk geval *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 18:04:08 #126
163650 Greys
pi_182860720
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik ben ook wel een vrij afwijkende vrouw (als je even uitgaat van de 'cliché vrouw' dan hè) wat dat betreft. Ik heb vrij weinig kleding, ik draag eigenlijk maar één of twee paar schoenen en dan koop ik weer nieuwe, en heb 1 tas die ik altijd gebruik (oke en nog een heel kleintje) en 1 sjaal. Ik ben van 'ik heb een tas, dus ik ben klaar'.

Voornamelijk omdat ik het haat om geld uit te geven aan dat soort spullen. Ben allang blij als ik van alles iets heb en genoeg heb om een seizoen door te komen.
Ik ben van het veeeeel te lang bewaren 'want stel dat ik het toch ooit nog eens aan wil'. Op zich draag ik dus ook best weinig verschillende kledingstukken. Dus kan de rest wel weg. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182860778
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben van het veeeeel te lang bewaren 'want stel dat ik het toch ooit nog eens aan wil'. Op zich draag ik dus ook best weinig verschillende kledingstukken. Dus kan de rest wel weg. :P
Ik heb geloof ik niet zo'n moeite om dingen weg te doen :P

Ik hou van overzicht in mijn kledingkast en het gevoel dat er geen overbodige zooi in ligt. En ach, als ik iets een paar seizoenen niet heb gedragen dan ga ik er niet vanuit dat het ineens weer een revival krijgt.

(dit allemaal overigens niet om mezelf op de borst te kloppen ofzo hè, want ik loop er juist weleens tegenaan dat ik vrij weinig spullen heb en het me niet lukt om zo'n vrouw te zijn die het belangrijk vindt om fashionable erbij te lopen met 16 paar schoenen en bij elke outfit een passende tas. Ik loop met een rugzak omdat daar zo fijn mijn bibliotheekboeken in kunnen, EEN RUGZAK! Het is zelfs officieel een mannenrugzak).
Koel en donker bewaren
pi_182860840
Ik heb de afgelopen tijd meer geld uitgegeven aan binnenkleding (chillbroeken en pyjamashirts e.d.) dan aan echte buitenkleding :') Mijn 'voor in bed of op de bank' stapel is bijkans groter dan mijn echte kledingvoorraad :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 18:09:25 #129
163650 Greys
pi_182860874
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik niet zo'n moeite om dingen weg te doen :P

Ik hou van overzicht in mijn kledingkast en het gevoel dat er geen overbodige zooi in ligt. En ach, als ik iets een paar seizoenen niet heb gedragen dan ga ik er niet vanuit dat het ineens weer een revival krijgt.

(dit allemaal overigens niet om mezelf op de borst te kloppen ofzo hè, want ik loop er juist weleens tegenaan dat ik vrij weinig spullen heb en het me niet lukt om zo'n vrouw te zijn die het belangrijk vind om fashionable erbij te lopen met 16 paar schoenen en bij elke outfit een passende tas. Ik loop met een rugzak omdat daar zo fijn mijn bibliotheekboeken inkunnen, EEN RUGZAK!).
Oh zo borstklopperig komt het ook helemaal niet over hoor :D

Ik loop er alleen niet fashionable bij :+ Alles behalve eigenlijk. Gewoon simpel en zwart, meestal. Voel ik me lekker in. Maar soms door de was werden bv sommige shirts uiteindelijk iets te kort na een tijd en die had ik dan weg moeten smijten toen ik nieuwe kocht. En dat deed ik nooit. Nu wel. Als ik nu m'n kast open doe hoor je een echo. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182860919
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh zo borstklopperig komt het ook helemaal niet over hoor :D

Ik loop er alleen niet fashionable bij :+ Alles behalve eigenlijk. Gewoon simpel en zwart, meestal. Voel ik me lekker in. Maar soms door de was werden bv sommige shirts uiteindelijk iets te kort na een tijd en die had ik dan weg moeten smijten toen ik nieuwe kocht. En dat deed ik nooit. Nu wel. Als ik nu m'n kast open doe hoor je een echo. :7
Lekker man!

Is zo fijn, zo'n schone lei-gevoel.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 18:16:10 #131
163650 Greys
pi_182861065
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Lekker man!

Is zo fijn, zo'n schone lei-gevoel.
Ja! Beetje verslavend ook wel. Merkte gister dat als ik aan het koken ben ik om me heen sta te kijken wat er nog weg kan. En tijdens het bakken van wat aardappels meteen even een keukenkastje leegruimen en de helft weggooien en weer inrichten enzo. Normaal vond ik dat soort dingen stom om te doen, nu hou ik er echt van :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182861520
Oh jullie gaan echt héél erg schrikken waarschijnlijk als jullie mijn kledingkast zien :P :D Ik heb volgens mij alleen al meer dan 50 paar schoenen :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 18:40:29 #133
163650 Greys
pi_182861600
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
Oh jullie gaan echt héél erg schrikken waarschijnlijk als jullie mijn kledingkast zien :P :D Ik heb volgens mij alleen al meer dan 50 paar schoenen :@
Oeh! Vertel! Hoe/waar bewaar je die? Want ik heb dan lang geen 50 paar maar wel te veel om ergens fatsoenlijk neer te zetten oid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 18:41:42 #134
163650 Greys
pi_182861624
Ik zit even te kijken wie er aan Het Perfecte Plaatje meedoen (Elle Bandita :D O+ ) maar best gek dat Jim Bakkum meedoet, want die fotografeert al best een tijdje vrij professioneel. Dus dat is niet echt een beginner.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182861719
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh! Vertel! Hoe/waar bewaar je die? Want ik heb dan lang geen 50 paar maar wel te veel om ergens fatsoenlijk neer te zetten oid.
Die slingeren veelal een beetje door het huis heen _O- :@
Waar ik ze een beetje fatsoenlijk op kan bergen is ook altijd een beetje een punt. Ik heb er de afgelopen jaren een gewoonte van gemaakt om nieuwe schoenen in de schoenendoos weer op te bergen en die staan dan onder mijn bed.
Al moet ik er daar ook best een aantal van weggooien, want er zijn er veel die ik nooit meer draag.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 oktober 2018 @ 18:52:28 #136
163650 Greys
pi_182861827
Oh _O-
Ja dat is idd een ding, schoenen fatsoenlijk opbergen. Zo'n rekje aan de deur dat je dan van internet als optie krijgt is ook niks. Dat pleurt er allemaal af en laarzen passen niet etc. :D

Dan moet ik nog maar meer weggooien :+

Oh en ik heb speciale verf en voorstrijk gehaald om het toilet te verven. M'n stomme beige oude (maar nog heel goede) tegels worden van dat mooie oud zachtgroen/grijzig. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 19:03:02 #137
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182862063
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor mannen is het 20 stuks :D

En ik dacht ook dat het veel was, maar ik heb veel meer dan 33 stuks in m'n kast liggen, zo bleek. Alleen al iets van 17 spaghetti-hemdjes die ik onder tops en truien doe. Iets van 20 jurkjes die ik nooit draag. Zeven broeken waarvan ik er maar 2 draag. 8 truien waarvan er 6 inmiddels heel lelijk waren maar er toch nog lagen etc.

Lekker uitgemest in elk geval *O*
20 ga ik ruim overheen, dat weet ik zeker. misschien ook wel over 40. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 19:09:47 #138
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182862212
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
Oh jullie gaan echt héél erg schrikken waarschijnlijk als jullie mijn kledingkast zien :P :D Ik heb volgens mij alleen al meer dan 50 paar schoenen :@
Oh. Dat is dan weer het andere uiterste tov. Guana. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 19:11:12 #139
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182862252
Pfft. Matt is weer aan het streamen... IK WIL DE NETHERLANDS REACTIE.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182862391
quote:
8s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:11 schreef ijs_beer het volgende:
Pfft. Matt is weer aan het streamen... IK WIL DE NETHERLANDS REACTIE.
Dat wordt toch de volgende? Ik heb geen Youtube dus kan de poll niet checken, maar iemand zei hier dat Nederland al zodanig voor stond dat het eigenlijk niet meer mis kon gaan (pun not intended).

Nog maar even wachten dus w/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182862495
Ja klopt, het wordt Nederland sowieso! w/

Maar weet niet hoe lang er doorgaans zit tussen het posten van de poll en het filmpje.
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 19:23:59 #142
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182862530
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Ja klopt, het wordt Nederland sowieso! w/

Maar weet niet hoe lang er doorgaans zit tussen het posten van de poll en het filmpje.
*O* Ligt er een beetje aan hoe leuk ie de inzendingen van een land vind, heb ik het idee. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182862575
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

*O* Ligt er een beetje aan hoe leuk ie de inzendingen van een land vind, heb ik het idee. :P
Dan duurt het nog héél lang, want hij gaat aan Nederland natuurlijk een uur besteden. :+ (Of bedoel je het precies andersom? :P)
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 19:26:41 #144
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182862595
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dan duurt het nog héél lang, want hij gaat aan Nederland natuurlijk een uur besteden. :+ (Of bedoel je het precies andersom? :P)
Ja, precies andersom. :+ Nee, ik denk dat wij als eurovisieland een beetje in de middenmoot zitten, over al die jaren gezien.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182863153
Matt is alsnog gestikt na het zien van De Toppers, daarom duurt het zo lang :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 19:59:05 #146
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182863386
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
Matt is alsnog gestikt na het zien van De Toppers, daarom duurt het zo lang :o
:o Dat zal het zijn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter woensdag 31 oktober 2018 @ 20:34:21 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_182864345
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik zit even te kijken wie er aan Het Perfecte Plaatje meedoen (Elle Bandita :D O+ ) maar best gek dat Jim Bakkum meedoet, want die fotografeert al best een tijdje vrij professioneel. Dus dat is niet echt een beginner.
Hij was bij het Waylon concert, werd speciaal nog even aangekondigd door Willem. *O*
  woensdag 31 oktober 2018 @ 20:35:59 #148
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182864391
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:02 schreef Greys het volgende:
Voor mannen is het 20 stuks :D
Is nog steeds prima te doen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 20:37:07 #149
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182864418
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik niet zo'n moeite om dingen weg te doen :P

Ik hou van overzicht in mijn kledingkast en het gevoel dat er geen overbodige zooi in ligt. En ach, als ik iets een paar seizoenen niet heb gedragen dan ga ik er niet vanuit dat het ineens weer een revival krijgt.

(dit allemaal overigens niet om mezelf op de borst te kloppen ofzo hè, want ik loop er juist weleens tegenaan dat ik vrij weinig spullen heb en het me niet lukt om zo'n vrouw te zijn die het belangrijk vindt om fashionable erbij te lopen met 16 paar schoenen en bij elke outfit een passende tas. Ik loop met een rugzak omdat daar zo fijn mijn bibliotheekboeken in kunnen, EEN RUGZAK! Het is zelfs officieel een mannenrugzak).
Zijn er mannen- en vrouwenrugzakken dan? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_182864466
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zijn er mannen- en vrouwenrugzakken dan? :@
Op het plaatje stond een man die hem droeg.

En een man zal niet snel met een roze bloemetjesrugzak lopen :P

Maar goed, strikt genomen niet nee :P
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')