SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. L2B's Mixcloud
Welterusten spijkerbroek. Je hebt het ook wel tot 23.17 volgehouden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi geweest. Nog ff lam op de bank hangen en dan naar bed.
Truste
Ik dacht heel even dat je van het padje was en tegen je wasgoed zat te lullen, maar ik was zelf van het padje.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten spijkerbroek. Je hebt het ook wel tot 23.17 volgehouden.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je van het padje was en tegen je wasgoed zat te lullen, maar ik was zelf van het padje.
Ja, Gup is een stuk beter in vergelijking met vroeger. Volwassen vis geworden door Melting.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het wasgoed inderdaadDit ook trouwens. Nog steeds lekkere nrs van gup
dan krimpt hetquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit kan in de droger op 90 graden.
lang genoegquote:
Lol, was een verzoekje?quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
lang genoeg
wie heeft dit aangevraagd
het park is weer van jouquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De meeste mensen zijn weer weg hier in de omgeving van de 'villa'.
weet ik eigenlijk nietquote:
ik raad het je aanquote:
Ik had het ook koud toen ik naar huis fietste!quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo, vuilnis weer in de kliko gegooid en het is stervenskoud buiten...
Voorlopig raak ik mijn fiets even niet aan...quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het ook koud toen ik naar huis fietste!
ze hebben ook golf voor lichamelijk gehandicaptenquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden met een half gare schouder denk ik?
Je mag een handicap hebben...quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden met een half gare schouder denk ik?
Jouw fiets gaat toch vanzelfquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig raak ik mijn fiets even niet aan...
Ja, de hitte is er behoorlijk af. Net wezen roken en ik voelde Sjakie krimpen tot niveautje indalen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo, vuilnis weer in de kliko gegooid en het is stervenskoud buiten...
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben ook golf voor lichamelijk gehandicapten
Kun je vast in je zadel maken, lekker warmquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een beetje, maar er zit geen verwarming op...
Er zijn ook sloffen en handschoenen die je via USB kan verwarmen. Al jaren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je vast in je zadel maken, lekker warm
Moet je wel een oplader in de buurt hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn ook sloffen en handschoenen die je via USB kan verwarmen. Al jaren.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
redelijk spannend met nog een renault motor heel van de vier.
Op de fiets een hele lange katrol.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je wel een oplader in de buurt hebben
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de fiets een hele lange katrol.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
dan hou je iemand wel aan het lijntje!
Sterktequote:Op zondag 28 oktober 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net het bericht dat een whisky vriend overleden is, op 72-jarige leeftijd.
Hij heeft vele whisky evenementen georganiseerd voor onze club, vaak op eigen kosten en alles was altijd mogelijk.
Vanmorgen was hij nog volop in de weer bij de sportschool van z'n zoon in Hilversum, waar hij een soort van concierge was, en heeft daarna voor de deur van z'n huis een hartaanval gekregen. Drie kwartier reanimeren heeft niet mogen baten...
Je kon mopperen en vloeken als een bootwerker, maar je was een vriend van iedereen!
Rust in vrede, Dick!
gecondoleerdquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net het bericht dat een whisky vriend overleden is, op 72-jarige leeftijd.
Hij heeft vele whisky evenementen georganiseerd voor onze club, vaak op eigen kosten en alles was altijd mogelijk.
Vanmorgen was hij nog volop in de weer bij de sportschool van z'n zoon in Hilversum, waar hij een soort van concierge was, en heeft daarna voor de deur van z'n huis een hartaanval gekregen. Drie kwartier reanimeren heeft niet mogen baten...
Je kon mopperen en vloeken als een bootwerker, maar je was een vriend van iedereen!
Rust in vrede, Dick!
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Dick!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |