quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Man, man, man, hoe oud is die Friese stumper .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie helpt Jeffry met aankleden - 28 oktober 2018.
x6wbdn6
Ja, Adriaan heeft ook niks......om ergens mee te staan......quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:18 schreef Zeyina het volgende:
Adriaan gaat dit noooiiiiitttt meer doen. Andermans concept en ik mag het doen
(Twisters bakken)
Ze kunnen toch wel gewoon passen?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:19 schreef sjampoeh het volgende:
nul bh's verkocht
dat komt omdat ze daar niet kunnen passen (goh) en niet veel verschillende maten (goh)
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:19 schreef sjampoeh het volgende:
nul bh's verkocht
dat komt omdat ze daar niet kunnen passen (goh) en niet veel verschillende maten (goh)
buiten ? mjaquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel gewoon passen?
Hangen meteen je tepels in de bagger.... bij sommigen danquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
shelly geen bh's verkocht
ze denkt te weten waarom ..ze willen paasen
vlgde keer een pashokje
logisch .. kerstmarkt ga je met bevroreh tepels ff
buiten wat passen
kan ook dr plannetjeh zijnquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:21 schreef krabje het volgende:
[..]
maar zo'n mevrouw weet toch ook dat daar zand ligt,dan ga je toch niet.
En mevrouw zit de BH lekker?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
shelly geen bh's verkocht
ze denkt te weten waarom ..ze willen paasen
vlgde keer een pashokje
logisch .. kerstmarkt ga je met bevroreh tepels ff
buiten wat passen
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En mevrouw zit de BH lekker?
Geen idee, kan ik pas zeggen als mijn bumpers ontdooit zijn.
is iedereen die joa en tim leuk vinden en willen logeren acteurs?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef zodeju het volgende:
Och, weer een acteur bij de jongens......meneer wil graag boeken maar ze zitten dit jaar al vol.....maar Tim zet hem op de annulerings lijst zetten......
en in haar bh proppenquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie houdt van contant geld,kan ze weer een shirt kopen.
[..]
[..]
Volgens sommigen hier wel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef krabje het volgende:
[..]
is iedereen die joa en tim leuk vinden en willen logeren acteurs?
En als die van haar vol is, pakt ze er gewoon één bij Shellie... die heeft er nog genoegquote:
Volgens Yaksa wel......niemand wil in de yurt slapen en worden door de febo gestuurd tegen betaling.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef krabje het volgende:
[..]
ach jaquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens Yaksa wel......niemand wil in de yurt slapen en worden door de febo gestuurd tegen betaling.
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef krabje het volgende:
[..]
Oh wat deed ze?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Ieeuw wat een vreselijk onbeschoft en kleinerend gedrag vertoont Jessie tegen de marktbezoekers.. bah! Ik zet de streams weer uit..
Hoezoo???quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Ieeuw wat een vreselijk onbeschoft en kleinerend gedrag vertoont Jessie tegen de marktbezoekers.. bah! Ik zet de streams weer uit..
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet meer van het padje af raken, mevrouw![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat ze nu een rondleiding doenquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet meer van het padje af raken, mevrouw![]()
[ afbeelding ]
Nee joh. Kan me niet voorstellen. Zelfs DGK zou heen gaan. Die gaat, neem ik aan, niet in opdracht van Febo. Maar dat wordt hier steeds maar als non-argument gebruikt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee.
Zou kunnen dat er mensen voor benaderd worden, maar ook veel die het zelf willen.
gewoon zichzelf zijn vrees ik...slabek gedrag 🤮quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh wat deed ze?
Ik zit op de andere stream.
Ja idd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee joh. Kan me niet voorstellen. Zelfs DGK zou heen gaan. Die gaat, neem ik aan, niet in opdracht van Febo. Maar dat wordt hier steeds maar als non-argument gebruikt.
de poedersuiker heeft aardig huisgehouden in dat koppiequote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Je moet continue op je hoede zijn en flink wat mensenkennis hebben
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
gewoon zichzelf zijn vrees ik...slabek gedrag 🤮
Dat toontje en bijdehand doen tegen de gasten,dat bedoel je?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
gewoon zichzelf zijn vrees ik...slabek gedrag 🤮
oh , nah dan is het zoquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens Yaksa wel......niemand wil in de yurt slapen en worden door de febo gestuurd tegen betaling.
ja inderdaad..quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat toontje en bijdehand doen tegen de gasten,dat bedoel je?
zou kunnen ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee.
Zou kunnen dat er mensen voor benaderd worden, maar ook veel die het zelf willen.
de rest is wel leuk voor de bezoekers.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Viel mij ook al op.quote:
ja hij en jes zijn zo vreselijk fantastischquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:34 schreef zodeju het volgende:
Jeffry vindt het fantastisch zijn drankje gaat beter als alle andere drank.........beseft hij wel dat het drankje ook drie keer zo duur is.......fris is 1 muntje ........
gaat zeker hard bij hemzelf..lekker door de cola🤗🤗quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:34 schreef zodeju het volgende:
Jeffry vindt het fantastisch zijn drankje gaat beter als alle andere drank.........beseft hij wel dat het drankje ook drie keer zo duur is.......fris is 1 muntje ........
zo kruidig vind ik het niet, smaakt een beetje naar baileysquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Extra kruidens toegevoegd,wat een lulverhaal.
Geen idee. En de jojo's? Of waren die er alleen voor de inwoners?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die sleuterhangers .. loopt dat ?
Brenda merchandise
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:41 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: We hebben geen zoetjes. Alleen basterdsuiker
Weegbree en 'n snufje hennepquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke kruidens zijn er gevoegd?
weet Junkie dat ook
Ze heeft een hoodie van Brenda gekocht.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
voelt ze niet
geen leuke jassies...dan maar zo
Zoetjes kosten geen drol, 650 zoetjes heb ik hier voor nog geen euroquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:42 schreef krabje het volgende:
[..]![]()
![]()
is een goede vervanger voor zoetjes ja
![]()
![]()
En maar roepen dat ze het zo eng vindt om voor mensen te spelen.quote:
Dat is troep, goeie zoetjes kosten 22 euro per stukquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoetjes kosten geen drol, 650 zoetjes heb ik hier voor nog geen euro
klopt,ik heb ook een bus voor degene die ze wil.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoetjes kosten geen drol, 650 zoetjes heb ik hier voor nog geen euro
Ik vind het niks voor een ukelele. Meer voor een gitaar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En maar roepen dat ze het zo eng vindt om voor mensen te spelen.
Ik merk er niks van. Ze staat overal te spelen en te zingen.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:57 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat is troep, goeie zoetjes kosten 22 euro per stuk
Ik gebruik alleen maar, heb 2 potjes op voorraadquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:58 schreef krabje het volgende:
[..]
klopt,ik heb ook een bus voor degene die ze wil.
Suiker is er wel.....hoorde Cristel vragen of ze nog een zak had gekocht......Hiske begon weer euhhh nou .........en stream veranderde.....of geluid viel weg.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een ballentent. Geen zoetjes en de koffiemelk is op. Koop dan voldoende in, domme mutsen![]()
[ afbeelding ]
Vind het meer 'n natte scheetquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:59 schreef Aggie46 het volgende:
Meneer vindt Lotus een frisse wind.
[ afbeelding ]
Zijn rug zeker......en uitverkocht??quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering John ligt dus gewoon op z'n nest
Hij is al 57 ...quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarschijnlijk wel want Mike wordt nu genoemd.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef lorrie03 het volgende:
over wie hebben lotus en shelly het? Jessie?
Hij ligt dus niet op bed.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:05 schreef Zeyina het volgende:
John zijn kistje is weer gevuld
[ afbeelding ]
centjussss in kissie doenquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Al z'n kistjes staan er nogquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn rug zeker......en uitverkocht??
Volgens mij wel ja...quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef lorrie03 het volgende:
over wie hebben lotus en shelly het? Jessie?
En tegen Jessie en Merel zit Lotus vervelend te praten over Shelleyquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:05 schreef snetje het volgende:
Iemand heeft het lachje van Lotus vals nagedaan....
Shelley: Ja af en toe denk je van hier BOEM 3!!..
Lotus: Ik snap het niet ..de ene keer doet ze poeslief tegen je en dan zo doen...
Lotus moet die afgrijselijke lach, of wat voor lach door moet gaan, van dat sleepbeen eens nadoen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:05 schreef snetje het volgende:
Iemand heeft het lachje van Lotus vals nagedaan....
Shelley: Ja af en toe denk je van hier BOEM 3!!..
Lotus: Ik snap het niet ..de ene keer doet ze poeslief tegen je en dan zo doen...
hahahaHAAAAAquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lotus moet die afgrijselijke lach, of wat voor lach door moet gaan, van dat sleepbeen eens nadoen.
HAHAHAHAHA.
Gevaarlijk mens........quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En tegen Jessie en Merel zit Lotus vervelend te praten over Shelley
Hahahahahiiiiiii,dat hoor ik altijd.quote:
HahahaHAAAAAAquote:
Meneer zei iets over Uto 1quote:
Die ging naar de snoepkraamquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:09 schreef zodeju het volgende:
Jessie aan het zingen......betekent niet veel goeds.......
wobke hep de Wok al an gezetquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Pillenjunk opscheppen ver de aanvragen van het vieze drankje.
Ga de leverancier eens betalen, debiel.
wiepiequote:Op zondag 28 oktober 2018 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wobke hep de Wok al an gezet
Jeff en Jes roerbakkeh
soort winter BBQ zonder grill
Oenema.quote:
Ik kan me nog een hele enge film herinneren waarin die actrice dat ook zo deed.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:09 schreef zodeju het volgende:
Jessie aan het zingen......betekent niet veel goeds.......
Jij kent ook iedereen hè?quote:
En afentoe geef je ze 'n sWiepquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
cute..
Wiepjeeeeeeeeeeeeee
WieHiep!
WieP
he Wiepje
leuke naam voor een kitten
Staat me wat van bij.......was het niet zo dat op die manier heleboel mensen in een soort hypnose kwamen en ook begonnen te neuriën....quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me nog een hele enge film herinneren waarin die actrice dat ook zo deed.
Weet niet meer welke.
Het liep in ieder geval voor een aantal personages niet goed af.
Jeffrey en Jessie gaan met het geld voor het goede doel iets organiseren voor ouderen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Nou meneer, er gaat helemaal niks naar een goed doel.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij kent ook iedereen hè?
Kind verkleed als Jeffry, Friese zwembroek aan.
Strip pillen en een drankje erbij en het had beter geleken.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
staat op de website van de markt wie de standhouders zijn?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
staat op de website van de markt wie de standhouders zijn?
En volgens haar FB heet ze Lotus Berry Susanquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moeder van Lotus noemt haar gewoon Lotte
Ze heeft geloof ik ook gelijk een flinke snauw teruggegeven...quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lotus moet die afgrijselijke lach, of wat voor lach door moet gaan, van dat sleepbeen eens nadoen.
HAHAHAHAHA.
Zelf draagt ze iets op haar hoofd wat ik niet eerder op haar hoofd gezien hebquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel aan het zeiken dat anderen kleding hebben gekocht.
Scherp,in UTO 1 hadden ze na een markt ook allemaal van die dingen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelf draagt ze iets op haar hoofd wat ik niet eerder op haar hoofd gezien heb
Ze hebben zeker haar maat niet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel aan het zeiken dat anderen kleding hebben gekocht.
Is van de ballonnenboerquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelf draagt ze iets op haar hoofd wat ik niet eerder op haar hoofd gezien heb
Hebben ze ooit eens gezegd. Toen het tegen zat zei Jessie dan gaat er maar minder naar het ouderenpotje.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jeffrey en Jessie gaan met het geld voor het goede doel iets organiseren voor ouderen.
Dat is het goede doel dus en ze houden daar geld voor apart.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hebben zeker haar maat niet.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jeffrey en Jessie gaan met het geld voor het goede doel iets organiseren voor ouderen.
Dat is het goede doel dus en ze houden daar geld voor apart.
ze was samen met Hops meel adressen aan het zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hebben ze ooit eens gezegd. Toen het tegen zat zei Jessie dan gaat er maar minder naar het ouderenpotje.
Dus eerst zien en dan geloven.
De eerste drie flessen zouden geveild worden. Opbrengst zou ook naar een goed doel gaan. Er is nooit een fles geveild. Sterker nog, eerste fles werd aan één of andere artiest weggegeven.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hebben ze ooit eens gezegd. Toen het tegen zat zei Jessie dan gaat er maar minder naar het ouderenpotje.
Dus eerst zien en dan geloven.
Nepgedoe om nog wat sociaal over te komen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze was samen met Hops meel adressen aan het zoeken
Jess was heel betrokken
"ja ik weet niet wie, en hoe dat mot ""
ouderenfonds mailen.....
echt heel betrokken ook
Precies. Veel beloven maar niks doen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De eerste drie flessen zouden geveild worden. Opbrengst zou ook naar een goed doel gaan. Er is nooit een fles geveild. Sterker nog, eerste fles werd aan één of andere artiest weggegeven.
Stef Ekkel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De eerste drie flessen zouden geveild worden. Opbrengst zou ook naar een goed doel gaan. Er is nooit een fles geveild. Sterker nog, eerste fles werd aan één of andere artiest weggegeven.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die iets kopen van die twee kleuters. Smerige Jessie en dat debiele stuiterballetje van haar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nepgedoe om nog wat sociaal over te komen.
Walgelijk mens die Jessie.
Ze kunnen dus nog steeds niks nieuws bedenken. Gewoon voortborduren op hetgeen wat er un utopia 1 gebeurde. Losers.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Echt een mooi taakje voor Brandon
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nepgedoe om nog wat sociaal over te komen.
Walgelijk mens die Jessie.
yes!!!quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:39 schreef oma-Nijn het volgende:
16.39 uur.. ik zou zeggen, gooi de drank er maar in en rellen maar met die zooi![]()
Hebbie de Hummert nog? Misschien toch nog eens een keer de poort eruit rijden?quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:39 schreef oma-Nijn het volgende:
16.39 uur.. ik zou zeggen, gooi de drank er maar in en rellen maar met die zooi![]()
Hij had ook de handen in de grond gestoken .... om die stenen weg te leggen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:41 schreef juul. het volgende:
Mike: hier hebben we grond uit onze handen getrokken.
Alles maar dan ook echt alles komt er krom uit bij hem.
Hahaha, nee naar de sloopquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:41 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hebbie de Hummert nog? Misschien toch nog eens een keer de poort eruit rijden?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:41 schreef juul. het volgende:
Mike: hier hebben we grond uit onze handen getrokken.
Alles maar dan ook echt alles komt er krom uit bij hem.
De nieuwe generatie COSsers.quote:
dat grietje in roze wat een schattig moppiequote:
Met penthouse? Laat Billy maar komen!quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
Hier komt de silo. Misschien wel met een penthouse.[ afbeelding ]
we hebben het over sjon die al klaagt als hij opstaat...maar zij zit er niet ver van weg hoorquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel blijft maar zeiken over kleding.
Klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
we hebben het over sjon die al klaagt als hij opstaat...maar zij zit er niet ver van weg hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:47 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Met penthouse? Laat Billy maar komen!
Sjon heb tenminste nog wat gebouwd...quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
we hebben het over sjon die al klaagt als hij opstaat...maar zij zit er niet ver van weg hoor
Haar schilderijen hebben daar ook gehangen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef Yurtovic het volgende:
Christel heeft wel eens op de markt in Utopia 1 gestaan
Joh, net alsof we dat nog niet wisten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef Yurtovic het volgende:
Christel heeft wel eens op de markt in Utopia 1 gestaan
Ze schijnt ook 3 dagen illegaal op de vide gekampeerd te hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Joh, net alsof we dat nog niet wisten.
Er hebben ook maandenlang schilderijen van haar aan de Vide gehangen.
Wist ik niet, en straks vergeet ik het ook weerquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Joh, net alsof we dat nog niet wisten.
Er hebben ook maandenlang schilderijen van haar aan de Vide gehangen.
"schilderijen"quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar schilderijen hebben daar ook gehangen.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wist ik niet, en straks vergeet ik het ook weer
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sjon heb tenminste nog wat gebouwd...
Het enige wat Merel maakt zijn deuken in de bedden.
quote:
Denk alleen Leon. Die koopt alles wat los en vast zit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:56 schreef Charmian het volgende:
zou iemand zo gek zijn om die bekliederde houtblokken van kris te kopen?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:56 schreef Charmian het volgende:
Ik vind ze wel mooi,zijn ook aardig in prijs verlaagd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:56 schreef Charmian het volgende:
Dat wilde ik net gaan vragen... allemaal nog uit de binnenkomstkist? Of hebben ze allemaal geld gekregen, geritseld, geroofd?quote:
Je hebt ze van ¤6,50 en ¤29,95.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi,zijn ook aardig in prijs verlaagd.
Nee gewoon een ruilhandel netjes volgens de regels ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan vragen... allemaal nog uit de binnenkomstkist? Of hebben ze allemaal geld gekregen, geritseld, geroofd?
Dat laatste. Ik zag Shelley er ook al mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan vragen... allemaal nog uit de binnenkomstkist? Of hebben ze allemaal geld gekregen, geritseld, geroofd?
Ze vroeg eerst 65 euro voor die grote.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt ze van ¤6,50 en ¤29,95.
Kinderen zijn inventiever dan de Utopioten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Kindjes hebben shirts met alle utopiann er op getekend.
Tering.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze vroeg eerst 65 euro voor die grote.
Hij sloeg net zijn armen om Lotus heen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:03 schreef Setje72 het volgende:
Het valt me op dat Maik altijd Chris moet aanhalen...
Dat zie ik hem bij Merel nooit doen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij sloeg net zijn armen om Lotus heen.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Denk alleen Leon. Die koopt alles wat los en vast zit.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Er was gisteren ook een mail met een bestelling. Chris moest nog terugmailen om te vragen welke kleur/kleuren dat ding moest worden. Jessie zat er achter en die ging mailen.
ik vind ze mooi voor in de open haard...maar dat kan nu ook niet meer met die verf eropquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi,zijn ook aardig in prijs verlaagd.
Wat ben je negatief vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik vind ze mooi voor in de open haard...maar dat kan nu ook niet meer met die verf erop
nietusquote:
chris doet erg popi jopiequote:Op zondag 28 oktober 2018 17:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss,.mop
ga ff gewoon jezelf zijn
als dat gedeelte nog kan vinden
dat Febo Hoer gedrag
begin ut zat te worden
..
zo nergens voor nodig
Dat is toch de man die de B&B wil boeken.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Deze meneer wil de vier weer bij elkaar brengen.
[ afbeelding ]
Goede kop ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch de man die de B&B wil boeken.......
Best een charmante man.
ik bespeurde een baardquote:
Jessie kan beter een voordeelpak tissues kopen. En een cursusboek ethiek voor beginners.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat ook nog een broek en een trui kopen als ze zo doorgaan.
Wat een rebel he die Lotusquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Lotos ZC
Dellie ZC
Jokie ZC
Gezelliii samen roken en lullen
Die heeft schijt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een rebel he die Lotus
[ afbeelding ]
Volgens mij was het meer dollen. Ging over 'De stem'....quote:
Is richting paranoia.. reageert al gestoken op zowat alles.. raar kind, loopt ook continue met en hoge rug.. DramaGeit allang niet leuk meerquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een rebel he die Lotus
[ afbeelding ]
Een gele muts.quote:
Ze heeft ook een bruine trui.quote:
Brandon stopt het beetje zelfvertrouwen wat hij bij mekaar weet te schrapen meestal in de verkeerde dingen ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:14 schreef snetje het volgende:
Vreemde mensen achter de kraam van Joaquin en Tim ...daar maakte Brandon zich druk om schijnbaar ...waren de buurkraamhouders...![]()
![]()
![]()
Zeg gerust maar Joa en Timquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brandon klaagt tegenover HIske dat hij denkt dat mensen meer dan 15 euro hebben uitgegeven.
Goeie groep hoor.. "Trek haar gewoon onderuit jessie" Aldus Lotusquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:17 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus wil pollies voor 5 euro gaan verkopen
en jef en jes en wie weet nog meer,maar joa en tim hebben een deal gesloten,net als chris en his vorige keer met die nike's,die brandon is een loslopend projectiel,en een verrader 1ste klas.quote:
lekker in elkaars vaar water gaan zittenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:18 schreef snetje het volgende:
Haaa Lotus gaat ook een camera kopen ...bij haar gaan ze 5 euro kosten ...
gelijk heeft ze,is schandalig 10 euro voor een polliequote:Op zondag 28 oktober 2018 17:17 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus wil pollies voor 5 euro gaan verkopen
Oh dat gaat weer vuurwerk worden .... er lopen al andere fotografen rond toch?quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Lotus en Shel, dat 10 euro voor een pollie veel te duur is. Ze gaan een toestel kopen en verkopen een pollie voor de helft.![]()
Nog ff en er lopen 15 fotografen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |