we hebben het over sjon die al klaagt als hij opstaat...maar zij zit er niet ver van weg hoorquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel blijft maar zeiken over kleding.
Klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
we hebben het over sjon die al klaagt als hij opstaat...maar zij zit er niet ver van weg hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:47 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Met penthouse? Laat Billy maar komen!
Sjon heb tenminste nog wat gebouwd...quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
we hebben het over sjon die al klaagt als hij opstaat...maar zij zit er niet ver van weg hoor
Haar schilderijen hebben daar ook gehangen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef Yurtovic het volgende:
Christel heeft wel eens op de markt in Utopia 1 gestaan
Joh, net alsof we dat nog niet wisten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef Yurtovic het volgende:
Christel heeft wel eens op de markt in Utopia 1 gestaan
Ze schijnt ook 3 dagen illegaal op de vide gekampeerd te hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Joh, net alsof we dat nog niet wisten.
Er hebben ook maandenlang schilderijen van haar aan de Vide gehangen.
Wist ik niet, en straks vergeet ik het ook weerquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Joh, net alsof we dat nog niet wisten.
Er hebben ook maandenlang schilderijen van haar aan de Vide gehangen.
"schilderijen"quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar schilderijen hebben daar ook gehangen.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wist ik niet, en straks vergeet ik het ook weer
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sjon heb tenminste nog wat gebouwd...
Het enige wat Merel maakt zijn deuken in de bedden.
quote:
Denk alleen Leon. Die koopt alles wat los en vast zit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:56 schreef Charmian het volgende:
zou iemand zo gek zijn om die bekliederde houtblokken van kris te kopen?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:56 schreef Charmian het volgende:
Ik vind ze wel mooi,zijn ook aardig in prijs verlaagd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:56 schreef Charmian het volgende:
Dat wilde ik net gaan vragen... allemaal nog uit de binnenkomstkist? Of hebben ze allemaal geld gekregen, geritseld, geroofd?quote:
Je hebt ze van ¤6,50 en ¤29,95.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi,zijn ook aardig in prijs verlaagd.
Nee gewoon een ruilhandel netjes volgens de regels ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan vragen... allemaal nog uit de binnenkomstkist? Of hebben ze allemaal geld gekregen, geritseld, geroofd?
Dat laatste. Ik zag Shelley er ook al mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan vragen... allemaal nog uit de binnenkomstkist? Of hebben ze allemaal geld gekregen, geritseld, geroofd?
Ze vroeg eerst 65 euro voor die grote.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt ze van ¤6,50 en ¤29,95.
Kinderen zijn inventiever dan de Utopioten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Kindjes hebben shirts met alle utopiann er op getekend.
Tering.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze vroeg eerst 65 euro voor die grote.
Hij sloeg net zijn armen om Lotus heen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:03 schreef Setje72 het volgende:
Het valt me op dat Maik altijd Chris moet aanhalen...
Dat zie ik hem bij Merel nooit doen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij sloeg net zijn armen om Lotus heen.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Denk alleen Leon. Die koopt alles wat los en vast zit.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Er was gisteren ook een mail met een bestelling. Chris moest nog terugmailen om te vragen welke kleur/kleuren dat ding moest worden. Jessie zat er achter en die ging mailen.
ik vind ze mooi voor in de open haard...maar dat kan nu ook niet meer met die verf eropquote:Op zondag 28 oktober 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi,zijn ook aardig in prijs verlaagd.
Wat ben je negatief vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik vind ze mooi voor in de open haard...maar dat kan nu ook niet meer met die verf erop
nietusquote:
chris doet erg popi jopiequote:Op zondag 28 oktober 2018 17:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss,.mop
ga ff gewoon jezelf zijn
als dat gedeelte nog kan vinden
dat Febo Hoer gedrag
begin ut zat te worden
..
zo nergens voor nodig
Dat is toch de man die de B&B wil boeken.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Deze meneer wil de vier weer bij elkaar brengen.
[ afbeelding ]
Goede kop ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch de man die de B&B wil boeken.......
Best een charmante man.
ik bespeurde een baardquote:
Jessie kan beter een voordeelpak tissues kopen. En een cursusboek ethiek voor beginners.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat ook nog een broek en een trui kopen als ze zo doorgaan.
Wat een rebel he die Lotusquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Lotos ZC
Dellie ZC
Jokie ZC
Gezelliii samen roken en lullen
Die heeft schijt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een rebel he die Lotus
[ afbeelding ]
Volgens mij was het meer dollen. Ging over 'De stem'....quote:
Is richting paranoia.. reageert al gestoken op zowat alles.. raar kind, loopt ook continue met en hoge rug.. DramaGeit allang niet leuk meerquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een rebel he die Lotus
[ afbeelding ]
Een gele muts.quote:
Ze heeft ook een bruine trui.quote:
Brandon stopt het beetje zelfvertrouwen wat hij bij mekaar weet te schrapen meestal in de verkeerde dingen ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 17:14 schreef snetje het volgende:
Vreemde mensen achter de kraam van Joaquin en Tim ...daar maakte Brandon zich druk om schijnbaar ...waren de buurkraamhouders...![]()
![]()
![]()
Zeg gerust maar Joa en Timquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brandon klaagt tegenover HIske dat hij denkt dat mensen meer dan 15 euro hebben uitgegeven.
Goeie groep hoor.. "Trek haar gewoon onderuit jessie" Aldus Lotusquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:17 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus wil pollies voor 5 euro gaan verkopen
en jef en jes en wie weet nog meer,maar joa en tim hebben een deal gesloten,net als chris en his vorige keer met die nike's,die brandon is een loslopend projectiel,en een verrader 1ste klas.quote:
lekker in elkaars vaar water gaan zittenquote:Op zondag 28 oktober 2018 17:18 schreef snetje het volgende:
Haaa Lotus gaat ook een camera kopen ...bij haar gaan ze 5 euro kosten ...
gelijk heeft ze,is schandalig 10 euro voor een polliequote:Op zondag 28 oktober 2018 17:17 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus wil pollies voor 5 euro gaan verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |