quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En mevrouw zit de BH lekker?
Geen idee, kan ik pas zeggen als mijn bumpers ontdooit zijn.
is iedereen die joa en tim leuk vinden en willen logeren acteurs?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef zodeju het volgende:
Och, weer een acteur bij de jongens......meneer wil graag boeken maar ze zitten dit jaar al vol.....maar Tim zet hem op de annulerings lijst zetten......
en in haar bh proppenquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie houdt van contant geld,kan ze weer een shirt kopen.
[..]
[..]
Volgens sommigen hier wel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef krabje het volgende:
[..]
is iedereen die joa en tim leuk vinden en willen logeren acteurs?
En als die van haar vol is, pakt ze er gewoon één bij Shellie... die heeft er nog genoegquote:
Volgens Yaksa wel......niemand wil in de yurt slapen en worden door de febo gestuurd tegen betaling.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef krabje het volgende:
[..]
ach jaquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens Yaksa wel......niemand wil in de yurt slapen en worden door de febo gestuurd tegen betaling.
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef krabje het volgende:
[..]
Oh wat deed ze?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Ieeuw wat een vreselijk onbeschoft en kleinerend gedrag vertoont Jessie tegen de marktbezoekers.. bah! Ik zet de streams weer uit..
Hoezoo???quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Ieeuw wat een vreselijk onbeschoft en kleinerend gedrag vertoont Jessie tegen de marktbezoekers.. bah! Ik zet de streams weer uit..
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet meer van het padje af raken, mevrouw![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat ze nu een rondleiding doenquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet meer van het padje af raken, mevrouw![]()
[ afbeelding ]
Nee joh. Kan me niet voorstellen. Zelfs DGK zou heen gaan. Die gaat, neem ik aan, niet in opdracht van Febo. Maar dat wordt hier steeds maar als non-argument gebruikt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee.
Zou kunnen dat er mensen voor benaderd worden, maar ook veel die het zelf willen.
gewoon zichzelf zijn vrees ik...slabek gedrag 🤮quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh wat deed ze?
Ik zit op de andere stream.
Ja idd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee joh. Kan me niet voorstellen. Zelfs DGK zou heen gaan. Die gaat, neem ik aan, niet in opdracht van Febo. Maar dat wordt hier steeds maar als non-argument gebruikt.
de poedersuiker heeft aardig huisgehouden in dat koppiequote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Je moet continue op je hoede zijn en flink wat mensenkennis hebben
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
gewoon zichzelf zijn vrees ik...slabek gedrag 🤮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |