Ah maar goed dat de marktkraamhouders wat sfeer mee brengen dan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja dat moest idd.. alle enge dingen moesten weg.. maar dat ding hangt aan een niet-Utopiaanse kraam
Die letten niet op.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:39 schreef Jian het volgende:
Had geen zin, dus ik vroeg al om kapers in m'n laatste post ...
de Ass van een boze stiefmoedertquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:39 schreef Yurtovic het volgende:
Wat zouden jullie in een kistje van Sjon doen?
een vingertopjequote:Op zondag 28 oktober 2018 13:39 schreef Yurtovic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Van?quote:
En ze kreeg de groete van "Je weet wel van wie" . dus die boodschap is ook aangekomenquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff cappie van Hits Mac Fee
zo grappig.. die muts en dat Ballon frutsel op dr hoofd
Zo gaat hard dan. Wat een vriendelijk woord en wat humor niet al kunnen doenquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Mike is bijna door alle kistjes heen
Niet netjes van John dat hij de kistjes niet verdeeld over de shiftsquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Mike is bijna door alle kistjes heen
Joa en Tim zijn ook zeer vriendelijk tegen de bezoekers.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo gaat hard dan. Wat een vriendelijk woord en wat humor niet al kunnen doen
Als je toestemming geeft is het minder leuk om te kapen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:39 schreef Jian het volgende:
Had geen zin, dus ik vroeg al om kapers in m'n laatste post ...
John.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:39 schreef Yurtovic het volgende:
Misschien hebben ze dat wel gedaan, dat hun 1e shift en 2e shift er nu door is, geen idee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet netjes van John dat hij de kistjes niet verdeeld over de shifts
Zal ze vast wel op prijs stellen al die belangstelling naar haar slaapplaatsquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:48 schreef Yaksa het volgende:
Aan bijna elke bezoeker die langs haar kraampje loopt moet Shelley uitleggen waar ze nou eigenlijk slaapt. Dat kan ik me goed voorstellen als je zegt dat je in het Limburgse huisje slaapt maar in werkelijkheid zowat elke nacht ergens anders gaat liggen. Heel verwarrend voor de bezoekers.
Nee. Doet John niet. Vorige keer waren ze ook bij de 1e shift al uitverkochtquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat wel gedaan, dat hun 1e shift en 2e shift er nu door is, geen idee.
Mevr. haar maat zat er nu al niet bij.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zakenvrouwtje shell
ipv dat je zegt
meid wat enig , krijg je dr 1 bij van mij
maatje groter
wat gaat t de bezoekers aanquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:48 schreef Yaksa het volgende:
Aan bijna elke bezoeker die langs haar kraampje loopt moet Shelley uitleggen waar ze nou eigenlijk slaapt. Dat kan ik me goed voorstellen als je zegt dat je in het Limburgse huisje slaapt maar in werkelijkheid zowat elke nacht ergens anders gaat liggen. Heel verwarrend voor de bezoekers.
I knowquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je toestemming geeft is het minder leuk om te kapen.
Dan maakt hij er dus gewoon te weinig.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Doet John niet. Vorige keer waren ze ook bij de 1e shift al uitverkocht
quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan maakt hij er dus gewoon te weinig.
Als je weet dat je handel goed loopt dan zorg je toch dat je voorraad genoeg hebt.
Die meneer mocht de groeten doen van zijn begeleider !!quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:49 schreef Yurtovic het volgende:
Heel Deventer is trots op Tim, denkt meneer...
Die man komt rechtstreeks uit de Jellinek. Daar hebben die twee de meeste fansquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
KoekePeer ..
ik moest van mn begeleider zeggen .. denk denk
heel Deventer is trots op je
Tim bedankt is blij
Maneertje ook blij
Ghe Ghe mooie stok weer tochquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die man komt rechtstreeks uit de Jellinek. Daar hebben die twee de meeste fans
Haha ja kwam ik ook achter, ik zal hem verder sparen :-)quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die meneer mocht de groeten doen van zijn begeleider !!
Jammer dat je zo over sommige mensen denkt.Die man heeft met zijn begeleider waarschijnlijk de leukste dag van zijn leven.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt hier door meerdere geschreven dat hij een begeleider heeft maar oh oh oh er zou daar eens een grapje over worden gemaakt. Had je het commentaar moeten lezen als die tegen Jeff zou zijn gezegdquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ghe Ghe mooie stok weer toch
quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Haha ja kwam ik ook achter, ik zal hem verder sparen :-)
quote:
Dus als je in de Jellinek zit kun je geen leuke dag hebben. Tjongejongejongequote:Op zondag 28 oktober 2018 13:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jammer dat je zo over sommige mensen denkt.Die man heeft met zijn begeleider waarschijnlijk de leukste dag van zijn leven.
Dan had ik hetzelfde gezegd als zijn begeleider erbij zou zijnquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt hier door meerdere geschreven dat hij een begeleider heeft maar oh oh oh er zou daar eens een grapje over worden gemaakt. Had je het commentaar moeten lezen als die tegen Jeff zou zijn gezegd
Ah nou ben jij weer aan de beurt. We doen tikkertje met verlosquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En maar door blijven gaan met die oplichterszooi, ze leren er ook niet van hè.
Ach ik lees het maar met humorquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jammer dat je zo over sommige mensen denkt.Die man heeft met zijn begeleider waarschijnlijk de leukste dag van zijn leven.
dan zei ik zelfde gaat mij niet over de broers deze x maar over die man enzoquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt hier door meerdere geschreven dat hij een begeleider heeft maar oh oh oh er zou daar eens een grapje over worden gemaakt. Had je het commentaar moeten lezen als die tegen Jeff zou zijn gezegd
Misschien dat niemand de foute spelling doorzietquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:54 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ook niemand.. niemand.. die er iets van zegt..
Geniet ze van al die aandacht voor haar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:48 schreef Yaksa het volgende:
Er zit in ieder geval meer humor in dan dat gegooi met namen van oorlogsmisdadigers en het belachelijk maken van een handicap.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ik lees het maar met humor
Bij Jeff is het geen grapje maar gewoon de waarheidquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eens zulke dingen vind ik ook niet kunnen ... snap niet dat het uit je toetsenbord kan komenquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval meer humor in dan dat gegooi met namen van oorlogsmisdadigers en het belachelijk maken van een handicap.
Daar zul je mij zelden op betrappen hier, t.a.v. wie dan ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval meer humor in dan dat gegooi met namen van oorlogsmisdadigers en het belachelijk maken van een handicap.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eens zulke dingen vind ik ook niet kunnen ... snap niet dat het uit je toetsenbord kan komen
Alleen jammer dat er dan ook niet bovenop gesprongen wordt door de mede users. Met uitzondering van een reactie met dit soort smileysquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar zul je mij zelden op betrappen hier, t.a.v. wie dan ook.
Sorry ik zeg daar altijd wel iets op en ook op erge scheldwoorden namen bijnamenquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat er dan ook niet bovenop gesprongen wordt door de mede users. Met uitzondering van een reactie met dit soort smileys
En slechte kwaliteit volgens mij en dat voor 40 euroquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:58 schreef Chea49 het volgende:
Hoody's gaan ook wel volgens mij. Mevrouw stopte mij net iets te stiekem het geld in de hand van Brenda.
Vind dat ook niet kunnen hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef Yaksa het volgende:
Timo weer afgeven op Christel en Hiske tegenover bezoekers.
Dat kan toch eigenlijk niet?
Effe nog de 2 laatste verkopen. Hebben de mensen iets unieks. Collectors item.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En maar door blijven gaan met die oplichterszooi, ze leren er ook niet van hè.
Oke, dan zal ik dat gemist hebben. Ik heb er in ieder geval nog nooit een tegengeluid over gelezenquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry ik zeg daar altijd wel iets op en ook op erge scheldwoorden namen bijnamen
Doen ze daar bijna allemaal. jij bent gewoon altijd op de boefjes aan het hacken voor de fun je zoekt...quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef Yaksa het volgende:
sleepbeen ..stottergedoequote:Op zondag 28 oktober 2018 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
voor een goede echte hoody betaal je ook gewoon minstens 80 euro ( heb er zelf paar van)quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En slechte kwaliteit volgens mij en dat voor 40 euro![]()
Brenda wees er Mike vanmorgen op. Er was iets met de hoodie aan de hand. Gaatje of wat dan ook.
Hahahaquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah nou ben jij weer aan de beurt. We doen tikkertje met verlos
quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:58 schreef cobain1994 het volgende:
Gewoon doorlopen dames..
[ afbeelding ]
Las dat eerder hier, maar ik zou deze dan niet durven verkopen daar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En slechte kwaliteit volgens mij en dat voor 40 euro![]()
Brenda wees er Mike vanmorgen op. Er was iets met de hoodie aan de hand. Gaatje of wat dan ook.
Lachje van Lotus, ook een vervelende handicap hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sleepbeen ..stottergedoe
leeghoofden..
kortsluiting van Pisfles
zit ff te denken wat nog meer
sensibele Cossehrsts
Maar zelf een bezoeker met een handicap belachelijk maken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sleepbeen ..stottergedoe
leeghoofden..
kortsluiting van Pisfles
sensibele Cossehrsts
motten gaatjes lucht gaatjesquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las dat eerder hier, maar ik zou deze dan niet durven verkopen daar.
Was tegen marktmensen die halloween artikelen verkopen......die wilde ze wel hebben maar alles wat aangeschaft was moest weg want was te eng......daar ging het om......quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef Yaksa het volgende:
Allemaal nare woorden hier in de cos .. onnodig ook is mijn mening dan..quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sleepbeen ..stottergedoe
leeghoofden..
kortsluiting van Pisfles
sensibele Cossehrsts
Ik heb echt geen dure hoor maar gaan jaren mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor een goede echte hoody betaal je ook gewoon minstens 80 euro ( heb er zelf paar van)
in griekenland verkochten ze die ook liet ze mooi hangen nep zooi zo stuk of verwassen
Veel plezier in de kroeg.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben er weg van. Fijne streams/cos.
Oh, da's nog erger dan tegen bezoekers.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was tegen marktmensen die halloween artikelen verkopen......die wilde ze wel hebben maar alles wat aangeschaft was moest weg want was te eng......daar ging het om......
Gisteravond als laatste, rond 0100 dacht ik ...quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en heeft Merel nog gedouched? Omdat er al wat mensen voor haar waren geweest vanmorgen?
Vanmorgen weer???quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Over het verslepen van de kramen vanmorgen.. dat was op advies van Sjonnie, omdat mensen niet overal mochten lopen.
Oh en heeft Merel nog gedouched? Omdat er al wat mensen voor haar waren geweest vanmorgen?
Nee, die zou vanmorgen gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gisteravond als laatste, rond 0100 dacht ik ...
Dat was Lotus toch?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vindt je, als de verkopers verwachen dat het hele gebeuren vol staat met Halloween.....quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Oh, da's nog erger dan tegen bezoekers.
Is toch mode al die beschadigde kleding?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
motten gaatjes lucht gaatjes
Terwijl de kachel daar niet eens aan staat.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Broeders gastvrij als altijd, opwarmen mag in de Yurd .....
Maakt hun niet uit gastvrijheid gaat voor bij hunquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Terwijl de kachel daar niet eens aan staat.
Maar goed, laat de bezoekers maar lekker het zand naar binnen lopen, veel smeriger kan het toch niet worden.
Ah joh, het zijn twee laaielichters bij elkaar maar o zo leuk om ze te volgen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar goed, laat de bezoekers maar lekker het zand naar binnen lopen, veel smeriger kan het toch niet worden.
Vind het geen laaielichtersquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Ah joh, het zijn twee laaielichters bij elkaar maar o zo leuk om ze te volgen.
Ze maken tv, daar gaat het toch om, neem het niet zo serieus.
Met een knipoog zei Joa er achteraanquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:10 schreef Setje72 het volgende:
Alles gaat de bv in zeggen Tim en Joa tegen klanten...
+ 1. Dus datquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:12 schreef juul. het volgende:
Ah joh, het zijn twee laaielichters bij elkaar maar o zo leuk om ze te volgen.
Ze maken tv, daar gaat het toch om, neem het niet zo serieus.
Lotus heeft als laatste gedouched, koud. Merel zou in de vroege ochtend gaan maar sliep volgens mij nog.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hahaha.. ze schenken geen azijn, maar verspreiden hun gastvrijheid.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zeker wel en wat dan nogquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind het geen laaielichters
quote:
Zijn 2 kraamhoudsters. Die naast hun staanquote:
Ja, dat weet ik. Adrie was vanmorgen om 5 uur/half 6 of zo als eerste, Sjonnie als 2de. Dus hoopte eigenlijk dat het warme water op zou zijn. Ze had zo'n grote mond met altijd vroeg op en dergelijke.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lotus heeft als laatste gedouched, koud. Merel zou in de vroege ochtend gaan maar sliep volgens mij nog.
Daar hadden Chris en His het gisteren over. Ze gingen die niet verkopen. Ze waren niet gek.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:20 schreef Yurtovic het volgende:
Nog geen pompoens verkocht, mooie tuindecoratie hoor denkt Tim
Volgens mij had Brenda er maar een paar. Ze wilde eerst kijken of ze zouden lopenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:22 schreef Toweler het volgende:
45 kistjes op hoedies bijna allemaal weg gaat goed bij brenda John en Mike
ook dat nogquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef zodeju het volgende:
Koffie is niet te zuipen.....kou en onderste uit de kan.......zegt Joa
Tuurlijk, als een Fries wat vraagt spring je meteen in de houding (en anders ga je gewoon janken).quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef Yurtovic het volgende:
Mevrouw komt uit Friesland en wil NU geknipt worden
En ze hebben nog wel een cursus gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ook dat nog
koffiezetten kapot lastig
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ook dat nog
Lekker stug.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:21 schreef Yurtovic het volgende:
Mevrouw komt uit Friesland en wil NU geknipt worden
Nee toch dat doen alleen andere toch. 😂quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:59 schreef mazaru het volgende:
Tim staat Hiske en Christel af te branden tegen de bezoekers
De laatste hoody verkoopt ze niet, die houdt ze zélf.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:22 schreef Toweler het volgende:
45 kistjes op hoedies bijna allemaal weg gaat goed bij brenda John en Mike
'Is voor me mannetje'quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De laatste hoody verkoopt ze niet, die houdt ze zélf.
Ook weggegooid geld.....met hun koffiekraam......chocomelk was een beter idee, wat kan daar aan mis gaan.....nu zo'n duur apparaat en mensen moeten steeds wachten.......quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ook dat nog
Zo'n kannetje is ook zó leeg.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja.
Ze lopen er ook steeds bij weg. Dan komen er mensen voor koffie en dan moeten ze nog gaan zetten
[ afbeelding ]
En Chris was zo blij met haar pleurkraam.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ook dat nog
quote:
Terwijl ze daar een mega container hebben staan waar ze koffie in kunnen doenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook weggegooid geld.....met hun koffiekraam......chocomelk was een beter idee, wat kan daar aan mis gaan.....nu zo'n duur apparaat en mensen moeten steeds wachten.......
Doen ze állemaal Koos.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee toch dat doen alleen andere toch. 😂
Dacht dat Christel ook geweest was gisteravond. Ze had niet genoeg warm water. Hiske stond er nog naast (buiten de cabine dan. Christel genoot ook met volle teugen van de douche. Weet alleen niet of ze het lekkerder vond dan seks, zoals Jessie zie.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, las het verkeerd, Lotus gisteravond. Merel weet ik niet ...
Haal bloemen en dieren namen altijd door elkaar ....![]()
Ook een leuk excuus.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Is voor me mannetje'
Dat ding wat aan heeft.
Klopt. Lotus zat later in de yurt nog te vertellen dat Christel zowat klaar leek te komen toen ze stond te douchen. Aan de geluiden te horenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dacht dat Christel ook geweest was gisteravond. Ze had niet genoeg warm water. Hiske stond er nog naast (buiten de cabine dan. Christel genoot ook met volle teugen van de douche. Weet alleen niet of ze het lekkerder vond dan seks, zoals Jessie zie.
Cheffie kan niet veelquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dacht dat Christel ook geweest was gisteravond. Ze had niet genoeg warm water. Hiske stond er nog naast (buiten de cabine dan. Christel genoot ook met volle teugen van de douche. Weet alleen niet of ze het lekkerder vond dan seks, zoals Jessie zei.
Jessie altijd met haar seks.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dacht dat Christel ook geweest was gisteravond. Ze had niet genoeg warm water. Hiske stond er nog naast (buiten de cabine dan. Christel genoot ook met volle teugen van de douche. Weet alleen niet of ze het lekkerder vond dan seks, zoals Jessie zie.
Jaja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd ......![]()
[ afbeelding ]
Trek- en vingervolkquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Die stond net bij de knakkers.quote:
Ik hoor Joa net zeggen: Is goed Leon, ik ga het er ff over hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die stond net bij de knakkers.
Hoorde zijn stem en accent ergensquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die stond net bij de knakkers.
Vanmorgen?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te hopen, dat John het eerst in zijn klauwen heeft gehad ....quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:35 schreef Zeyina het volgende:
Service bij de twisters. Ze krijgen een stukje van een pleerol er bij
Toch nog erg koud hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben ook wel weer mega geluk met het weer.
Mss even ontkalken?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik ze zo hoor bij dat koffiezetapparaat is er iets mis met dat ding, of ze doen het niet goed. De helft komt er maar uit en ze moet er constant aan schudden
Over pleerollen gesproken. Die John gebruikt wc-papier voor alles en nog wat. Stel dat iedereen dat daar zou doen dan kunnen ze elke dag opnieuw bestellen. Maar ja, het is John hè?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:35 schreef Zeyina het volgende:
Service bij de twisters. Ze krijgen een stukje van een pleerol er bij
Knakkers geven tenminste servetjes er bij
Niet alleen John meer. Gisteren of zo stond iedereen zijn bord schoon te vegen met wc papier en hup bord weer in de kastquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Over pleerollen gesproken. Die John gebruikt wc-papier voor alles en nog wat. Stel dat iedereen dat daar zou doen dan kunnen ze elke dag opnieuw bestellen. Maar ja, het is John hè?
Serieus?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet alleen John meer. Gisteren of zo stond iedereen zijn bord schoon te vegen met wc papier en hup bord weer in de kast
en dan zeggen dat ik haatquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt. Nu al weer. Ook daarstraks al een keerquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:43 schreef zodeju het volgende:
Hiske en Cristel zijn al aan het tellen......
Ze kijkt niet eens naar de watermeter en pleurt er zo een kan water in. Denk echt dat ze inderdaad iets niet goed doen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik ze zo hoor bij dat koffiezetapparaat is er iets mis met dat ding, of ze doen het niet goed. De helft komt er maar uit en ze moet er constant aan schudden
Prachtige reportage, lekker puur die jongen maar erg zwaar voor de ouders.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Jammer dat Kees niet even langs komt om de groep te relativeren..
Echt? Lol.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet alleen John meer. Gisteren of zo stond iedereen zijn bord schoon te vegen met wc papier en hup bord weer in de kast
Ahhh, heeft Adrie eindelijk gedouched, staat hij in die stinkluchtquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:45 schreef cobain1994 het volgende:
Die stinken vanavond een uur in de wind naar frituurvet..
[ afbeelding ]
Dan is er ook niks meer te koop.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
De laatste 2 shifts komen er bijna geen mensen.
Ja die trekt weer ongevraagd zo alle kistjes open om te kijken wat er aan munten inzit ...deed ze de vorige markt ook al zeiden Tim en Joaquin...quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Doe dan die hoed af, stom wijf. Die ballonnenmeneer/mevrouw maakt wel leuke dingen.
His loopt al munten te tellen... en de omzet tot nu. Meer dan 1300 munten, meer dan 400 omzet bij de bar. Wat een wijf zeg.
[ afbeelding ]
Dat mag ook wel in de krant.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, heeft Adrie eindelijk gedouched, staat hij in die stinklucht
En voor zijn omgeving..quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Prachtige reportage, lekker puur die jongen maar erg zwaar voor de ouders.
Waarschijnlijk is Utopia opgebouwd door twee mensenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rondleiding door Mike, ben je de rest van de markt onder de pannen ....
ach een bezem doet wonderen,en liever gastvrij en even een zooi dan dat je niemand toelaat en lekker egoistisch zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, Mike staat weer te oreren .....
nee vind ik ook niet,ze doen precies hetzelfde wat anderen ook doen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind het geen laaielichters
Alleen zijn ze wat slimmer dan de rest .....quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:56 schreef krabje het volgende:
nee vind ik ook niet,ze doen precies hetzelfde wat anderen ook doen.
zo zie je hoe je in de maling word genomenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
In Friesland gooien ze het door de koffie zegt Sjef.
Uhhh was toch een nieuw speciaal door hem ontwikkeld kruidendrankje... was tenminste het Utopiaspelletjuh.
Ik heb er meer gezien hoor, die dat gebruiken als ze iets moeten afvegen, kopjes, borden, wat dan ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Over pleerollen gesproken. Die John gebruikt wc-papier voor alles en nog wat. Stel dat iedereen dat daar zou doen dan kunnen ze elke dag opnieuw bestellen. Maar ja, het is John hè?
Staan wachten?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:58 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Mw was behoorlijk geïrriteerd. Komt helemaal uit Heerenveen zei ze en moest bij Utopia uren in de rij staan wachten
Nouuuuu......quote:
We worden wel overspoeld met die Friezen tegenwoordig. Gaan de hekken voortaan iedere dag open?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:58 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Mw was behoorlijk geïrriteerd. Komt helemaal uit Heerenveen zei ze en moest bij Utopia uren in de rij staan wachten
Of een Hummer, ook makkelijk om door het hek te gaanquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:00 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
In het vervolg de 4X4 maar meenemen..?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Jammer dat Kees niet even langs komt om de groep te relativeren..
zelfs in de beftelquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:58 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Creepyquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:02 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Er ligt een cadeautje op mijn bed. Iets van olie met een geurtje. Pakketje met haar naam er op
Dit is toch (nog) niet echt geschikt voor mensen met een rolstoel, vooral als je zwaarlijvig bent. Erg zwaar dan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:58 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Lief van Leon.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:02 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Er ligt een cadeautje op mijn bed. Iets van olie met een geurtje. Pakketje met haar naam er op
Komt dat van hem dan?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:02 schreef Zeyina het volgende:
Er werd net een nieuwe zak aardappelen neergezet. Zet er net een gifje vanquote:
Oja, ben je er geweest|?quote:
Gokje.quote:
Ze hebben nog een zak eerpels ergens vandaan getoverd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk voor de shift die nog moet komen......
Ik zag Lotus net met een zak aardappels lopen. Ook niet heel veel als dat alles dan nog is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk voor de shift die nog moet komen......
Heb haar ook horen zeggen dat iedereen tegen haar zei dat ze niet in Utopia moest gaan, haar moeder ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:04 schreef Zeyina het volgende:
Lotus maar kletsen over haar moedertje: Ik ben benieuwd hoe ze vindt hoe ik het doe. Ze is altijd trots op me hoor hoe idioot ik ook doe
Beetje tegenstrijdig met haar eerdere verhalen dat ze haar familie al jaren niet had gezien, behalve nu vlak voordat ze Utopia in ging
en dan? Verandert ie in een iglo ofzoietsquote:
ah.... zo eentje.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat zei iemand tijdens de rondleiding
Ja. Na de eerste dagen veranderen haar verhalen ineens helemaalquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb haar ook horen zeggen dat iedereen tegen haar zei dat ze niet in Utopia moest gaan, haar moeder ook.
zoals bij velen daarquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Na de eerste dagen veranderen haar verhalen ineens helemaal
Ik was net te laat, vreselijk.quote:
welneequote:Op zondag 28 oktober 2018 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was net te laat, vreselijk.
Reden te meer dat ik nog niet ga.
Zit ik daar aan de bar, zakt heel langzaam die bakruk in de bagger
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:12 schreef krabje het volgende:
jef tegen bezoeker,ik heb echt niks te klagen![]()
![]()
dat is de grap van de dag
![]()
![]()
Ik wilde het net vragen. Ik schakel van stream naar stream. Waar staat/zit/ligt ze eigenlijk?quote:
Neem je betonnen handtas gewoon mee, leg je die onder de barkruk.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was net te laat, vreselijk.
Reden te meer dat ik nog niet ga.
Zit ik daar aan de bar, zakt heel langzaam die bakruk in de bagger
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:12 schreef krabje het volgende:
jef tegen bezoeker,ik heb echt niks te klagen![]()
![]()
dat is de grap van de dag
![]()
![]()
Die zag ik een paar minuten geleden bij het rokersbankje zitten.....quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen. Ik schakel van stream naar stream. Waar staat/zit/ligt ze eigenlijk?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zag ik een paar minuten geleden bij het rokersbankje zitten.....
en mensen kopen het nog ookquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
wat een dikke lul is dat ook
hoorde net dat de flessen als een tiet gaan, oh mag alleen via de webshop verkocht worden![]()
3 muntjes voor 1 glaasje fries meuk
Het zal niet waar zijn!!!quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zag ik een paar minuten geleden bij het rokersbankje zitten.....
ger gaat ook goed met de foto's en lijstjes.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef Yurtovic het volgende:
Mevrouw koopt een blote buik foto van Gerrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |