SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:24 schreef livelink het volgende:
Je iPod is in een gulle bui. Ook blij dat hij weer eens mag opdraven denk ik.
vast wel toch? Die van mij is overigens 12 jaar oud.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
Worden ze nog gemaakt overigens ? (Bedoel Ipod's)
Nope, worden niet meer gemaakt als stand alone music player.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast wel toch? Die van mij is overigens 12 jaar oud.
Heb het maar even opgezocht en blijkbaar is er nog 1 model wat gemaakt wordt momenteel en dat is de Ipod Touch en het laatste model daarvan stamt uit 2015. Dus geen shuffle en nano meer. Weer wat geleerdquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast wel toch? Die van mij is overigens 12 jaar oud.
zonde!quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, worden niet meer gemaakt als stand alone music player.
Zijn nu verkapte mini iPhones zonder telefoonfunctie...
https://www.coolblue.nl/mp3-spelers/apple-ipod
Ik was in de USA toen dat nieuws bekend werd (4 jaar geleden of zo) en ik ben meteen naar de Best Buy, zeg maar de Ameriknse Mediamarkt, gereden om er nog 1 als reserve aan te schaffen.quote:
voor drie euro kun je wel een gokje wagen toch?quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:33 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.tewauw.nl/pro(...)hte-sport-mp3speler/
ik wil graag dit ding, maar ik weet niet of de site te vertrouwen is... Ik bedoel, 3¤ voor zo'n ding, dat is toch niet normaal meer
dat is ook weer waarquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor drie euro kun je wel een gokje wagen toch?
klopt, maar in de auto, zeker als we op vakantie gaan, vind ik het ideaal.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was in de USA toen dat nieuws bekend werd (4 jaar geleden of zo) en ik ben meteen naar de Best Buy, zeg maar de Ameriknse Mediamarkt, gereden om er nog 1 als reserve aan te schaffen.
Daar kon ik achter in de rij aanschuiven en vlogen de exemplaren over de toonbank.
Heb er geen 1 meer gekocht, het is inmiddels ook een beetje achterhaald medium geworden met alle opslagmogelijkheden (en Spotify) via smartphones...
Het stelt ook niets meer voor, een chip met een dedicated app en een geheugenslot.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil graag dit ding, maar ik weet niet of de site te vertrouwen is... Ik bedoel, 3¤ voor zo'n ding, dat is toch niet normaal meer
Ik heb z'n vermoeden dat jij beter op de hoogte bent dan ik(Kan het ook mis hebben maar goedquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, worden niet meer gemaakt als stand alone music player.
Zijn nu verkapte mini iPhones zonder telefoonfunctie...
https://www.coolblue.nl/mp3-spelers/apple-ipod
Ja, daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt, maar in de auto, zeker als we op vakantie gaan, vind ik het ideaal.
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik heb z'n vermoeden dat jij beter op de hoogte bent dan ik(Kan het ook mis hebben maar goed) , maar wat ik wou vragen is als volgt:
Zijn er nog degelijke MP3 spelers op de markt? (Zelf heb ik nog een Samsung YP-U2R maar die gaat het naar denk ik bijna 10 jaar van trouwe dienst nu toch echt binnenkort definitief begeven, vrees ik)
Als je er een paar weken op wilt wachten kan het zelfs nog goedkoper, maar mijn persoonlijke ervaring met zulke mp3 spelers is dat het kan meevallen of dat je een lichte altijd horende ruis hebt op de achtergrond.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:33 schreef naatje_1 het volgende:
wij kunnen niet via blue tooth naar de autoradio..quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het al eens over gehad.
Maar dan zet ik mijn smartphone dus aan via bluetooth, die is dan ook nog eens makkelijk te bedienen via het dashboard. Roaming kost niks meer en met 128Gb opslag kan ik 10 keer Europa in de rondte rijden voordat een track nog een keer voorbij komt...
Ja was een beetje lang bezig met het typen van mijn postquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Ik was er wel altijd mee bezig, heb er nog vele liggen.
Maar de laatste jaren heb ik er geen kijk meer op, omdat een stand alone MP3-speler voor mij niet meer interessant is...
Dat was een lekker nummer zeg. Ik kende het niet.quote:
Is idd een fijne plaat.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was een lekker nummer zeg. Ik kende het niet.
Ja, dat snap ik wel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:46 schreef livelink het volgende:
Ik vind de nummers van Father John Misty het lekkerst 's avonds laat als je al een beetje slaperig bent
quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was gewoon op tijd! Te vroeg zelfs waardoor ik ver weg een parkeerplaats moest zoeken.
dat klok verzetten heh, dan ben je ineens vroegquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was gewoon op tijd! Te vroeg zelfs waardoor ik ver weg een parkeerplaats moest zoeken.
Je smartphone kan je toch ook via een kabel koppelen aan de Aux-ingang in de auto?quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij kunnen niet via blue tooth naar de autoradio..
Je kon ook niet weten wat ik ging posten natuurlijk...quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja was een beetje lang bezig met het typen van mijn post
Dat zal vast kunnen met een aparte kabel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je smartphone kan je toch ook via een kabel koppelen aan de Aux-ingang in de auto?
quote:Enfin, boodschappen doen.
Dank voor de muzieken...
Fijne dag nog toegewenst MadMasterquote:Op zondag 28 oktober 2018 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je smartphone kan je toch ook via een kabel koppelen aan de Aux-ingang in de auto?
Enfin, boodschappen doen.
Dank voor de muzieken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |