quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De automobilist of w.s. alcomobilist rijdt met een potentieel moordwapen rond zo bleek. Erg zwak weer dit om de dingen in twijfel te trekken. Misschien was het wel een actieve en geslaagde zelfmoordpoging van deze fietsers. Ik denk dat je dan pas tevreden bent over de berichtgeving.
GOES - De 19-jarige automobilist uit Kloetinge die vannacht in Goes twee fietsers doodreed had te veel alcohol gedronken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Staat vast dan dat de automobilist gedronken had? En de fietsers?
Hij zou dat gewoon zelf kunnen weten. Je kunt jezelf prima informeren. Maar het is (zoals zo vaak) bedoeld om twijfel te zaaien.quote:
Nee, Bartje, ik wilde gewoon weten of het vastgesteld was of de bestuurder gedronken had.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De automobilist of w.s. alcomobilist rijdt met een potentieel moordwapen rond zo bleek. Erg zwak weer dit om de dingen in twijfel te trekken. Misschien was het wel een actieve en geslaagde zelfmoordpoging van deze fietsers. Ik denk dat je dan pas tevreden bent over de berichtgeving.
Dank jequote:
En dat was zo.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, Bartje, ik wilde gewoon weten of het vastgesteld was of de bestuurder gedronken had.
Bij mijn vorige werkgever had men een kroeg in de kelder voor de bedrijfsfeestjes, drank vloeide rijkelijk, en daarna in de auto naar huis. Ergerde ik me vreselijk aan, ging dus eigenlijk nooit naar dat soort eventsquote:Op zondag 28 oktober 2018 19:14 schreef Leandra het volgende:
Als hij niemand had doodgereden maar wel gepakt was had hij op FOK! iig een topic mogen openen over hoe hij er met zo min mogelijk last van het CBR weer vanaf zou komen en mag je niets zeggen over het zwaar misdadige gedrag dat alcomobilisme feitelijk is.
Gewoon geen rijbewijs meer, nooit meer.
Niet voor deze lamzak en niet voor ieder ander die met een EMA-promillage gepakt wordt.
Asociaal tuig, bewezen ongeschikt als bestuurder van een motorvoertuig, je gaat maar lopen, fietsen, met de trein.
Ja, dat werd wel gedaan, ook in NL in de jaren 70, weet ik nog wel en dan werd er iemand doodgereden in het dorp, midden in de nacht.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever had men een kroeg in de kelder voor de bedrijfsfeestjes, drank vloeide rijkelijk, en daarna in de auto naar huis. Ergerde ik me vreselijk aan, ging dus eigenlijk nooit naar dat soort events
Wedden dat wanneer we alcohol in Nederland helemaal zouden verbieden dat er minder mensen drinken achter de stuur stappen?quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:20 schreef Sigaartje het volgende:
Ook al als de handhaving beter zal worden, zullen er nog steeds mensen zijn die dronken rijden.
Ik heb het over een nl bedrijf dat het nu nog doetquote:Op zondag 28 oktober 2018 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat werd wel gedaan, ook in NL in de jaren 70, weet ik nog wel en dan werd er iemand doodgereden in het dorp, midden in de nacht.
Wedden dat als we alle mensen onthoofden dat er nog minder mensen dronken achter het stuur stappen?quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wedden dat wanneer we alcohol in Nederland helemaal zouden verbieden dat er minder mensen drinken achter de stuur stappen?
Nee, dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Wedden dat als we alle mensen onthoofden dat er nog minder mensen dronken achter het stuur stappen?
Ja, goed, gek dan. Toch?quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb het over een nl bedrijf dat het nu nog doet
Waarom zouden we alcohol helemaal verbieden?quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wedden dat wanneer we alcohol in Nederland helemaal zouden verbieden dat er minder mensen drinken achter de stuur stappen?
Omdat alcohol zorgt voor heel veel overlast in de maatschappij. Niet alleen in het verkeer. Kijk ook eens naar uitgaansgeweld bijvoorbeeld, is heel vaak alcohol-gerelateerd. Om nog maar te zwijgen over complete gezinnen die ontwricht worden door dat een van beide ouders naar de fles grijpt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom zouden we alcohol helemaal verbieden?
Slecht voor de gezondheid en enorm verslavend.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ze kennen me, maar op een andere manier.quote:Op zondag 28 oktober 2018 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze weten jou niet meer te vinden. Lijkt me net tof
Omdat de koran dat verbiedt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De burger wil niet betalen, vind het onbelangrijk. De politiek voert gewoon onze stem uitquote:Op zondag 28 oktober 2018 19:42 schreef Bart2002 het volgende:
Maar goed. Oppassende burgers hier. Wij rijden geregeld terug vanuit een schouwburg-bezoek in Zaandam. Uurtje of 11 half twaalf. Coentunnelweg richting Krommenie. Hoeveel zwalkende medeweggebruikers je dan ziet... Het is om bang van te worden. Toch is daar nooit controle. Het interesseert de politiek geen zier. Controleren is duur en levert nog veel te weinig slachtoffers op om in de gaten te lopen.
Komop nou Ryan. Mafkees.quote:
Dat zou wel erg mooi zijn. Maar nee, zo is het niet mijns inziens dan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:44 schreef opgebaarde het volgende:
De politiek voert gewoon onze stem uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |