SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik denk het wel. Iedereen heeft toch wel een beetje (de la) soulquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
De grote vraag is nu natuurlijk of ook soul in de la zit....
Zekers. De hele avond eigenlijk al.quote:
Volgens betrouwbare bronnen is dit muziek uit de collectie van z'n vader.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:13 schreef moemoe het volgende:
Dans je hier ook op Naatje? Gewoon in je vrije tijd zeg maar?
Het liefst iets met veelgebruikte Surinaamse kruiden/specerijen, rijst en vlees wat lang moet sudderen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..].
Welk recept zou je graag willen kennen?
Volgens mij heeft iedereen dit wel een keer hier gedraaid.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Naatje is zojuist fors in aanzien gestegen bij MadMaster
Is er al aan je verkapte verzoek voldaan?quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
De grote vraag is nu natuurlijk of ook soul in de la zit....
Inderdaad, net weer thuis van het verjaardagsfeestje van mijn echtgenote.quote:
Was geen verzoek, meer een matig woordgrapjequote:Op zondag 28 oktober 2018 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er al aan je verkapte verzoek voldaan?
Altijd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
had ik dus toch voor die 11m versie moeten gaan ipv deze...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, net weer thuis van het verjaardagsfeestje van mijn echtgenote.
Was leuk, met een groep die niks wist wat we gingen doen uit eten geweest en een concert van de Memphis Maniacs bezocht...
Merci.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Dat kan je wel een verrassing noemen ja.
Wel joh, tuurlijk was het een verzoek.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was geen verzoek, meer een matig woordgrapje
Dat is leuk! En nog gefeliciteerd met je echtgenotequote:Op zondag 28 oktober 2018 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was leuk, met een groep die niks wist wat we gingen doen uit eten geweest en een concert van de Memphis Maniacs bezocht...
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is leuk! En nog gefeliciteerd met je echtgenote
Dat is minstens zo'n strakke actie als het broodje naar de buurvrouw sjouwen, vlak na de bevalling.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci.
Mijn eega en ik wisten het uiteraard wel, de rest dacht dat we alleen ergens een etentje hadden gepland...
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We houden wel van verrassingen en niet geëffende paden bewandelen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is minstens zo'n strakke actie als het broodje naar de buurvrouw sjouwen, vlak na de bevalling.
is het een erge dreun?quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:24 schreef livelink het volgende:
Zo, even mijn koptelefoon afzetten, want dit dreunt door in mijn hoofd
Mooi meegenomen dat het concert ook in goede aarde viel, want dat heb je ondanks goede bedoelingen niet zelf in de hand. Geen goedkoop feestje overigens.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We houden wel van verrassingen en niet geëffende paden bewandelen.
Gelukkig was iedereen enthousiast en gaandeweg het concert nog meer...
Hmmm hmmmquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen is dit muziek uit de collectie van z'n vader.
Vooruitstrevende man wel....
Ik ga hier even goed over nadenken, we'll be in touchquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het liefst iets met veelgebruikte Surinaamse kruiden/specerijen, rijst en vlees wat lang moet sudderen.
Feli! Klinkt als een erg geslaagde verjaardagquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci en yep.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Memphis Maniacs zijn leuk hè?
Nu de koptelefoon af is, gaat het beter.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:24 schreef livelink het volgende:
Zo, even mijn koptelefoon afzetten, want dit dreunt door in mijn hoofd
We kennen degene die we uitgenodigd hebben natuurlijk wel en de meesten hebben al eerder met ons de Maniacs of andere concerten bezocht. Was dus redelijk safe...quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi meegenomen dat het concert ook in goede aarde viel, want dat heb je ondanks goede bedoelingen niet zelf in de hand. Geen goedkoop feestje overigens.
Dit stuk klinkt inderdaad wel lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje vreemd, maar wél lekker.
Het was misschien de combinatie van rustige zang met dreun of zo. Normaal kan ik het wel hebben, maar bij dit nummer even niet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn de zorgen over je dochter. De muziek bonkt juist lekker door. [ afbeelding ]
Dank!quote:[b]Op zondag 28 oktober 2018 00:26 schreef moemoe het volgende:
Feli! Klinkt als een erg geslaagde verjaardag.
Wat saai zeg.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kennen degene die we uitgenodigd hebben natuurlijk wel en de meesten hebben al eerder met ons de Maniacs of andere concerten bezocht. Was dus redelijk safe...
Ik denk dat een concertje in het Concertgebouw een andere gemiddelde waardering had gekregen...quote:
Daarom draai ik uit voorzorg meestal gebonkt zonder zang.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was misschien de combinatie van rustige zang met dreun of zo. Normaal kan ik het wel hebben, maar bij dit nummer even niet.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat een concertje in het Concertgebouw een andere gemiddelde waardering had gekregen...
Gebonkt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom draai ik uit voorzorg meestal gebonkt zonder zang.
Ik heb inderdaad wel limits.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is een special voor livelink?
Zet nou gewoon je koptelefoon weer even op zeg, djiezes.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:32 schreef livelink het volgende:
Dit is ook wel een apart nummer. Best mooi.
Heel aparte artiest. Stopt vaak ontzettend lage tonen in z'n nummers. Hij heeft ook een fraaie cover gemaakt van "Vincent" van Don McLean.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speelt u gezangen?
Nee, wel gebonken...
Prima toch?
Nee, ik hou hem nog even voor de zekerheid af.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zet nou gewoon je koptelefoon weer even op zeg, djiezes.
Sufjan Stevens is sowieso een must, zijn ook met de gehele familie naar zijn Age of Adz-tour in muziekgebouw Eindhoven en zijn Carrie & Lowel-tour in Carré geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:39 schreef livelink het volgende:
Dus dit schalde op zondagochtend uit jullie speakers thuis, Naatje?
Een heel verschil met wat mijn ouders draaiden.
Ik beschouw dat maar als een compliment.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs kan al net zo leuk vanuit het niets reageren als livelink.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs kan al net zo leuk vanuit het niets reageren als livelink.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:39 schreef livelink het volgende:
Dus dit schalde op zondagochtend uit jullie speakers thuis, Naatje?
Een heel verschil met wat mijn ouders draaiden.
Dat is het ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beschouw dat maar als een compliment.
Adamo eerder. En Leonard Cohen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is inderdaad niet te vergelijken met de Dutch Swing College Band.
'quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sufjan Stevens is sowieso een must, zijn ook met de gehele familie naar zijn Age of Adz-tour in muziekgebouw Eindhoven en zijn Carrie & Lowel-tour in Carré geweest.
Dit is wel van zijn bliepjesalbumquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:43 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Ik had nog nooit van hem gehoord. Net even opgezocht
Ik voel helaas tot diep in mijn vezels dat ik mijn karkasje binnen nu en en 20 minuten de trap op moet dwingen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
maarehm, gezien de levendigheid wil ik best verlengen als niemand verder om 1 gaatdan mogen verzoekjes nu ook alvast ingediend worden
No way, ik ben al vanaf 5.30 op.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
haha, nee, ik val nu al bijna omik geniet gewoon mee met dit
mad gaat hierna.
Tssk! Of je horizontaal niet zou kunnen draaien.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No way, ik ben al vanaf 5.30 op.
Ik ga zo hardstikke plat...
Ik ga het niet echt veel later maken dan 01.00quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
maarehm, gezien de levendigheid wil ik best verlengen als niemand verder om 1 gaatdan mogen verzoekjes nu ook alvast ingediend worden
Ik ben Ad Visser niet...quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tssk! Of je horizontaal niet zou kunnen draaien.
Je vergist je. Ad Visser moet je juist horizontaal luisteren.quote:
Ik wil je best nog even verlengen als daar behoefte aan is, maar ik ga er zelf zo wel een punt achter zetten. Ik zit al de hele middag (nieuwe muziek luisteren) en avond (show draaien, Melting luisteren, nog een showtje draaien, jou luisteren) achter de computer... Om 01:00 uur vind ik het wel mooi geweestquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergist je. Ad Visser moet je juist horizontaal luisteren.
Dat kan ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergist je. Ad Visser moet je juist horizontaal luisteren.
behalve de eerste 3 platen heb ik dit allemaal kunnen vinden in het muziekmapje van mn pa (sommige tracks waren stuk, maar dan had ik ze zelf ook staanquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Is dit allemaal uit de koker van papa Naatje gekomen?
Respect voor je pa.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
behalve de eerste 3 platen heb ik dit allemaal kunnen vinden in het muziekmapje van mn pa (sommige tracks waren stuk, maar dan had ik ze zelf ook staan)
Moderne vaderquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
behalve de eerste 3 platen heb ik dit allemaal kunnen vinden in het muziekmapje van mn pa (sommige tracks waren stuk, maar dan had ik ze zelf ook staan)
dan quit ik om 1quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:49 schreef moemoe het volgende:
Ik ga het ook niet heel laat maken vandaag Naatje.
Ik gok dat je vader jonger is dan ik en dan verbaast het me eigenlijk weer niet...quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is begin 50quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat je vader jonger is dan ik en dan verbaast het me eigenlijk weer niet...
Dus als moemoe had gezegd dat ze de hele nacht bleef hangen zou je wel verlengen?quote:
he, een ziel is nog steeds vreugdquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus als moemoe had gezegd dat ze de hele nacht bleef hangen zou je wel verlengen?
Hij zei er nog bij dat het speciaal voor jou wasquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:56 schreef EggsTC het volgende:
kom ik net teru gvan douchen, hoor hje dat door je speakers
Er zit water in je toetsenbord.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:56 schreef EggsTC het volgende:
kom ik net teru gvan douchen, hoor hje dat door je speakers
Daar hoor je vrouwen vaker over klagen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:58 schreef livelink het volgende:
Aan rustig afbouwen naar het einde doet Naatje niet
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar hoor je vrouwen vaker over klagen.
Dan zing ik zelf wel verder...quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
De laatste minuut van de track missen jullie, want dan disconnect ie
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar hoor je vrouwen vaker over klagen.
quote:Woensdag:
18:00 - 20:00 DJ DeNater - Gesnater met DeNater
20:00 - 22:00 MadMaster - Halloween
22:00 - 00:00 DJ Lucky - Steekhouse
Hai moemoe, hoestie?quote:
Idemditoquote:Op zondag 28 oktober 2018 01:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi! Ik ging net weg, tot een andere keer wellicht.
Als jij op 3FM gaat uitzenden, ga ik luisterenquote:Op zondag 28 oktober 2018 01:05 schreef De_Nater het volgende:
nais! het is gelukt om tegelijkertijd gewoon naar mp3 te recorden en uit te zenden, dus nu kan ik woensdag a.s. gewoon een demo maken voor 3fm
Hier is nog geen zonnetje te zien.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:13 schreef just me het volgende:
het ziet er mooi uit buiten
![]()
zonnetje op de bomen
Die komt misschien later nog jouw kant opquote:
Laat ik het hopen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Die komt misschien later nog jouw kant op
Nog plannen voor vandaag ?quote:
De was strijken/vouwen en Ajax - Feyenoord kijken. Verder nog niets.quote:
Als het mooi blijft ga ik vanmiddag even golfen en daarna naar het 1e kijken. En vanmorgen lekker rustig aan doen, bevalt me welquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
De was strijken/vouwen en Ajax - Feyenoord kijken. Verder nog niets.
En jij? Golfdagje vandaag?
Dat geloof ik. Geniet van je rustige dagje dan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Als het mooi blijft ga ik vanmiddag even golfen en daarna naar het 1e kijken. En vanmorgen lekker rustig aan doen, bevalt me wel
en jij rustig aan tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Geniet van je rustige dagje dan.
Ik had afgelopen vrijdag ons halfjaarlijkse F-Side reünie en daar werden de messen al geslepen...quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
en jij rustig aan tijdens de wedstrijd
figuurlijk dan neem ik aanquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag ons halfjaarlijkse F-Side reünie en daar werden de messen al geslepen...
quote:
Het lijkt alsof de tijd van de zware rellen weer terug aan het komen isquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag ons halfjaarlijkse F-Side reünie en daar werden de messen al geslepen...
quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het heeft aardig gevroren, witte wereld hier.
Zonnige morgen!![]()
Nou ja, vandaag dus hè.Die zon.
Dus eigenlijk gewoon goedemorgen.
Goedemorgen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het heeft aardig gevroren, witte wereld hier.
Zonnige morgen!![]()
Nou ja, vandaag dus hè.Die zon.
Dus eigenlijk gewoon goedemorgen.
quote:
Dag mevrouw,quote:
heb je alle klokken al op de juiste tijd gezetquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dag mevrouw,
En dag meneer,
Het is hier mooi weer.
La la la lalalalalla la lal la la
Er hangt hier een joekel van een Karlsson klok. Ff kieken hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
heb je alle klokken al op de juiste tijd gezet
quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kreeg het kreng nog in 1x op zijn plek terug ook.
Het zal altijd blijven bestaan, denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt alsof de tijd van de zware rellen weer terug aan het komen is![]()
Gisteren in Duitsland was het ook mis. Ik hoop dat het even een tijdelijke gekte is.
Wel grappig dat jullie nog steeds bij elkaar komenquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, wij spelen geen actieve rol meer in dat gebeuren...
Afschaffen van wijzigen is prima.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet ik door dit besluiteloze kabinet weer helemaal een klok op tijd gaan zetten. Nog druk ook op de zondagmorgen.
Ja, graag, net als Marokko. Moggùgh, Mad.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afschaffen van wijzigen is prima.
Maar dan wel graag de zomertijd aanhouden i.p.v. de wintertijd...
We zijn jaren met elkaar opgetrokken en toen er meer en meer inactief werden, hebben we dat initiatief genomen. We hebben soms wel wat beleefd/meegemaakt en die geschiedenis mag niet vervagen, vinden wij...quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie nog steeds bij elkaar komen
Hallo L2B!quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, graag, net als Marokko. Moggùgh, Mad.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn jaren met elkaar opgetrokken en toen er meer en meer inactief werden, hebben we dat initiatief genomen. We hebben soms wel wat beleefd/meegemaakt en die geschiedenis mag niet vervagen, vinden wij...
Oh, ik las dat ze de zomertijd aanhielden. Nja, ver van mijn bed show.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo L2B!
In Marokko hebben ze juist de wintertijd aangehouden...
Nice. Nog steeds blij met je villa?quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wit park, strak blauwe lucht.
[ afbeelding ]
Ja, is erg fijn hier. Maar dat ze het villa's noemen....quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nice. Nog steeds blij met je villa?
Alles is relatief he. In vakantieparkland is iets al snel een villa.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, is erg fijn hier. Maar dat ze het villa's noemen....
Ja, dat bekt ook lekkerder met adverteren. De bungalows zijn wel tof hier en allemaal van particulieren. Maar daar is het weer te druk.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Alles is relatief he. In vakantieparkland is iets al snel een villa.
of bungalowquote:Op zondag 28 oktober 2018 08:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Alles is relatief he. In vakantieparkland is iets al snel een villa.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisteren even thuis geweest. Daar bleek dat de nieuwe parkeerplaatsen naar het huis gericht liggen.
De gemeente wilde in de oude situatie niet dat ik de stoeprand liet zakken, zodat ik makkelijk tot aan het huis kon rijden met de auto. Nu is de situatie zo dat de parkeerplaats deels op mijn kavel ligt, dus kunnen ze er niets meer van zeggen als ik het alsnog doe.
Lucky bastard.
Golfterrein?quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:56 schreef just me het volgende:
Morgen ledenvergadering, er komt een voorstel om het hele terrein rookvrij te maken..
Voetbalterrein, tennisbanen en golfterreinquote:
Idem, en je hebt gelijk dat ze de zomertijd aanhouden...quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik las dat ze de zomertijd aanhielden. Nja, ver van mijn bed show.
Oh, dat zijn volgens mij niet de leukste ledenvergaderingen (voor zover ledenvergaderingen leuk kunnen zijn natuurlijk)quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:56 schreef just me het volgende:
Morgen ledenvergadering, er komt een voorstel om het hele terrein rookvrij te maken..
nee dat gaat een hele vervelende vergadering wordenquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat zijn volgens mij niet de leukste ledenvergaderingen (voor zover ledenvergaderingen leuk kunnen zijn natuurlijk)
Ja, dat zou wel zo eerlijk zijn. Voor niet rokers is het een smerige lucht, waar je niet op zit te wachten, maar het gaat inmiddels wel een beetje erg ver.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
Voetbalterrein, tennisbanen en golfterrein
Ze willen de vereniging " gezond" maken, dan wil ik ook alle vette happen eruit en toezicht op het alcoholgebruik, zeker van de mensen die met de auto naar huis gaan
Ook op het terras kun je rekening houden met mensen die last van de rook hebben, als ik tijdens het golfen rook heb ik een asbakje bij me waar de peuk ingaat. De bemoeienis van wat ik wel of niet mag vind ik nu wel erg ver gaan!quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel zo eerlijk zijn. Voor niet rokers is het een smerige lucht, waar je niet op zit te wachten, maar het gaat inmiddels wel een beetje erg ver.
Vroeger, toen verjaardagen nog blauw van de rook zagen en vreemd genoeg ook de niet rokers dikke pret hadden, hoorde je er nooit iemand over. En nu ben je nog net niet crimineel bezig.
Whehe mini-ToT is boven al aan het kraaien en wordt opgehaald!quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet te hard zwaaien, anders worden ze wakker.![]()
![]()
Hoi ToT!
Die peuken kan je ook in zo'n hole proppen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ook op het terras kun je rekening houden met mensen die last van de rook hebben, als ik tijdens het golfen rook heb ik een asbakje bij me waar de peuk ingaat. De bemoeienis van wat ik wel of niet mag vind ik nu wel erg ver gaan!ToT
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ook op het terras kun je rekening houden met mensen die last van de rook hebben, als ik tijdens het golfen rook heb ik een asbakje bij me waar de peuk ingaat. De bemoeienis van wat ik wel of niet mag vind ik nu wel erg ver gaan!ToT
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mondkapjes met Radio 49 logo uitdelen.
Vroeger zat ik binnen thuis met een man die een pakje shag per dag rookte en zat ik op mijn werk aan een bureau met 3 anderen die de hele dag achter hun bureau zaten te roken. Mijn man rookte ook in de auto. Ik zat eigenlijk als niet-roker voortdurend in de rook en het boeide me niet. Maar toen kwam het rookverbod en lukte het mijn man ook om te stoppen met roken en nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik toen zo heb geleefd. Dus het klopt wel dat ik als niet-roker ook dikke pret had, maar dat kwam eigenlijk omdat ik niet beter wist. Het is toch wel fijner nu vind ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel zo eerlijk zijn. Voor niet rokers is het een smerige lucht, waar je niet op zit te wachten, maar het gaat inmiddels wel een beetje erg ver.
Vroeger, toen verjaardagen nog blauw van de rook zagen en vreemd genoeg ook de niet rokers dikke pret hadden, hoorde je er nooit iemand over. En nu ben je nog net niet crimineel bezig.
Daar heb ik ook totaal geen moeite mee en dat is alleen maar positiefquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:16 schreef livelink het volgende:
Neemt niet weg dat ik ook vind dat het nu wel erg ver gaat, maar dat binnen roken in openbare ruimtes nu eigenlijk als vanzelfsprekend niet meer mag is toch wel heel fijn.
Er is imo ook helemaal niets mis met een rookverbod binnen. Het mag hier op het park ook niet in huis. In veel gevallen heb je er als niet roker nog steeds last van, zoals bij die achterlijke rookpalen op stations. Of je het niet ruikt als daar 4 verslaafden tegelijk staan te dampen. Doe dan een totaalverbod.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger zat ik binnen thuis met een man die een pakje shag per dag rookte en zat ik op mijn werk aan een bureau met 3 anderen die de hele dag achter hun bureau zaten te roken. Mijn man rookte ook in de auto. Ik zat eigenlijk als niet-roker voortdurend in de rook en het boeide me niet. Maar toen kwam het rookverbod en lukte het mijn man ook om te stoppen met roken en nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik toen zo heb geleefd. Dus het klopt wel dat ik als niet-roker ook dikke pret had, maar dat kwam eigenlijk omdat ik niet beter wist. Het is toch wel fijner nu vind ik.
Neemt niet weg dat ik ook vind dat het nu wel erg ver gaat, maar dat binnen roken in openbare ruimtes nu eigenlijk als vanzelfsprekend niet meer mag is toch wel heel fijn.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is imo ook helemaal niets mis met een rookverbod binnen. Het mag hier op het park ook niet in huis. In veel gevallen heb je er als niet roker nog steeds last van, zoals bij die achterlijke rookpalen op stations. Of je het niet ruikt als daar 4 verslaafden tegelijk staan te dampen. Doe dan een totaalverbod.
Kan me voorstellen dat deze situatie je beter ligt. Je zal de hele dag en werkelijk overal ongevraagd in de rook moeten doorbrengen. Denk dat het begon te veranderen toen bewezen werd dat het kanker kan veroorzaken.
Reclame van heel vroeger claimde nog net niet dat het gezond zou zijn. Hoewel... Volgens mij werd het in bepaalde gevallen nog aangeraden ook.
quote:
Ja man, het gaat heel veel meer zo chill worden door die gaatje in de ozo laag en zo...quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat schrijven ze toch fijn bij Teletekst:
"In de nacht naar maandag neemt de
bewolking verder toe,waardoor het nog
meer zo heel koud wordt."
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja man, het gaat heel veel meer chill worden door die gaatje in de ozo laag...
10.00 denk ik..quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boeit niet.
Hoe laat ga je draaien...
Ja dat ook nog... niet meegepost, wel meegeluisterd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Melting nog bedankt voor de muziekjes gisteravond!
Kattenluikje dichttimmeren...quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn katten te tolerant opgevoed. Ik kom net beneden en er ligt een vreemde kat gezellig op de bank, terwijl mijn katten er een beetje ongemakkelijk bij zitten.
Gewoon door het kattenluikje naar binnen gewandeld. Nou hoef ik ook niet direct rechts-extremistische katten, maar een beetje grenscontrole is toch wel gewenst.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn katten te tolerant opgevoed. Ik kom net beneden en er ligt een vreemde kat gezellig op de bank, terwijl mijn katten er een beetje ongemakkelijk bij zitten.
Gewoon door het kattenluikje naar binnen gewandeld. Nou hoef ik ook niet direct rechts-extremistische katten, maar een beetje grenscontrole is toch wel gewenst.
Hij lag er wel bij als een tevreden roker, ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze lagen toch niet te roken hè.
Ja, dat gaat me eigenlijk ook te ver. Ach, misschien moet ik maar net zo tolerant worden als mijn katten.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:38 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
10:00 - 12:00 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
Topquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:38 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
10:00 - 12:00 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
Zolang de gastkat niets kapot maakt en er rustig bijligt, is het ook prima denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me eigenlijk ook te ver. Ach, misschien moet ik maar net zo tolerant worden als mijn katten.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me eigenlijk ook te ver. Ach, misschien moet ik maar net zo tolerant worden als mijn katten.
Nee, 's nachts als ik ga slapen doe ik het kattenluikje dicht. Hij is vanochtend binnengekomen. Mijn man was vroeg op om te gaan hardlopen en ik kwam later naar beneden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zolang de gastkat niets kapot maakt en er rustig bijligt, is het ook prima denk ik.
Jullie katten zijn dus ook 's nachts buiten?
Dat is maar de vraag. Voor je het weet gaat het rond dat het lekker slapen is in huize livelink en liggen er 20 gast katten ipv 1.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zolang de gastkat niets kapot maakt en er rustig bijligt, is het ook prima denk ik.
De karavaan komt eraanquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Voor je het weet gaat het rond dat het lekker slapen is in huize livelink en liggen er 20 gast katten ipv 1.
Okay.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, 's nachts als ik ga slapen doe ik het kattenluikje dicht. Hij is vanochtend binnengekomen. Mijn man was vroeg op om te gaan hardlopen en ik kwam later naar beneden.
Hoe doen jullie dat met de kittens? Mogen die al naar buiten?
geef ze een iphone mee en dan gewoon find my iphone activeren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.
Nee ze mogen nog niet “alleen” naar buiten. Coco moet eerst gesteriliseerd zijn. Woodstock zou nu wel mogen, hij is afgelopen donderdag gecastreerd. Ben ook een beetje aan het zoeken hoe we dat het beste kunnen doen. Gewoon laten gaan of de eerste keren (een stukje) meegaan...
Prima hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En hoe gaat het ondertussen in huize ToT?
Ik zou dat ook een hele moeilijke afweging vinden. Vooral ook als het gaat om het verkeer. Eén van de redenen dat ik geen kitten wil. Je zou ze deze winter nog binnen kunnen houden en dan met een riempje om eerst?quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.
Nee ze mogen nog niet “alleen” naar buiten. Coco moet eerst gesteriliseerd zijn. Woodstock zou nu wel mogen, hij is afgelopen donderdag gecastreerd. Ben ook een beetje aan het zoeken hoe we dat het beste kunnen doen. Gewoon laten gaan of de eerste keren (een stukje) meegaan...
Met riempje om doen we al achter het huis. We hebben dat ook geprobeerd in het park voor de deur, maar dat vonden ze niet leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou dat ook een hele moeilijke afweging vinden. Vooral ook als het gaat om het verkeer. Eén van de redenen dat ik geen kitten wil. Je zou ze deze winter nog binnen kunnen houden en dan met een riempje om eerst?
Fijn, zo'n meedenkende echtgenootquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
geef ze een iphone mee en dan gewoon find my iphone activeren.
Huize aRdquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hoor!
Mini-ToT krijgt op dit moment schone kleertjes aan. Dat vindt-ie zelf nooit zo fijn!![]()
Gisteren een leuke dag gehad bij zijn oom en tante , met oma er bij!
En hoe is het in huize aRd?
ik zie ze al lopen met een vastgebonden iPhone op de rug. Of in een rugzakje.quote:
Weet je al iets meer over de mogelijkheden van dat coachingtraject?quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Huize aRd, (aangezien hier verder niemand is klinkt dat een beetje raar voor mij dan althans.
) Maar het gaat zoals het gaat, komende week een banenmarkt te bezoeken om alvast te oriënteren op nieuwe mogelijkheden.
Nee tot op heden nog niks daar over vernomen, verwacht op z'n vroegst dinsdag pas iets te horen en anders kan ik in levenden lijve woensdag er na vragen aangezien een van de medewerkers ook aanwezig bij de banenmarkt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet je al iets meer over de mogelijkheden van dat coachingtraject?
Dat is op zich ook wel handig.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Onze katten komen simpelweg niet buiten.
Geen gedoe met gaten in deuren of vreemdgangers...
https://www.myxlshop.nl/m(...)XEAQYBSABEgKLdPD_BwEquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik zie ze al lopen met een vastgebonden iPhone op de rug. Of in een rugzakje.
Als ik ooit nog kittens neem, dan zou ik ook proberen er binnenkatten van te maken. Maar dat betekent wel echt opletten als het gaat om deuren naar de tuin die open staan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Onze katten komen simpelweg niet buiten.
Geen gedoe met gaten in deuren of vreemdgangers...
Bereik <25 meter, ik geloof dat we daar niet veel aan hebben als ze buiten zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.myxlshop.nl/m(...)XEAQYBSABEgKLdPD_BwE
De katten van onze buren zijn zelden of nooit thuis ( want dat is te druk in een gezin met 5 personen, aldus de buuf), worden overreden, komen thuis met allerlei verwondingen, verdwijnen soms simpelweg en schijten in onze tuin, waar ik maatregelen tegen tref.quote:
Onze vorige katten waren binnenkatten, die waren ook bijna niet anders gewend. Ik wilde voor deze juist dat ze ook lekker buiten kunnen ravotten. We hebben een park voor de deur waar ze zich prima kunnen vermaken. En ze krijgen af en toe al bezoek van de buurkat, die staat op de vensterbank voor het raam.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik ooit nog kittens neem, dan zou ik ook proberen er binnenkatten van te maken. Maar dat betekent wel echt opletten als het gaat om deuren naar de tuin die open staan.
Wij hebben o.a. een kiep-/kantel schuifpui en inrolbare hordeuren daarachter.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik ooit nog kittens neem, dan zou ik ook proberen er binnenkatten van te maken. Maar dat betekent wel echt opletten als het gaat om deuren naar de tuin die open staan.
Nog nooit eerder van gehoord (Zoals bij wel meer van de dingen die je draaitquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:04 schreef peaceman het volgende:
PJ Harvey - Near The Memorials To Vietnam And Lincoln
quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De katten van onze buren zijn zelden of nooit thuis ( want dat is te druk in een gezin met 5 personen, aldus de buuf), worden overreden, komen thuis met allerlei verwondingen, verdwijnen soms simpelweg en schijten in onze tuin, waar ik maatregelen tegen tref.
En de buren maar klagen dat ze zo'n pech hebben met hun dieren...
Wij hebben raskatten en die willen we simpelweg niet kwijt...quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze vorige katten waren binnenkatten, die waren ook bijna niet anders gewend. Ik wilde voor deze juist dat ze ook lekker buiten kunnen ravotten. We hebben een park voor de deur waar ze zich prima kunnen vermaken. En ze krijgen af en toe al bezoek van de buurkat, die staat op de vensterbank voor het raam.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nog nooit eerder van gehoord (Zoals bij wel meer van de dingen die je draait). Maar ga deze zeker nog is een keer luisteren
Nee dat is ook logisch.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben raskatten en die willen we simpelweg niet kwijt...
opzij opzij opzijquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow shit, ik moet me aankleden. Lennon moet om 10:45 uur op het voetbalveld staan en we moeten nog ruim 10 minuten rijden
Ja, en ons wel verwijten dat wij onze katten opsluiten.quote:
dansen dansen dansenquote:
geweldige plaatquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:12 schreef livelink het volgende:
Deze elpee heb ik ook. Ik kan dit dankwoord ook woordelijk meebrullen.
Inderdaad. Met Onderuit als mijn favoriete nummer op deze plaat.quote:
voor mij kan dat niet als Niemand in de stad erop staat.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad. Met Onderuit als mijn favoriete nummer op deze plaat.
Ja, dat is ook heel mooi. Maar die mondharmonica-solo in Onderuit wint hetquote:Op zondag 28 oktober 2018 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij kan dat niet als Niemand in de stad erop staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |