SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me aan die ene achtergrondzangeres van Elvis denken!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:51 schreef ToT het volgende:
No Doubt - Don't speak, maar een andere versie...?
Cover door een andere band?
Dus...quote:
zonder twijfelquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Don't speak maar dit is niet No doubt.
En brengt nieuw werk uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Rick treedt nog regelmatig op trouwens. Voor de liefhebbers.
Acht dacht Jupiterquote:
quote:
Ja hij kan beter ergens onder een brug gaan slapen met een fles spiritus in z'n hand of zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker stopt dus met Jack Sparrow zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Update: ik heb net van mijn dochter de verzekering gekregen dat ze niet (meer) boos op me is, maar dat het gewoon heel erg gezellig is bij mijn ouders en dat ze daarom blijft slapen.
Of het helemaal de waarheid is weet ik niet, maar het is in ieder geval een gebaar van goede wil.
dat worden 15 in plaats van 25 zweepslagenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Update: ik heb net van mijn dochter de verzekering gekregen dat ze niet (meer) boos op me is, maar dat het gewoon heel erg gezellig is bij mijn ouders en dat ze daarom blijft slapen.
Of het helemaal de waarheid is weet ik niet, maar het is in ieder geval een gebaar van goede wil.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Hmmmmz, apart.....en het is nog steeds niet duidelijk waar het allemaal om ging?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Mooi, niks aan de hand dus. Effe een fittie van een pubermeid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Daar krijg jij later ook mee te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz, apart.....en het is nog steeds niet duidelijk waar het allemaal om ging?
Beter! Maar nu weet je dus nog steeds niet waar het om ging.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
hij is dan ook compleet van het padje af. Oooit was ik fan, maar al jaren is ‘ie gewoon echt niet goed in z’n hoofdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker stopt dus met Jack Sparrow zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Daar krijg jij later ook mee te maken
Ain't no party like an S-CLUB PARTY!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga dan het ouvre van S club seven en Steps ook maar luisteren, brrrrr
Mini-ToT gaat boos bij livelink's ouders slapen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Daar krijg jij later ook mee te maken
In die laatste film hadden ze ook net zo goed een comapatiënt in zijn pakkie kunnen hijsen en met wat touwtjes laten bewegen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is dan ook compleet van het padje af. Oooit was ik fan, maar al jaren is ‘ie gewoon echt niet goed in z’n hoofd
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mini-ToT gaat boos bij livelink's ouders slapen?
Drank en ietwat agressief toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is dan ook compleet van het padje af. Oooit was ik fan, maar al jaren is ‘ie gewoon echt niet goed in z’n hoofd
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
In die laatste film hadden ze ook net zo goed een comapatiënt in zijn pakkie kunnen hijsen en met wat touwtjes laten bewegen....
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mini-ToT gaat boos bij livelink's ouders slapen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:58 schreef just me het volgende:
Melting, de klok is teruggedraaid, je moet toch langer draaien
Ach ja, het zal wel een optelsom van kleine dingetjes zijn geweest. De herfstvakantie was niet zo'n succes en omdat ze veel thuis was, ging ze ze de woonkamer weer helemaal verbouwen en was ik dus telkens dingen kwijt en ik ging dan weer uit nijd alles terugzetten, waarna zij het weer ging verbouwen als ik op mijn werk was. En gisteren wilde ze ineens nieuwe lampen voor boven de tafel, want de lampen die we hadden waren lelijk en zo. En dat vond ik weer niet goed. Kortom, kinderachtig geneuzel van ons allebei.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz, apart.....en het is nog steeds niet duidelijk waar het allemaal om ging?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:58 schreef just me het volgende:
Melting, de klok is teruggedraaid, je moet toch langer draaien
Doe es niet zo bij de tijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee hoor... dat is om 3 uur pas.
0 punten voor jouquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:00 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens mij hoorde we een stukje 'Never be clever' van Herman Brood
Mee eens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Attention! Ecoute
Echt de meest briljante jingle die ik ken
Dank, dank... het komt uit één of andere film. Maar op mijn computer staat het in een mp3-tje dat "Samples from DJ Culture" heet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Attention! Ecoute
Echt de meest briljante jingle die ik ken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Keane - Leaving So Soon?
boodschap richting Melting?
Mooi nummer inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met mijn absoluut favoriete nummer van ze :# (niet eens een single geweest)
Hij sprong niet voor niks van een gebouw...quote:
Het laatje van Naatjes paatjequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Als er om 0.00 nog bedrijvigheid is, wil ik wel een klein beetje uit het laadje van paatje draaien
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij sprong niet voor niks van een gebouw...
Gelukkig deed -ie dat dan weer in Amsterdam.... - nuff said.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij sprong niet voor niks van een gebouw...
In Zwolle wil je dan ook niet dood gevonden worden...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig deed -ie dat dan weer in Amsterdam.... - nuff said.
Ook niet levend.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In Zwolle wil je dan ook niet dood gevonden worden...
Ik ga toch voor Against All Odds. En ik ben ook erg gecharmeerd van Another Day In Paradise.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beste nummer van Phil dit. Eens?
dan kun je zo goed drummen en zet je een drumcomputer inquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van alleen Phil? Dan wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DEZE!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ik vind het een fijne bandquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met mijn absoluut favoriete nummer van ze :# (niet eens een single geweest)
en mijn stem gaat ook naar Against all oddsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Against All Odds. En ik ben ook erg gecharmeerd van Another Day In Paradise.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en mijn stem gaat ook naar Against all odds
Hmm, ook erg fraai ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Against All Odds. En ik ben ook erg gecharmeerd van Another Day In Paradise.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan kun je zo goed drummen en zet je een drumcomputer in
hahaha nee johquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik deed vorige week mee aan een popquiz en daar zat het volgende nummer in, in deze uitvoering...
Zat vorige week in een popquiz waaraan ik meedeed. Mijn teamgenoten wilden de originele artiest al invullen. Ik zei: nee, het is Seal, 100 procent zeker wetenquote:
hij kan oo serieus niet meer drummen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Phil Collins heeft in 1985 gedrumd met Led Zeppelin bij Live Aid. Was geen succes. Ze waren totaal niet op elkaar ingespeeld.
Die stem is wel érg Seal idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zat vorige week in een popquiz waaraan ik meedeed. Mijn teamgenoten wilden de originele artiest al invullen. Ik zei: nee, het is Seal, 100 procent zeker weten
Een ander medium?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoorde via een ander medium dat jij zou gaan draaien, gezellig!
deze bersie vind ik fijner dan het origineelquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zat vorige week in een popquiz waaraan ik meedeed. Mijn teamgenoten wilden de originele artiest al invullen. Ik zei: nee, het is Seal, 100 procent zeker weten
Helemaal niks mis mee. Hij citeert ook nog even "Crazy"...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze bersie vind ik fijner dan het origineel
Moet wel een modje van Truth geweest zijnquote:
Oh, ik dacht dat je aan het mixen was of ietsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hij citeert ook nog even "Crazy"...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoorde via een ander medium dat jij zou gaan draaien, gezellig!
dat kan ik standaard, maakt het wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
ik vind het niet zo snel, maar weet dat het mogelijk is: je kan toch de system sounds in mixxx laten doen? Zodat je bijvoorbeeld een nummer van YouTube kan afspelen...
Verrek nou zeg. En maar playbacken en ik genieten van 'zijn drumkunsten'.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, zie o.a. het kopje Musici hier https://nl.m.wikipedia.org/wiki/In_the_Air_Tonight
Wat vindt z'n ex daar van?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ik standaard, maakt het wel zo makkelijk.
Ik draai met een gescheiden SAM.
Hè bah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien L2B nog steeds luistert, gaat ook nu Lucky's Law weer op...
Jam & Spoon feat. Plavka - Butterfly Sign (radio version)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat stof te happen oncer het bureau
(Vul de mindset zelf maar in)
Ik ga deze keer eens geen KLF (mu, mu) draaien. Is er iets anders waarmee ik je een plezier kan doen? DM anders gerust even.quote:
Zonder mengpaneel niet mogelijk, toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ik standaard, maakt het wel zo makkelijk.
Ik draai met een gescheiden SAM.
Echt ja!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Hier kun je Wonderwall zo overheen leggen
ik kan niet zonder mengpaneel,draaien inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonder mengpaneel niet mogelijk, toch?
Ergens anders op het internet hebben zich liefhebbers van Radio49 verzameld en wordt er regelmatig een lokroep voor shows geplaatstquote:
En als de schoonmaakster op een vrijdagmiddag langs komt en de poetsdoek over de knoppen heen haalt ben je ook ff wat minder blij he?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet zonder mengpaneel,draaien inderdaad.
Dat is intrigerend....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ergens anders op het internet hebben zich liefhebbers van Radio49 verzameld en wordt er regelmatig een lokroep voor shows geplaatst.
Dame.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En als de schoonmaakster op een vrijdagmiddag langs komt en de poetsdoek over de knoppen heen haalt ben je ook ff wat minder blij he?
Eeeeh, ik kan zo vlug even niets bedenken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga deze keer eens geen KLF (mu, mu) draaien. Is er iets anders waarmee ik je een plezier kan doen? DM anders gerust even.
Er valt steeds meer volgens de berichten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
En nu het weer voor dinsdag: Here comes the rain again.
Het is weer huilen met de pet opquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
En nu het weer voor dinsdag: Here comes the rain again.
Discow natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eeeeh, ik kan zo vlug even niets bedenken.
Maar draai anders maar iets wat je bij me vindt passen. Verras me maar!
Nou, vanmiddag zag ik 18,1mm staan. Nu 16,5mm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er valt steeds meer volgens de berichten.
* Elfletterig schakelt alle denkbare hulplijnen inquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eeeeh, ik kan zo vlug even niets bedenken.
Maar draai anders maar iets wat je bij me vindt passen. Verras me maar!
De laatste keer dat ik keek stond het op ruim 21 mm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, vanmiddag zag ik 18,1mm staan. Nu 16,5mm.
Nog altijd een bak water trouwens..
Nou zeg!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig schakelt alle denkbare hulplijnen in
de 50:50, het publiek....
De afgelopen dagen is het alsof hij een potje caffeïnepillen gevonden heeft en telkens een pilletje in z'n fopspeentje stopt of zo, Jezus Christus! Maar ja, dit is ook weer zo'n ontwikkelingssprong-weekje he. (De zintuigen ontwikkelen zich ineens sterk en dat is erg beangstigend en tegelijkertijd fakking interessant voor zo'n hummeltje.)quote:
Check de la van pa dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
THUNDER, daar heb ik nu wel zin in eigenlijk
Aaaah, dus het moment is nabij waarop ik DJ Lucky kan horenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dame.Microfoon is inmiddels uit meegesleept vanuit het huis, richting vakantiepark. Nu nog checken of het werkt, want USB mic.
![]()
Alles onder controle daar?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen dagen is het alsof hij een potje caffeïnepillen gevonden heeft en telkens een pilletje in z'n fopspeentje stopt of zo, Jezus Christus! Maar ja, dit is ook weer zo'n ontwikkelingssprong-weekje he. (De zintuigen ontwikkelen zich ineens sterk en dat is erg beangstigend en tegelijkertijd fakking interessant voor zo'n hummeltje.)
Lolquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
The Opposites? East 17?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
en ze was meteen smoorverliefd zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:29 schreef ToT het volgende:
Vandaag heeft mini-ToT oma, zijn oom en de vriendin van zijn oom ontmoet!(Voor mijn broer z'n vriendin was het de eerste keer dat ze elkaar zagen.
)
quote:
Haha zeker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
en ze was meteen smoorverliefd zeker
So sweetquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:27 schreef ToT het volgende:
De afgelopen dagen is het alsof hij een potje caffeïnepillen gevonden heeft en telkens een pilletje in z'n fopspeentje stopt of zo, Jezus Christus! Maar ja, dit is ook weer zo'n ontwikkelingssprong-weekje he. (De zintuigen ontwikkelen zich ineens sterk en dat is erg beangstigend en tegelijkertijd fakking interessant voor zo'n hummeltje.)
Dat gaat wat worden vannachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker!
Was een heel toffe dag, samen!
Ook lekker uit eten geweest.
Mini-ToT lag de hele rit naar mijn broer toe te slapen (anderhalf uur), bij mijn broer was hij wel wakker. En vanaf het moment dat we in de auto stapten om naar het restaurant te gaan tot aan het moment dat hij hier in de box gelegd werd (bij elkaar 4 uur of zo) heeft hij continu geslapen dus die heeft zijn slaap nu wel goed uit!
Ik ben bang dat ik dat niet meer trek na middernachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan zelfs een lezing van Eckhart Tolle op gaan zetten
13 september!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
So sweet.
Wanneer is hij nou precies geboren?
quote:
Daarvoor ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat niet meer trek na middernacht
Helaas kun je hem niet programmerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
En ik heb de afgelopen nachten sowieso bagger geslapen en kan het nu eigenlijk juist wel gebruiken.
Oh wacht, ik gebruik de uitdrukking ''de liefde gaat door de maag'' niet helemaal correct geloof ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Aaaah, dus het moment is nabij waarop ik DJ Lucky kan horen.
Ja, gaat wel erg lekker vandaag. Mijn moeder had lekker voor me gekookt: een bepaalde vis die mijn oma had meegenomen uit Suriname.
Ook de liefde van de moemoe gaat door de maag.
Misschien valt het wel mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
En ik heb de afgelopen nachten sowieso bagger geslapen en kan het nu eigenlijk juist wel gebruiken.
Wel toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh wacht, ik gebruik de uitdrukking ''de liefde gaat door de maag'' niet helemaal correct geloof ik.
Ik ken hun nieuwere werk niet, maar zangers vervangen pakt zelden goed uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
UB40 was zo veel beter met Ali Campbell op zang...
De band brengt nog steeds muziek uit - ze hebben net weer nieuw werk uit - maar het mist toch echt wat.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
Helaas kun je hem niet programmeren
Ali Campbell is samen met twee andere oud-leden een UB40-zijproject gestart. Dat klinkt beter dan het huidige UB40, maar ook daar mist iets of zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken hun nieuwere werk niet, maar zangers vervangen pakt zelden goed uit.
Soms wel, maar echt niet vaak.
We gaan het merken. Ondanks het vele slapen had hij vandaag wel vele indrukken te verwerken natuurlijk.quote:
Eckhartquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan zelfs een lezing van Eckhart Tolle op gaan zetten
Okee dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ali Campbell is samen met twee andere oud-leden een UB40-zijproject gestart. Dat klinkt beter dan het huidige UB40, maar ook daar mist iets of zo.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank u of dank u Lucky bedoel ik.
Ja, pa?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:42 schreef just me het volgende:
ToT wanneer ga jij weer eens achter de knoppen ?
Oh, ik zie het woord liefde wat breder dan romantisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Of ik moet romantische gevoelens ontwikkelen voor mijn moesje.
Hehehe jahhhh ik zat er tijdens de show van Melting ook weer over te denken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:42 schreef just me het volgende:
ToT wanneer ga jij weer eens achter de knoppen ?
quote:Programma van vandaag
23:00 - 00:00 DJ11 - Meltdown
00:00 - 01:00 DJ Naatje - Uit het laatje van paatje
Tsssk gewoon doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe jahhhh ik zat er tijdens de show van Melting ook weer over te denken.
Moet ik Mixxx wel weer opnieuw installeren.
Doet u maar. Ik heb desnoods nog wel een mic voor weinig in de aanbieding, indien gewenst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe jahhhh ik zat er tijdens de show van Melting ook weer over te denken.
Moet ik Mixxx wel weer opnieuw installeren.
Haha!quote:
Een SE Electronics toevallig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doet u maar. Ik heb desnoods nog wel een mic voor weinig in de aanbieding, indien gewenst.
Gewoon weer gaan draaien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja ik mis het wel een beetje, hoewel ik niet echt zit te wachten op het steeds terugkerend commentaar van sommigen over dat ik vaak dezelfde bands draai. Ik doe mijn best, maar sommige bands vind ik gewoon fakking gaaf en ik probeer wel gevarieerd te draaien met de nummers van die bands.
Maar ik moet ook wel een keer op zoek naar nieuw materiaal.
Doe nou maar, maar niet steeds dezelfde bands draaien dan hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja ik mis het wel een beetje, hoewel ik niet echt zit te wachten op het steeds terugkerend commentaar van sommigen over dat ik vaak dezelfde bands draai. Ik doe mijn best, maar sommige bands vind ik gewoon fakking gaaf en ik probeer wel gevarieerd te draaien met de nummers van die bands.
Mensen moeten gewoon fatsoen hebben en geen commentaar op de dj hebben!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan draaien.Ik mis al die plaatjes van boos kijkende bands
Klopt en ik ben niet de enige die moeite heeft met dat eeuwige commentaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon fatsoen hebben en geen commentaar op de dj hebben!!!
Haha echt wel he!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die blijft lekker hier.Fijne microfoon.
Tof!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Okee, ja ik denk wel dat ik het weer ga doen.
Nu ben ik ff te brak om alle instellingen en dergelijke weer uit te zoeken. Later een keer.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Een DJ11-show is niet compleet zonder nieuwe muziek. Gelukkig is daar Jon Bellion
Ik snap het niet dat mensen commentaar hebben, wil je niet luisteren, dan luister je gewoon niet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt en ik ben niet de enige die moeite heeft met dat eeuwige commentaar.
Daar heb je wel een goed punt, maar ik twijfelde zo dat ik het graag wilde rectificerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik zie het woord liefde wat breder dan romantisch.
De man brengt alleen maar goede, fijn geproduceerde nummers uitquote:
Hehehe alright!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat geldt net zo goed voor de speakers en het mengpaneel.
Ben je van Surinaamse afkomst, moemoe? En zo ja, heb je dan lekkere recepten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt, maar ik twijfelde zo dat ik het graag wilde rectificeren.
Zoveel commentaar is er toch nooit? Of praten jullie nu over het verleden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt en ik ben niet de enige die moeite heeft met dat eeuwige commentaar.
De bas is belachelijk wat eruit gepompt komt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe alright!Ja ik vond die mic en het mengpaneel ook erg fijn, maar het was te groot voor in de kamer en ik gebruikte het te weinig.
De boxen vond ik net wat te zwaar in de lage tonen enzo, maar verder erg goede kwaliteit!Gewoon persoonlijke smaak.
je zou het niet verwachten hehquote:
Ken het niet. Het begin was al zwaar oké.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de aller-, allerbeste nummers van Lenny Kravitz, inclusief een prachtige gitaarsolo. Believe.
Sowieso Lennyquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de aller-, allerbeste nummers van Lenny Kravitz, inclusief een prachtige gitaarsolo. Believe.
Really?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Nee de meesten hier reageren heel positief!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoveel commentaar is er toch nooit? Of praten jullie nu over het verleden?
Dit was de tweede single van het album Are You Gonna Go My Wayquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het niet. Het begin was al zwaar oké.
Haha, okee dan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De bas is belachelijk wat eruit gepompt komt.Prachtige set om ook buiten mee te draaien.
In het verleden was er wel vervelend commentaar maar ik merk er nu vrijwel niets meer van en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoveel commentaar is er toch nooit? Of praten jullie nu over het verleden?
Een ander, erg onderschat nummer van hem vind ik: Does Anybody Out There Even Carequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Really?
Hmmm, ik heb andere favorieten van Lenny.
Dat is denk ik wel mijn favoriete nummer van hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een ander, erg onderschat nummer van hem vind ik: Does Anybody Out There Even Care
Mijn ouders komen uit Surinamequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je van Surinaamse afkomst, moemoe? En zo ja, heb je dan lekkere recepten?
Serieus nooit begrepen waarom we vroeger op school Faja Sitong no bron mi so moesten zingen.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een ander, erg onderschat nummer van hem vind ik: Does Anybody Out There Even Care
Ik zal 't eens beluisteren, ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel mijn favoriete nummer van hem
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:56 schreef De_Nater het volgende:
ik begin overigens met een nummer dat gewoon in mn eigen collectie zit
Dank u weer DJ. Genoten!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Meltdown
01 Keane - Leaving So Soon?
02 Phil Collins - In The Air Tonight
03 Seal - Fly Like An Eagle
04 Jam & Spoon feat. Plavka - Butterfly Sign (radio version)
05 Oasis - Don't Look Back In Anger
06 Eurythmics - Here Comes The Rain Again
07 A-ha - Crying In The Rain
08 Boy George - The Crying Game
09 UB40 - Where Did I Go Wrong
10 Leo Sayer - Thunder in My Heart
11 Telex - Moskow Diskow (Carl Craig remix)
12 Jon Bellion - JT
13 Lenny Kravitz - Believe
14 Blackbear - Make Daddy Proud
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Graag gedaan weerVeel plezier met het plaatje uit het laatje van het paatje van Naatje
Male Stripper....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:56 schreef De_Nater het volgende:
ik begin overigens met een nummer dat gewoon in mn eigen collectie zit
Dat tref ik weer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit Suriname.
En I'd wish.
Mijn oma en moeder zijn geweldige koks, maar mijn skills op Surinaams/Hindoestaans vlak zijn non-existent. En recepten zijn sowieso een beetje lastig moet ik zeggen, meestal zeggen ze als het over de hoeveelheid ingredienten gaat bijvoorbeeld ''gewoon op gevoel''.
Straks komt er ook nog een spel-onderdeel:quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het gaat steeds fouter klinken op een of andere manier
Als je maar niet hoeft te zwaaien is er niks aan de handquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Graag gedaan. Twee shows op één dag, maar ach...
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als je maar niet hoeft te zwaaien is er niks aan de hand
Het is dan ook een extra lange dag.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Graag gedaan. Twee shows op één dag, maar ach...
Ik zal het voor je navragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus nooit begrepen waarom we vroeger op school Faja Sitong no bron mi so moesten zingen.Maar ik vond het wel geinig. Nooit begrepen wat het betekende ook.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als je maar niet hoeft te zwaaien is er niks aan de hand
Nee, dat is vandaag pasquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is dan ook een extra lange dag.
Ik hoor 'm ook niet heel duidelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:06 schreef livelink het volgende:
Je komt nauwelijks boven de muziek uit Naatje.
De dagen lopen voor mij in elkaar over geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat is vandaag pas27 oktober is net zo lang als anders
Naatje maakt gewoon z'n eigen live-versie van Destroy Rock 'N Roll van Mylo......quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:06 schreef livelink het volgende:
Je komt nauwelijks boven de muziek uit Naatje.
Wrijf het er nog even in zeg.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens zit hier een sample in van Rubb It In
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in zeg.
+1 gevatquote:Op zondag 28 oktober 2018 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in zeg.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat tref ik weer.Draag je dan wel kousenband?
![]()
Ik kook ook op gevoel en 9 van de 10 keer gaat dat prima.
Je kunt weer luisteren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
ik word helemaal gek van dit nummer hou op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |