SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me aan die ene achtergrondzangeres van Elvis denken!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:51 schreef ToT het volgende:
No Doubt - Don't speak, maar een andere versie...?
Cover door een andere band?
Dus...quote:
zonder twijfelquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Don't speak maar dit is niet No doubt.
En brengt nieuw werk uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Rick treedt nog regelmatig op trouwens. Voor de liefhebbers.
Acht dacht Jupiterquote:
quote:
Ja hij kan beter ergens onder een brug gaan slapen met een fles spiritus in z'n hand of zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker stopt dus met Jack Sparrow zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Update: ik heb net van mijn dochter de verzekering gekregen dat ze niet (meer) boos op me is, maar dat het gewoon heel erg gezellig is bij mijn ouders en dat ze daarom blijft slapen.
Of het helemaal de waarheid is weet ik niet, maar het is in ieder geval een gebaar van goede wil.
dat worden 15 in plaats van 25 zweepslagenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Update: ik heb net van mijn dochter de verzekering gekregen dat ze niet (meer) boos op me is, maar dat het gewoon heel erg gezellig is bij mijn ouders en dat ze daarom blijft slapen.
Of het helemaal de waarheid is weet ik niet, maar het is in ieder geval een gebaar van goede wil.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Hmmmmz, apart.....en het is nog steeds niet duidelijk waar het allemaal om ging?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Mooi, niks aan de hand dus. Effe een fittie van een pubermeid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Daar krijg jij later ook mee te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz, apart.....en het is nog steeds niet duidelijk waar het allemaal om ging?
Beter! Maar nu weet je dus nog steeds niet waar het om ging.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
hij is dan ook compleet van het padje af. Oooit was ik fan, maar al jaren is ‘ie gewoon echt niet goed in z’n hoofdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker stopt dus met Jack Sparrow zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Daar krijg jij later ook mee te maken
Ain't no party like an S-CLUB PARTY!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga dan het ouvre van S club seven en Steps ook maar luisteren, brrrrr
Mini-ToT gaat boos bij livelink's ouders slapen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Daar krijg jij later ook mee te maken
In die laatste film hadden ze ook net zo goed een comapatiënt in zijn pakkie kunnen hijsen en met wat touwtjes laten bewegen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is dan ook compleet van het padje af. Oooit was ik fan, maar al jaren is ‘ie gewoon echt niet goed in z’n hoofd
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mini-ToT gaat boos bij livelink's ouders slapen?
Drank en ietwat agressief toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is dan ook compleet van het padje af. Oooit was ik fan, maar al jaren is ‘ie gewoon echt niet goed in z’n hoofd
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
In die laatste film hadden ze ook net zo goed een comapatiënt in zijn pakkie kunnen hijsen en met wat touwtjes laten bewegen....
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mini-ToT gaat boos bij livelink's ouders slapen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:58 schreef just me het volgende:
Melting, de klok is teruggedraaid, je moet toch langer draaien
Ach ja, het zal wel een optelsom van kleine dingetjes zijn geweest. De herfstvakantie was niet zo'n succes en omdat ze veel thuis was, ging ze ze de woonkamer weer helemaal verbouwen en was ik dus telkens dingen kwijt en ik ging dan weer uit nijd alles terugzetten, waarna zij het weer ging verbouwen als ik op mijn werk was. En gisteren wilde ze ineens nieuwe lampen voor boven de tafel, want de lampen die we hadden waren lelijk en zo. En dat vond ik weer niet goed. Kortom, kinderachtig geneuzel van ons allebei.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz, apart.....en het is nog steeds niet duidelijk waar het allemaal om ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |