abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182781314
Sinds 2012 zijn wij de trotse eigenaars van een lief en mooi zwart labradorteefje; Nori. Al vanaf de aanschaf wisten we dat we t.z.t. graag ook zelf een nestje wilden fokken, en toen Nori 3 werd, was het daar eindelijk tijd voor.



Inmiddels heeft ze op 20 mei 2017 haar tweede nest gekregen:


Waarvan we een geel teefje hebben gehouden, onze Lovely Lily.


In 2015 kreeg Nori al haar eerste nestje:



Daar hebben we een bruin teefje uit gehouden, onze Cookie.


En daarmee hebben we de kleurenset compleet :+ (hier met geheel rechts (half)zusje Paars uit het eerste nest)


In de voorgaande topics is alles te lezen van planning tot conceptie en geboorte van beide nesten van Nori.

Inmiddels is Cookie oud genoeg om zelf puppy's te krijgen, en begin februari 2018 werd ze voor het eerst gedekt, door reu Moose


Helaas werd ze toen ondanks de verder heel gezellige en perfect verlopen logeerpartij niet drachtig, dus eind juli 2018 kwam Moose opnieuw een paar dagen logeren en gingen ze voor poging twee.


Deze keer hebben ze het weer heel erg gezellig gehad samen, en nu met het gewenste resultaat! Bij de echo op 27 augustus zagen we wat we al hoopten, Cookie is drachtig!


In dit topic: F&F / PuppyPrijsvraag! :D kon je raden hoeveel pupjes ze zou gaan krijgen. De winnaar wint een uurtje gratis knuffelen! O+

In de nacht van 25 naar 26 september is Cookie bevallen van haar pups! Ze heeft zeven levendige zwarte pups gekregen, drie teefjes en vier reutjes. Een vijfde reutje is helaas overleden vlak voor de geboorte, maar we zijn ontzettend blij met het mooie zevental :)



Inmiddels zijn de pups alweer ruim vier weken oud en groeien ze als kool.

Voor wie de pups wil bekijken hebben we een webcam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier onder verder met de nestperiode van de pups en alles wat er bij komt kijken :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:12:41 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182781346
Ja, dat vorige topic hebben we redelijk snel volgekregen vandaag :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182781405
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182781534
Oh en trouwens ook nog even fucking dikke complimenten voor hoe goed jullie voor jullie dieren zorgen. Alle honden en katten prachtig in de vacht, superzacht en glanzend, duidelijk super happy, met megaveel ruimte, goed afgericht, cavia's met een ren die groter is dan de gemiddelde studentenkamer in Groningen, twee práchtige varkens die de liefste varkens ooit zijn, en de meest scharrelende scharrelkippen ever. O+

Echt props. Zeker omdat dat alles naast twee kinderen en een nestje puppies en gewoon werk enzo. Dat vond ik echt indrukwekkend. Jullie geven duidelijk ontzettend veel om al jullie dieren en dat was heel mooi om te zien. :)
Your opinion of me is none of my business.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:26:06 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182781653
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Oh en trouwens ook nog even fucking dikke complimenten voor hoe goed jullie voor jullie dieren zorgen. Alle honden en katten prachtig in de vacht, superzacht en glanzend, duidelijk super happy, met megaveel ruimte, goed afgericht, cavia's met een ren die groter is dan de gemiddelde studentenkamer in Groningen, twee práchtige varkens die de liefste varkens ooit zijn, en de meest scharrelende scharrelkippen ever. O+

Echt props. Zeker omdat dat alles naast twee kinderen en een nestje puppies en gewoon werk enzo. Dat vond ik echt indrukwekkend. Jullie geven duidelijk ontzettend veel om al jullie dieren en dat was heel mooi om te zien. :)
Helemaal mee eens! ^O^ De liefde spat ervanaf *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_182781825
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Oh en trouwens ook nog even fucking dikke complimenten voor hoe goed jullie voor jullie dieren zorgen. Alle honden en katten prachtig in de vacht, superzacht en glanzend, duidelijk super happy, met megaveel ruimte, goed afgericht, cavia's met een ren die groter is dan de gemiddelde studentenkamer in Groningen, twee práchtige varkens die de liefste varkens ooit zijn, en de meest scharrelende scharrelkippen ever. O+

Echt props. Zeker omdat dat alles naast twee kinderen en een nestje puppies en gewoon werk enzo. Dat vond ik echt indrukwekkend. Jullie geven duidelijk ontzettend veel om al jullie dieren en dat was heel mooi om te zien. :)
dat mag gezegd worden ^O^
Juin uit Eigen Tuin!
pi_182781868
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Oh en trouwens ook nog even fucking dikke complimenten voor hoe goed jullie voor jullie dieren zorgen. Alle honden en katten prachtig in de vacht, superzacht en glanzend, duidelijk super happy, met megaveel ruimte, goed afgericht, cavia's met een ren die groter is dan de gemiddelde studentenkamer in Groningen, twee práchtige varkens die de liefste varkens ooit zijn, en de meest scharrelende scharrelkippen ever. O+

Echt props. Zeker omdat dat alles naast twee kinderen en een nestje puppies en gewoon werk enzo. Dat vond ik echt indrukwekkend. Jullie geven duidelijk ontzettend veel om al jullie dieren en dat was heel mooi om te zien. :)
Helemaal mee eens! _O_
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:51:12 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182782144
Mooi gezegd Sarasi! O+ Helemaal eens! :Y
***
  zondag 28 oktober 2018 @ 01:36:16 #9
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182785290
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Oh en trouwens ook nog even fucking dikke complimenten voor hoe goed jullie voor jullie dieren zorgen. Alle honden en katten prachtig in de vacht, superzacht en glanzend, duidelijk super happy, met megaveel ruimte, goed afgericht, cavia's met een ren die groter is dan de gemiddelde studentenkamer in Groningen, twee práchtige varkens die de liefste varkens ooit zijn, en de meest scharrelende scharrelkippen ever. O+

Echt props. Zeker omdat dat alles naast twee kinderen en een nestje puppies en gewoon werk enzo. Dat vond ik echt indrukwekkend. Jullie geven duidelijk ontzettend veel om al jullie dieren en dat was heel mooi om te zien. :)
Ik heb de dieren natuurlijk niet gezien maar ben het eens.

O+ :* voor de boerderij.

Mijn verzorgende houdt van varkentjes hehe en vind de foto's mooi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182785833
Hier dan nog wat foto's gemaakt door mijn vriendin, wel wat verkleind want forum. *O*

































SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Sarasi op 28-10-2018 02:30:08 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_182786521
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Oh en trouwens ook nog even fucking dikke complimenten voor hoe goed jullie voor jullie dieren zorgen. Alle honden en katten prachtig in de vacht, superzacht en glanzend, duidelijk super happy, met megaveel ruimte, goed afgericht, cavia's met een ren die groter is dan de gemiddelde studentenkamer in Groningen, twee práchtige varkens die de liefste varkens ooit zijn, en de meest scharrelende scharrelkippen ever. O+

Echt props. Zeker omdat dat alles naast twee kinderen en een nestje puppies en gewoon werk enzo. Dat vond ik echt indrukwekkend. Jullie geven duidelijk ontzettend veel om al jullie dieren en dat was heel mooi om te zien. :)
Ahhhw, dankjewel, ik word er bijna verlegen van :@

We doen ons best, maar we hebben gewoon vooral veel geluk dat dit zo kan. Zelf heb ik geen (betaald, wel vrijwilligers-) werk trouwens hoor, en mijn ouders (met name mijn vader) doen echt heel erg veel ook. Anders zouden we het allemaal niet zo makkelijk kunnen redden. En mijn man werkt wel fulltime maar helpt thuis ook veel met de pups en honden en andere dieren. Het is gewoon wel veel werk. Maar wel heel leuk gelukkig, en ik word er blij van als onze dieren (en kinderen) het goed doen, er goed uitzien en het lekker naar hun zin hebben O+

En je vriendin heeft echt prachtige foto's gemaakt, heel mooi geworden! Eitje staat er ook erg knap op :D

Als jullie nog een keer weer willen komen mag dat hoor. Mag ze haar camera zeker weer meenemen, wie weet over een week of 2-3 voor een leuke fotoshoot buiten met de pups ofzo... ;) O:-)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 28 oktober 2018 @ 07:29:48 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182786615
Dikke puppy's die alleen maar slapen en spelen en knuffelen O+ .

Feelgood topic O+
Resistance is futile.
  zondag 28 oktober 2018 @ 07:59:25 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182786742
Prachtige foto’s Sarasi! ❤
***
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:33:17 #14
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182787079
Eitje O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182787729
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 02:23 schreef Sarasi het volgende:
Hier dan nog wat foto's gemaakt door mijn vriendin, wel wat verkleind want forum. *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH die zijn echt heel mooi!! 😍
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 oktober 2018 @ 09:37:11 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182787884
Ja, prachtige foto's O+ En bewondering voor het geduld voor de tenenbijtfoto - niet van de fotograaf maar van de eigenares van de tenen :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Spellchecker zondag 28 oktober 2018 @ 09:59:10 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182788173
Heb af en toe meegekeken via de puppycam, hier de foto's gezien en de verhalen gelezen; het was voor iedereen een supergeslaagde dag O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 oktober 2018 @ 10:12:05 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_182788423
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:59 schreef maily het volgende:
Heb af en toe meegekeken via de puppycam, hier de foto's gezien en de verhalen gelezen; het was voor iedereen een supergeslaagde dag O+
Je had gewoon ook moeten komen! ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Spellchecker zondag 28 oktober 2018 @ 10:43:58 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182788865
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je had gewoon ook moeten komen! ;)
Weet je hoever dat is vanaf ons? :D Misschien bij een volgend nestje combineren met familie in Assen .......
pi_182789715
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 06:57 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ahhhw, dankjewel, ik word er bijna verlegen van :@

We doen ons best, maar we hebben gewoon vooral veel geluk dat dit zo kan. Zelf heb ik geen (betaald, wel vrijwilligers-) werk trouwens hoor, en mijn ouders (met name mijn vader) doen echt heel erg veel ook. Anders zouden we het allemaal niet zo makkelijk kunnen redden. En mijn man werkt wel fulltime maar helpt thuis ook veel met de pups en honden en andere dieren. Het is gewoon wel veel werk. Maar wel heel leuk gelukkig, en ik word er blij van als onze dieren (en kinderen) het goed doen, er goed uitzien en het lekker naar hun zin hebben O+

En je vriendin heeft echt prachtige foto's gemaakt, heel mooi geworden! Eitje staat er ook erg knap op :D

Als jullie nog een keer weer willen komen mag dat hoor. Mag ze haar camera zeker weer meenemen, wie weet over een week of 2-3 voor een leuke fotoshoot buiten met de pups ofzo... ;) O:-)
Niks "maar", het is gewoon heel erg mooi wat jullie daar zo opgebouwd hebben en voor elkaar hebben gekregen. :Y

Vriendin vindt het erg tof dat de foto's in de smaak vallen in ieder geval, en ik denk dat we graag van dat aanbod terug te komen gebruik maken. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_182794133


Welke pup is dit? Dan weet ik welke ik moet stelen in het holst van de nacht O+
pi_182794415
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]

Welke pup is dit? Dan weet ik welke ik moet stelen in het holst van de nacht O+
Even een legenda voor zover ik nog weet:
1. Eitje
2. ?
3. Blauw
4. Blauw
5. Superzachte kat
6. Zalm of Bruin
7. Lily
8. Andere superzachte kat
9. Geel
10. Rood
11. Lily
12. Lily
13. Lily, Cookie, en Nori
14. Blauw
15. Rood
16. Rood
Spoiler: Rood

Excuses aan alle andere puppies, maar Rood was en blijft mijn lievelingspup en Blauw was ongekend fotogeniek. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_182795320
Hebben de puppies vandaag een wat rustigere dag of zin ze weer helemaal plat geknuffeld door bezoek?
pi_182795400
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niks "maar", het is gewoon heel erg mooi wat jullie daar zo opgebouwd hebben en voor elkaar hebben gekregen. :Y

Vriendin vindt het erg tof dat de foto's in de smaak vallen in ieder geval, en ik denk dat we graag van dat aanbod terug te komen gebruik maken. :D
Als jullie nog een keer terug willen komen voor nog zo'n set mooie foto's zijn jullie van harte welkom :Y Het kan nog tot en met 20 november, 21 november gaan de eerste pups verhuizen. DM/PM maar een voorstel :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182795445
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:44 schreef Lingue het volgende:
Hebben de puppies vandaag een wat rustigere dag of zin ze weer helemaal plat geknuffeld door bezoek?
Geen rustiger dag vandaag helaas, vanochtend 7 man bezoek en vanmiddag 11 man. Druk weekend voor ons allemaal dus. Morgen is het wel weer wat rustiger gelukkig :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 28 oktober 2018 @ 17:00:00 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182795616
Holy smoke! :o Wat een drukte!
***
pi_182795644
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:49 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Geen rustiger dag vandaag helaas, vanochtend 7 man bezoek en vanmiddag 11 man. Druk weekend voor ons allemaal dus. Morgen is het wel weer wat rustiger gelukkig :)
Wauw wat een drukte. Ook voor jullie!
Knap hoor.
Hopelijk hebben de pups wel goed de schaaltjes leeggegeten.
pi_182798623
Ja ze eten goed hoor. Gisteravond ging het uiteindelijk ook allemaal gewoon op, het duurde alleen iets langer voordat iedereen wakker genoeg was ;)

En dat bezoek, ja dat hoort er een beetje bij. Ik ben daar van nature niet zo goed in, maar we stellen ons er op in dat het nou even zo is. Volgend weekend opnieuw, zaterdag 11u en 15u pupkopers en tussendoor om 14u nog iemand. Zondag 11u en 15u weer pupkopers en ook tussendoor om 14u nog iemand. En woensdag en/of vrijdag waarschijnlijk ook nog wel hier of daar iemand. Maar goed, het is nog maar 3 weekends, dat is nog te overzien :) Het 4e weekend hebben we alleen op zaterdagochtend nog iemand die de laatste pup op komt halen, dan kunnen we de rest van de zaterdag opruimen en de kamer weer terug verbouwen. En dan zondagochtend maar een lekkere wandeling in het bos maken met alle hondjes of zo, even er uit.

Maar goed, dit is (naast alle schoonmaak :P ) wel een belangrijke reden om zo'n nestje pups hooguit 1x per jaar te doen. Als je het op deze manier wilt aanpakken is het gewoon erg intensief. 2x in een jaar zou ik misschien eenmalig nog net overleven, maar nog meer/vaker zie ik echt echt echt niet gebeuren.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182798869
Nog een paar foto's door de pupkopers gemaakt:

Nog van gisterochtend











En van vandaag:



















Er zijn ook nog echte foto's met een camera gemaakt, maar die komen denk ik iets later :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182799321
Weten ze al wie welke pup krijgt?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182800909
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weten ze al wie welke pup krijgt?
Nee, alleen voor puppy Paars is het duidelijk, haar baasjes waren vanochtend op bezoek en konden dus heel gericht knuffelen :P Voor de rest is het nog niet bekend. Ik heb zelf wel een beetje een idee nu, voor iedereen heb ik eigenlijk twee keuzes waar ik tussen twijfel. Maar wat het precies gaat worden is nog even afwachten tot na de puppytest met 7 weken :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182803820
Nog wat foto's O+









Poes O+





























"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:18:26 #33
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182805111
Aaaawww 💜
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 29 oktober 2018 @ 07:04:59 #34
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_182808720
Zo te zien op de cam hebben ze honger _O-
pi_182809023
Die bolle puppybuikjes O+
En die katten erbij steeds O+
Ze kunnen ook echt overal en in elke houding slapen :D O+
pi_182812158
Die honden worden steeds actiever en ze pakken van alles en of kauwen op speelgoed.
Ik zag dat oranje pup aan de witte veer kauwt. Andere zit aan de mat knabbelen..

Trouwens die foto's hierboven ziet mooi uit. Ga gerust doorgaan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_182817300
Hoe schattig ze ook waren toen ze echt klein waren, is dit stiekem misschien wel leuker. De wereld en hun tandjes ontdekken!
pi_182819059
Wat zijn ze groot ineens.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:07:47 #39
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182830035
Hoe gaat het met de Cookies?

Ik ben echt verliefd op Paars hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182830462
Whoaaa Cookie wordt nu wel echt aangevallen door de pups he? Vind ze het al vervelend worden?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:03:22 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182830778
Je ziet ze bijna met de dag groter worden! O+
***
pi_182831014
Het gaat heel goed met ze :) morgen zijn ze alweer 5 weken, dan ga ik ze weer wegen (voor het eerst in een week), ben benieuwd hoe zwaar ze zullen zijn. En hopelijk horen we ook binnenkort wat van de chipper, meestal komt die rond de 5 weken om de pups DNA af te nemen en te chippen. Dan krijgen ze ook hun officiële stamboomnaam.

En ja ze vallen Cookie nu behoorlijk aan, ze groeien ook zo snel dat ze er steeds beter bij kunnen en haar steeds beter kunnen 'vangen' :P Cookie vindt het nog niet heel erg, maar voedt ze wel steeds minder. En dat is opzich ook logisch, want ze eten steeds meer vlees. Inmiddels eten ze per pup ongeveer 3x 70gr op een dag. Ik denk dat ik vanaf morgen misschien naar 4x voeren toe ga, en dan maar gewoon onbeperkt. Even aankijken wat ze dan doen.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182831985
Ze glanzen ook al zo prachtig.
pi_182833545
Nog steeds niet schoongemaakt vandaag... Ik ben een beetje ziek en net naar de huisarts geweest, heb een lage luchtweginfectie. Straks mijn ouders maar eens lief aankijken of zij nog een keer willen helpen. Gelukkig ben ik niet besmettelijk voor de honden (al blaf ik er momenteel wel als een :+ )
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:48:12 #45
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182833962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:27 schreef Miss_Isis het volgende:
Nog steeds niet schoongemaakt vandaag... Ik ben een beetje ziek en net naar de huisarts geweest, heb een lage luchtweginfectie. Straks mijn ouders maar eens lief aankijken of zij nog een keer willen helpen. Gelukkig ben ik niet besmettelijk voor de honden (al blaf ik er momenteel wel als een :+ )
Oh beterschappies :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Spellchecker dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:34:23 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182834825
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:27 schreef Miss_Isis het volgende:
Nog steeds niet schoongemaakt vandaag... Ik ben een beetje ziek en net naar de huisarts geweest, heb een lage luchtweginfectie. Straks mijn ouders maar eens lief aankijken of zij nog een keer willen helpen. Gelukkig ben ik niet besmettelijk voor de honden (al blaf ik er momenteel wel als een :+ )
Beterschap! ^O^
pi_182835562
Thanks :)

Het spul zit inmiddels weer in een schone ren, met schone poepbakken, schone kleedjes, en hun buikjes vol vlees. Ze hebben tijdens de schoonmaak de woonkamer onveilig gemaakt, een kleed overhoop getrokken, dekentje van de bank gestolen, en overal blij rondjes gerend. Daarna kregen ze hun vlees en nu liggen ze te slapen in hun schone ren. Kunnen we allemaal weer even bijkomen :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182843150
Dat getrek aan jouw (?) vest door een pup :D
  Spellchecker dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:55:17 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182843531
De boel wordt vakkundig gesloopt :D

Die babywalker vinden ze ook wel leuk geloof ik _O-
pi_182844422
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:40 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Dat getrek aan jouw (?) vest door een pup :D
Hehe, ja dat is mijn vest. Ze waren weer lekker bezig Ik hoopte dat ik buiten de camera zat in mn huispak en met ziek hoofd maar dat viel dus tegen zo te lezen :D :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:55 schreef maily het volgende:
De boel wordt vakkundig gesloopt :D

Die babywalker vinden ze ook wel leuk geloof ik _O-
Ja, ze zijn weer even lekker wakker en dan moeten die tandjes uitgeprobeerd worden. De rollator (zo heet dat ding hier in huis :P ) is inderdaad wel een hit. Gisteren waren ze elkaar met z'n allen aan het slopen, veel kabaal, gejank, gepiep, gegrom, en midden in die drukte rolt er eentje tegen de rollator. Ineens 7 koppies, helemaal stil, allemaal gebiologeerd naar dat ding aan het kijken dat een liefje afspeelt over spelen op de boerderij :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')