Ja ze eten goed hoor. Gisteravond ging het uiteindelijk ook allemaal gewoon op, het duurde alleen iets langer voordat iedereen wakker genoeg was
En dat bezoek, ja dat hoort er een beetje bij. Ik ben daar van nature niet zo goed in, maar we stellen ons er op in dat het nou even zo is. Volgend weekend opnieuw, zaterdag 11u en 15u pupkopers en tussendoor om 14u nog iemand. Zondag 11u en 15u weer pupkopers en ook tussendoor om 14u nog iemand. En woensdag en/of vrijdag waarschijnlijk ook nog wel hier of daar iemand. Maar goed, het is nog maar 3 weekends, dat is nog te overzien

Het 4e weekend hebben we alleen op zaterdagochtend nog iemand die de laatste pup op komt halen, dan kunnen we de rest van de zaterdag opruimen en de kamer weer terug verbouwen. En dan zondagochtend maar een lekkere wandeling in het bos maken met alle hondjes of zo, even er uit.
Maar goed, dit is (naast alle schoonmaak

) wel een belangrijke reden om zo'n nestje pups hooguit 1x per jaar te doen. Als je het op deze manier wilt aanpakken is het gewoon erg intensief. 2x in een jaar zou ik misschien eenmalig nog net overleven, maar nog meer/vaker zie ik echt echt echt niet gebeuren.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!