Tombolafan is zo lief geweest aan te bieden ieders antwoorden bij te houden:quote:REGELS:
Wat mij betreft mag iedereen zelf bepalen of ze nu opnieuw willen gokken of dat ze de antwoorden van gisteren mee willen laten tellen.
Een officiële gok met hoeveel reutjes en hoeveel teefjes er geboren worden indienen mag wat mij betreft tot ik aangeef dat de bevalling is begonnen (maar dat is misschien wat lastig bijhouden voor jou (Tombo)?)
Eén officiële gok per persoon, meest recente antwoord telt. Mensen die nu al gegokt hebben en nog willen veranderen mogen dat. Iedereen die dit leest mag meedoen. Antwoorden in het prijsvraag-topic!
Bonuspunten voor het goed raden van alleen zwarte pups of zwart en ook bruin (of, wildcard en uitzonderlijk kleine kans, alleen bruin. Of, dubbele wildcard, gokken op een fout in de DNA test en ook gele pups! Wie dat gokt en goed zit krijgt een gratis puppy! (nee niet echt, grapje)). Bij meerdere goede antwoorden wbt aantallen per geslacht kan dan de zwart of zwart/bruin gok de doorslag geven wie wint.
Prijs is zoals gezegd een uurtje puppyknuffelen voor het hele gezinErgens eind oktober/begin-tot-half-november, tijdstip in overleg te bepalen.
Zo heb ik wel zo'n beetje alles gecoverd denk ik?![]()
Zij zal tzt als de bevalling achter de rug is en de eindscore bekend, aangeven wie er juist heeft/hebben geraden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je bijhouden
Je moet zeggen hoeveel bruin en hoeveel zwart. Want anders is dit wel een heel makkelijke gok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:41 schreef fresta het volgende:
11 pups, 7 reutjes en 4 teefjes
bruin en zwart!
Je bent geen pussy?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:03 schreef Geerd het volgende:
Ik las pussyprijsvraag valt dit ff tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop