SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
jouw moeder was super liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik![]()
Maar die oma is door en door verrot. Mijn eigen moeder heeft het altijd verdomd om ergens tussen te gaan staan.
deur dicht en straks je handen wassenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, ik wil wel even alone zijn, want ik moet naar de wc.
En toch ben je niet alleen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, ik wil wel even alone zijn, want ik moet naar de wc.
Echt wel, geweldig mens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
jouw moeder was super lief![]()
Ik denk met veel warmte aan haar terug!
Ongevraagd advies zal ik nooit geven, ik bijt liever op mijn tongquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Opvoeden, is soms ook best lastig. En soms is advies fijn en een andere keer liever niet.
Ik heb Theo al antwoord gegeven.quote:
Ik denk dat ik de radioversie ken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb Theo al antwoord gegeven.
Ik ken dit album door en door. Je draait de albumversie (wat prima is). Er staat ook nog een alternatieve versie als verborgen track op; een versie met bijna geen ritme.
Welkom BasEnAad. Had je niet gezien.quote:
Ik dacht ook aan Cliffquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Cliff Richard met visions of you?
Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
dat roze zal je goed staanquote:
Nog steeds muzikaal actief, deze oude baas.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lucky moet een liedje zingen, troelala
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lucky moet een liedje zingen, troelala
Ik woon alleen, hoef de deur niet dicht te doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
deur dicht en straks je handen wassen
* just me is trots op je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon alleen, hoef de deur niet dicht te doen
Wel netjes handjes gewassen. En koffie gehaald.
die tweede carriere ernaast in het gospelwereldje vind ik niks, verder issie wel tofquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog steeds muzikaal actief, deze oude baas.....
ja ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
jouw moeder was super lief![]()
Ik denk met veel warmte aan haar terug!
Dat was echt te snel. Ik was nog bezig met typen.quote:
Met The Young Ones, was wel een ludieke actie ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die tweede carriere ernaast in het gospelwereldje vind ik niks, verder issie wel tof
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom BasEnAad. Had je niet gezien.
die supersnelle verbinding van tunedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was echt te snel. Ik was nog bezig met typen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was echt te snel. Ik was nog bezig met typen.
Die zijn zo herkenbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:59 schreef ToT het volgende:
You and me wist ik wel, maar de artiest was ik niet op gekomen.
En niet te vergeten de spyware waarmee ze kan zien welk nummer Melting naar het deck to sleept!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die supersnelle verbinding van tuned
Valt zeker net zo als de blaadjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu trouwens aan dit biertje.
Erg lekker.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu trouwens aan dit biertje.
Erg lekker.
Hersenverbindingquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die supersnelle verbinding van tuned
Donderdag draaide Melting ook een spargo-nummer, maar die was minder herkenbaar. Zelfs MadMaster twijfelde.quote:
er was ooit iemand in iets van de soundmixshow ofzo die spargo in zijn eentje deed, met twee gezichtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:59 schreef ToT het volgende:
You and me wist ik wel, maar de artiest was ik niet op gekomen.
Ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Héé, er komt koffie uit mijn oren.
Toen heb ik niet geluisterd, had ik een vergadering. Maar dat is wel bijzonder dan. Normaal zijn ze zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Donderdag draaide Melting ook een spargo-nummer, maar die was minder herkenbaar. Zelfs MadMaster twijfelde.
omdat de zangeresquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Donderdag draaide Melting ook een spargo-nummer, maar die was minder herkenbaar. Zelfs MadMaster twijfelde.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Dubliners - seven drunken nights
Je gaat nu wodka opsnuiven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bedoelde dat ik het niet meer kan zien en overstap op wat sterkers.
Ik vond het behoorlijk goed, naast heel Clutching at Straws speelde hij nog 4 nieuwe nummers. Ondanks dat hij volgens mij een beetje verkouden was, was hij redelijk goed bij stem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
Hoe was het concert van Fish, Brother? Was hij nog goed bij stem?
Ze houdt alles in de gatenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En niet te vergeten de spyware waarmee ze kan zien welk nummer Melting naar het deck to sleept!
Dat heb ik nog nooit gedronken, laat staan gesnoven. Die zooi stoken ze toch van gefermenteerde aardappelschillen?quote:
Oh, dat ga ik ook maar eens in de gaten houden dan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk goed, naast heel Clutching at Straws speelde hij nog 4 nieuwe nummers. Ondanks dat hij volgens mij een beetje verkouden was, was hij redelijk goed bij stem.
Hij stond weer lekker veel te ouwehoeren tussendoor en zette de mensen die er doorheen stonden te praten en iemand die steeds 'Fish, I love you' tussen de nummers door aan het schreeuwen was even goed op hun plek.
De volgende tour (of die daarna) gaat hij waarschijnlijk heel Vigil spelen dus dan moet ik ook maar weer opdraven
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:06 schreef De_Nater het volgende:
[ afbeelding ]
Even tussendoorik kon natuurlijk niet achterblijven qua afbeelding voor mn show
Ik heb het ooit wel eens geweten hoe dat gemaakt wordt, maar ja, dan neem je er nog eentje en voor je het weet, weet je niks meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedronken, laat staan gesnoven. Die zooi stoken ze toch van gefermenteerde aardappelschillen?
Het was inderdaad iets met thee.quote:
Wordt een bazenavondje, komende woensdagquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:06 schreef De_Nater het volgende:
[ afbeelding ]
Even tussendoorik kon natuurlijk niet achterblijven qua afbeelding voor mn show
Afsplitsing van Tee Set.quote:
Volgens mij vind ik het niets en is het vergelijkbaar met gin. Met zo'n Eau de Cologne bijsmaak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel eens geweten hoe dat gemaakt wordt, maar ja, dan neem je er nog eentje en voor je het weet, weet je niks meer.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in een kroeg met 4 bezopen ieren met een gitaar.
Wat een feest was dat
Kan ik niets aan doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Afsplitsing van Tee Set.
Wel uit Delft.
App naar je dochter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Ben je boos, pluk een roos. Goed advies wel
Oh, dat kan ook idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Is dit dan toch Tina Turner? Ik twijfel....
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Is dit dan toch Tina Turner? Ik twijfel....
Toch wel...quote:
Wel raar dat ze je het nakijken geeft over wat haar nu dwars zit. Maar ja, puber.quote:
Hij zelf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie wilde op het succes van "Everybody was kung fu dancing" meeliften?
quote:
hijzelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie wilde op het succes van "Everybody was kung fu dancing" meeliften?
Oh jezus.. dat is wel triestquote:
quote:
Ik denk eigenlijk dat het niet echt een hit is geworden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onvervalste slipstream-hit dus
Misschien bracht hij daarna "wax on wax off" uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bracht hij dit serieus uit na Kung fu fighting?
8 wekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niet echt een hit is geworden.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien bracht hij daarna "wax on wax off" uit.
Goed vastbinden met een draadje. Dat zal 'm leren.quote:
Even nagezocht en ja...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bracht hij dit serieus uit na Kung fu fighting?
Goede tip!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed vastbinden met een draadje. Dat zal 'm leren.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even nagezocht en ja...
#7-hit in 1974.![]()
* Elfletterig schuift dit nummer in het mapje Slipstream-hits, voor een toekomstige themashow
Dank Melting
Komkommertijd in de muziek dusquote:
zijn dochter heeft het niet van een vreemd.quote:
Het klonk als een bijzonder slap aftreksel van zijn grote hit. Dat is wel erg treurig hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even nagezocht en ja...
#7-hit in 1974.![]()
* Elfletterig schuift dit nummer in het mapje Slipstream-hits, voor een toekomstige themashow
Dank Melting
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn dochter heeft het niet van een vreemd.
Ze was ooit een collega van me.. raar wijf was het.
Is net als bij vervolgfilms. Deel 1 is goed, deel 2 is matig en tegen de tijd dat ze bij deel 5 zijn, denkt iedereen "joh, had het maar bij deel 1 gelaten".quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het klonk als een bijzonder slap aftreksel van zijn grote hit. Dat is wel erg treurig hoor.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nice![]()
Een idee voor Halloween volgend jaar
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze was echt niet aardig, al dacht ze zelf van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |