Volgens mij doe ik wel altijd MP3quote:Op maandag 19 november 2018 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Als newbie in deze reeks:
Gaat het om een CD met WAV-bestanden of met MP3-bestanden?
Qua hoeveelheid te plaatsen tracks op de CD scheelt dit namelijk nogal.
Ik gok het eerste (max. 80 minuten muziek), maar toch even checken...
Audio-cd, dus inderdaad 80 briljante minuten.quote:Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef richolio het volgende:
nice! even mijn wens bedenken
[..]
Volgens mij doe ik wel altijd MP3
Man, ik moet eerst Black Friday / Cyber Monday nog overleven op het werk, dan ga ik eens kijkenquote:Op donderdag 22 november 2018 23:48 schreef belsen het volgende:
Geloof het of niet, maar het cd'tje ligt hier gewoon al klaar te wachten op zijn nieuwe baasje.
De CD zelf is nog niet klaar hier, maar de inhoud is wel al bepaald.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:48 schreef belsen het volgende:
Geloof het of niet, maar het cd'tje ligt hier gewoon al klaar te wachten op zijn nieuwe baasje.
Niet in de buurt komen van Hekla! She's about to blow!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vooral in ijsland aan het rondrijden ben en nog niet echt over de cd heb nagedacht
O ja, een adres is wel handig...quote:Op woensdag 28 november 2018 10:22 schreef robdriessen het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Ik zal deze week de adressen van jullie kindjes doorgeven. En nu eens gaan nadenken over wat ik in VREDESNAAM met mijn opdracht aanmoet
quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:59 schreef robdriessen het volgende:
60 minuten verzameld, nog 20 te gaan.....
Oh, en het adres van je kindje ligt nu in je inbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |