Oh, dat kan je aan knok ook wel overlaten ja. Waar die al die tijd toch weer uithangt.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Den Knok trouwens? Te druk met verkeer regelen?
joost mag het wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat kan je aan knok ook wel overlaten ja. Waar die al die tijd toch weer uithangt.
Ach die man is de 70 gepasseerd, vind het wel grappig, heb alleen gevraagd of hij contant geld in huis had. En best hip dat ze zaten te dubben tussen kapsalon en een broodje, haha.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Bellen kan inderdaad ook altijd nog. Een beetje zaak sluit geen communicatiemiddel af. Klandizie is klandizie.
Ja, nu je het zegt. Ook Tailfox zien we trouwens nooit meer hier....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat de klap van het kwijtraken van bijna zijn hele muziekcollectie toch ook wel hard aan gekomen is bij knokkels![]()
Maar ik mis hem ook wel, ja. Net als CindieY trouwens en cafca.
Die is #ANONIEM gegaan...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Ook Tailfox zien we trouwens nooit meer hier....
Dat was zwaar ruk ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat de klap van het kwijtraken van bijna zijn hele muziekcollectie toch ook wel hard aan gekomen is bij knokkels![]()
Heb ik ook gehad alleen dan door mijn eigen stomme toedoen. En dat is echt KUT.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:52 schreef livelink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Slechts 26 klachten-DM's ontvangen tijdens dit nummer. Valt meeOh, dacht dat ze naar mij verstuurd moesten worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook al. Wanneer gebeurde dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad alleen dan door mijn eigen stomme toedoen. En dat is echt KUT.
Daarom draai ik ook bijna niet meer. Moet dat echt weer eens uitzoeken. Heb wel weer een en ander, maar mis ook best veel nog elke keer.
Iets te simpel even snel de HDD opschonenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij ook al. Wanneer gebeurde dat?
Kan ik me voorstellen. Ik heb de harde schijven van mijn vorige computer vol geplempt met muziek. Slechts 1 schijf is meeverhuisd naar de nieuwe computer. Mocht er iets gebeuren, dan heb ik in elk geval de backup van die oude schijven nog. Plus een grote fysieke collectie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Meer dan 1TB digitaal kwijt, dat deed echt auwie.
Ik vond het wel bijzonder inderdaad. En mooi.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso een aparte plaat, maar standaard-riedeltjes zijn er al genoeg
Beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb sinds afgelopen maandag juist weer toevoeging aan muziekcollectie, alle muziek die mn pa heeft verzameld tot ca 2013 staat er ook op(best wel veel dubbele albums trouwens, die in mijn mapje op die externe harde schijf staan en in zijn mapje)
Sjezus, Raf. Als ik alles kwijt moet raken zal er brand uit moeten breken of zo, want externe disks en USB sticks met kopieën te over hier. Of een keer een flinke inslag tijdens onweer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets te simpel even snel de HDD opschonen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dus binnenkort krijgen we een Paatje-show?
wie weetquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BeterDus binnenkort krijgen we een Paatje-show?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |