Hoi Lucky.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat einde van jouw zin verwacht je niet als je het begin leest.![]()
Hoi.
Heb ik net twee complete thema-shows over de man gemaakt, komt -ie met nieuw werk op de proppen. 80s-nummers met orkest. En niet de minste gastzangers.....
Meteen toevoegen aan je playlist danquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
Heb ik net twee complete thema-shows over de man gemaakt, komt -ie met nieuw werk op de proppen. 80s-nummers met orkest. En niet de minste gastzangers.....
Goed idee. Meteen gedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Meteen toevoegen aan je playlist dan
Hierna één van de fijnste nummers van 2018 van een oudgediende, maar dan in de extended mix
Ik vind ze leuk bezig, die groep. The Shadowboxers heten zequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit had van livelink's vrienden van Level 42 kunnen zijn qua sound.
Ja, klonk lekker en dit nummer van Chaka wijkt behoorlijk af van haar reguliere sound. Ook tof om te horen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk bezig, die groep. The Shadowboxers heten ze
Mijn allergie-meter ging niet af, dus dat viel wel mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit had van livelink's vrienden van Level 42 kunnen zijn qua sound.
Moest ik ook wel erg aan wennen, maar ik vind het nu ook echt een lekker nummer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, klonk lekker en dit nummer van Chaka wijkt behoorlijk af van haar reguliere sound. Ook tof om te horen.
Ik moet straks Verses nog maar even draaienquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Moest ik ook wel erg aan wennen, maar ik vind het nu ook echt een lekker nummer.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn allergie-meter ging niet af, dus dat viel wel mee.
Jouw verzoekje speelt................... nuquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet dat mijn verzoekje nou zo kort is
Klachten hierover kunnen in DM (in drievoud) naar de heer Nater
ontdekking van knokkelsquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klinkt als een veelbelovend nummer, naatje.
Bellen kan inderdaad ook altijd nog. Een beetje zaak sluit geen communicatiemiddel af. Klandizie is klandizie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben al ingetuned op een stream voor de kwali van de F1
Wel grappig net belt de digibete man van mn moeder of ik een broodje kebab voor ze wou bestellen
Bellen kan ook nog lijkt me, maar toch maar gedaan haha.
Ik heb straks een wat minder toegankelijk, maar wel sterk (vind ik) nieuw nummer dat hier qua sfeer wel goed achter past...
Nou ja!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben al ingetuned op een stream voor de kwali van de F1
Wel grappig net belt de digibete man van mn moeder of ik een broodje kebab voor ze wou bestellen
Bellen kan ook nog lijkt me, maar toch maar gedaan haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |