maatje van me heeft daar net half jaar gestudeerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vakantie, dus een beetje rondtrekken. Ben benieuwd naar het eten (schijnt bizar goed te zijn), cultuur en de natuur. Oh en natuurlijk duiken.
CUL / Kiwi's met schil eten.
Gereageerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vakantie, dus een beetje rondtrekken. Ben benieuwd naar het eten (schijnt bizar goed te zijn), cultuur en de natuur. Oh en natuurlijk duiken.
CUL / Kiwi's met schil eten.
volgens eurogamer.nl is die 3,3 gbquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel is die patch precies
Ik ga live op twitch inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je live gaan op Twitch
Ok dat valt mee. Duurt alsnog wel een uurtjequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens eurogamer.nl is die 3,3 gb
https://support.rockstarg(...)-Update-PS4-Xbox-Onequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dat valt mee. Duurt alsnog wel een uurtje
Vreemdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://support.rockstarg(...)-Update-PS4-Xbox-One
van rockstar zelf iig
Allang gedaan johquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt moeten subscriben op Knut zijn Twitch
Hallo maatquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://store.steampowered.com/app/624710/Cow_Milking_Simulator/
Ik zou graag willen dat Knut dit spel streamt
Kan je daar blaarkoppen melken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://store.steampowered.com/app/624710/Cow_Milking_Simulator/
Ik zou graag willen dat Knut dit spel streamt
Dat is heel bekend gebiedquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)en_iedereen_aan.html
Ik heb gereageerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Had je mijn leuke topic in CUL al gezien?
Waarschijnlijk in een platinum lootboxquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat er gratis bij zit of dat het een dure add on feature is
Bedankt nog voor je reactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Onlo krijgt even een veeg uit de pan van jojo, in het kiwi topic van GGMM. Erg (onnodig?) stevig.
Zonder dank. Ik doe het graag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je reactie.Nu voelt het topic pas écht als een succes.
Toch ook maar even inhoudelijk gereageerd op TSquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo BefbekjeHad jij mijn CUL-topic al gezien?
Goddank niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo BefbekjeHad jij mijn CUL-topic al gezien?
Dat siert jequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch ook maar even inhoudelijk gereageerd op TS
Het is een spel voor 18 jaar en ouder. Onlo-junior houdt het maar lekker bij Fifa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag onlo-junior ook in je save game spelen, of moet 'ie daar met z'n fikken van afblijven?
Waarschijnlijk heb ik te maken met een postbode die van suiker is en bij ieder regenbuitje gaat schuilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het echt hilarisch vinden als onlogisch zijn spel vandaag niet krijgt
Wat een fagquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik te maken met een postbode die van suiker is en bij ieder regenbuitje gaat schuilen
Wees blij, over een paar jaar moet je je pakketjes gewoon overal gaan ophalen. In de avonduren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik te maken met een postbode die van suiker is en bij ieder regenbuitje gaat schuilen
Dan worden ze gewoon door een drone bezorgd die weer en wind trotseert.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wees blij, over een paar jaar moet je je pakketjes gewoon overal gaan ophalen. In de avonduren.
Ik zie knut niet online op twitch.quote:
Zou ie gelijk gaan streamen dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie knut niet online op twitch.
Had jij het nou laatst over UT99?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie knut niet online op twitch.
Dat hoopte ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou ie gelijk gaan streamen dan?
Tijdje terug ja, samen met jojoortje en nog een of twee lui.quote:
Gisteren nog een paar potjes ZH gedaan. Ik werd 2 keer mokerhard geslachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat hoopte ik
[..]
Tijdje terug ja, samen met jojoortje en nog een of twee lui.
Heb je dat spel geïnstalleerd staan? Ik wil het ook weer eens gaan spelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tijdje terug ja, samen met jojoortje en nog een of twee lui.
Nee, maar zal het doosje wel ergens hebben staan, al is een gekraakte downloaden wel makkelijker, al denk ik dat 'ie inmiddels wel freeware is. Potje knallen is altijd genot.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb je dat spel geïnstalleerd staan? Ik wil het ook weer eens gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |