Dat meen je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn al de hele week problemen met sortering dus het kan even duren.
welk noordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Maar waarschijnlijk alleen in het Noorden.
In ieder geval in Friesland. Ze zijn overgestapt op een andere sorteringsmethode en zoals alles bij Postnl gaat dat voorlopig helemaal mis.quote:
Op een blauwe maandag eens in zon sorteercentrum gewerkt snachts bij wijze van bijbaan, wat een chaotische treurnis is het daar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn al de hele week problemen met sortering dus het kan even duren.
Goedemorgen Rolandquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:45 schreef KingRoland het volgende:
Met Stijngod die het sorteren in de vakantie deed zou dit nooit gebeuren
Die maat van wie ik de ps4 mag lenen zit in Zwitserlandquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kowboys;
als bol niet komt vandaag dan krijgen we ons geld terug toch?
Kan het door de brievenbus? Dan komt het met de normale postbode in de regel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kowboys;
Hou dat topic maar goed in de gaten. Ik zal later vandaag een leuke post maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen RolandHad je al gezien dat ik een leuk topic heb geopend? CUL / Kiwi's met schil eten.
Ben best wel benieuwd naar jouw mening over dit overwerp!
Oe, dit belooft veel goeds!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hou dat topic maar goed in de gaten. Ik zal later vandaag een leuke post maken.
Brievenbuspost jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan het door de brievenbus? Dan komt het met de normale postbode in de regel.
je kunt gewoon annuleren en hem fysiek halen hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kowboys;
dan moet je naar buitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt gewoon annuleren en hem fysiek halen hoor
Zou leuk zijn als ik je op de stream mag volgen.quote:
En jagen. Misschien wat missies. Ik ga me gewoon laten verrassenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan de hele dag een beetje vissen?
2 discsquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom staat er
Datadisc
Gehele datadisc
Misschien kan je al spelen terwijl ie op de achtergrond nog meer data kopieert?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja die ander is play disc
RAAAAZEND
Nee denk het niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je al spelen terwijl ie op de achtergrond nog meer data kopieert?
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En jagen. Misschien wat missies. Ik ga me gewoon laten verrassen
Waar reis je allemaal naar toe dan de komende periode?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ga hem pas begin december halen.
Nu te druk met werk/reizen. Liever dat ik er straks wat meer tijd voor heb dan nu steeds een half uurtje tussendoor.
WANBELEID JC.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:08 schreef JanCees het volgende:
89gb op de discs en dan nog paar GB patch downloaden LOL
Taiwan en New York.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar reis je allemaal naar toe dan de komende periode?
gaat het ffquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WANBELEID JC.
OP NAAR FB!!!!!!!!!!!!!
Misschien kan je live gaan op Twitchquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
dat jagen is moker zieligquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice. Wat ga je in Taiwan doen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Taiwan en New York.
Heb je trouwens het kiwi topic van GGMM gezien? Ik ben benieuwd hoe jij, als expert in kiwi's, ze eet.
Vakantie, dus een beetje rondtrekken. Ben benieuwd naar het eten (schijnt bizar goed te zijn), cultuur en de natuur. Oh en natuurlijk duiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Wat ga je in Taiwan doen?
(url naar het kiwitopic?)
maatje van me heeft daar net half jaar gestudeerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vakantie, dus een beetje rondtrekken. Ben benieuwd naar het eten (schijnt bizar goed te zijn), cultuur en de natuur. Oh en natuurlijk duiken.
CUL / Kiwi's met schil eten.
Gereageerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vakantie, dus een beetje rondtrekken. Ben benieuwd naar het eten (schijnt bizar goed te zijn), cultuur en de natuur. Oh en natuurlijk duiken.
CUL / Kiwi's met schil eten.
volgens eurogamer.nl is die 3,3 gbquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel is die patch precies
Ik ga live op twitch inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je live gaan op Twitch
Ok dat valt mee. Duurt alsnog wel een uurtjequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens eurogamer.nl is die 3,3 gb
https://support.rockstarg(...)-Update-PS4-Xbox-Onequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dat valt mee. Duurt alsnog wel een uurtje
Vreemdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://support.rockstarg(...)-Update-PS4-Xbox-One
van rockstar zelf iig
Allang gedaan johquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt moeten subscriben op Knut zijn Twitch
Hallo maatquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://store.steampowered.com/app/624710/Cow_Milking_Simulator/
Ik zou graag willen dat Knut dit spel streamt
Kan je daar blaarkoppen melken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://store.steampowered.com/app/624710/Cow_Milking_Simulator/
Ik zou graag willen dat Knut dit spel streamt
Dat is heel bekend gebiedquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)en_iedereen_aan.html
Ik heb gereageerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Had je mijn leuke topic in CUL al gezien?
Waarschijnlijk in een platinum lootboxquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat er gratis bij zit of dat het een dure add on feature is
Bedankt nog voor je reactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Onlo krijgt even een veeg uit de pan van jojo, in het kiwi topic van GGMM. Erg (onnodig?) stevig.
Zonder dank. Ik doe het graag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je reactie.Nu voelt het topic pas écht als een succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |