Ik zie het probleem niet zo, dan betaal je toch keer contant als je er mee verlegen zit. Of je geeft het aan mijquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit contant geld op zak. Heb voor die twee oliebollen 20 ¤ gepind, in dezelfde Appie, en daar kan ik komend weekend ook nog oliebol en beignet van kopen dan. En wrs ook voor oud en nieuw, want ik gebruik eigenlijk nooit contant geld meer... .
Is ook niet een probleem, staat dat er? Ik heb alleen nooit contant geld in mijn portemonnee. Alleen de pannen-zegeltjes van de Appie nu (moet er nog 11 voor een volle kaart). Heb nu vorig weekend wel 20 ¤ getrokken, dus zit nu wel 19,10 ¤ in mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, dan betaal je toch keer contant als je er mee verlegen zit. Of je geeft het aan mij
Nooit contant geld? Er zitten hier toch wel een aantal winkels die alleen maar contant aannemen hoor. B.v. de fietsturk, de kledingturk, de kapperturk etc.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is ook niet een probleem, staat dat er? Ik heb alleen nooit contant geld in mijn portemonnee. Alleen de pannen-zegeltjes van de Appie nu (moet er nog 11 voor een volle kaart). Heb nu vorig weekend wel 20 ¤ getrokken, dus zit nu wel 19,10 ¤ in mijn portemonnee.
(Trouwens nog een euro gevonden in de tuin vorige week, waar die nou vandaan kwam?).
Klopt idd, had dus 20 ¤ getrokken tijdje geleden voor 2 oliebollen, en dan gisteren nog 1 oliebol en de rest, op twee postzegels à raison de 1 ¤ per stuk na, zit nog in mijn portemonnee. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:47 schreef Wildekamp het volgende:
Ik heb ook bijna nooit meer contacnt in mn zak, en als ik het heb zit het er maanden in
Nieuwsgierig naar wat?quote:Op woensdag 21 december 2016 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar de oliebollen bij mijn vaste kraampje zijn dit jaar niet lekker...
En de vaste verkoopster is wmb te nieuwsgierig. .
Misschien vindt ze je leuk.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, naar mij, gaat me lekker uitvragen over persoonlijke dingen.... .
Dan geef je een vaag antwoord, koop je je oliebol en ga je verder.quote:
Ja, nou ja wat ik zeg, die oliebollen zijn nu under par. Voor de rest kan ik me overal wel onderuit lullen hoor. Als ze hier in het dorp ooit een prijs instellen voor de grappiste klant, dan behoor ik tot de kanshebbers. (Vandaag weer zo gelachen bij de action en bij de primera, altijd raak daar...)quote:Op woensdag 21 december 2016 19:17 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dan geef je een vaag antwoord, koop je je oliebol en ga je verder.
Of je vraagt hoe het met haar kids is of zo.
. (Nee, niets voor mij, ik ben helaas too highbrow en ook nog wrs bijna 20 jaar ouder, maar dat vermoedt ze niet. Ik wil niet meer downen.)...quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Die oliebollenwijven zien er vaak wel geil uit
Olieprijs is flink gestegen hèquote:Op zondag 10 december 2017 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
Omhoog die klootzak.
Nog geen oliebol op btw.
Zag wel de prijs: 0,90 ¤.
2 x zo duur als in 2002 toen dit topic werd geopend.
Net zo duur als verleden jaar dus.
Een euro hierquote:Op zondag 10 december 2017 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
Omhoog die klootzak.
Nog geen oliebol op btw.
Zag wel de prijs: 0,90 ¤.
2 x zo duur als in 2002 toen dit topic werd geopend.
Net zo duur als verleden jaar dus.
Kan in 1 post, dit topic moet nog wat jaren mee, tot 2022.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:15 schreef HelicalGnome het volgende:
En zijn bovendien ook veel goedkoper
Door er een opmerking over te maken verlies je terug 1 post.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan in 1 post, dit topic moet nog wat jaren mee, tot 2022.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb liever appelbeignets
die zie ik zowaar vaker in de kramen liggenquote:Op zaterdag 16 december 2017 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb liever appelbeignets
Supermarktoliebollen zijn al sinds jaar en dag mensonterend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zo zeg 1 oliebol van plaatselijke Appie geproefd, nou ja 1 hap eigenlijk... de tering zeg. Rest in tuin gegooid voor de kauwen.
Morgen of overmorgen echte oliebollen scouten.
Niet altijd zo geweest hè. Overigens vanmiddag oliebollen van de bakker gescalpt, wel voorgeproefd, waren goed te doen. eerst eten en dan 1 nuttigen. Prijs was 1 ¤.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Supermarktoliebollen zijn al sinds jaar en dag mensonterend.
Lol, daar had ik ook een exemplaar van genuttigd, geloof ik. Hebben ze wrs zaagsel doorheen gekieperd. .quote:Op zondag 31 december 2017 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
8 gekocht in de bonus bij de AH voor 1,15.
Straks eens proberen
Je onderschat hoe laag mijn standaard ligtquote:Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, daar had ik ook een exemplaar van genuttigd, geloof ik. Hebben ze wrs zaagsel doorheen gekieperd. .
Sterkte!
In de VS een jaar gedaan en zelfs verkocht, amper animo voor. Jaar daarop dus ook niet meer gedaan kwamen er volop mensen vragen waar die oillbowls bleven. Kost dus ff tijd voor het aanslaatquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik mis oliebollen enzo toch wel hier in Engeland Maar te lui om zelf te proberen Misschien ooit eens
Wat een originele reactie in dit topic Elan.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:38 schreef Elan het volgende:
Dit moet trouwens wel het langstlopende nog actieve topic van FOK! zijn
Zal ik ook maar even origineel quoten dan:quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit moet 1 van de langst lopende topics zijn op fok?
quote:
Niet gelezen, niet geklikt.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een originele reactie in dit topic Elan.
[..]
Zal ik ook maar even origineel quoten dan:
[..]
Het lijkt me een beetje vroeg nog in het jaar om al olliebollen te vinden.quote:Op zondag 3 november 2019 08:08 schreef Ryan3 het volgende:
Omhoog met die klootzak!
Kijken of ik vandaag een oliebol kan scoren ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |