Een euro hierquote:Op zondag 10 december 2017 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
Omhoog die klootzak.
Nog geen oliebol op btw.
Zag wel de prijs: 0,90 ¤.
2 x zo duur als in 2002 toen dit topic werd geopend.
Net zo duur als verleden jaar dus.
Kan in 1 post, dit topic moet nog wat jaren mee, tot 2022.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:15 schreef HelicalGnome het volgende:
En zijn bovendien ook veel goedkoper
Door er een opmerking over te maken verlies je terug 1 post.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan in 1 post, dit topic moet nog wat jaren mee, tot 2022.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb liever appelbeignets
die zie ik zowaar vaker in de kramen liggenquote:Op zaterdag 16 december 2017 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb liever appelbeignets
Supermarktoliebollen zijn al sinds jaar en dag mensonterend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zo zeg 1 oliebol van plaatselijke Appie geproefd, nou ja 1 hap eigenlijk... de tering zeg. Rest in tuin gegooid voor de kauwen.
Morgen of overmorgen echte oliebollen scouten.
Niet altijd zo geweest hè. Overigens vanmiddag oliebollen van de bakker gescalpt, wel voorgeproefd, waren goed te doen. eerst eten en dan 1 nuttigen. Prijs was 1 ¤.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Supermarktoliebollen zijn al sinds jaar en dag mensonterend.
Lol, daar had ik ook een exemplaar van genuttigd, geloof ik. Hebben ze wrs zaagsel doorheen gekieperd.quote:Op zondag 31 december 2017 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
8 gekocht in de bonus bij de AH voor 1,15.
Straks eens proberen
Je onderschat hoe laag mijn standaard ligtquote:Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, daar had ik ook een exemplaar van genuttigd, geloof ik. Hebben ze wrs zaagsel doorheen gekieperd..
Sterkte!
In de VS een jaar gedaan en zelfs verkocht, amper animo voor. Jaar daarop dus ook niet meer gedaan kwamen er volop mensen vragen waar die oillbowls bleven. Kost dus ff tijd voor het aanslaatquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik mis oliebollen enzo toch wel hier in EngelandMaar te lui om zelf te proberen
Misschien ooit eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |