Nieuwsgierig naar wat?quote:Op woensdag 21 december 2016 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar de oliebollen bij mijn vaste kraampje zijn dit jaar niet lekker...
En de vaste verkoopster is wmb te nieuwsgierig..
Misschien vindt ze je leuk.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, naar mij, gaat me lekker uitvragen over persoonlijke dingen.....
Dan geef je een vaag antwoord, koop je je oliebol en ga je verder.quote:
Ja, nou ja wat ik zeg, die oliebollen zijn nu under par. Voor de rest kan ik me overal wel onderuit lullen hoor. Als ze hier in het dorp ooit een prijs instellen voor de grappiste klant, dan behoor ik tot de kanshebbers. (Vandaag weer zo gelachen bij de action en bij de primera, altijd raak daar...)quote:Op woensdag 21 december 2016 19:17 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dan geef je een vaag antwoord, koop je je oliebol en ga je verder.
Of je vraagt hoe het met haar kids is of zo.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Die oliebollenwijven zien er vaak wel geil uit
Olieprijs is flink gestegen hèquote:Op zondag 10 december 2017 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
Omhoog die klootzak.
Nog geen oliebol op btw.
Zag wel de prijs: 0,90 ¤.
2 x zo duur als in 2002 toen dit topic werd geopend.
Net zo duur als verleden jaar dus.
Een euro hierquote:Op zondag 10 december 2017 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
Omhoog die klootzak.
Nog geen oliebol op btw.
Zag wel de prijs: 0,90 ¤.
2 x zo duur als in 2002 toen dit topic werd geopend.
Net zo duur als verleden jaar dus.
Kan in 1 post, dit topic moet nog wat jaren mee, tot 2022.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:15 schreef HelicalGnome het volgende:
En zijn bovendien ook veel goedkoper
Door er een opmerking over te maken verlies je terug 1 post.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan in 1 post, dit topic moet nog wat jaren mee, tot 2022.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb liever appelbeignets
die zie ik zowaar vaker in de kramen liggenquote:Op zaterdag 16 december 2017 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb liever appelbeignets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |