SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
Dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eitje!
Moemoe niet draaien, ik houd muziek momenteel niet zo goed bij.
Je mag ook gewoon zelf zingen voor ons door je micquote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eitje!
Moemoe niet draaien, ik houd muziek momenteel niet zo goed bij.
Ik weet dat Specularium weleens Harry genoemd wordt, maar die zullen jullie vast niet bedoelenquote:
Keheeeerstquote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:18 schreef moemoe het volgende:
Hmmmm, Gup kent geen Sinterklaasliedjes?
HARRIEquote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:19 schreef henrivo het volgende:
Animo hier voor een sjoowtje van mij binnenkort?
Nu?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:19 schreef henrivo het volgende:
Hey! Lang niet gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:19 schreef henrivo het volgende:
Mocht ik willenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:23 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe ava! Ben jij dat?![]()
Oja, daar is het wel weer tijd voor. Goede tip!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Bij FEE Topic kun je je user icon om laten stylen voor de feestdagen..
FEE / Het grote "Ik heb geen zin in de feestdagen"-topicquote:
Sleep tightquote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ga slapen moemoetot snel
Fijne avond allemaal!!
Ik zet wel wat tubjes op.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
FEE / Het grote "Ik heb geen zin in de feestdagen"-topic
Noh, ik zou bijna je adres vragen zodat ik je een kerstkaartje kan sturen.
Denk ik een liedje dat vanmiddag ineens in mn kop zat aan de vragen staat ie er niet inquote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allo allo.
Ga jij Gup ook voederen?
Welke dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk ik een liedje dat vanmiddag ineens in mn kop zat aan de vragen staat ie er niet in
Weer mod eggs?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:
pff mn kat ligt in een tent nu, die staat in de woonkamer
Pics!!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:
Hoe oud is het beest?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:
6... het lijkt heel erg hierop;quote:
6 is wel erg jong nog, onze poes Sopje is 19 jaar bij ons geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
6... het lijkt heel erg hierop;
https://vetsenpets.nl/zenuwstelsel/vestibulair-syndroom/
en waarschijnlijk hebben zn hersenen een bloedprop of een klap gekregen ook. Bloeding kan nog, alles kan nog eigenlijk.
Oh, ik heb dat niet helemaal mee gekregen. Wat naarquote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
6... het lijkt heel erg hierop;
https://vetsenpets.nl/zenuwstelsel/vestibulair-syndroom/
en waarschijnlijk hebben zn hersenen een bloedprop of een klap gekregen ook. Bloeding kan nog, alles kan nog eigenlijk.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
6 is wel erg jong nog, onze poes Sopje is 19 jaar bij ons geweest.
Jep, je wilt niet weten hoe ik m aantrof.. het had geen half uur langer moeten duren, hij was zeer zwaar onderkoeld, ik dacht ook dat hij zn rug had gebroken, maar het blijkt een evenwichts issue te zijn waardoor hij over de grond rolt als een soort van DNA-string, hij kan niets meer. Niet lopen, niet eten... hij heeft net zelf voor het eerst geplast in de bak. Dus ik ben trots op hem. De vooruitzichten zijn goed, kans op 100% herstel is aanwezig. Dat had niemand hem ooit durven geven als je zag hoe ik hem aantrof.... ik gaf m zelf nog een paar uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat niet helemaal mee gekregen. Wat naar.
Pics van sopjequote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:32 schreef sig000 het volgende:
Sopje kreeg wat met een schele boskater en dat nest was bijzonder.
Klinkt heavy, duimen voor goed herstelquote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:32 schreef EggsTC het volgende:
Jep, je wilt niet weten hoe ik m aantrof.. het had geen half uur langer moeten duren, hij was zeer zwaar onderkoeld, ik dacht ook dat hij zn rug had gebroken, maar het blijkt een evenwichts issue te zijn waardoor hij over de grond rolt als een soort van DNA-string, hij kan niets meer. Niet lopen, niet eten... hij heeft net zelf voor het eerst geplast in de bak. Dus ik ben trots op hem. De vooruitzichten zijn goed, kans op 100% herstel is aanwezig. Dat had niemand hem ooit durven geven als je zag hoe ik hem aantrof.... ik gaf m zelf nog een paar uur.
Pics van moemoe helpen de kats herstel he !quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt heavy, duimen voor goed herstel.
Nou vooruit:quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pics van moemoe helpen de kats herstel he !
10, en dan al zo beeldschoonquote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
Hier was ik een jaar of 10.
Heb nu een merrie van ruim in de 30.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 00:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
19 jaar is een mooie leeftijd voor een poes.
Een vriend had een nest vol, mijn 3 jarige dochter nam er 1 mee die werd Sopje gedoopt en die 2 hadden speciale band met elkaar.quote:
Het is ooit bedacht om energie te besparen, didnt work... het klopt ook niet, nergens ter wereld hebben ze dit, alleen in noordeuropa.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:00 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom zijn er mensen die voor permanente zomertijd zijn?
In de winter is het dan donker tot een uur of elf, zelfmoord cijfers zullen enorm stijgen, depressie ook.
Wintertijd is in principe de natuurlijke tijd. Probeer me een beetje in te lezen over de discussie
Maar kan echt geen enkel voordeel vinden voor zomertijd het hele jaar
Met wat ik gelezen heb, zouden we hier eigenlijk nog 1 uur voor de wintertijd moeten zitten. (vroeger dus). Dat laat ik aan de experts, maar 2 uur van de optimale tijd afwijken lijkt me niet gezond.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is ooit bedacht om energie te besparen, didnt work... het klopt ook niet, nergens ter wereld hebben ze dit, alleen in noordeuropa.
In principe maakt het niet zoveel uit, zolang je het ritme maar aanhoud. Het zal wel optimaal zijn tussen bepaalde uren, maar ritme is vele malen belangrijker dan dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met wat ik gelezen heb, zouden we hier eigenlijk nog 1 uur voor de wintertijd moeten zitten. (vroeger dus). Dat laat ik aan de experts, maar 2 uur van de optimale tijd afwijken lijkt me niet gezond.
Maar zomertijd = daylight saving = later verzonnen.quote:
op de polen ook niet, hele dagen nacht of dagquote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:08 schreef sig000 het volgende:
Op de evenaar maakt het niet uit, daar is het 365 dagen 12u op en 12u af.
Met dat halfbakken gedoe hier is het lastiger.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
op de polen ook niet, hele dagen nacht of dag
De normale tijd voordat die zomerding werd ingevoerd is de meest correcte.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar zomertijd = daylight saving = later verzonnen.
12:00 zou het in principe de tijd zijn dat de zon het hoogst stond. Tijdens de oorlog is dit systeem doorgevoerd.
De wintertijd dus. In hoofdlijnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
De normale tijd voordat die zomerding werd ingevoerd is de meest correcte.
Nee dat is de normale tijd, dat zomergedoe kwam later.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De wintertijd dus. In hoofdlijnen.
Wat dan, te weinig bier gekohct?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
De planning was niet goed vandaag.
Zonder bier is goed!!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 01:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
met je laptoppie lekker aant fokken, zonder bier.
Das ook niet liefquote:Op donderdag 25 oktober 2018 05:41 schreef Melting het volgende:
Grafrede
Beste Nico
Het zijn meestal de goeie mensen
Die je om je heen kwijt raakt
Maar deze keer heeft God eindelijk
Een keer een uitzondering gemaakt.
Nico heeft het toch niet gehoord.quote:
Was hij in dat gedicht thans vermoord?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 05:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Nico heeft het toch niet gehoord.
Ik typ het maar over hè?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 05:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zonder "een keer" loopt de rijm fijner voor mijn gevoel
Nee, hij is aan een ongeluk overleden.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 05:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was hij in dat gedicht thans vermoord?
Das pech,quote:Op donderdag 25 oktober 2018 05:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik typ het maar over hè?
[..]
Nee, hij is aan een ongeluk overleden.
Hij was toch niet zo'n aardig iemand. Dat scheelt.quote:
Dan hoop ik dat hij rust in vrede,quote:Op donderdag 25 oktober 2018 05:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was toch niet zo'n aardig iemand. Dat scheelt.
Ga eens slapen dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:02 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe een letter weglaten
Zeiden we gelaten
Oh nu voeg ik een letter toe.
Het is nog vroeg en ik ben moe.
Maandag denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga eens slapen dan.
Wanneer mag je met je klus beginnen?
Je jokt, je liegt, alles is gelogen,quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:02 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe een letter weglaten
Zeiden we gelaten
Oh nu voeg ik een letter toe.
Het is nog vroeg en ik ben moe.
Tussen weglaten en we gelaten zit toch 1 letter verschil.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je jokt, je liegt, alles is gelogen,
Nergens voeg je een letter toe,
Heel je rijm uit je duim gezogen,
Kwatsch, bullshit, true?
Lieve Livelink, we benaderen de intocht van Sinterklaas,quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen MadMaster, Rafeiro en Melting
Melting, stop met die rijmpjes, toe
's Ochtends vroeg ben ik al zo moe.
Pfff...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tussen weglaten en we gelaten zit toch 1 letter verschil.
Dat zie ik toch goed, of moet ik toch aan de leesbril?
Ach, die Piet vol zwart,quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lieve Livelink, we benaderen de intocht van Sinterklaas,
En dan gaat het niet enkel meer om speculaas.
Veel berichtjes gaan dan op rijm,
Dat vinden kabouters immers fijn.
Maar dan komt de echte Piet,quote:Op donderdag 25 oktober 2018 07:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, die Piet vol zwart,
Gaat ons allen aan het hart.
Nou ja, niet allemaal,
Sommigen gaan ermee aan de haal.
Dan staan ze weer,
Te wachten op hun 15 minuten eer.
Dit keer bij mij om de hoek,
Niet getreurd, ze staan allemaal in Sint's Grote Boek.
Sorry.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen MadMaster, Rafeiro en Melting
Melting, stop met die rijmpjes, toe
's Ochtends vroeg ben ik al zo moe.
Dat rijmt nietquote:
Kit ook niet. Maar het dicht wel.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Het is vroeg... Ik heb zelfs de wekker moeten zetten. Ik breng Woodstock zo naar de dierenarts om gecastreerd te worden.
Ligt vast aan jou!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Eén keer ga ik met de trein, flikkert de hele dienstregeling die kant op in elkaar. Pleuris zooi...!
Herfst..... Balen!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Eén keer ga ik met de trein, flikkert de hele dienstregeling die kant op in elkaar. Pleuris zooi...!
Vallende blaadjes...quote:
Dat is dan weer beter dan vallende bomen.quote:
Altijd positief, das mooi 😊quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan weer beter dan vallende bomen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:34 schreef just me het volgende:
Kabouter heeft een vriendje te spelen, zo lief samen
Sterkte.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:35 schreef brother52 het volgende:
Het is een goede week! Morgen naar Fish en kaartjes voor Tool binnen.![]()
![]()
Ze gingen net al naar bovenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Nog even en ze zien oma niet meer staan.
Hij zei heel netjes tegen de kabouter ik heb jouw slaapkamer nog niet gezienquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zei heel netjes tegen de kabouter ik heb jouw slaapkamer nog niet gezien
Ik denk dat Mad je het beste hierover een antwoord kan geven.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
Wat is jullie mening over dit apparaatje?
https://www.pioneerdj.com(...)specifications/#infoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
Wat is jullie mening over dit apparaatje?
Ligt er aan wat je er mee wilt doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.pioneerdj.com(...)specifications/#info
Scratch that, ik kan deze voor ¤50 overnemen van een maat van me, moeite waard of niet?
Volgens mij is dat een extra, want als je de specs ziet kan het ook gewoon op Win draaien en zit VDJ LE erbij (al zag ik op site VDJ dat die ook niet kan streamen...?)quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er mee wilt doen.
Simpelweg om en om plaatjes afstarten zal wel lukken, qua mixen zou ik me er niet aan wagen. De indeling is totaal onlogisch daarvoor...
De specificaties hebben het overigens over connectie met een iPad e.d. en daar kan je sowieso niet mee streamen richting R49...
Eindelijk weer lekker eten.quote:
Welkom thuis !quote:
vanavond snackbar, maar zelfs dat is beter. De komende dagen maar eens fiks aan de groente, ik heb ze erg gemist. En wat een sneu gedoe gisteravond bij zo’n degelijke Gaststätte met die schnitzel met balsamicostroop er overheen gedrapeerdquote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eindelijk weer lekker eten.
Jammer dat dat tegenviel daarquote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanavond snackbar, maar zelfs dat is beter. De komende dagen maar eens fiks aan de groente, ik heb ze erg gemist. En wat een sneu gedoe gisteravond bij zo’n degelijke Gaststätte met die schnitzel met balsamicostroop er overheen gedrapeerd
Die Duitsers hebben sowieso echt een hekel aan pinnen. Heb ik al vaker geconcludeerd. Heb dat nooit begrepen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij het weggaan spraken we andere gasten die hetzelfde oordeel over de ellende daar hadden, en gisteren ook al. Niemand snapt waar al die positieve beoordelingen vandaan kwamen. Het briefje met: “wegens een storing is ons pinapparaat tijdelijk buiten gebruik” geloofden we trouwens ook niet.
oh dat klopt, je moet altijd genoeg contant geld bij je hebben voor de bakker enzoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben sowieso echt een hekel aan pinnen. Heb ik al vaker geconcludeerd. Heb dat nooit begrepen.
Afijn, nu lekker uitrusten
VDJ Pro kan wel streamen, ik die niet anders.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een extra, want als je de specs ziet kan het ook gewoon op Win draaien en zit VDJ LE erbij (al zag ik op site VDJ dat die ook niet kan streamen...?)
Jammer dat de vakantie niet was zoals jullie verwacht hadden!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij het weggaan spraken we andere gasten die hetzelfde oordeel over de ellende daar hadden, en gisteren ook al. Niemand snapt waar al die positieve beoordelingen vandaan kwamen. Het briefje met: “wegens een storing is ons pinapparaat tijdelijk buiten gebruik” geloofden we trouwens ook niet.
Ha, ha, gewoon blijven doen natuurlijk. Alleen ben ik 's ochtends vroeg niet zo goed in rijmschema's en zoquote:Op donderdag 25 oktober 2018 07:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wilde alleen de dagen wat vrolijk laten beginnen.
Herfst en een defecte trein, leg eens uit.quote:
arme jijquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herfst en een defecte trein, leg eens uit.
Net terug een half uur in de weilanden gestaan, locomotief defect.
In totaal vandaag bijna 4 uur in de trein gezeten...
Ik denk inderdaad dat het aan mij ligt...
Ik moet straks nog ...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk is anders, ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dat soort reizen wordt niemand vrolijk idd..quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk is anders, ja.
Reizen is lang niet altijd leuk.
'Kook!quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet straks gewoon weg, oefenen, maar ik had zin om even m'n weekend in te luiden
Goedenavondquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:40 schreef livelink het volgende:
Hé, DJ11 is paraat! Meteen maar ingetuned.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:39 schreef livelink het volgende:
<kookperikelen>
En dan heb ik het maar niet over het feit dat ik nu in het verslag wordt neergezet als ouder die een 14-jarige alcohol geeft.
Leuk, die schoolopdrachten.
Dit is een ontzettend goede remix van een track van zijn album Sexuality. Hij is vooral bekend van La Ritournelle en van zijn deelname aan het Songfestival voor Frankrijk, waar hij een bijzonder vreemde eend in de bijt was.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit liedje niet, maar Sebastien Tellier komt me vaag bekend voor.
Uhm... hoe leg ik het uit....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Een vreemde eend in de bijt bij het songfestival... dus hij is maar heel gewoontjes
Uiteindelijk gingen er maar 2 eetlepels wijn doorheen, dus ik geloof het inderdaad wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Als hij slim was, had hij volgens het Christelijke geloof gekookt.
En je mag minderjarige kinderen thuis gewoon alcohol geven. Is geen wet tegen.
En als je, mócht er iemand over gaan zeiken, gewoon uit kan leggen dat het in het kader van die schoolopdracht was, en je zoon niet dagelijks lam op de bank hangt met een krat pils naast zich, is het geen probleem.
Of nog beter volgens de pastafariquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Als hij slim was, had hij volgens het Christelijke geloof gekookt.
Gewoon een pan spaghetti met gehaktballetjes en klaarquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of nog beter volgens de pastafari
The fuck?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk gingen er maar 2 eetlepels wijn doorheen, dus ik geloof het inderdaad wel.
Ik sta toch al als slechte ouder te boek. De laatste keer bij de schoolarts beweerde hij doodleuk dat hij nooit ontbeet, naar bed ging als hij daar zin in had en nooit zijn tanden poetste.
En dan zie je die schoolarts ijverig schrijven. Ik stamelde nog wat dat hij echt wel ontbeet en dat ik hem elke avond op tijd naar bed stuur, maar ik hoorde gewoon zelf hoe zwak dat overkwam na zijn stelligheid
En verkleed als piraat opeten natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een pan spaghetti met gehaktballetjes en klaar
Net nog pasta met tomatensaus, gehakt, olijven en basilicum gegetenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of nog beter volgens de pastafari
Zit hier nu ook aan de pastaquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net nog pasta met tomatensaus, gehakt, olijven en basilicum gegeten![]()
Wel erg vroeg voor mijn doen, maar goed.
Boeie. Een schoolarts heeft toch geen enkele macht. Het enige machtsmiddel wat zij hebben, is het inschakelen van jeugdzorg, maar dat gaan ze echt niet doen als een tiener zegt dat hij nooit ontbijt.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk gingen er maar 2 eetlepels wijn doorheen, dus ik geloof het inderdaad wel.
Ik sta toch al als slechte ouder te boek. De laatste keer bij de schoolarts beweerde hij doodleuk dat hij nooit ontbeet, naar bed ging als hij daar zin in had en nooit zijn tanden poetste.
En dan zie je die schoolarts ijverig schrijven. Ik stamelde nog wat dat hij echt wel ontbeet en dat ik hem elke avond op tijd naar bed stuur, maar ik hoorde gewoon zelf hoe zwak dat overkwam na zijn stelligheid
Misschien moet ie gewoon 's gaan praten met haar i.p.v. een liedje erover schrijvenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
De nieuwe single van Jon Bellion
Conversations With My Wife
Toch is het idee echt wel kut.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boeie. Een schoolarts heeft toch geen enkele macht. Het enige machtsmiddel wat zij hebben, is het inschakelen van jeugdzorg, maar dat gaan ze echt niet doen als een tiener zegt dat hij nooit ontbijt.
Zou ook kunnen. Hij was zo in de stress dat -ie de ritmebox al is vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet ie gewoon 's gaan praten met haar i.p.v. een liedje erover schrijven
Is zo'n schoolarts verplicht eigenlijk? En zo ja, mogen ze dat wel verplichten?quote:
Het idee dat je hoe ouder je kind wordt steeds minder geloofd wordt is inderdaad wel kut. Aan de andere kant hoort het er natuurlijk wel bij. Moet je alleen geen dwars kind hebben. En bij hem mocht ik in ieder geval nog mee. Bij mijn dochter allang niet meer.quote:
Ah, fijn....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het idee dat je hoe ouder je kind wordt steeds minder geloofd wordt is inderdaad wel kut. Aan de andere kant hoort het er natuurlijk wel bij. Moet je alleen geen dwars kind hebben. En bij hem mocht ik in ieder geval nog mee. Bij mijn dochter allang niet meer.
Ik heb zo nog een andere religie voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het idee dat je hoe ouder je kind wordt steeds minder geloofd wordt is inderdaad wel kut. Aan de andere kant hoort het er natuurlijk wel bij. Moet je alleen geen dwars kind hebben. En bij hem mocht ik in ieder geval nog mee. Bij mijn dochter allang niet meer.
Voordat een schoolarts ook maar iets gaat doen, zal hij/zij eerst een gesprek met de ouders aangaan, en dan kun je het gewoon uitleggen. Niet groter maken dan het is.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo nog een andere religie voor je
Zij gelooft in mij van Hazes?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo nog een andere religie voor je
Ja dat gaan we dus niet doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zij gelooft in mij van Hazes?
Nou, dat is helaas niet zo. Wij stonden al bij Jeugdzorg geregistreerd, dus dit wordt gewoon toegevoegd aan het dossier. We zouden de dossiers op kunnen vragen waarschijnlijk, maar dat boeit me inderdaad niet zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voordat een schoolarts ook maar iets gaat doen, zal hij/zij eerst een gesprek met de ouders aangaan, en dan kun je het gewoon uitleggen. Niet groter maken dan het is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetjoent
Zo, weer even 2.5 hoorcolleges voor een vak erdoorheen gejast.
Heb je er wel wat van opgestoken?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetjoent
Zo, weer even 2.5 hoorcolleges voor een vak erdoorheen gejast.
Ja, het onderwerp is redelijk makkelijk. Ik ga er eerst even doorheen om het allemaal te laten inzinken en dan ga ik vervolgens verder leren via samenvattingen en mijn aantekeningen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je er wel wat van opgestoken?
wtf? Serieus? Wat voor wettelijke status heeft zo'n schoolarts dan eigenlijk? Wat kan hij dat een huisarts niet kan bv? Waarom nóg een schakel in het hele zorgproces?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat is helaas niet zo. Wij stonden al bij Jeugdzorg geregistreerd, dus dit wordt gewoon toegevoegd aan het dossier. We zouden de dossiers op kunnen vragen waarschijnlijk, maar dat boeit me inderdaad niet zo.
Dag, meneer nachtbrakerquote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Hij zit niet bij een reguliere schoolarts, maar ook een schoolarts via Jeugdzorg. Ik denk ook eigenlijk dat het officieel misschien niet eens schoolarts heet, maar het is verder wel hetzelfde onderzoek als dat de schoolarts normaal doet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf? Serieus? Wat voor wettelijke status heeft zo'n schoolarts dan eigenlijk? Wat kan hij dat een huisarts niet kan bv? Waarom nóg een schakel in het hele zorgproces?
Zoals ik al vroeg: kunnen ze een schoolarts verplichten?
In mijn show, vermoed ik zomaar. Ik volg deze artiest al jarenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb dit ergens eerder gehoord geloof ik.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn show, vermoed ik zomaar. Ik volg deze artiest al jaren
O Mer is de naam.
Wat een gedoe en gezeikquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Hij zit niet bij een reguliere schoolarts, maar ook een schoolarts via Jeugdzorg. Ik denk ook eigenlijk dat het officieel misschien niet eens schoolarts heet, maar het is verder wel hetzelfde onderzoek als dat de schoolarts normaal doet.
Ik ken het volgens mij niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn show, vermoed ik zomaar. Ik volg deze artiest al jaren
O Mer is de naam.
Klinkt alsof je lichamelijk al behoorlijk goed bent afgekicktquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
Het stoppen met roken gaat trouwens wel goed. Ik heb geen cravings gehad maar wel vreselijke ontwenningsverschijnselen, waaronder intens niezen, slapeloosheid, concentratieproblemen, niet heel vrolijk voelen (nu weg), en pijnlijke droge hoesten (heb ik nog steeds). Ik hoop dta ik i.v.m. werk morgen weer fit genoeg ben.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dag, meneer nachtbraker
Neem jij het om 19:00 uur over, of is dat tegenwoordig te vroeg voor je?
Mijn man heeft behoorlijk lang last van ontwenningsverschijnselen gehad. Maar die rookte dan ook minimaal een pakje shag per dag. Ik hoop dat het bij jou sneller over is.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
Het stoppen met roken gaat trouwens wel goed. Ik heb geen cravings gehad maar wel vreselijke ontwenningsverschijnselen, waaronder intens niezen, slapeloosheid, concentratieproblemen, niet heel vrolijk voelen (nu weg), en pijnlijke droge hoesten (heb ik nog steeds). Ik hoop dta ik i.v.m. werk morgen weer fit genoeg ben.
Ja, ik snap dat dit erbij hoort. Ik zie het een beetje als een soort gif wat uit mijn lichaam moet. Het lichaam doet dit allemaal voor een reden.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt alsof je lichamelijk al behoorlijk goed bent afgekickt![]()
Hou vol, je kunt het!
Ik kan flink wat roken, maar niet zo veel. Ongeveer 4 pakjes (80 sigaretten) per week rookte ik. Dus hopelijk valt dat voor mij idd wel mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man heeft behoorlijk lang last van ontwenningsverschijnselen gehad. Maar die rookte dan ook minimaal een pakje shag per dag. Ik hoop dat het bij jou sneller over is.
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
Koop wat goede sigaren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Zoals je waarschijnlijk wel weet, is de nicotine je lichaam wel uit na een dag of 3/4. Nu moeten je hersenen het nog accepteren
Tip: reken uit hoeveel geld je hebt bespaard door geen peuken te kopen en ga met dat geld iets leuks doen. Als beloning voor jezelf.
Zaterdag ben ik gestopt dus die is er wel uit. Ik heb er alleen nog een droge kuthoest aan over gehouden.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Zoals je waarschijnlijk wel weet, is de nicotine je lichaam wel uit na een dag of 3/4. Nu moeten je hersenen het nog accepteren
Tip: reken uit hoeveel geld je hebt bespaard door geen peuken te kopen en ga met dat geld iets leuks doen. Als beloning voor jezelf.
Ik dacht eigenlijk gewoon wat heroïne ofzo...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Koop wat goede sigaren bijvoorbeeld.
Liefst van ons bedrijf; dan heb ik er ook nog wat aan.
Sigaren ben ik nooit van geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah, tóch Hazes!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan zo even op de foute toer...
CBD-olie schijnt goed te helpen er mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan flink wat roken, maar niet zo veel. Ongeveer 4 pakjes (80 sigaretten) per week rookte ik. Dus hopelijk valt dat voor mij idd wel mee.
Ik ben meer van de crack als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk gewoon wat heroïne ofzo...
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:23 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben meer van de crack als ik heel eerlijk ben
CBD olie is wel heel viesssssssquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
CBD-olie schijnt goed te helpen er mee.
Is nu in de aanbieding bij Kruidvat en De Tuinen; 2 voor de prijs van 1 bij veel druppels en capsules.
Ik ben er zelf eergisteren mee begonnen voor mijn hevige nekpijn en dat is nu al echt een heel stuk minder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik zaterdag nou net een kruidvat tellen voor werkquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
CBD-olie schijnt goed te helpen er mee.
Is nu in de aanbieding bij Kruidvat en De Tuinen; 2 voor de prijs van 1 bij veel druppels en capsules.
Ik ben er zelf eergisteren mee begonnen voor mijn hevige nekpijn en dat is nu al echt een heel stuk minder!
Nadat ik me ook door zijn ontwenningsverschijnselen heb moeten worstelen heb ik gezegd dat ik hem zou vermoorden als hij opnieuw zou beginnen. Het was niet de leukste periode. Maar dat is inmiddels al lang geleden en hij is nooit opnieuw begonnen, dus het is mogelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dit erbij hoort. Ik zie het een beetje als een soort gif wat uit mijn lichaam moet. Het lichaam doet dit allemaal voor een reden.
Ik hoop ook dat het me lukt en ik voor eens en altijd van die kloteverslaving af ben.
Vandaag heb ik geleerd dat mijn lichaam zelf alcohol kan produceren zonder een druppel te drinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit liedje is eigenlijk alleen leuk als je flink wat alcohol gedronken hebt.
Haha!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laat ik zaterdag nou net een kruidvat tellen voor werk
Edelweiss, is dat ook geen witbiertje?
Altijd handig als je moet blazen tijdens een politiecontrole.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geleerd dat mijn lichaam zelf alcohol kan produceren zonder een druppel te drinken.
Dat is toch het excuus van iedereen die met een te hoog percentage wordt gepakt?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geleerd dat mijn lichaam zelf alcohol kan produceren zonder een druppel te drinken.
Ik heb CannabiGold 2,5%quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van Jacob Hooy heeft totaal geen smaak.
Durf ik niet te zeggen. Wel een goede naam voor een witbiertjequote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laat ik zaterdag nou net een kruidvat tellen voor werk
Edelweiss, is dat ook geen witbiertje?
Klopt @ paar druppels.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb CannabiGold 2,5%
Die is echt vies, maar mag je ook maar een paar druppels van nemen, Is van die etherische olie ofzo.
Ja, dat werkt prima. Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Wel een goede naam voor een witbiertje
"w..w..wat zegt u, mweneer de plolisie-agent? 3 promille? Ja nee, mijwn liggaam maawkt zelluf die alkehool aan! *hips* "quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch het excuus van iedereen die met een te hoog percentage wordt gepakt?
Dumbassquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt prima. Zo heb ik het ook gedaan.
Toen ik iets meer dan een jaar gestopt was van het geld wat ik bespaard heb een gitaar, effectenpedaal en laptop gekocht.
Daarna helaas wel weer begonnen
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes, het klopt
Ik had hem volgens mij zelfs een keer geprobeerd tijdens een van mijn vele escapades in Berlijn
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"w..w..wat zegt u, mweneer de plolisie-agent? 3 promille? Ja nee, mijwn liggaam maawkt zelluf die alkehool aan! *hips* "
Geen vrouw die je dreigde te vermoorden dus?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt prima. Zo heb ik het ook gedaan.
Toen ik iets meer dan een jaar gestopt was van het geld wat ik bespaard heb een gitaar, effectenpedaal en laptop gekocht.
Daarna helaas wel weer begonnen
quote:
Deze ken ik weer van de shows van Elf, geloof ik. Niet mijn favoriet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ken ik dan weer niet van Jamiroquai.
Wel van een ander?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
Titeltrack van het meest recente album: Automatonquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
ALF was ook leukerquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze ken ik weer van de shows van Elf, geloof ik. Niet mijn favoriet.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:34 schreef Rafeiro het volgende:
En
[..]
ALF was ook leuker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |