Nummer kwijtgeraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
yes!
trouwens, kun jij Van Bommel even appen en zeggen dat Guti en Lozano de fusion dans moeten uitvoeren?
Voor wie wil je hem brengenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Monolith het volgende:
Hoe lang moet Guti eigenlijk nog acclimatiseren?
Mits hij dat niet deedquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Rene gebruikte het woord mits grammaticaal juist
Tot men af stapt van het hebben van die 1,5 momenten per wedstrijd van Peirero en inzien dat hij structureel te weinig brengt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Monolith het volgende:
Ik snap niet dat die gast niet speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Monolith het volgende:
Behalve als ze achter staan. Jodenpubliek.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:58 schreef RipCity het volgende:
Lamme sfeer altijd bij ons.. Dat doen de ajax fans stukken beter.
Heb je bij PSV niet gewoon 1 echt sfeervak oid.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:58 schreef RipCity het volgende:
Lamme sfeer altijd bij ons.. Dat doen de ajax fans stukken beter.
Ja groepje van 40 jochies met een trommel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je bij PSV niet gewoon 1 echt sfeervak oid.
Totdat ie straks de 2-1 tegen de touwen kopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gast niet speelt.
Hoe kun je in deze wedstrijd nou voor Hendrix kiezen?
De Jong vind ik ook bijzonder trouwens. Totaal geen wedstrijd voor hem.
Als er genoeg animo is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Overigens stel ik voor dat we na PSV nog een pot doen, aangezien het toch een vroege wedstrijd is
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Overigens stel ik voor dat we na PSV nog een pot doen, aangezien het toch een vroege wedstrijd is
Welke pot?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Jij kreeg gisteren een banquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er zoveel figuren niet onder hun foknaam spelen
Waar is de tijd gebleven dat die mensen een ban kregen?
Kan gebeuren maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ging pijnlijk de fout in tegen GGMM
Ja eens. Vind jij trouwens ook niet dat we weer wat vaker moeten haxballen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maatMijn schijnbeweging was werkelijk schitterend.
Ik zie PSV alleen nog scoren met een snelle aanval. Dan is die gast nog op de middenlijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totdat ie straks de 2-1 tegen de touwen kopt.
Mwa, vind het de laatste tijd wel leuk zoquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens. Vind jij trouwens ook niet dat we weer wat vaker moeten haxballen?
Was vast niet de echte. Die zou bij binnenkomst gelijk schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Helpme "IK GAME NOOIT WANT DAT IS VOOR IDIOTEN" fok weer meedeed
En voor andere groepsactiviteitenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef KingRoland het volgende:
ik stel voor dat we Lavenderr een keer uitnodigen om te haxballen
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef KingRoland het volgende:
ik stel voor dat we Lavenderr een keer uitnodigen om te haxballen
Jij leest nog kranten?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kutkranten gestaan.
Kutkrant.gifquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kutkranten gestaan.
Daarom mensen die niet onder hun foknaam spelen gewoon bannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was vast niet de echte. Die zou bij binnenkomst gelijk schelden.
Denksportrubriekquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:04 schreef KingRoland het volgende:
ik lees alleen het dagblad van het noorden
Oblak are you watching?!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:05 schreef Zorro het volgende:
Wat een keeper die Zoet
Beste ter wereld!
Wel probleem die arm van Schwaab want je ziet dat die inhoudt daardoor.quote:
Nee, Transporter 3 komt. Ook leukquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft Veronica straks nog een wedstrijd?
Ja dat kan PSV niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar speelt Tottenham nou zo geweldig? Dit is toch allemaal wel te verdedigen zou je zeggen
Dit was wel een feilloze voorzet van onze vriend Eriksen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar speelt Tottenham nou zo geweldig? Dit is toch allemaal wel te verdedigen zou je zeggen
Wel zo goed dat PSV er eigenlijk niet aankomtquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eriksen is bij vlagen wel geniaal,quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op zich niet heel gek vooraf gezien in deze poule. Althans, had altijd een strijd om P3 met Inter gezien als maximalequote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:07 schreef GGMM het volgende:
PSV gaat niet eens overwinteren in Europa.
Inter was ook allesbehalve geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
had je dat verwacht dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:07 schreef GGMM het volgende:
PSV gaat niet eens overwinteren in Europa.
PSVCL vindt Schwaab beter dan De Ligt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
Dit centrale duo is veel en veel te zwak tegen een fatsoenlijke spits.
In before iemand die je gaat bashen omdat je voor Ajax bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gewoon twee keer 4e in de CL poule achter elkaar
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwacht niet, maar dat het na 3 wedstrijden al over en uit was is wel erg treurig.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja ik vind het geen leuke ervaring.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwacht niet, maar dat het na 3 wedstrijden al over en uit was is wel erg treurig.
Whutquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSVCL vindt Schwaab beter dan De Ligt.
Eensquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
3-0quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In before iemand die je gaat bashen omdat je voor Ajax bent.
PSV heeft op papier ook een veel zwaardere loting dan Ajax.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
ahja het is gelukquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat Ajax gister zoveel geluk had. Dan was de hele "WE ZIJN TERUG CL WINNE ALLES" hype ook weer voorbij.
Ik niet. Die poule is gewoon te sterk. Als je ziet hoeveel internationals bij de Spurs spelen dan zit er helaas niet meer in. Het is niet andersquote:
Gelukquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat Ajax gister zoveel geluk had. Dan was de hele "WE ZIJN TERUG CL WINNE ALLES" hype ook weer voorbij.
We kunnen de punten goed gebruiken, dus laat ze lekker doorgaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
PSV kan gewoon minder goed pieken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef GwaiLow het volgende:
Het is toch verschrikkelijk dit. Zo makkelijk eigenlijk. Tottenham is niet zo heel veel beter dan bv Benfica, maar PSV speelt gewoon heel matig vandaag. Zit weinig pit in.
Geluk was het zeker. Maar ook geluk dwing je af.quote:
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef onlogisch het volgende:
PSV heeft op papier ook een veel zwaardere loting dan Ajax.
Klopt. PSV valt me echt tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Verder speelt Ajax natuurlijk veel beter dan PSV.
Oke GGMM.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
GelukAjax had de betere kansen, domme big.
8 jaar geleden was de hoogste piek.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV kan gewoon minder goed pieken.
Ben benieuwd wat Van Bommel na de wedstrijd weer roeptquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:10 schreef GGMM het volgende:
Het is ook niet eens een wedstrijd. PSV maakt geen schijn van kans.
In eerste instantie had ik het ook niet verwacht. Maar toen ik zag hoe lekker PSV bezig was, en ook het eerste duel tegen Barcelona was oke. Had toch wel meer verwacht van PSV, hoor. 3e plekje ipv Inter...maar nee het is niet goed genoeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
als je 5 jaar geen kampioen wordt krijg je wellicht wat afgunst.quote:
JAAAquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nog 1 keer dan;
FUCK YOU SPURS FUCK YOU SPURS
Maar zelfs een matig Ajax met een Sana en Siem de Jong werd nog 3e in die kampioenenpoule.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV heeft op papier ook een veel zwaardere loting dan Ajax.
Verder speelt Ajax natuurlijk veel beter dan PSV.
Heeft er ooit een NL 0 punten gepakt? En ze lachten Feyenoord nog uit toen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
idd PSV gaat winnen in San Siro en Wembleyquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:12 schreef Zorro het volgende:
PSV gaat Newcastle nadoen. Eerste drie wedstrijden verliezen, kansloos onderaan, en dan de volgende drie winnen en gewoon door
Ik ook, gisteren was CL overwintering nog het doel en was de EL een noodscenarioquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Van Bommel na de wedstrijd weer roept
Marco Borsato heeft hier volgens mij een nummer overgeschreven.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:12 schreef Zorro het volgende:
PSV gaat Newcastle nadoen. Eerste drie wedstrijden verliezen, kansloos onderaan, en dan de volgende drie winnen en gewoon door
Bizar dat jij denkt dat Ajax de CL gaat winnenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
GelukAjax had de betere kansen, domme big.
Ja dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd PSV gaat winnen in San Siro en Wembley
Stadio Giuseppe Meazza idioot.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd PSV gaat winnen in San Siro en Wembley
De media moet waarderen hoe goed PSV speelt!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Van Bommel na de wedstrijd weer roept
Al die doelpuntjes gaan ook wel knullig hoor, die jongens staan helemaal vrij van Spurs
De Waarheid?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft hier volgens mij een nummer overgeschreven.
Noem me één team dat beter is momenteel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar dat jij denkt dat Ajax de CL gaat winnen
Willem II of Heerenveen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft er ooit een NL 0 punten gepakt? En ze lachten Feyenoord nog uit toen.
quote:
quote:The Giuseppe Meazza Stadium (Italian pronunciation: [dʒuˈzɛppe meˈattsa]), commonly known as San Siro, is a football stadium in the San Siro district of Milan, Italy, which is the home of A.C. Milan and Inter Milan.
Dat je thuis tegen Tottenham zoek gespeeld wordt is net zo'n schande.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
Tegen inter had je punten moeten pakken, zonde.
Hier heb je me. Dit zat er natuurlijk ook wel een beetje aan te komen na het EL-succes.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem me één team dat beter is momenteel.
Mwah Benfica deed gisteren niet veel onder hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
2-2 kan nog (lol)quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je thuis tegen Tottenham zoek gespeeld wordt is net zo'n schande.
Ik denk niet zo veel. Ajax is echt heel erg goed momenteel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is een prima tegenstander om tegen te spelen als je uit vorm bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De passing van Tottenham is ook debiel slecht. Het is dat de spelers allemaal 4 meter krijgen van PSV en de aanval dus gewoon door kan lopen.
Vast houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet zo veel. Ajax is echt heel erg goed momenteel.
De usual suspects natuurlijk, City, Real etc. Maar ik denk dat Ajax zomaar naar de halve finale door kan stoten wanneer ze dit niveau vast houden.
Nee die is geblesseerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV heeft ook geen plan B zo te zien
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendrix is ook echt pure middelmaat.
lolquote:
Focussen op de competitie.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hadden punten. Spurs hoeft niet eens goed te spelen en toch is psv kansloos.quote:
De officiële naam van het stadion is Stadio Giuseppe Meazza, naar een speler die voor beide clubs uitkwam. Het stadion wordt door de fans van AC Milan nog steeds San Siro genoemd, naar de wijk waarin het stadion ligt.quote:
Mikey Vd Hoorn in de spitsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij hebt dan ook geen smaak. Ik deed rondleidinkje daar, vond het wel gaaf. Stoeltje Berlusconi enzo. En mooi museumpje.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was er van de zomer nog. Betonnen kut bak.
Wel fijn dat je mij gewoon gelijk geeftquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De officiële naam van het stadion is Stadio Giuseppe Meazza, naar een speler die voor beide clubs uitkwam. Het stadion wordt door de fans van AC Milan nog steeds San Siro genoemd, naar de wijk waarin het stadion ligt.
Speelt PSV tegen AC Milan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De officiële naam van het stadion is Stadio Giuseppe Meazza, naar een speler die voor beide clubs uitkwam. Het stadion wordt door de fans van AC Milan nog steeds San Siro genoemd, naar de wijk waarin het stadion ligt.
Blessurequote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist iedereen ook vooraf. Waar is Bergwijn eigenlijk? Heb ik gemist.
Focussen op de beker.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hendrix is veel beter!!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom speelt die Guti nooit in de basis
Dat je ongelijk hebt?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee teringmongool. Dat probeer ik Davy ook duidelijk te maken.
Dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mods zouden off-topic lullende mensen gewoon 5 a 10min bans moeten geven.
PSV sinds die overwintering nog maar twee punten gepakt in de CL.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hadden punten. Spurs hoeft niet eens goed te spelen en toch is psv kansloos.
Eens. GGMM heeft hier ooit een heel leuk topic over gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Je bent je ervan bewust dat deze post offtopic is?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Eens. Sowieso zijn die week bans ook debiel. Laat iemand gewoon even afkoelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ja wat?quote:
Ja, mag ik niet hypocriet zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat deze post offtopic is?
Kritiek dat PSV mak speelt klopt gewoon. Misschien dat jij dit fantastisch vindt...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hoe triest zijn de ajaciedjes wel niet met hun gezeik hier. Ook ajax verliest deze wedstrijd 9 vd 10 keer.
Hoop dat ajax ver komt, aangezien dat een Nederlandse club is. En bovendien: laat ze daar maar de aandacht hebben bij europees voetbal in plaats van de achterstand in de competitie inlopen.
Zooooquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziedend.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat?
Jij zegt "Nee het heet san siro" Davy laat zien dat de naam anders is en jij countert met "DOOR SOMMIGE AC MILAN FANS WORDT HET NOG STEEDS SAN SIRO GENOEMD!"
Dan heet het dus niet zo, stom zwijn.
GEEF HEM EEN BANquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eriksen zou Ajax sparen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hoe triest zijn de ajaciedjes wel niet met hun gezeik hier. Ook ajax verliest deze wedstrijd 9 vd 10 keer.
Hoop dat ajax ver komt, aangezien dat een Nederlandse club is. En bovendien: laat ze daar maar de aandacht hebben bij europees voetbal in plaats van de achterstand in de competitie inlopen.
He Tag!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, maar ik hoop ook dat PSV ver komt. Hoop dat ze dit gewoon winnen. Maar het is gewoon erg slap, daar baal ik van en dat mag gezegd worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
Fijn dat je er zo snel bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oké xquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even naar de wc. ik hoop dat er geen goals vallen (behalve als PSV scoort dan is dat goed)
Je mag toch gewoon kritisch zijn op dit PSV.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
Ze hebben ook gewoon veel te veel middelmaat/rotzooi alleen in NL kom je daar mee weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV sinds die overwintering nog maar twee punten gepakt in de CL.
Tegen RostovGoden.
maar wat zie jij als offtopic? want op zichzelf is deze post ook al offtopicquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom staat Ajax na 3 wedstrijden bovenaan in de poulequote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
Davy zei dat het San Siro heette, idioot.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat?
Jij zegt "Nee het heet san siro" Davy laat zien dat de naam anders is en jij countert met "DOOR SOMMIGE AC MILAN FANS WORDT HET NOG STEEDS SAN SIRO GENOEMD!"
Bedankt Hansquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar wat zie jij als offtopic? want op zichzelf is deze post ook al offtopic
Ik denk dat van Bommel vanavond je posts terug kijkt inderdaad om de feedback mee te nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon kritisch zijn op dit PSV.
Alleen zo kan je verbeteren.
Dat heeft met de tegenstander te maken. Zo moeilijk is dat niet te zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kritiek dat PSV mak speelt klopt gewoon. Misschien dat jij dit fantastisch vindt...
Ik hoop dat je trollt met deze postquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat?
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar wat zie jij als offtopic? want op zichzelf is deze post ook al offtopic
Schwaab is in de eredivisie heel prima, maar de ligt heeft al enkele topspitsen onschadelijk gemaakt, schwaab niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSVCL vindt Schwaab beter dan De Ligt.
Oh en trouwens, dit Ajax zou deze wedstrijd niet 9 vd 10x verliezen denk ik. Op dit moment is Spurs (en ook Inter) net zoiets als Benfica.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Davy zei dat het San Siro heette, idioot.
GGMM zwelgt in zijn eigen bloedvergieten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trollt met deze post
Anders heb ik het met je te doen.
Ze hebben in Nederland ook alleen nog rechterrijtje gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon veel te veel middelmaat/rotzooi alleen in NL kom je daar mee weg.
Nee, ik vergiste me.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trollt met deze post
Anders heb ik het met je te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn om altijd even te zien dat je tóch meeleest hier amicequote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
GGMM zwelgt in zijn eigen bloedvergieten.
Dat is aardig van jequote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sportief van je om het direct toe te geven. Ik neem mijn 'idioot' opmerking dan ook terug.
Uiteraardquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat van Bommel vanavond je posts terug kijkt inderdaad om de feedback mee te nemen
Het lag enkel aan De Ligt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben in Nederland ook alleen nog rechterrijtje gehad.
En Ajax zonder De Ligt dan. Maar goed dat bleek dus een incident.
Ja, omdat ze volstrekt andere tegenstanders hebben. Of denk jij echt dat ajax even van Barca, Inter en Spurs wint? Kom nou toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daarom staat Ajax na 3 wedstrijden bovenaan in de poule
PSV staat zowat bij eigen zestien hangen, niemand zet druk, niemand neemt initiatief.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat heeft met de tegenstander te maken. Zo moeilijk is dat niet te zien.
Hallo Stijnquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
GGMM zwelgt in zijn eigen bloedvergieten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax zonder De Ligt dan. Maar goed dat bleek dus een incident.
Ik postte hier in de rust ook al. Ik zag net een ziedende post van een PSV-fan dus dan kom je toch even langs.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn om altijd even te zien dat je tóch meeleest hier amice
Wat was de grap? Ik wil ook graag mee lachen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Stijn
Leuk dat je moest lachen om mijn grapje vanmiddag.
Bovenaan in een poul met Benfica en Bayern.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze volstrekt andere tegenstanders hebben. Of denk jij echt dat ajax even van Barca, Inter en Spurs wint? Kom nou toch.
Totaal niet. Wat een gezwets zeg!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh en trouwens, dit Ajax zou deze wedstrijd niet 9 vd 10x verliezen denk ik. Op dit moment is Spurs (en ook Inter) net zoiets als Benfica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |