Nummer kwijtgeraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
yes!
trouwens, kun jij Van Bommel even appen en zeggen dat Guti en Lozano de fusion dans moeten uitvoeren?
Voor wie wil je hem brengenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Monolith het volgende:
Hoe lang moet Guti eigenlijk nog acclimatiseren?
Mits hij dat niet deedquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Rene gebruikte het woord mits grammaticaal juist
Tot men af stapt van het hebben van die 1,5 momenten per wedstrijd van Peirero en inzien dat hij structureel te weinig brengt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Monolith het volgende:
Ik snap niet dat die gast niet speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:56 schreef Monolith het volgende:
Behalve als ze achter staan. Jodenpubliek.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:58 schreef RipCity het volgende:
Lamme sfeer altijd bij ons.. Dat doen de ajax fans stukken beter.
Heb je bij PSV niet gewoon 1 echt sfeervak oid.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:58 schreef RipCity het volgende:
Lamme sfeer altijd bij ons.. Dat doen de ajax fans stukken beter.
Ja groepje van 40 jochies met een trommel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je bij PSV niet gewoon 1 echt sfeervak oid.
Totdat ie straks de 2-1 tegen de touwen kopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gast niet speelt.
Hoe kun je in deze wedstrijd nou voor Hendrix kiezen?
De Jong vind ik ook bijzonder trouwens. Totaal geen wedstrijd voor hem.
Als er genoeg animo is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Overigens stel ik voor dat we na PSV nog een pot doen, aangezien het toch een vroege wedstrijd is
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Overigens stel ik voor dat we na PSV nog een pot doen, aangezien het toch een vroege wedstrijd is
Welke pot?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef Max23 het volgende:
Jij kreeg gisteren een banquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat er zoveel figuren niet onder hun foknaam spelen
Waar is de tijd gebleven dat die mensen een ban kregen?
Kan gebeuren maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ging pijnlijk de fout in tegen GGMM
Ja eens. Vind jij trouwens ook niet dat we weer wat vaker moeten haxballen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maatMijn schijnbeweging was werkelijk schitterend.
Ik zie PSV alleen nog scoren met een snelle aanval. Dan is die gast nog op de middenlijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totdat ie straks de 2-1 tegen de touwen kopt.
Mwa, vind het de laatste tijd wel leuk zoquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens. Vind jij trouwens ook niet dat we weer wat vaker moeten haxballen?
Was vast niet de echte. Die zou bij binnenkomst gelijk schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Helpme "IK GAME NOOIT WANT DAT IS VOOR IDIOTEN" fok weer meedeed
En voor andere groepsactiviteitenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef KingRoland het volgende:
ik stel voor dat we Lavenderr een keer uitnodigen om te haxballen
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef KingRoland het volgende:
ik stel voor dat we Lavenderr een keer uitnodigen om te haxballen
Jij leest nog kranten?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kutkranten gestaan.
Kutkrant.gifquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kutkranten gestaan.
Daarom mensen die niet onder hun foknaam spelen gewoon bannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was vast niet de echte. Die zou bij binnenkomst gelijk schelden.
Denksportrubriekquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:04 schreef KingRoland het volgende:
ik lees alleen het dagblad van het noorden
Oblak are you watching?!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:05 schreef Zorro het volgende:
Wat een keeper die Zoet
Beste ter wereld!
Wel probleem die arm van Schwaab want je ziet dat die inhoudt daardoor.quote:
Nee, Transporter 3 komt. Ook leukquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft Veronica straks nog een wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |