waarschijnlijk heeft PSV na 8 wedstrijden in Europa alleen van Bate Borisov kunnen winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit kan niet goed blijven gaan zou je zeggen.
Lozano stond ook gelijk op.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef franklop het volgende:
Hier was toch vrij weinig aan de hand.
Wie moet er dan banken?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef skysherrif het volgende:
Na vanavond Malen niet meer uit de basis.
2ehands AZ'er dan krijg je dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
Dembele is echt écht een trieste rukker.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
Dembele is echt écht een trieste rukker.
Ik ben pas 3 minuten aan het kjken, maar tot nu toe is Tottenham beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He GGMM. Insgelijks zoals altijd.
Hoe is de wedstrijd?
Er was niets aan de hand joh.quote:
Dat gejank en gehuil. Wat een wijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik vind het een prima speler
Wat een walgelijke speler die Lozana.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben pas 3 minuten aan het kjken, maar tot nu toe is Tottenham beter.
En is Lozano alweer één keer naar de grond gegaan.
dronkenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is er eigenlijk met Bergwijn? (Staat niet op Teletekst)
Ja nou? Dan kan het toch nog wel een trieste rukker zijn?quote:
Zie hem gewoon liever ook als spits dan De Jong, heeft hij volgens mij bij jong psv ook gespeeld?quote:
Dat. Als iemand nou gewoon die stok in die trommelaar zijn eeeeeh keel duwt.quote:
Er is ook nog een andere leuke samenvatting van PSV-Feyenoordquote:
Was dat niet op 24 oktober?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere leuke samenvatting van PSV-Feyenoord
Die duurt om de één of andere reden alleen best lang
Schijnt dat het precies 8 jaar geleden is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens. Irritant dat PSV nooit probeert te voetballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef patrickt37 het volgende:
Behoorlijk niveau verschil met gisteren
Nog geen 10 dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt dat het precies 8 jaar geleden is.
Ja Benfica is dan ook geen Tottenham.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef patrickt37 het volgende:
Behoorlijk niveau verschil met gisteren
Precies 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Steven Bergwijn ontbreekt bij PSV in het treffen met Tottenham Hotspur. De aanvaller (21) ondervindt te veel last van een enkelblessure.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is er eigenlijk met Bergwijn? (Staat niet op Teletekst)
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:22 schreef Confetti het volgende:
Ik zal wel tegen een heilig huisje aanschoppen maar...
wat een ongelooflijk KUTPUBLIEK heeft PSV Eindhoven zeg. Totaal geen sfeer. Domme boeren.
Wat heeft dat met PSV te maken?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:23 schreef skysherrif het volgende:
Afgezien van die megafoon dan was de sfeer in de Arena geweldig.
Nee geen heilig huisje maar het publiek is ongeveer net zo kut als bij de meeste andere clubs. Ooit in de Arena geweest? Als je daar niet tegen kunt kun je er beter niet naartoe gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:22 schreef Confetti het volgende:
wat een ongelooflijk KUTPUBLIEK heeft PSV Eindhoven zeg. Totaal geen sfeer. Domme boeren.
ontopicquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:23 schreef skysherrif het volgende:
Afgezien van die megafoon dan was de sfeer in de Arena geweldig.
hoaxquote:
Dit zal wel hard aankomen. User Conetti op het forum Fok heeft een mening over de sfeer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:22 schreef Confetti het volgende:
Uh, okequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het nogal een verschil is.
Conetti?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit zal wel hard aankomen. User Conetti op het forum Fok heeft een mening over de sfeer.
Ach macht, matcht..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Partijdige mensen met macht.. gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |