Ze zullen wel moeten als ze de ko fase willen halen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Spurs iig met de allersterkste opstelling, terwijl ze de afgelopen weken nog vaak blessures hadden.
Tuurlijk, maar het zou fijn zijn geweest als Eriksen deze wedstrijd nog net moest missen vanwege die blessurequote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten als ze de ko fase willen halen.
HUHquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:29 schreef Coco. het volgende:
Het is vandaag een belangrijke dag voor Feyenoord.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:35 schreef O_o_ het volgende:
Gefeliciteerd met de verjaardag van Maarten van Rossem allemaal.
Ga eens aan het werk jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:37 schreef skysherrif het volgende:
Eriksen speelt weer, kansloos derhalve. Jammer.
huh ben jij modquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:37 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb net nog een interview van hem gelezen op Blendle.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:35 schreef O_o_ het volgende:
Gefeliciteerd met de verjaardag van Maarten van Rossem allemaal.
ER STAAN NOG WAT TOPICS OPENquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:37 schreef skysherrif het volgende:
In welk blad?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net nog een interview van hem gelezen op Blendle.
Gooi die topics dicht man, waardeloze gozerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:40 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga staken denk ik, jullie zoeken het maar uit met je handel.
Madquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gooi die topics dicht man, waardeloze gozer
Hou je een beetje in als je kritiek op skysherrif hebt. Dank.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeg in de SC al waar die topics op slaan, maar een paar gasten die mad zijn komen niet verder dan "huilen" en "janken".quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Malen gaat scoren.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ben erg benieuwd naar Malen.
Laatste tweet van 'm vandaag. Jezus, was dit nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam het tegen op de Twitter van Maarten joh.
dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
Dat kindje van Ruudje heeft al Stone Island. Jochie van 7
Je weet het nu toch, dus ben ik duidelijk genoeg geweest .quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Laatste tweet van 'm vandaag. Jezus, was dit nou zo moeilijk?
Sneue bedoening jaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vroeg in de SC al waar die topics op slaan, maar een paar gasten die mad zijn komen niet verder dan "huilen" en "janken".
Maar ik had iets meer hulp van je verwacht, naar alles wat ik voor je heb gedaan. Wil niet klagen, maar kom op hey.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet het nu toch, dus ben ik duidelijk genoeg geweest .
Van Bommel zit in een psychose dat hij Luuk opstelt in de Champions League.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
En Luuk gaat weer kloten
2kgquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:52 schreef skysherrif het volgende:
Hoe zwaar is de blessure van bergwijn eigenlijk
450 gram.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:52 schreef skysherrif het volgende:
Hoe zwaar is de blessure van bergwijn eigenlijk
Ik zit nu niet achter mijn kompjoeter.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar ik had iets meer hulp van je verwacht, naar alles wat ik voor je heb gedaan. Wil niet klagen, maar kom op hey.
Over pipo's gesproken, vanwaar die topics?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:55 schreef O_o_ het volgende:
Volgens mij heeft Donyell Malen borderline.
Kolere, kan die pipo ook lachen?
Omdat appel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over pipo's gesproken, vanwaar die topics?
Dat soort onzin is altijd erg vermoeiend.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Malen ook maar uitfluiten danquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:57 schreef Brammess het volgende:
Elke ex Ajacied uitfluiten tering zeg
Waarom zit je niet in het stadionquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar mag je blijkbaar niks over vragenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is dat met al die topics en wanneer ruimen die incapabele blauw letters die troep eens op?
Idd, graag je bakkus houden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar mag je blijkbaar niks over vragen
VBL / [VBL SC #6646] IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hebben PSV-supporters eigenlijk liedjes die niet voor 80% uit "jololo" bestaan?
Stoor me er ook aan. In de tijd van Vennegoor vond ik het wel leuk, maar nu is het echt gewoon copy/pasta werk..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu ga ik er op lettenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
VAN PERSIE STOPT AAN HET EINDE VAN HET SEIZOEN
ok bedankt hansquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
Die speelt nog?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
Ik pleur de televisie uit als dat de hele wedstrijd doorgaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Stop je mee?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
Jeetjequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
Jij kent de ontgroening hier niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is dat met al die topics en wanneer ruimen die incapabele blauw letters die troep eens op?
Hij is al gestopt. Wordt alleen wel nog altijd opgesteld.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
Stoere teksten!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:04 schreef Brammess het volgende:
Dan hoop ik dat Taglia hem zo'n tyfustrap verkoopt zondag dat het gelijk klaar is ook
Zegt een joodquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Mag wel wat meer pit in dat stadion
Niet te veel verwachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
de beste speler na Cruiff in de nederlandse voetbalhistoriequote:
Log uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de beste speler na Cruiff in de nederlandse voetbalhistorie
zes doelpunten ...speler van de maandquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is al gestopt. Wordt alleen wel nog altijd opgesteld.
Krijg een verkoudheidquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie wordt nu jullie beste speler? Misschien S. Kalou terughalen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
echt hehquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Ze deleten alle topics i.p.v. ze te sluiten. Skysherrif faalt nu al op alle fronten
Snuif lijm. Gek.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet fucken met die strijderquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah onlogisch gaat nu weer rebelse jongen uithangen?
Eerder een type Tonny Vilhena.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef superniger het volgende:
Tottenham mist een type als Edgar Davids.
Dit komend van een Ajaciedquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer ben jij in het stadion geweest?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kent de Europese avonden niet in de Arena.
KNOTSGEK
Lol. Welke drugs gebruik jij?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ben jij hoogst incompetent.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo lijkt het ja, maar ik krijg er vrji weinig van mee.
Stop gewoon met happen op Klaas. Dan houdt het gauw genoeg opquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Lol. Welke drugs gebruik jij?
Volgendr keer ee kwart proberen.
Wie gaat er dan ook schoonmaken en water verwijderen van een zinkend schipquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo lijkt het ja, maar ik krijg er vrji weinig van mee.
skysheriffquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Rob Jetten of Skysherrif
wie begint matiger?
Ik wou zeggen _Guitarist_ maar volgens mij is hij nooit begonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Rob Jetten of Skysherrif
wie begint matiger?
Geinig, vandaag moest ik nog rob jetten spelen in een simulatiedebat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Rob Jetten of Skysherrif
wie begint matiger?
quote:
Van persie hoort zeker in de top 10 thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Lol. Welke drugs gebruik jij?
Volgendr keer ee kwart proberen.
sowquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen _Guitarist_ maar volgens mij is hij nooit begonnen.
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen _Guitarist_ maar volgens mij is hij nooit begonnen.
Gewoon alles herhalen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geinig, vandaag moest ik nog rob jetten spelen in een simulatiedebat.
Fok een simulatiedebat noemenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geinig, vandaag moest ik nog rob jetten spelen in een simulatiedebat.
Dat mag toch niet eens?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:11 schreef JanCees het volgende:
Skysheriff verwijdert gewoon topics ipv slotje
skyquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk wel even oneliners als 'koppen bij elkaar gestoken' eruit gegooid.
Zo!quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net boodschappen gedaan bij de Kaufland. Varkensvlees was in de aanbieding dus ik heb een stuk rug, buikspek en nog haasje. Ook wat bier gehaald natuurlijk.
En tanken he. Veel goedkoper
Maatquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sky
sherriff
een goede naam voor een mod
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de tv nog niet aan ben er ook pas net.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:12 schreef GGMM het volgende:
Geen nood. Ik ben er.
Eerste kwartier gemist![]()
Wie is er beter?
Hij is idd lucht aan het moddenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sky
sherriff
een goede naam voor een mod
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen nood, je hebt niets gemist.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:12 schreef GGMM het volgende:
Geen nood. Ik ben er.
Wie is er beter?
Rond de 1,40/1,45 voor 95quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo!
Wat kost een beetje tank daar zo nog, vandaag de dag?
Skysherrif is aan het floppenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:12 schreef GGMM het volgende:
Geen nood. Ik ben er.
Wie is er beter?
Dan heb ik geen reet aan dit antwoordquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb de tv nog niet aan ben er ook pas net.
Wie?quote:
95 tanks voor zo weinig!quote:
Nederlandse leger.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
95 tanks voor zo weinig!
Maar ja, Duitse tanks he, wie wil die nog.
UITLOGGENquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
95 tanks voor zo weinig!
Maar ja, Duitse tanks he, wie wil die nog.
Ja daar zit wat in.quote:
waarschijnlijk heeft PSV na 8 wedstrijden in Europa alleen van Bate Borisov kunnen winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit kan niet goed blijven gaan zou je zeggen.
Lozano stond ook gelijk op.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef franklop het volgende:
Hier was toch vrij weinig aan de hand.
Wie moet er dan banken?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef skysherrif het volgende:
Na vanavond Malen niet meer uit de basis.
2ehands AZ'er dan krijg je dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
Dembele is echt écht een trieste rukker.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
Dembele is echt écht een trieste rukker.
Ik ben pas 3 minuten aan het kjken, maar tot nu toe is Tottenham beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He GGMM. Insgelijks zoals altijd.
Hoe is de wedstrijd?
Er was niets aan de hand joh.quote:
Dat gejank en gehuil. Wat een wijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik vind het een prima speler
Wat een walgelijke speler die Lozana.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben pas 3 minuten aan het kjken, maar tot nu toe is Tottenham beter.
En is Lozano alweer één keer naar de grond gegaan.
dronkenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is er eigenlijk met Bergwijn? (Staat niet op Teletekst)
Ja nou? Dan kan het toch nog wel een trieste rukker zijn?quote:
Zie hem gewoon liever ook als spits dan De Jong, heeft hij volgens mij bij jong psv ook gespeeld?quote:
Dat. Als iemand nou gewoon die stok in die trommelaar zijn eeeeeh keel duwt.quote:
Er is ook nog een andere leuke samenvatting van PSV-Feyenoordquote:
Was dat niet op 24 oktober?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere leuke samenvatting van PSV-Feyenoord
Die duurt om de één of andere reden alleen best lang
Schijnt dat het precies 8 jaar geleden is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens. Irritant dat PSV nooit probeert te voetballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef patrickt37 het volgende:
Behoorlijk niveau verschil met gisteren
Nog geen 10 dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt dat het precies 8 jaar geleden is.
Ja Benfica is dan ook geen Tottenham.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef patrickt37 het volgende:
Behoorlijk niveau verschil met gisteren
Precies 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Steven Bergwijn ontbreekt bij PSV in het treffen met Tottenham Hotspur. De aanvaller (21) ondervindt te veel last van een enkelblessure.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is er eigenlijk met Bergwijn? (Staat niet op Teletekst)
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:22 schreef Confetti het volgende:
Ik zal wel tegen een heilig huisje aanschoppen maar...
wat een ongelooflijk KUTPUBLIEK heeft PSV Eindhoven zeg. Totaal geen sfeer. Domme boeren.
Wat heeft dat met PSV te maken?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:23 schreef skysherrif het volgende:
Afgezien van die megafoon dan was de sfeer in de Arena geweldig.
Nee geen heilig huisje maar het publiek is ongeveer net zo kut als bij de meeste andere clubs. Ooit in de Arena geweest? Als je daar niet tegen kunt kun je er beter niet naartoe gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:22 schreef Confetti het volgende:
wat een ongelooflijk KUTPUBLIEK heeft PSV Eindhoven zeg. Totaal geen sfeer. Domme boeren.
ontopicquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:23 schreef skysherrif het volgende:
Afgezien van die megafoon dan was de sfeer in de Arena geweldig.
hoaxquote:
Dit zal wel hard aankomen. User Conetti op het forum Fok heeft een mening over de sfeer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:22 schreef Confetti het volgende:
Uh, okequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het nogal een verschil is.
Conetti?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit zal wel hard aankomen. User Conetti op het forum Fok heeft een mening over de sfeer.
Ach macht, matcht..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Partijdige mensen met macht.. gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |