Hij zegt toch niks geks? Als we zondag ook maar enigszins slap spelen kom je ook tegen dit Feyenoord in de problemenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Even lachen?...
komt ie...
Botteghin gelooft in Feyenoords kansen tegen Ajax
Eric Botteghin gelooft dat Feyenoord komende weekend in de Amsterdam wel degelijk een kans heeft om te winnen. Ja, Ajax is de favoriet, maar om te stellen dat de Rotterdammers volgens hem beter kunnen afbellen, is sterk overdreven. "Misschien onderschatten de mensen ons wel een beetje", stelt de verdediger.
In het Algemeen Dagblad blikt de Braziliaan vooruit op De Klassieker. "We weten dat we onze topvorm dit seizoen nog niet hebben laten zien. En we hebben helaas al punten laten liggen. Feyenoord zal zich moeten verbeteren, dat klopt allemaal. Maar dat betekent niet dat we nergens meer in geloven", verzekert hij. Toch is het vertrouwen broos: zijn ploeggenoot Jordy Clasie gaf al aan dat hij Ajax op dit moment beter vindt spelen.
"Ajax en PSV ogen erg sterk, maar we spelen in een seizoen maar vier duels tegen die twee ploegen. Feyenoord moet in de andere wedstrijden zo weinig mogelijk laten liggen en zich wapenen in de topduels. Ja, dat kan ook tegen Ajax", weet hij. "Ajax en PSV zijn beter begonnen, dat is duidelijk. Maar wij moeten blijven geloven in succes, dat is volgens mij cruciaal."
Gelijk dr'op klappn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zondag kan je echt niet verslappen. Volle bak gas erop en gelijk bij de strot grijpen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Even lachen?...
komt ie...
Botteghin gelooft in Feyenoords kansen tegen Ajax
Eric Botteghin gelooft dat Feyenoord komende weekend in de Amsterdam wel degelijk een kans heeft om te winnen. Ja, Ajax is de favoriet, maar om te stellen dat de Rotterdammers volgens hem beter kunnen afbellen, is sterk overdreven. "Misschien onderschatten de mensen ons wel een beetje", stelt de verdediger.
In het Algemeen Dagblad blikt de Braziliaan vooruit op De Klassieker. "We weten dat we onze topvorm dit seizoen nog niet hebben laten zien. En we hebben helaas al punten laten liggen. Feyenoord zal zich moeten verbeteren, dat klopt allemaal. Maar dat betekent niet dat we nergens meer in geloven", verzekert hij. Toch is het vertrouwen broos: zijn ploeggenoot Jordy Clasie gaf al aan dat hij Ajax op dit moment beter vindt spelen.
"Ajax en PSV ogen erg sterk, maar we spelen in een seizoen maar vier duels tegen die twee ploegen. Feyenoord moet in de andere wedstrijden zo weinig mogelijk laten liggen en zich wapenen in de topduels. Ja, dat kan ook tegen Ajax", weet hij. "Ajax en PSV zijn beter begonnen, dat is duidelijk. Maar wij moeten blijven geloven in succes, dat is volgens mij cruciaal."
Spelers rust geven tegen Bayernquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij winst ben je door, dus daar hoop ik echt op.
kan je toch op een andere manier de overige wedstrijden
Na een topwedstrijd in de CL is het natuurlijk wel lastig om jezelf op te peppen voor een match tegen een marginaal ploegje.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zondag kan je echt niet verslappen. Volle bak gas erop en gelijk bij de strot grijpen.
zondag is de wedstrijd van het jaar voor ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zondag is de wedstrijd van het jaar voor ajax
titelkansen blijven houden of definitief afhaken.
Het seizoen zou bijna geslaagd voor mij zijn als Feyenoord zondag wint en psv kampioen maakt
Dan heb je wel een heel sneu voetbalseizoen.quote:[b]Op woensdag 24 oktober 2018 11:41 schreef klaasweetalles
Het seizoen zou bijna geslaagd voor mij zijn als Feyenoord zondag wint en psv kampioen maakt
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, zou echt waanzinnig zijn als we daar winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij winst ben je door, dus daar hoop ik echt op.
kan je toch op een andere manier de overige wedstrijden
Wel typisch Ajax dat je bij AEK verliestquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:42 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, zou echt waanzinnig zijn als we daar winnen.
Plus het zal wel wat schorsingen opleveren, wat dan gunstiger is voor de return uit bij AEK waar je aan een gelijkspel dan voldoende zou hebben.
dat was voorheen wel zo inderdaad, maar daar heb ik dit seizoen niet zo'n angst voor eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel typisch Ajax dat je bij AEK verliest
Het zit dit seizoen wel echt mee, en met de ervaring momenteel zie ik het niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel typisch Ajax dat je bij AEK verliest
De kop van de titel alquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertel het eens meisje, welke zin vind je raar?
Hij had inderdaad beter kunnen zeggen dat ze zondag niets te zoeken hebben in de Arena en dat ze beter niet kunnen gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De kop van de titel al
Botteghin gelooft in kansen tegen Ajax
Kampioenswedstrijd is al geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |