abonnement Unibet Coolblue
pi_182709707


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Game on



Gino ♥
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:23:23 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709724
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Europees ook. Die punten is allemaal leuk en schattig, maar dat is niet zo relevant. De UEFA rankt ook landen op basis van punten, zo staat Belgi nu bovenaan en Nederland ook jarenlang. Ze wonnen echter geen toernooi en in het bijzonder de Belgjes behaalden volgens mij nauwelijks halve finales.

PSV is meermaals veel verder gekomen in de CL dan ajax. Leuk hoor, punten in de poulefase verzamelen, alleen daar koop je net even niets voor.

Verder zegt de doorbraak van zogenaamde jeugd me geen reet. Zeker niet als gasten als Verthongen, Eriksen en Sanchez bij die eigen jeugd geteld worden.
Viesmad.

Eventjes nagekeken voor je. PSV meermaals veel verder gekomen? Ik tel n achtste ronde, n kwartfinale en n halve finale voor PSV. Daar tegenover staan winst, finale, Halve finale, kwartfinale en laatste 16 voor Ajax.

Vertonghen speelde sinds z'n 13e bij een satellietclub van Ajax en vanaf z'n 16e bij Ajax. Geen eigen jeugd? Uh, oke. Ik kan mij niet herinneren dat iemand Sanchez die n seizoen bij Ajax heeft gezeten ooit eigen jeugd heeft genoemd en Eriksen, ach, die was 16 dus je zoekt het maar uit hoe je dat wil noemen.

Anyway, viesmad.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709739
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:18 schreef Tjacka het volgende: [..] Jullie laatste succes was tegen Zorya Luhansk. Hahahaha wat een treurige club.
Lachwekkend h zo'n subtopclubje dat een paar JC-schaal en bekerfinales overwinningen als ultiem genot ziet. Kijken wij lekker doordeweeks naar Ajax op het aller hoogste niveau van Europa, namelijk de CL. En we doen het dit jaar zeer behoorlijk tegen alle verwachtingen in.

De miljoenen stromen weer binnen. Je kan zelfs objectief stellen dat overwinteren in de CL je meer oplevert dan kampioen worden en laatste in de groepsfase. Maargoed wij zijn Ajax en wij moeten dit jaar gewoon weer kampioen worden. Ajax joden super joden.
AFCA!
pi_182709742
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

2-0 Sevilla, 1-0 Manchester United.
Echt he :D
Tjacka waarschijnlijk net iets teveel gedronken gisteren. Het is hem vergeven.
blablablabla
pi_182709753
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik ben gewoon gewend om altijd de beste te zijn

Het doet me dan ook niet zoveel meer..

Het legt alleen maar een extra druk op je

Mensen gaan altijd dingen van je verwachten

Ik heb een zwaar leven wat dat betreft
:')
pi_182709764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:24 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Lachwekkend h zo'n subtopclubje dat een paar JC-schaal en bekerfinales overwinningen als ultiem genot ziet. Kijken wij lekker doordeweeks naar Ajax op het aller hoogste niveau van Europa, namelijk de CL. En we doen het dit jaar zeer behoorlijk tegen alle verwachtingen in.

De miljoenen stromen weer binnen. Je kan zelfs objectief stellen dat overwinteren in de CL je meer oplevert dan kampioen worden en laatste in de groepsfase. Maargoed wij zijn Ajax en wij moeten dit jaar gewoon weer kampioen worden. Ajax joden super joden.
5 jaar geen prijs winnen en dan anderen betichten van subtopclub lol
blablablabla
pi_182709793
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Viesmad.

Eventjes nagekeken voor je. PSV meermaals veel verder gekomen? Ik tel n achtste ronde, n kwartfinale en n halve finale voor PSV. Daar tegenover staan winst, finale, Halve finale, kwartfinale en laatste 16 voor Ajax.

Vertonghen speelde sinds z'n 13e bij een satellietclub van Ajax en vanaf z'n 16e bij Ajax. Geen eigen jeugd? Uh, oke. Ik kan mij niet herinneren dat iemand Sanchez die n seizoen bij Ajax heeft gezeten ooit eigen jeugd heeft genoemd en Eriksen, ach, die was 16 dus je zoekt het maar uit hoe je dat wil noemen.

Anyway, viesmad.
Wat maak je je druk om dat stelletje losers uit Rotterdam. Zoals in al zei: ik kijk niet eens meer uit naar de klassieker het voelt voor mij net als Pec Zwolle thuis. Het is echt een hele zielige vereniging.
Gino ♥
pi_182709803
Dit topic tegenwoordig :')
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:28:25 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709816
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat maak je je druk om dat stelletje losers uit Rotterdam. Zoals in al zei: ik kijk niet eens meer uit naar de klassieker het voelt voor mij net als Pec Zwolle thuis. Het is echt een hele zielige vereniging.
Omdat Elan toch wel een bikke een maat is :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709820
Ik geloof echt dus echt geen kut van dat ajax feyenoord helemaal weg gaat spelen

mocht ajax met meer dan 2 doelpunten scoren dan kom ik x weken niet in de ajax topic

bij 3 doelpunten kom ik 3 weken niet
bij 4 doelpunten 4 weken niet
enzovoorts
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182709822
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Echt he :D
Tjacka waarschijnlijk net iets teveel gedronken gisteren. Het is hem vergeven.
Sevilla dat nergens meer voor voetbalde en napoli en United idem. Knap hoor!!!!
Gino ♥
pi_182709829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof echt dus echt geen kut van dat ajax feyenoord helemaal weg gaat spelen

mocht ajax met meer dan 2 doelpunten scoren dan kom ik x weken niet in de ajax topic

bij 3 doelpunten kom ik 3 weken niet
bij 4 doelpunten 4 weken niet
enzovoorts
Quote voor het nageslacht
pi_182709840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:29 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Quote voor het nageslacht
Plak dit lijstje anders even in de kleedkamer van Ajax :P
pi_182709846
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Sevilla dat nergens meer voor voetbalde en napoli en United idem. Knap hoor!!!!
United was de eerste groepswedstrijd.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:30:51 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709848
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof echt dus echt geen kut van dat ajax feyenoord helemaal weg gaat spelen

mocht ajax met meer dan 2 doelpunten scoren dan kom ik x weken niet in de ajax topic

bij 3 doelpunten kom ik 3 weken niet
bij 4 doelpunten 4 weken niet
enzovoorts
Met meer dan 2 doelpunten verschil winnen of meer dan 2 doelpunten scoren? Wat bedoel je nu?

Zal deze post even forwarden naar de boys met een smeekbede om er alsjeblieft een stuk of tien in te knallen trouwens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709854
Hoe was de sfeer Tjacka? Viel beetje tegen t.o.v. andere Europese wedstrijden. Al was die ontlading natuurlijk episch!
AFCA!
pi_182709858
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Sevilla dat nergens meer voor voetbalde en napoli en United idem. Knap hoor!!!!
viesmad
blablablabla
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:31:41 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709859
quote:
'We hebben dit resultaat niet verdiend', begint Pizzi. 'Vanaf het begin hebben we persoonlijkheid en zelfvertrouwen getoond. Ik denk dan ook dat het een oneerlijk resultaat is. We kwamen hier heel sterk en geconcentreerd heen en we wisten wat we wilden. Ook wisten we dat we een moeilijke tegenstander hadden, die graag de bal heeft en zeer goede spelers heeft. Zowel offensief als defensief hebben we heel hecht gestaan. Op basis van wat we hebben laten zien is het een onterechte uitslag.'
Pizza is ook viesmad
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Met meer dan 2 doelpunten verschil winnen of meer dan 2 doelpunten scoren? Wat bedoel je nu?

Zal deze post even forwarden naar de boys met een smeekbede om er alsjeblieft een stuk of tien in te knallen trouwens.
elk doelpunt hoger dan 2

dus het geld pas bij de 3e doelpunt van ajax dan is het 3 weken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182709872
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:30 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

United was de eerste groepswedstrijd.
Oh. Ach resultaten uit het verleden
Gino ♥
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:32:26 #21
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182709873
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:03 schreef marp0 het volgende:

[..]

Goede analyse, laat wel zien dat Benfica zeer goed was voorbereid voor de wedstrijd. Ben benieuwd of ze defensief ook zo compact zullen spelen in eigen huis. Ik verwacht dat er meer ruimte komt voor Ajax. Als Neres speelt zal het nog een zeer interessante wedstrijd worden, met hopelijk het maximaal haalbare resultaat tegen Benfica voor onze Godenzonen.
bij winst ben je door, dus daar hoop ik echt op.
kan je toch op een andere manier de overige wedstrijden
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:35:04 #22
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182709920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof echt dus echt geen kut van dat ajax feyenoord helemaal weg gaat spelen

mocht ajax met meer dan 2 doelpunten scoren dan kom ik x weken niet in de ajax topic

bij 3 doelpunten kom ik 3 weken niet
bij 4 doelpunten 4 weken niet
enzovoorts
die beloftes kom je toch niet na, want anders hadden we allemaal al een magnum gekregen van je
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182709934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:31 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe was de sfeer Tjacka? Viel beetje tegen t.o.v. andere Europese wedstrijden. Al was die ontlading natuurlijk episch!
Was niet zo goed, zat ook zo'n vlaggenmast op zuid 2. Werd echt moe van die gasten.
Gino ♥
pi_182709941
Even lachen?...

komt ie...

Botteghin gelooft in Feyenoords kansen tegen Ajax
Eric Botteghin gelooft dat Feyenoord komende weekend in de Amsterdam wel degelijk een kans heeft om te winnen. Ja, Ajax is de favoriet, maar om te stellen dat de Rotterdammers volgens hem beter kunnen afbellen, is sterk overdreven. "Misschien onderschatten de mensen ons wel een beetje", stelt de verdediger.

In het Algemeen Dagblad blikt de Braziliaan vooruit op De Klassieker. "We weten dat we onze topvorm dit seizoen nog niet hebben laten zien. En we hebben helaas al punten laten liggen. Feyenoord zal zich moeten verbeteren, dat klopt allemaal. Maar dat betekent niet dat we nergens meer in geloven", verzekert hij. Toch is het vertrouwen broos: zijn ploeggenoot Jordy Clasie gaf al aan dat hij Ajax op dit moment beter vindt spelen.

"Ajax en PSV ogen erg sterk, maar we spelen in een seizoen maar vier duels tegen die twee ploegen. Feyenoord moet in de andere wedstrijden zo weinig mogelijk laten liggen en zich wapenen in de topduels. Ja, dat kan ook tegen Ajax", weet hij. "Ajax en PSV zijn beter begonnen, dat is duidelijk. Maar wij moeten blijven geloven in succes, dat is volgens mij cruciaal."
pi_182709947
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Was niet zo goed, zat ook zo'n vlaggenmast op zuid 2. Werd echt moe van die gasten.
Hadden nu ook trommels naar 428 meegenomen zag ik.
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')