abonnement Unibet Coolblue
pi_182709394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:11 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Goede analyse, laat wel zien dat Benfica zeer goed was voorbereid voor de wedstrijd. Ben benieuwd of ze defensief ook zo compact zullen spelen in eigen huis. Ik verwacht dat er meer ruimte komt voor Ajax. Als Neres speelt zal het nog een zeer interessante wedstrijd worden, met hopelijk het maximaal haalbare resultaat tegen Benfica voor onze Godenzonen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_182709410
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij alleen in aantal Nederlandse kampioenschappen. Wat punten in Europa betreft loopt Ajax de afgelopen vijf jaar voor, over een jaar of twintig is het redelijk gelijkwaardig. Als je kijkt naar doorstroom vanuit de jeugd naar het profvoetbal levert Ajax ongeveer 30 spelers meer af dan PSV.

Dus 'in alles' zou ik ook weer niet zeggen, maar in Nederland zijn ze wel succesvoller dan Ajax de afgelopen twintig jaar.
Europees ook. Die punten is allemaal leuk en schattig, maar dat is niet zo relevant. De UEFA rankt ook landen op basis van punten, zo staat België nu bovenaan en Nederland ook jarenlang. Ze wonnen echter geen toernooi en in het bijzonder de Belgjes behaalden volgens mij nauwelijks halve finales.

PSV is meermaals veel verder gekomen in de CL dan ajax. Leuk hoor, punten in de poulefase verzamelen, alleen daar koop je net even niets voor.

Verder zegt de doorbraak van zogenaamde jeugd me geen reet. Zeker niet als gasten als Verthongen, Eriksen en Sanchez bij die eigen jeugd geteld worden.
pi_182709421
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig nog wel genieten van Ajax en van het voetbal.
Dan kijk je gewoon geen Europese topwedstrijden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 11:05:40 ]
pi_182709423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:01 schreef Saind het volgende:

[..]

Altijd lekker die napret die je daarvan kunt hebben
Je moet je wel oprecht afvragen wie waar nou precies plezier uit haalt.
Om 22:55 ging het hier gisteren alweer over Feyenoord en PSV namelijk.
blablablabla
pi_182709434
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
Europees ook. Die punten is allemaal leuk en schattig, maar dat is niet zo relevant. De UEFA rankt ook landen op basis van punten, zo staat België nu bovenaan en Nederland ook jarenlang. Ze wonnen echter geen toernooi en in het bijzonder de Belgjes behaalden volgens mij nauwelijks halve finales.

PSV is meermaals veel verder gekomen in de CL dan ajax. Leuk hoor, punten in de poulefase verzamelen, alleen daar koop je net even niets voor.

Verder zegt de doorbraak van zogenaamde jeugd me geen reet. Zeker niet als gasten als Verthongen, Eriksen en Sanchez bij die eigen jeugd geteld worden.
Dat is aardig, maar jij zegt 'sportief in alles'. Welke punten zijn dat dan naast de kampioenschappen? Ver komen in de CL? Verder komen in de CL?

Even concreet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182709460
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Je moet je wel oprecht afvragen wie waar nou precies plezier uit haalt.
Om 22:55 ging het hier gisteren alweer over Feyenoord en PSV namelijk.
Klopt, maar vervolgens vooral hard roepen over hoe erg de anderen met ajax bezig zijn. Dat blijft ook altijd zo'n prachtige gimmick.

En viesmad dat ze allemaal zijn hier. Users willen ontvolgen, postreporten, huilen, allemaal omdat anderen een andere (overigens feitelijk juiste) mening hebben en usertjes geconfronteerd worden met wat zaken wat hun overdreven blije gedoe onderuit schoffelt.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:07:54 #282
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709462
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:01 schreef Saind het volgende:

[..]

Altijd lekker die napret die je daarvan kunt hebben
Zeker wanneer het fans zijn van een clubje die al sinds 2002 niet voorbij de laatste 32 in de UEFA Cup gekomen zijn. Alhoewel ze wel aan een flinke opmars bezig zijn op de Europese rankings, nu met plek 65 toch hun hoogste notering sinds 2007.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709474
quote:
9s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik ben niet viesmad hoor pik. Is toch alleen maar prima als jullie UEFA-puntjes pakken voor ons.

Misschien hoeven we over een paar jaar dan geen extreem zware voorrondes tegen clubs als Trencin te spelen.
Puntjes pakken voor jullie (lol)
Gino ♥
pi_182709503
Jullie moeten gewoon rustig aan doen met je commentaar

In een seizoen heb je altijd leuke successen net als gisterenavond.

Daar voetbal je ook gewoon voor

Maar het gaat gewoon om de eindafrekening in mei.

En dan kan je beter de Johan Cruiff schaal hebben dan helemaal niets. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:11:21 #285
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182709526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Juventus is dan ook best een goede club.
Het Ajax van Italië. Die gun ik wel om tot penalties te komen tegen ons. Maar dan natuurlijk wel gewoon eruit liggen en plaats maken voor de grote jongens.
pi_182709537
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt, maar vervolgens vooral hard roepen over hoe erg de anderen met ajax bezig zijn. Dat blijft ook altijd zo'n prachtige gimmick.

En viesmad dat ze allemaal zijn hier. Users willen ontvolgen, postreporten, huilen, allemaal omdat anderen een andere (overigens feitelijk juiste) mening hebben en usertjes geconfronteerd worden met wat zaken wat hun overdreven blije gedoe onderuit schoffelt.
En als je inhoudelijk mee post je vervolgens betichten van trollen. Ze roepen het compleet over zichzelf af dat het hier vrijwel dagelijks escaleert.
blablablabla
pi_182709539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:


En dan kan je beter de Johan Cruiff schaal hebben dan helemaal niets. :)
Die Klaas is echt oprecht een toptroll.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 11:12:32 ]
pi_182709556
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Puntjes pakken voor jullie (lol)
We kunnen die punten hard gebruiken Tjacka.
blablablabla
pi_182709557
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:12 schreef Elan het volgende:

[..]

En als je inhoudelijk mee post je vervolgens betichten van trollen. Ze roepen het compleet over zichzelf af dat het hier vrijwel dagelijks escaleert.
Klopt ja
pi_182709562
Ik vond het niet zo goed gisteren. Feyenoord kan beter afzeggen want dat word echt een nulletje of een 5.
Gino ♥
pi_182709564
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die Klaas is echt oprecht een betere troll dan ik.
Ik ben gewoon gewend om altijd de beste te zijn

Het doet me dan ook niet zoveel meer..

Het legt alleen maar een extra druk op je

Mensen gaan altijd dingen van je verwachten

Ik heb een zwaar leven wat dat betreft
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182709578
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:12 schreef Elan het volgende:

[..]

We kunnen die punten hard gebruiken Tjacka.
Ajax en PSV ja. Jullie beste speler is een bejaarde lol.
Gino ♥
pi_182709617
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ajax en PSV ja. Jullie beste speler is een bejaarde lol.
xD
blablablabla
pi_182709620
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:06 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom negeert iedereen het debuut van een speler die al jaren in de jeugd speelt? :) Mazraoui speelde gisteren maar enkele minuten maar benieuwd hoe hij zich door ontwikkelt, heeft de afgelopen 12 maanden toch flinke groei doorgemaakt.
Even mezelf aanhalen na het debuut van onze rechtsback aan het begin van dit jaar.
Assassin stabs you in your back.
pi_182709624
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik vond het niet zo goed gisteren. Feyenoord kan beter afzeggen want dat word echt een nulletje of een 5.
Afzeggen zou een hoop leed besparen inderdaad. Al trek ik zondag als ik thuis ben echt mn schouders op over de uitslag die hoe dan ook voor ajax voordelig uit zal gaan pakken
pi_182709642
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Afzeggen zou een hoop leed besparen inderdaad. Al trek ik zondag als ik thuis ben echt mn schouders op over de uitslag die hoe dan ook voor ajax voordelig uit zal gaan pakken
En anders worden ze wel geholpen door de scheids of de KNJB.
blablablabla
pi_182709651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

xD
Jullie laatste succes was tegen Zorya Luhansk.


Hahahaha wat een treurige club.
Gino ♥
pi_182709678
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:17 schreef Elan het volgende:

[..]

En anders worden ze wel geholpen door de scheids of de KNJB.
Laatste keren Kuipers in de klassieker ging hij niet vrijuit, maar ik geloof niet zo in complotdenken.
pi_182709679
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Jullie laatste succes was tegen Zorya Luhansk.

Hahahaha wat een treurige club.
Hahaha ja
Gelukkig wonnen we daarna nog met 1-0 van Napoli.
blablablabla
pi_182709687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Hahaha ja
Gelukkig wonnen we daarna nog met 1-0 van Napoli.
2-0 Sevilla, 1-0 Manchester United.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')