abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182709074
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen haat voor ajax, ik vind het eerder lachwekkend dat iedereen zich hier zo opbolt. Het ajax van vroeger was een club om uit te kotsen, het ajax van nu is geen schim van de club uit de jaren negentig / beginjaren '00.
Maar zijn we nu dan meer om uit te kotsen of minder?
pi_182709079
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:38 schreef marp0 het volgende:

[..]

Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst kakkie.
Het zou mooi zijn als ajacieden dat eens in hun oren zouden knopen, dan zou dat gelul over wzawzdb allang en breed van het toneel verdwenen zijn. PSV is jullie al twintig jaar voorbij.

quote:
Ajax is overigens in binnen- en buitenland nog steeds het meest bekende club, en dus is het de grootste club van Nederland.
Dus omdat ze iets in het buitenland vinden (ben wel benieuwd naar de operationalisering en resultaten van je ongetwijfeld uitmuntend uitgevoerde onderzoek trouwens), is iets zo?

Bijzondere wijze van komen tot een conclusie. Ik vind persoonlijk het beeld wat men in het buitenland heeft van een niet-relevante competitie als de Nederlandse, niet zo relevant.

Uit mijn hoofd is Marseille de grootste club van Frankrijk als we kijken naar de sportieve prestaties, gaan we het buitenland bevragen zal iedereen uitkomen bij PSG dezer jaren.

PSG de grootste van Frankrijk volgens jouw theorie?

quote:
Enfin, bedankt voor jouw nutteloze gebash. U bent de zwakste schakel, tot ziens.
Joe!
pi_182709089
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen haat voor ajax, ik vind het eerder lachwekkend dat iedereen zich hier zo opbolt. Het ajax van vroeger was een club om uit te kotsen, het ajax van nu is geen schim van de club uit de jaren negentig / beginjaren '00.
Ontkenning is de eerste stap naar acceptatie.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_182709129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:48 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar zijn we nu dan meer om uit te kotsen of minder?
Extreem veel meer lachwekkend, de supporters. Vooral dat. Totaal van het padje. Alles wordt maar groots gemaakt, wegens een eeuwige hunkering naar een club die niet meer is.

Van de oude garde verwacht je vooral veel zuur (het was ooit zo mooi), van de jonge garde, die totaal geen reet idee hebben waar ze over lullen, vooral nederigheid.

Maar ik zie hier gasten uit 1995 roepen hoe grandioos ajax is en hoe episch dit allemaal wel niet is. Ze hebben hun club weer terug!!!

Ik kan daar alleen maar hard om lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 24-10-2018 10:56:24 (nou nou nou...) ]
pi_182709166
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Extreem veel meer lachwekkend, de supporters. Vooral dat. Totaal van het padje. Alles wordt maar groots gemaakt, wegens een eeuwige hunkering naar een club die niet meer is.

Van de oude garde verwacht je vooral veel zuur (het was ooit zo mooi), van de jonge garde, die totaal geen reet idee hebben waar ze over lullen, vooral nederigheid.

Maar ik zie hier gasten uit 1995 roepen hoe grandioos ajax is en hoe episch dit allemaal wel niet is. Ze hebben hun club weer terug!!!

Ik kan daar alleen maar hard om lachen.
Je moet toch ergens je geluk vandaan halen als je voor Feyenoord bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 24-10-2018 10:56:45 ]
pi_182709169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:29 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als het alleen met abbo kan (wat ik mij kan voorstellen) neem ik vandaag nog een abbo.
ps: welk excel sheet, die snap ik even niet?
Excel sheet met mensen die ik potentieel wil bannen :P
pi_182709189
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Een topsporter zou toch moeten snappen dat je als je wint of verliest het altijd met fouten te maken heeft met van jezelf of van een ander...

En dat geld niet alleen voor topsport......

Harvard
Goede zin
pi_182709192
quote:
17s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Altijd wel genot dat je gewoon in het Ajax-topic Feyenoord-supporters kan trollen.
Lekker bezig als dat hier je insteek is maat.
En dan straks wel weer uitgebreid janken in feedback als bepaalde figuren het Ajax-topic ontregelen zeker? ;)

Die voorzet die gegeven werd en de kans die vervolgens ontstond toen De Ligt gisteren even zijn mannetje liet lopen had bij Icardi of Nainggolan in het netje gelegen. 100% .
blablablabla
pi_182709204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dan blijven er geen posts meer over.
pi_182709222
quote:
9s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je moet toch ergens je geluk vandaan halen als je voor Feyenoord bent.
Maak je geen zorgen, ik heb al tien jaar niet de illusie dat ik naar de Kuip ga voor het voetbal.

Je houdt jezelf voor de gek als je als PSV-supporter of ajacied zegt dat je wel naar je club kijkt/gaat voor het voetbal. Dat, of je hebt geen voorliefde voor internationaal voetbal / de oude tijden niet meegemaakt.
pi_182709228
Zondag gewoon met 10-0 winnen zodat die kakkies hier vernederd zijn en hier nooit meer berichten zullen plaatsen :)
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:57:25 #262
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182709242
Drizzt _O_
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182709244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nickhguitar, de ultieme calimero.

Hoe is t met je pa trouwens.
pi_182709248
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

het* Europese succes. Verder is PSV eigenlijk in alles al een jaar of 20 sportief de grootste club van Nederland, maar bedankt voor je niet heel relevante bijdrage.
Volgens mij alleen in aantal Nederlandse kampioenschappen. Wat punten in Europa betreft loopt Ajax de afgelopen vijf jaar voor, over een jaar of twintig is het redelijk gelijkwaardig. Als je kijkt naar doorstroom vanuit de jeugd naar het profvoetbal levert Ajax ongeveer 30 spelers meer af dan PSV.

Dus 'in alles' zou ik ook weer niet zeggen, maar in Nederland zijn ze wel succesvoller dan Ajax de afgelopen twintig jaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:58:22 #265
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182709258
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nickhguitar, de ultieme calimero.

Hoe is t met je pa trouwens.
Voordat je reageert
Denk alsjeblieft na of het je kan lukken om een normale constructieve post te plaatsen zonder op de man te spelen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:59:19 #266
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709275
Enkel Juventus Europees dit jaar meer punten gepakt dan Ajax.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef Dven het volgende:
Juventus is dan ook best een goede club.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:00:40 #268
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709311
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker bezig als dat hier je insteek is maat.
En dan straks wel weer uitgebreid janken in feedback als bepaalde figuren het Ajax-topic ontregelen zeker? ;)

Die voorzet die gegeven werd en de kans die vervolgens ontstond toen De Ligt gisteren even zijn mannetje liet lopen had bij Icardi of Nainggolan in het netje gelegen. 100% .
Uh, oke.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709314
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, ik heb al tien jaar niet de illusie dat ik naar de Kuip ga voor het voetbal.

Je houdt jezelf voor de gek als je als PSV-supporter of ajacied zegt dat je wel naar je club kijkt/gaat voor het voetbal. Dat, of je hebt geen voorliefde voor internationaal voetbal / de oude tijden niet meegemaakt.
Ik kan gelukkig nog wel genieten van Ajax en van het voetbal. Ik snap dat je dat als Feyenoorder minder hebt (4-0 kei en keihard vernederd door een clubje met een begroting van 2 miljoen). En om het dan verdragelijk voor jezelf te maken moet je andere clubs naar beneden praten. Succes ermee verder. ^O^
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:01:23 #270
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709332
Zalig hoe viesmad HMF en Elan kunnen zijn _O_
pi_182709336
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig nog wel genieten van Ajax en van het voetbal. Ik snap dat je dat als Feyenoorder minder hebt (4-0 kei en keihard vernederd door een clubje met een begroting van 2 miljoen). En om het dan verdragelijk voor jezelf te maken moet je andere clubs naar beneden praten. Succes ermee verder. ^O^
Neenee, het is Ajacieden realiteitszin bijpraten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182709337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:59 schreef Dven het volgende:
Met voorrondes erbij heeft Ajax het meeste. Veertien punten al. En daarachter Rode Ster Belgrado met 11. Wel wedstrijd minder gespeeld nog dus ze kunnen nog op 13 komen.
pi_182709339
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:01 schreef Dven het volgende:
Altijd lekker die napret die je daarvan kunt hebben
pi_182709357
quote:
8s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Neenee, het is Ajacieden realiteitszin bijpraten.
Als dat hem helpt met het verwerken van zijn frustraties...
pi_182709391
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:01 schreef Dven het volgende:
Ik ben niet viesmad hoor pik. Is toch alleen maar prima als jullie UEFA-puntjes pakken voor ons.

Misschien hoeven we over een paar jaar dan geen extreem zware voorrondes tegen clubs als Trencin te spelen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')