Jij bent te oud voor een ontgroening.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ontgroening overleefd iigIk heb er nooit een gehad toen volgens mij, 3 topics en het was klaar
Je doet maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tijd om dat te herstellen, ik stel voor dat we alsnog gaan rellen in VBL.
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je gaat wisselen en verliest dan ben je de gebeten hond
Welkom!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je gaat wisselen en verliest dan ben je de gebeten hond
Tis dat je een klein konijn bent anders kan ik dit gedrag niet tolereren meneerquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zin om op Skysheriff zijn hoofd te gaan staan.
wissel dan niet. niet 88e minuutquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
Nou ja, zo slecht ging het allemaal niet toch? Nederlands Elftal werd in 1988 ook Europees kampioen zonder te wisselen in de finale.
80e minuutquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deed Frank ook niet altijd zo?
Beetje tijdrekken... 0-0 is echt zo slecht niet hoor. Uit 1-1 en je hebt het onderling resultaat al binnen...quote:
Bayern is dan ook een klasse of 10 beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:46 schreef skysherrif het volgende:
Dat bayern hier zo ruim van gewonnen heeft zeg.
Hij had er vooral een handje van om altijd precies dezelfde wissel door te voeren rond de 70ste minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deed Frank ook niet altijd zo?
picsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ben Karina FLINK aan het ontgroenen.
No lesbo.
Alsof je Karina daarin zou ontgroenenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
No lesbo.
Zeg maar niveau Malen voor Bergwijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had er vooral een handje van om altijd precies dezelfde wissel door te voeren rond de 70ste minuut.
pics mogen in DMquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
No lesbo.
Ik dacht ik kijk voor de grap bij de nwe topics/quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
No lesbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |