quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat er te weinig Limburgers op tv zijn. Waarom wel verplicht vrouwen of zandnegers of transseksuelen of wat je tegenwoordig dan ook in je kut of anus stopt, maar geen limburgers. Waar slaat dat op. Echt racistisch.
Niet geklikt.quote:
Toen al ervaringen met BBC piemels? Lekker man niks mis meequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was op bezoek bij iemand in de Bijlmer toen ik die film keek, ik dorst amper meer naar huisen dat was niet omdat het in de bijlmer was
Willem Vissers.quote:
Wat een brok frustratie zeg. Rustig aan maatquote:
Helemaal gekeken.quote:
Je zegt jarenlang. Zo rond je 10de mag je in deze maatschappij je emoties wel hebben leren uitschakelen en dat naïeve kindse mogen wegstoppen.quote:
Zeker. Maar als adolescent vond ik Scream en ikwydls ook best vermakelijk. Maar wel goedkoop scoren. Scares met name.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
paar van die moderne remakes zijn toch wel goed ontvangen
al gaat wel veel charme verloren. bij de vroege slashers kregen de acteurs reiskostenvergoeding en een broodje zalm als salaris. maakte het wel mooi om te zien
Ach ieder zijn smaak. En binnen de horror heb je ook nog verschillende 'soorten'. Maar goed hopelijk wordt deze wedstrijd geen horrorverhaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik verzamel films (vooral zwart/wit) en horror vind ik geen genre. Vind het goedkoop weet niet waarom, heb er helemaal niks mee. Vriend van mij verzamelt enkel horror, die heeft ook 2500 indie horror films enz. Extra verzekering voor afgesloten voor die collectors items ook
the shining? the thing?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik verzamel films (vooral zwart/wit) en horror vind ik geen genre. Vind het goedkoop weet niet waarom, heb er helemaal niks mee. Vriend van mij verzamelt enkel horror, die heeft ook 2500 indie horror films enz. Extra verzekering voor afgesloten voor die collectors items ook
Leuke filmsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar als adolescent vond ik Scream en ikwydls ook best vermakelijk. Maar wel goedkoop scoren. Scares met name.
zo danquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt jarenlang. Zo rond je 10de mag je in deze maatschappij je emoties wel hebben leren uitschakelen en dat naïeve kindse mogen wegstoppen.
zeg dat maar tegen een getraumatiseerd kindquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt jarenlang. Zo rond je 10de mag je in deze maatschappij je emoties wel hebben leren uitschakelen en dat naïeve kindse mogen wegstoppen.
Mwa vind het echt niks. De oude horror films uit de jaren 1920-1930 zijn wel vet, met van die strijkorkestenmuziek enzquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
the shining? the thing?
en als je exploitation nog meerekent heb je cannibal holocaust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |