En jullie willen meer escalatie of wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Donderdag gewoon periodeafsluiting hoorCafé Schuim deze keer (hiervoor was eigenlijk altijd café Waterlooplein, maar we hebben gemerkt dat er minder escalatie is dan...)
En dat puppyverhaal, mijn god
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet af hoor, gewoon onder de 'Und du?' vraag van naatje weg komen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jullie willen meer escalatie of wat?
Wie weet kan je ook gaan knuffelenquote:Ja wtfnu wil ik wel een puppy
Naw, kusje dr opquote:[..]Ik heb eigenlijk best een rotdag
![]()
Begrijpelijk wel, zal wel een hectische dag zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik heb eigenlijk best een rotdag
![]()
Hoe gaat het daar?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:42 schreef I. het volgende:
Die puppy's hebben straks ook puppy's nodig om te knuffelen omdat ze zelf nu helemaal gestrest zijn.
Studentenverenigingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
UiteraardBeetje de standaard van onze vereniging zit daar in de buurt: Waterhole en Bloemenbar
quote:[..]
Wie weet kan je ook gaan knuffelenJe staat immers toch wel ingeschreven
quote:[..]
Naw, kusje dr opVanwege dat manager 1, manager 2 gebeuren?
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:41 schreef I. het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, zal wel een hectische dag zijn geweest.Hopelijk snel weer terug naar de 'orde van de dag'.
Hier gaat het prima hoor. Ik mag niet klagen.
puppyceptionquote:
ik wilde hier puppyception op reagerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:42 schreef I. het volgende:
Die puppy's hebben straks ook puppy's nodig om te knuffelen omdat ze zelf nu helemaal gestrest zijn.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
Fijn om te horenIk durf het niet te vragen, maar je ogen?
Mag van mij wel. Puppy's zijn er nooit genoeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wilde hier puppyception op reagerendus hierbij puppyception
crypto?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Bleh, alles rood in mn portefeuille...
Waar heb je aandelen in dan?quote:
ik wist dat ik iets verkeerd zeiquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EensStudievereniging daarentegen
jaaaaquote:
Hopelijk is de oogdruk tegen die tijd ook een stuk lager. Nog erg last van bijwerkingen ook?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:54 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijk stabiel nu, maar nog geen verbetering jammer genoeg. Over 5 weken weer controle. Tot dan gewoon blijven druppelen en pillen slikken. Oogdruk moet gewoon nog veel lager. Niks aan te doen verder.
Dat sowieso. Hondjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:55 schreef I. het volgende:
[..]
Mag van mij wel. Puppy's zijn er nooit genoeg.
Heerlijkquote:
Ook nog van Benficaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:59 schreef Fok-it het volgende:
Lekker hoor Ajax. Mooi voor Nederlands voetbal deze weer
Nvidia, Nokia (quote:
jups, agh, gelukkig duurt het nog minstens drie jaar voordat ik die centen wellicht wil gaan aansprekenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk is de oogdruk tegen die tijd ook een stuk lager. Nog erg last van bijwerkingen ook?
Dat klinkt in ieder geval hoopvolquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]Vast wel, vorige keer dat ik langskwam was hij ook flink gedaald, dus ik ga er wel van uit.
Jup, vrij veel nog, jammer genoeg. Even doorbijten nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |