ik neus in een peuterquote:
Kleding wassen op lage temperatuur waarschijnlijk.quote:
dat hoor ik vakerquote:
wat had je misdaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:21 schreef Amoeba het volgende:
zn Volkswagen Golf petje kwam net verhaal halen
Ik tikte tegen zn auto aan toen die me bijna van mn sokken reed.quote:
Klootzakken zijn 't.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik tikte tegen zn auto aan toen die me bijna van mn sokken reed.
Iets met uitrit en alle verkeer voor laten gaan.
Meest simpele regel en mensen snappen dat nooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik tikte tegen zn auto aan toen die me bijna van mn sokken reed.
Iets met uitrit en alle verkeer voor laten gaan.
echt hequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest simpele regel en mensen snappen dat nooit
Dankuuuuuuquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Check post van Loka in r&p sc.
Priems, aftertentamencare gedaan voor de sjaars (i.e. beetje drinken) en net met mn zusje gemeet bij café Waterlooplein (i.e. beetje drinken)quote:
Lekker bezigquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker bezigIk merk dat ik te lui ben om shit op te vouwen, dus het beland gewoon op een soort grote stapel
(behalve de overhemden, die hangen sws al aan kledinghangers)
Geen overhemdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:24 schreef I. het volgende:
[..]! Ik had m'n was de vorige keer in een wasmand gesmeten (voornamelijk handdoeken en theedoeken), en een nachtje laten staan, en nu zijn alle theedoeken helemaal verfrommeld.
Dus dat moet ik de volgende keer maar niet weer doen.
Nu dus alles direct uit de wasmand even ophangen en daarna opvouwen.
En ik heb geen overhemden, dat scheelt ook wel een hoop.
aftertentamencare noemen ze dat tegenwoordig zo ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Priems, aftertentamencare gedaan voor de sjaars (i.e. beetje drinken) en net met mn zusje gemeet bij café Waterlooplein (i.e. beetje drinken)
Und du?
Heeeey ieieiequote:
Donderdag gewoon periodeafsluiting hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aftertentamencare noemen ze dat tegenwoordig zo ja?Geen puppy's om mee te knuffelen?
Oh kijk lekker hoor
Shirt, vest, lekker casual. Nergens voor nodig joh, zo'n overhemd. Daarbij, als ik nu in een overhemd rond zou lopen zou het er toch voor geen meter uitzien met m'n lengte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen overhemdenHoe ga jij dan gekleed naar een semi-officieel gebeuren? Zoals bijv je presentatie? À la Zuckerberg gewoon in je hoodie?
Ja, ik hang het dus wel gewoon op en tijdens ophangen is het gewoon gemakkelijk om ook de overhemden even aan kledinghanger te hangen, hoef je ook niet echt meer te strijken (heb geen strijkplank)
Zo makkelijk kom je er niet af hoor, gewoon onder de 'Und du?' vraag van naatje weg komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aftertentamencare noemen ze dat tegenwoordig zo ja?Geen puppy's om mee te knuffelen?
Oh kijk lekker hoor
[..]
Heeeey ieieie
Hoodie dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:33 schreef I. het volgende:
[..]
Shirt, vest, lekker casual. Nergens voor nodig joh, zo'n overhemd. Daarbij, als ik nu in een overhemd rond zou lopen zou het er toch voor geen meter uitzien met m'n lengte.
True. Doe ik met m'n shirts ook wel, geeft anders ook een hoop gerommel.
"Als je het knuffelen van een hondje nodig hebt om je studie door te komen, dan doe je niet meer mee."quote:
Meestal gewoon een vest zonder capuchon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoodie dusOf bedoel je wat anders met vest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |