Is je computer op slot gezet door een hacker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:36 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Is dat heel gevaarlijk? gaat toch wel om een relatief groot bedrag eigenlijk. wil alleen kopen en dan verzenden of is daar een betere optie voor?
Ik denk een ledger in combi met coinbase een prima begin is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Is je computer op slot gezet door een hacker?
Mja waarschijnlijk moet hij eenmalig een hacker of huurmoordenaar betalen, dan is een ledger niet echt nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk een ledger in combi met coinbase een prima begin is.
Nee joh, gaat om een paar domeinnamen/patentenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk moet hij eenmalig een hacker of huurmoordenaar betalen, dan is een ledger niet echt nodig.
Thanks, ik zal mij even verder oriënteren of een ledger noodzakelijk voor iets wat ik sporadisch ga doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk een ledger in combi met coinbase een prima begin is.
Ik zou het iemand voor je laten doen die er verstand van heeft, als je niet erg technisch bent. Het is niet heel moeilijk, maar als je 1 klein foutje maakt verdwijnt je geld in het niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:53 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Thanks, ik zal mij even verder oriënteren of een ledger noodzakelijk voor iets wat ik sporadisch ga doen
Ja ding dong, maar dat betekent niet dat blockchain geen meerwaarde heeft bij veel toepassingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
alles kan in een database gedaan worden................dag blockchain
Ik heb waarschijnlijk wat gemist hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk moet hij eenmalig een hacker of huurmoordenaar betalen, dan is een ledger niet echt nodig.
I wonder why...?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:52 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nee joh, gaat om een paar domeinnamen/patentenDe verkoper accepteert alleen crypto vandaar de snelle vraag
Uiteraard. Maar Trigger is echt zo`n onzin toepassingquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:57 schreef illusions het volgende:
[..]
[..]
Ja ding dong, maar dat betekent niet dat blockchain geen meerwaarde heeft bij veel toepassingen.
twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 17:07:09On 21 October the #Waves network processed a remarkable 6.1 million transactions, not in the lab but in the real world! So, it has processed more transactions in 24 hours than any other existing open blockchain: https://t.co/zuPI5d5UE6#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Mwa, komt nog niet eens in de buurt van VISA ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Dit is wel bazig hoortwitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 17:07:09On 21 October the #Waves network processed a remarkable 6.1 million transactions, not in the lab but in the real world! So, it has processed more transactions in 24 hours than any other existing open blockchain: https://t.co/zuPI5d5UE6#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Nee dat snap ik maar VISA is dan ook geen open blockchain. Het gaat me hier ook niet zozeer om de TPS maar om de activiteit onchain. Is ook terug te zien in de leasing rewards.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Mwa, komt nog niet eens in de buurt van VISA ofzo.
Is het wel waar? En hoe is die snelheid verkregen? On chain of off chain?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Mwa, komt nog niet eens in de buurt van VISA ofzo.
Is on chain. De snelheid wordt voornamelijk verkregen door mass tx's en Waves NG.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Is het wel waar? En hoe is die snelheid verkregen? On chain of off chain?
Maar hoe doen ze het? Waarom is het veel sneller dan de rest? Zelfs Ripple kan denk ik niet zomaar zo snel tx`enquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is on chain. De snelheid wordt voornamelijk verkregen door mass tx's en Waves NG.
Ik draai een Waves node en zie duidelijk meer transacties voorbij komen. Vooral masstransfers tikken aardig aan. De inkomsten door die vele transacties zijn ook verveelvoudigd en je ziet dat de hardware het ook zwaar heeft.
Is gewoon in de blockexplorer terug te zien als je sceptisch bent: https://wavesexplorer.com/
Nou dat Waves NG is een beetje technisch verhaal dat is hier wel te vinden; https://blog.wavesplatfor(...)dummies-1cf0cc10f8a4quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze het? Waarom is het veel sneller dan de rest? Zelfs Ripple kan denk ik niet zomaar zo snel tx`en
Jammer dat Waves beetje aan mijn portfolio is ontschoten, heb er maar 89 stuks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou dat Waves NG is een beetje technisch verhaal dat is hier wel te vinden; https://blog.wavesplatfor(...)dummies-1cf0cc10f8a4
Dat mass TX's is wel goed uit te leggen. Een mass tx is een transactie waar 100 transacties in zitten. Zie ook: https://docs.wavesplatfor(...)fer-transaction.html
Waves kan nu 100 TX/s aan (softcap om nodes te ontzien, theoretische throughput is veel meer) en als die 100 TX's dan masstransfers zijn dan wordt dat dus 10000 tx/s.
Ook heeft PoS ten opzichte van PoW een stuk minder schaalbaarheidsissues. Nu met smart contracts zijn er ook steeds meer zaken te automatiseren wat zorgt voor flink wat mogelijkheden op dit gebied.
Zegt geen ene kut natuurlijk. Lekker je blockhain vol spammen met spamtransacties.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Dit is wel bazig hoortwitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 17:07:09On 21 October the #Waves network processed a remarkable 6.1 million transactions, not in the lab but in the real world! So, it has processed more transactions in 24 hours than any other existing open blockchain: https://t.co/zuPI5d5UE6#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Tenzij het bij VET is natuurlijk. Dan was het duidelijk gebruik van al die fantastische partnershipsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zegt geen ene kut natuurlijk. Lekker je blockhain vol spammen met spamtransacties.
Het zegt dat de blockchain het prima aan kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zegt geen ene kut natuurlijk. Lekker je blockhain vol spammen met spamtransacties.
Nou ja, het wordt in ieder geval gebruikt, dat kunnen wij van VeChain nog steeds niet zeggen. Je hoeft niet alles wat geen VeChain heet aan te vallen. We zijn geen hooligans hier (hoop ik).quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt in ieder geval gebruikt, dat kunnen wij van VeChain nog steeds niet zeggen. Je hoeft niet alles wat geen VeChain heet aan te vallen. We zijn geen hooligans hier (hoop ik).
Zie zelf erg veel in VeChain, maar om nou daarom tegen Waves te gaan schoppen snap ik niet. Kuttransacties of niet, ze doen het wel even en bewijzen daarmee dat iets echt kan (in vergelijking tot gebakken lucht bij vele andere chains).
Ik val niks aan. Het zegt gewoon feitelijk niks. En afwazig is juist diegene die schopt, met zn geknepen billetjes door de leading enterprise used blockchainquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt in ieder geval gebruikt, dat kunnen wij van VeChain nog steeds niet zeggen. Je hoeft niet alles wat geen VeChain heet aan te vallen. We zijn geen hooligans hier (hoop ik).
Zie zelf erg veel in VeChain, maar om nou daarom tegen Waves te gaan schoppen snap ik niet. Kuttransacties of niet, ze doen het wel even en bewijzen daarmee dat iets echt kan (in vergelijking tot gebakken lucht bij vele andere chains).
Feitelijk zegt het dat ze hun blockchain prima op orde hebben en het dus 6.1 miljoen transacties op een dag aankanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik val niks aan. Het zegt gewoon feitelijk niks.
Broeinest van poep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:59 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast is in de blockexplorer gewoon te zien om wat voor transacties het gaat. Waves is één van de meest actieve chains door de vele mogelijkheden (DEX, massTX, airdrops, eigen tokens etc.). Dat de chain al deze activiteit aankan zegt m.i. wel wat.
Eos heeft zijn blockchain ook prima op orde idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Feitelijk zegt het dat ze hun blockchain prima op orde hebben en het dus 6.1 miljoen transacties op een dag aankanDat die transacties dan op zich wel of niet veel voorstellen doet er niet toe.
Het lijkt natuurlijk wel een beetje op aanvallen, en het zegt wel degelijk wat. Ze kunnen een dergelijk aantal transacties duidelijk aan, of het nou neptransacties zijn of niet doet er niet zoveel toe als je naar capaciteit kijkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik val niks aan. Het zegt gewoon feitelijk niks. En afwazig is juist diegene die schopt, met zn geknepen billetjes door de leading enterprise used blockchain
Ja hoor, zat goeie coins.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige andere coin dan VET positieve aandacht geven kan echt niet
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige andere coin dan VET positieve aandacht geven kan echt niet
Gelukkig staat SEAL GODENCOIN nog steeds op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben blij met m'n GoChain, en die staat nog steeds laag nu hoor he.
SEAL gaat jouw stoutste natte dromen overtreffen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Gelukkig staat SEAL GODENCOIN nog steeds op eenzame hoogte.![]()
Maar srsly, schaf wat GO aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg moeilijk, maar ik help je hopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
SEAL gaat jouw stoutste natte dromen overtreffen.
Doe niet aan holden, behalve Bitcoin en ook lang niet altijd. De trend van het terreinverlies van de alts is nog altijd niet over.quote:
nachtmerriesquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
SEAL gaat jouw stoutste natte dromen overtreffen.
jawel godencoin !quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 22:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet zo op SEAL he?
Echter denk ik dat je vaak het sarcasme ook mist.
Boel volume ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef illusions het volgende:
[..]
twitter:elonmusk twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 01:51:15@vicentes @Grimezsz Wanna buy some Bitcoin? 😉😉 https://t.co/9ZbBJ5fuVq reageer retweet
Ik heb mijn ene eth die ik erin heb gestopt wel afgeschreven, ik heb de coins nog wel, maar zijn niet noemenswaardig in mn portfolio, naast giganten.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 00:23 schreef KapBak het volgende:
Hoe gaat het met dat SEAL dan?
Is het al confirmed exit scam of niet?
Ja, t was ook een grote gok, en had een ETH over.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef Kyran het volgende:
SEAL zo erg tegengevallen ja? Zag je ook wel een beetje aankomen toch. Als je kijkt met wat voor geweld VeChain komt (qua media offensief, partners etc.) en dan nog geen centimeter opschiet qua prijs dan kan je van een klein product met een mini-team echt niet veel verwachten.
Leuk dat hun hoofdkelder in de buurt van NXP zit, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Niks mis mee hoor in jou geval, want jij wist ook wel dat het een gok was. Hoop dat er niemand echt serieus in is gestapt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, t was ook een grote gok, en had een ETH over.
Dat hoop ik ook niet voor diegene, volgens mij heeft zelfs een USER het op idex gelist (dat kan daar zonder medewerking van het team heb ik wel eens gehoord), en als dat zo is, dan had het dus nog niet eens op een exchange gestaan nu door het team.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor in jou geval, want jij wist ook wel dat het een gok was. Hoop dat er niemand echt serieus in is gestapt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet voor diegene, volgens mij heeft zelfs een USER het op idex gelist (dat kan daar zonder medewerking van het team heb ik wel eens gehoord), en als dat zo is, dan had het dus nog niet eens op een exchange gestaan nu door het team.
Die had je beter in godencoin Universa(jahahajaaja) kunnen stoppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, t was ook een grote gok, en had een ETH over.
Dat sowieso ja. Universagod. Even naar een marketcap van een paar 100 miljoen dollar en ik kom naast magneet wonen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die had je beter in godencoin Universa(jahahajaaja) kunnen stoppen.
Daar heb ik er ook wel wat van jaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die had je beter in godencoin Universa(jahahajaaja) kunnen stoppen.
NXP staat ook genoemd in de laatste technical deep dive van Vechain, en dat terwijl ze toch niet eens op 10 min fietsen van het hoofdkantoor zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef Kyran het volgende:
SEAL zo erg tegengevallen ja? Zag je ook wel een beetje aankomen toch. Als je kijkt met wat voor geweld VeChain komt (qua media offensief, partners etc.) en dan nog geen centimeter opschiet qua prijs dan kan je van een klein product met een mini-team echt niet veel verwachten.
Leuk dat hun hoofdkelder in de buurt van NXP zit, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Voor mij niet, heb ze gehodledquote:Op woensdag 24 oktober 2018 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pff, dat was wel een pijnlijke toen ooit
?quote:hoeveel % nog achter de originele wavesprijs?
wow wat een dieven van het OM, hij moet toch 585 terug krijgen en niet de waarde destijds? Als het minder waard was dan had hij zeker pech gehad?quote:Het OM moet de 585 bitcoins waarvan niet is bewezen dat ze met illegaal afgetapte stroom zijn verzameld teruggeven tegen de waarde die destijds werd vastgesteld.
De waarde van de munten komt daarmee neer op 157.000 euro, stelt de rechter vast. Als de 585 bitcoins tegen de huidige koers teruggegeven zouden moeten worden, zou de verdachte bijna 3,3 miljoen euro krijgen.
echt idiootquote:Op woensdag 24 oktober 2018 08:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb mijn ene eth die ik erin heb gestopt wel afgeschreven, ik heb de coins nog wel, maar zijn niet noemenswaardig in mn portfolio, naast giganten.
Dus ik laat ze lekker zitten, tot het ooit nog wat wordt, en anders staan ze er voor de sier. Maar wat ze tot nu toe hebben laten zien is jack shit.
HitBTC zou in mei de bedoeling zijn, het is nu bijna november. Ze waren niet in staat een smartcontract te schrijven voor de coindistributie, dus dat ging geheel handmatig. Letterlijk; 30.000 coins naar adres A, daarna 50.000 coins naar adres B. Zo zijn ze 3 dagen bezig geweest. Coindistributie ansich was al weken telaat. Ze antwoordden amper op TG en het zou de schuld van hitBTC zijn. Naar een andere exchange wilden ze niet kijken want dat kostte ook geld en hitBTC was al geregeld maar het was een zooitje bij hitBTC, vandaar dat de coin niet gelist werd (waar andere coins dagelijks gelist werden).
Heel ge-emmer over alles, achievements als "we hebben een documentatie systeem gemaakt, om documentatie goed op te slaan"... tja... Ben inmiddels ook al even gebanned in de telegram omdat ik nieuwe mensen die daar kwamen, zwaar afraadde om deze coin aan te schaffen.mijn ene eth
150k jaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt idioot
In 2020 is 1 eth 15k waard
Jep, maar die heb ik dan niet meer nodig, met de tantoe hoeveelheid VET en OCE ik hebquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt idioot
OCE kopen? 1 VET per OCEquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, maar die heb ik dan niet meer nodig, met de tantoe hoeveelheid VET en OCE ik heb
Overigens; no guts no glory he... Die ene ETH kon ik wel missen
En "dit staat dan dat".... tja, als je weet hoeveel BTC ik uitgegeven heb op darkweb toen het nog geen fuck waard was.
In 2020 staat ETH op rock bottom.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt idioot
Zeg die stier dat ie even wacht tot 2 januari. Daarna mag ie los.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:16 schreef MaGNeT het volgende:
Bijna al m’n alts doen het lekker de afgelopen weken. Mss dat de beer in winterslaap gaat en de stier tevoorschijn komt.
Zullen we een altaartje bouwen voor 'onze' Alexanders?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:16 schreef MaGNeT het volgende:
Bijna al m’n alts doen het lekker de afgelopen weken. Mss dat de beer in winterslaap gaat en de stier tevoorschijn komt.
Haha nice, lekker volume ookquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:59 schreef ssjgoku het volgende:
https://coincodex.com/crypto/seal/
SEAL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |