Denk ik dus ook. Maar zal er zijn (denk ik) om 10:00 uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:37 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat dat op die dag is uitverkocht.
Maar ik ga het risico niet lopen, dus ik zweef rond 10:00 wel met de vinger boven de F5 toets, dat dan weer wel.
ik vind het niks, veel te groot eigenlijk voor een concert.quote:
Inderdaad ik ook...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:43 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik vind het niks, veel te groot eigenlijk voor een concert.
Het interesseert me erg weinig waar ze staan, wantquote:
De enige grote zaal in de Benelux met een degelijk geluid jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het interesseert me erg weinig waar ze staan, wantTOOL
In ieder geval is het geluid er goed en staan ze niet in de Ahoy of Arena
afas live was prima geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:57 schreef H.Kemper het volgende:
Ziggo Dome is prima... het had ook zomaar Pinkpop kunnen zijn
Tool twee keer ziggodome uitverkopen? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:00 schreef PimD het volgende:
Er is niet echt ruimte in het tourschema voor een tweede datum vrees ik...
nog beter iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Had een paradiso veel leuker gevonden
In mijn eigen huiskamer was nog leuker geweest maar je moet ook realistisch blijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Had een paradiso of 013 veel leuker gevonden
Twee avonden en alle albums integraal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:01 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Tool twee keer ziggodome uitverkopen? Lijkt me niet.
Vermoed dat ze daar te eigenwijs voor blijven. Iets met albums als een totaal werk van muziek, artwork etc aan willen bieden.quote:
wat een gedoe manquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon mp3's toevoegen en offline synchroniseren.
Dat had ik dan weer niets gevonden... laat zoveel troep achter.. en dan ben je de hele tijd zaken aan het regelen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
In mijn eigen huiskamer was nog leuker geweest maar je moet ook realistisch blijven![]()
Ja leuk. Paradiso in 1 minuut uitverkocht. Ahoy ging al in 10 minuten vorige keer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Had een paradiso of 013 veel leuker gevonden
Nah ze hebben zo goed als aangegeven dat ze niks tegen digitale streaming hebben en we hun muziek ten tijde van het nieuwe albums op Spotify kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vermoed dat ze daar te eigenwijs voor blijven. Iets met albums als een totaal werk van muziek, artwork etc aan willen bieden.
In 2006 verkochten ze volgens mij een HMH en een Ahoy met gemak uit, en nog een optreden op Pinkpop. 13 jaar niet meer in NL opgetreden, denk dat het wel hard gaat hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:01 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Tool twee keer ziggodome uitverkopen? Lijkt me niet.
In 2007 stonden ze ook nog op Lowlands. Dus 12 jaar inmiddelsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:09 schreef PimD het volgende:
[..]
In 2006 verkochten ze volgens mij een HMH en een Ahoy met gemak uit, en nog een optreden op Pinkpop. 13 jaar niet meer in NL opgetreden, denk dat het wel hard gaat hoor.
Precies dat ja. Komen ze een keer en dan nog zeurenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:12 schreef Orbeatle het volgende:
Komt Tool een keer naar Nederland, is het nóg niet goed! Jeetje menson, wees blij dat deze ontzettend pretentieuze band ons landje aandoet! Want ook al is het ontzettend ondankbaar om fan te zijn van deze band, ze spelen een aardig riedeltje hoor.
Niet doen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:17 schreef Forbry het volgende:
Tool staat op mijn lijstje van artiesten/bands die ik nog altijd wel eens live zou willen zien. Echter - op dit topic na dan, geloof ik- volg ik ze al jaren niet meer. Ook muzikaal niet (geniet wel nog steeds van hun oude albums). Ik weet eigenlijk niet of het dan nog wel zo leuk is om daar bij te zijn.
Ze hebben ook al jaren niks nieuws meer gedaan op muzikaal gebied, dus je hebt niet veel gemist.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:17 schreef Forbry het volgende:
Tool staat op mijn lijstje van artiesten/bands die ik nog altijd wel eens live zou willen zien. Echter - op dit topic na dan, geloof ik- volg ik ze al jaren niet meer. Ook muzikaal niet (geniet wel nog steeds van hun oude albums). Ik weet eigenlijk niet of het dan nog wel zo leuk is om daar bij te zijn.
Er valt ook alweer 13 jaar niets te volgen. Het leven van een Toolfan is hard...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:17 schreef Forbry het volgende:
Hahaha. Sorry, dát vind ik géén goede reden!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet doen!
Meer kans op kaarten voor mij
Ook meer kans op kaarten voor mij. Heb je al twee redenen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 16:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry, dát vind ik géén goede reden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |