Wellus, want je gaat kh3 halen ❤quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heb jij een slechte smaak qua games. Ik ga echt nooit naar je luisteren
kh is stomquote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wellus, want je gaat kh3 halen ❤
niet gekeken ivm spoilers, maar zitten er veel online achievements bij?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:11 schreef Drankster het volgende:
Trophies zijn up: https://psnprofiles.com/trophies/8370-red-dead-redemption-2
Lijkt niet al te moeilijk. gaat vooral heel veel tijd in zitten.
Ongeveer een derde is online. En die vallen enorm mee. Geen belachelijke grindfest of anderszins onmogelijke opgaves.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet gekeken ivm spoilers, maar zitten er veel online achievements bij?
zo ja dan wordt dit geen plat voor me
ah das wel chill dan, zie t tegen die tijd welquote:Op donderdag 25 oktober 2018 11:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ongeveer een derde is online. En die vallen enorm mee. Geen belachelijke grindfest of anderszins onmogelijke opgaves.
Rockstar Benelux heeft net de codes uitgestuurd, dus ik wens de sites veel succes met het uitspelen van de game voor middernacht. Zeker omdat die codes pas het spel activeren om middernachtquote:
Heb jij geen exemplaar dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rockstar Benelux heeft net de codes uitgestuurd, dus ik wens de sites veel succes met het uitspelen van de game voor middernacht. Zeker omdat die codes pas het spel activeren om middernacht
* even kijken, download is klaar. Lang leven standby downloaden. Maar ik kan dus ook pas middernacht zoals iedereenquote:
Doet rockstar dat altijd dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
* even kijken, download is klaar. Lang leven standby downloaden. Maar ik kan dus ook pas middernacht zoals iedereen
Eens in de vijf jaar brengen ze een game uit en ze surfen op hype, niet reviewsquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Doet rockstar dat altijd dan?
Ja oke, ze hebben het ook niet nodig, mensen kopen het toch welquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens in de vijf jaar brengen ze een game uit en ze surfen op hype, niet reviews
Het is wel laat, maar ach, ik maak er wel wat van. Misschien leuk als iedereen hier een alineaatje van een paar regels schrijft na het weekend. Bundelen we die, zetten we die online en stuur ik de link naar Rockstar.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja oke, ze hebben het ook niet nodig, mensen kopen het toch wel
Mja aan de andere kant hebben ze ook pas zelden teleurgesteldquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja oke, ze hebben het ook niet nodig, mensen kopen het toch wel
Als je weggeblazen wordt moet je ps4 een kwartslag draaienquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:41 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga niet eens een review kijken/lezen. Zo blind mogelijk instappen (en hopelijk weggeblazen worden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |