mwah ze weten dat het gaat verkopen dus komt er een remakequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut draak. Als er nou een game serie geen remake verdient is het deze wel.
re7 is liefdequote:
nemen ze je games niet in?quote:
Re7 is geweldig.quote:
Hier vind je de enige Game Mania winkels die morgennacht al leveren. Staat jouw filiaal er niet bij....dan doen ze niet mee met een speciale opening.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:27 schreef DKUp het volgende:
Niks gehoord over morgen al Red Dead Redemption 2 morgen al verkopen![]()
Spider-Man misschien vrijdag wel inleveren.....
En als je morgen tijdens reguliere openingstijden bedoeld....dat gaat echt niet gebeuren. En ze gaan dat al helemaal niet aan willekeurige klanten meedelen om een simpele en in dit geval terechte reden....ze willen niet dat iemand op social media of een openbaar forum bekend maakt en ze een gigantische boete krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die link had ik hier geplaatstMaar ik zie dat MM Den Bosch ook open gaat ... meh toch net te ver weg.
Nog even de lijst ook niet dan voor wie er naar op zoek is:
MediaMarkt Den Bosch
MediaMarkt Leeuwarden
MediaMarkt Arnhem
MediaMarkt Drachten
MediaMarkt Ede
GameMania Katwijk
GameMania Leeuwarden
GameMania Leiden
GameMania Utrecht
Games 4 Us in Ede
Play-it in Emmen
Game Shop Twente in Enschede
Play-it in Hoogeveen
Game Shock in Oss
Play-it Stadskanaal
Haniel Gameshop in Zutphen
Ik zag het lijstje inderdaad en ik moest lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier vind je de enige Game Mania winkels die morgennacht al leveren. Staat jouw filiaal er niet bij....dan doen ze niet mee met een speciale opening.
[..]
En als je morgen tijdens reguliere openingstijden bedoeld....dat gaat echt niet gebeuren. En ze gaan dat al helemaal niet aan willekeurige klanten meedelen om een simpele en in dit geval terechte reden....ze willen niet dat iemand op social media of een openbaar forum bekend maakt en ze een gigantische boete krijgen.
Kijken kan lonen, zeker bij de kleinere winkels. Grote ketens zullen dat veel minder doen, omdat ze dan gelijk het hoofdkantoor op hun nek krijgen als dat uitlekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag het lijstje inderdaad en ik moest lachen
Donderdagavond is koopavond en sommige winkels verkopen het dan gewoon in Den Haag.
Heel serieus bedoelde ik dat “kut GameManiaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kijken kan lonen, zeker bij de kleinere winkels. Grote ketens zullen dat veel minder doen, omdat ze dan gelijk het hoofdkantoor op hun nek krijgen als dat uitlekt.
Maar ook bij die winkels die wel een paar uur eerder leveren geld dat ze dat nooit vooraf aan willekeurige klanten gaan melden die bellen/mailen. Het heeft dus niet zoveel zin om daarom boos te worden op Game Mania.
Voor mijn werk heb ik vroeger een handvol keren een nachtopening mogen doen. Iedere keer was dat fantastisch. Er is dan een heel speciale en uitgelaten stemming onder alle aanwezigenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel serieus bedoelde ik dat “kut GameMania“ niet
![]()
In Den Haag doen ze zelden aan nachtopeningen. Media Markt volgens mij voor de laatste keer bij GTA V.
denk niet at je m morgen al kan halen ergensquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:27 schreef DKUp het volgende:
Niks gehoord over morgen al Red Dead Redemption 2verkopen![]()
Spider-Man misschien vrijdag wel inleveren.....
Wel mooi weer dat de echt grote steden (op utreg na met 1 GM) niet mee doen aan deze actie.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier vind je de enige Game Mania winkels die morgennacht al leveren. Staat jouw filiaal er niet bij....dan doen ze niet mee met een speciale opening.
[..]
En als je morgen tijdens reguliere openingstijden bedoeld....dat gaat echt niet gebeuren. En ze gaan dat al helemaal niet aan willekeurige klanten meedelen om een simpele en in dit geval terechte reden....ze willen niet dat iemand op social media of een openbaar forum bekend maakt en ze een gigantische boete krijgen.
Ja. Soms zijn er wel redenen die wij niet kennen. Je moet bijvoorbeeld voor zo'n opening een speciale ontheffing aanvragen. Er zijn plaatsen die daar moeilijk over kunnen doen. Ook moet je maar net het personeel kunnen vinden die dat ene uurtje wil komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel mooi weer dat de echt grote steden (op utreg na met 1 GM) niet mee doen aan deze actie.
Jammer wel, met GTA5 was bijna elke intertoys , GM, nedgame en mediamarkt open
Geen autisten verkleed als Trevor?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 23:13 schreef mtchel112 het volgende:
Nachtopening van GTA V een keer gedaan bij Mediamarkt, was toen ook een stuk goedkoper.
Nooit meer, ik schaamde mij kapot naast rennende autisten
Ik en een paar andere gasten wisten echt niet waar we in waren beland.
Als het niet leuk is om te doen, is het de tijd ook niet waard.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:01 schreef dud0r het volgende:
Goddomme die platinum voor everybody's golf gaat een hoop tijd en moeite in zitten. Alleen al het unlocken van iedereen in de gallery is een weektaak. 720 personages ofzo unlocken.
Om nog maar te gaan zwijgen over die 3 condor's die je moet slaan in een officieel toernooi.
:’) galekker trollen ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut draak. Als er nou een game serie geen remake verdient is het deze wel.
Mwah het is op zich wel prima om te doen. Beetje trickshots maken ondertussen maar het duurt gewoon lang.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het niet leuk is om te doen, is het de tijd ook niet waard.
FFVII(krijgt er al eentje), FFIX en tot op zekere hoogte FFVIII zijn vele malen beter dan dat paarse gedrocht..quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
:’) galekker trollen ofzo.
Ik heb een paar dagen vrij voor dit spelen een hele week in januari voor dat andere spel
Tomba! Die moet er ook 1 krijgen. Ape escape is de volgende volgens mij. De rest heb ik minder mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
FFVII(krijgt er al eentje), FFIX en tot op zekere hoogte FFVIII zijn vele malen beter dan dat paarse gedrocht..
Crash was een goede keus want crash is auwzaam.
Tombi/a verdient een remake.
MGS verdient een remake.
Tomb Raider verdient een remake(dino's schieten in HD, plus al die geweldige puzzels)
En zo zijn er nog tal van spellen die meer indruk hebben gemaakt dan spyro.
En ja, ik heb al die spyro games toentertijd uitgespeeld en hoewel vermakelijk zijn het geen topgames.
Wat heb jij een slechte smaak qua games. Ik ga echt nooit naar je luisterenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 08:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat betreft spyro; toen mijn zus en ik een ps1 kregen, kregen we dit spel erbij. Het was mijn allereerste spel, en sindsdien heb ik ieder jaar ze opgepakt en helemaal uitgespeeld.
Nostalgie hangt hiermee samen, natuurlijk. Maar de hoeveelheid werk die ze erin hebben gedaan itt crash is natuurlijk geweldig. Ik heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |