Jammerquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:42 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JONGENS IK HEB DE FIPO
Volgende keer veel kleiner snijden?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:53 schreef Saind het volgende:
Ik heb m'n piepers 40 minuten geleden in m'n stoofpot gegooid en ze zijn nog absoluut niet gaar
vreemd
staat wel te pruttelen
Dit is écht heel vreemd.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:53 schreef Saind het volgende:
Ik heb m'n piepers 40 minuten geleden in m'n stoofpot gegooid en ze zijn nog absoluut niet gaar
vreemd
staat wel te pruttelen
Heb ze in blokjes van max 3 bij 3 denk ik gesnedenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgende keer veel kleiner snijden?
Je moet ze ook 3 bij 2 snijdenquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ze in blokjes van max 3 bij 3 denk ik gesneden
Nou niet gehoord, maar ik heb net gelezen dat ze nog niet gaar zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord van Saind z'n piepers?
Op zich ook niet erg, ik ga toch pas eten als met het mes op tafel begintquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou niet gehoord, maar ik heb net gelezen dat ze nog niet gaar zijn.
Ja, maar dat is niet het vreemde. Hetgeen wat dit verhaal zo apart maakt is dat het water dus wél pruttelt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou niet gehoord, maar ik heb net gelezen dat ze nog niet gaar zijn.
Ik denk dat het komt omdat ze in de oven staan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet het vreemde. Hetgeen wat dit verhaal zo apart maakt is dat het water dus wél pruttelt.
Dat maakt dit verhaal zo bijzonder.
Kleine overwinning voor Ajax.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax jongens.
Erop of eronder.
Zeg het maar.
Ik ken Ajax niet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax jongens.
Erop of eronder.
Zeg het maar.
Eroverquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax jongens.
Erop of eronder.
Zeg het maar.
Pics van Ajax?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax jongens.
Erop of eronder.
Zeg het maar.
Een 2-0 winst voor De Godenzonen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:05 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax jongens.
Erop of eronder.
Zeg het maar.
door heen gezakt?quote:
hopelijk een comfortabele terrasstoel danquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:10 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ook
Ik zit nu op een terrasstoel aan m'n buro
miljoen euro zekerquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aanrader:
[ afbeelding ]
goden dingen
gewoon zo'n rieten stoelquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk een comfortabele terrasstoel dan
Hier krijg je geen vrouw mee je bed in.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aanrader:
[ afbeelding ]
goden dingen
Lekker koffie drinken van een mok van de starbucks terwijl je een broodje hebt liggen op je La Place bord. Snap niet dat mensen nog servies kopen, je krijgt het overal bij.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:13 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon zo'n rieten stoel
van het terras van de hema
wat hebben mijn ouders hiermee te makenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel mag je van je ouders besteden?
Die betalen het tochquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat hebben mijn ouders hiermee te maken
is ook niet echt het doel van een bureaustoel héquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier krijg je geen vrouw mee je bed in.
Dit hebben we echt cadeau gehad van de Hemaquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker koffie drinken van een mok van de starbucks terwijl je een broodje hebt liggen op je La Place bord. Snap niet dat mensen nog servies kopen, je krijgt het overal bij.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is ook niet echt het doel van een bureaustoel hé
Ja, maar die zijn allemaal lelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zijn overigens ook vrouwen die een prima battlestation wel kunnen waarderen hoor
Dit ja.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziet er smerig uit.
Maar eet smakelijk.
hoelang is het geleden dat die tegels zijn schoongemaakt, tering manquote:
Ze horen gelukkig niet wit te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoelang is het geleden dat die tegels zijn schoongemaakt, tering man
ik snap niet dat mensen zo kk veel rgb in hun pc stoppen dat je blind word van dat lichtquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zijn overigens ook vrouwen die een prima battlestation wel kunnen waarderen hoor
de enige ook denkquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme netste studentenhuis van Eindhoven dit
(lol)twitter:Leolucassen twitterde op maandag 22-10-2018 om 07:40:405% moslim en daarvan gaat bijna de helft zelden of nooit naar de moskee. Zo schiet het niet op met die islamisering. https://t.co/eYjoLWF0tP reageer retweet
Als hij maar niet voor haar gaat koken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:27 schreef napoleonfour het volgende:
ik zou het leuk vinden als Saind mee gaat doen met First Dates.
ik denk dat saind best goed kan kokenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als hij maar niet voor haar gaat koken.
Waar ergens in Eindhoven staat jouw huis?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme netste studentenhuis van Eindhoven dit
Bennekelquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waar ergens in Eindhoven staat jouw huis?
Ja was iemand die commentaar had op de kookkunsten van saind.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja was iemand die commentaar had op de kookkunsten van saind.
Leo is niet te vertrouwen dus zal wel iets met die statistieken zijn, jugend niet meegerekend ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:28 schreef aTypisch het volgende:
(lol)twitter:Leolucassen twitterde op maandag 22-10-2018 om 07:40:405% moslim en daarvan gaat bijna de helft zelden of nooit naar de moskee. Zo schiet het niet op met die islamisering. https://t.co/eYjoLWF0tP reageer retweet
Moest lachen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja was iemand die commentaar had op de kookkunsten van saind.
Jinek?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
Die vrouw van First Dates gebruikt engels en nederlands door elkaar. Heel vervelend.
ik doe dat soms ook zonder dat ik het door hebquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
Die vrouw van First Dates gebruikt engels en nederlands door elkaar. Heel vervelend.
Sowhquote:
Ik vind dat echt een verschrikkelijk programma.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:36 schreef napoleonfour het volgende:
Op npo3 is een heel onhandige date.
Goed zo!quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik host trouwens haxball-in-de-reclame tijdens VI
tv kijkenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:36 schreef napoleonfour het volgende:
Op npo3 is een heel onhandige date.
ik kijk via npo.nlquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tv kijken
je bent toch geen babyboomer man
Je moet je bek houden.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tv kijken
en dit ja.quote:
Irritant dat je je tv nodig hebt voor voetbal (tenzij je als een pauper op een niet-werkende stream wil kijken) anders had ik de tv er onmiddellijk uitgegooid.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tv kijken
o gelukkigquote:
op die vreselijke websitequote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
npostart?
geen idee, de PO wisselt elke 5 maanden weer van naam.
Risottoquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Saind het volgende:
ik wil van de week iets gaan koken met fucking veel bospaddenstoelen
maar weet niet wat
ik heb geen tv aansluting en kan al het voetbal full hd kijken zonder pauper stream???quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irritant dat je je tv nodig hebt voor voetbal (tenzij je als een pauper op een niet-werkende stream wil kijken) anders had ik de tv er onmiddellijk uitgegooid.
Bospaddenstoelensoepquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Saind het volgende:
maar weet niet wat
pastaquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Saind het volgende:
maar weet niet wat
M'n huis in Schiebroek is inmiddels haast een ton meer waard in één jaar tijd. Genotquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:38 schreef aTypisch het volgende:
De gekte op de Rotterdamse huizenmarkt lijkt nog lang niet voorbij. Aan de Kralingse Plaslaan staat een studio van 37 vierkante meter te koop voor 250.000 euro, kosten koper. Én zonder bad of douche.
https://www.ad.nl/rotterd(...)rt-miljoen~ad33b0ba/
Het kijkt lekker weg. Kan niet altijd Argo kijken enzo, al moet ik die docu over de robots nog even terugkijken van gister.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o gelukkig
vind jij dit soort programma's echt leuk?
enige proramma's die ik van de NPO (naast foebbele) nog interessant vind schrappen ze allemaal
Dat meen je niet!quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb geen tv aansluting en kan al het voetbal full hd kijken zonder pauper stream???
Zelfs koken? Je bent toch geen burgerlijke babyboomer.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef Saind het volgende:
maar weet niet wat
denk dan pasta, krijg je meer paddenstoelen ingefrot zonder dat het gerecht echt verandertquote:
misschien kan je hier iets over bitcoins vertellen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb geen tv aansluting en kan al het voetbal full hd kijken zonder pauper stream???
Da's niet normaal ouwe reus. Ik hoorde dat in Rotterdam de stijging het hardste was de afgelopen 3 maanden. Nog harder dan in Amsterdam.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
M'n huis in Schiebroek is inmiddels haast een ton meer waard in één jaar tijd. Genot
Tegenlicht is wel top ja.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het kijkt lekker weg. Kan niet altijd Argo kijken enzo, al moet ik die docu over de robots nog even terugkijken van gister.
Via Essent oid kan je ze huren tochquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand een tip voor een goedkope zonnepanelen leverancier?
aanslutingquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wacht maar af tot het net zo hard naar beneden gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's niet normaal ouwe reus. Ik hoorde dat in Rotterdam de stijging het hardste was de afgelopen 3 maanden. Nog harder dan in Amsterdam.
Schotelgodquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Yes.quote:
Hurenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Via Essent oid kan je ze huren toch
????quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs koken? Je bent toch geen burgerlijke babyboomer.
Vanaf volgend jaar op je WOZ.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hurenik wil ze kopen gek
Ga toch niet huren op een koopwoning
Je weet hoe t ging met onze woning: gevoelsmatig drie minuten gehad om te besluiten of we het wilden hebben of nietquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's niet normaal ouwe reus. Ik hoorde dat in Rotterdam de stijging het hardste was de afgelopen 3 maanden. Nog harder dan in Amsterdam.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot het net zo hard naar beneden gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel panelenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hurenik wil ze kopen gek
Ga toch niet huren op een koopwoning
jupquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
M'n huis in Schiebroek is inmiddels haast een ton meer waard in één jaar tijd. Genot
Indien waar ben ik blij dat ze de economie stimuleren integenstelling tot jouw achterlijke munten.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
????
de babyboomers zitten nu alles op te vreten in een random v/d valk, die koken zelf niet meer
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]Gepacked? Jij hebt me inmiddels een godenteam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kan niet he, je moet alle L1 clubs inleveren voor hemquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gepacked? Jij hebt me inmiddels een godenteam.
Ik wens ze veel succes met vaststellen dat ik ze heb. Ik ga ze sowieso niet aanmeldenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar op je WOZ.
Huis van mijn zus binnen 1,5 jaar 2 ton erbijquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
maatje van me had dat eerst met zijn appartement bij schouwburgplein, en nu woont hij in een appartement die nog eens 1 a 2 ton over de kop is gegaan
teringleijer
teringleijerquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
maatje van me had dat eerst met zijn appartement bij schouwburgplein, en nu woont hij in een appartement die nog eens 1 a 2 ton over de kop is gegaan
teringleijer
Tien. Vijf boven de dakkapel, twee op de dakkapel en drie op de uitbouw. Ze liggen onder verschillende hellingshoeken.quote:
er kunnen er maximaal 21 miljoen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
misschien kan je hier iets over bitcoins vertellen.
Oh zo. Geen idee johquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee kan niet he, je moet alle L1 clubs inleveren voor hem
Doe je wat? Mij je team kado?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Voor 2 ton doe ik het Scrummie, maar gaat ws 4 ton kosten..
Messi is al verkochtquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh zo. Geen idee joh. Depay trekt mij niet zo. Maar wel lekker spitsje natuurlijk. Messi erachter?
daar wacht ik idd op jaquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker juichen jongens. Wacht maar tot de huizenmarkt weer in elkaar stort.
Babyboomers, om te kotsenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
????
de babyboomers zitten nu alles op te vreten in een random v/d valk, die koken zelf niet meer
niet zo boos zijnquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien waar ben ik blij dat ze de economie stimuleren integenstelling tot jouw achterlijke munten.
wowquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee kan niet he, je moet alle L1 clubs inleveren voor hem
Gebeurt niet zolang de hypotheekrente laag blijft. Wat gezien het Europees beleid niet heel onaannemelijk is.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker juichen jongens. Wacht maar tot de huizenmarkt weer in elkaar stort.
4 ton is mij wel een beetje te gortigquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat nu op 2 ton, maar prijzen moeten nog worden geupdate, ws 4 ton net als de rest
De generatie die alles cadeau kreeg. Lekker op je 55e met pensioen. En nu maar zeuren en op 50+ stemmenquote:
Mja. Ik dacht wel dit weekend 'Wat een kutspel als je er niet zeeën van tijd in stopt en niet heel erg goed bent'.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van lekker zelf werken voor je kkgeld
Jammer dat die zonnepaneel dakpannen nog niet echt groot zijn ingebracht.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tien. Vijf boven de dakkapel, twee op de dakkapel en drie op de uitbouw. Ze liggen onder verschillende hellingshoeken.
hoeveel kost dat, 4k ofzo?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tien. Vijf boven de dakkapel, twee op de dakkapel en drie op de uitbouw. Ze liggen onder verschillende hellingshoeken.
50+ is echt een partij voor gezwellenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De generatie die alles cadeau kreeg. Lekker op je 55e met pensioen. En nu maar zeuren en op 50+ stemmen
Misselijkmakend volk jaquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De generatie die alles cadeau kreeg. Lekker op je 55e met pensioen. En nu maar zeuren en op 50+ stemmen
Gold 3 haal je sowieso, niet zo moeilijkquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja. Ik dacht wel dit weekend 'Wat een kutspel als je er niet zeeën van tijd in stopt en niet heel erg goed bent'.
Nu ook met WL, ik gok dat ik voor donderdag wel kwalificeer, maar waarschijnlijk ga ik geen potten breken, en dus heb ik er geen reet aan.
Fekir is zwaar OP, heb je iig goeie linkquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
4 ton is mij wel een beetje te gortig
voor 2 doe ik het wel
hij is alleen moeilijk te linken met leuke spelers
Ik twijfel om mijn hele team te verkopen en Larsson te halen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gold 3 haal je sowieso, niet zo moeilijk
[..]
Fekir is zwaar OP, heb je iig goeie link
wil mijn IF talisca niet weg doenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gold 3 haal je sowieso, niet zo moeilijk
[..]
Fekir is zwaar OP, heb je iig goeie link
Laat jij je baard al staan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik twijfel om mijn hele team te verkopen en Larsson te halen.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
50+ is echt een partij voor gezwellen
nog erger dan de pvv en fvd
Vorig jaar sowieso, maar dit jaar weet niet man, tis allemaal hetzelfde. Ik kan nu Prime vNistelrooy halen als ik alles verkoopquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, RDR cowboy genot.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat jij je baard al staan?
#DTV
Zit nog op definitieve aanbiedingen te wachtenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
je vroeg naar een goedkope leverancier dus mogelijk vond je een ander te duur
Dat is toch puur genot. Maar ik ben een beetje gehecht aan IF Felipe Anderson.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]doen
vorige fifa ook gedaan
had ik Larsson en ibra in de spits
vvdquote:
ik heb die OTW gepackt, goede kaart jaquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is toch puur genot. Maar ik ben een beetje gehecht aan IF Felipe Anderson.
lekker he, dat meisje hoor je ook gewoon niet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus Christus die twee op NPO3 zijn een portie dom jongen
Misschien dat er een paar Polen wat van iemands dak voor je kunnen trekken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit nog op definitieve aanbiedingen te wachten
Ik heb zelden zo'n dom wijf gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker he, dat meisje hoor je ook gewoon niet.
FvD, dat is echt een mensonterende partij voor domme mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tikfoutje is je vergeven:
Stem FVD.
Die andere man en die vrouw hebben ook gewoon nul gesprekstofquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n dom wijf gezien.
Baudetquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tikfoutje is je vergeven:
Stem FVD.
Je bent zelf een mensonterende partij voor domme mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FvD, dat is echt een mensonterende partij voor domme mensen.
Mooi, mijn partij dusquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FvD, dat is echt een mensonterende partij voor domme mensen.
Dat zekerquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baudet
Wat een enorm pedante vent is dat.
daarom hiddemaquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baudet
Wat een enorm pedante vent is dat.
Okéquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf een mensonterende partij voor domme mensen.
Dat past niet op mijn beeldscherm johquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer geeft Davy zich op voor dat dateprogramma?
Die mag niet meedoen voor heel Nederland overgestapt is op 4K, krijgen m op een kleinere resolutie met die extreem vadsige kop niet op beeld vastgelegd.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer geeft Davy zich op voor dat dateprogramma?
Op Twitter te herkennen aan de hashtags #landverrader en #PVV.quote:
Jij was me voorquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat past niet op mijn beeldscherm joh
Kom dan gek.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt zin om sommige users hier te lijf te gaan met een ploertendoder.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat past niet op mijn beeldscherm joh
Zooo danquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die mag niet meedoen voor heel Nederland overgestapt is op 4K, krijgen m op een kleinere resolutie met die extreem vadsige kop niet op beeld vastgelegd.
NAMEN EN RUGNUMMERS LR.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie staat op 1#?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word zo doodmoe van rechtsextremistisch gedachtengoed. Net als linksgestoorden als PvdA, SP, Groenlinks en D66.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op Twitter te herkennen aan de hashtags #landverrader en #PVV.
Judas is er niet hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Maak je geen zorgen: ik heb er ook geen probleem mee om dat nijlpaard aan te vallen waar hij bij zit.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand aanvallen die er niet is...
Alles behalve VVD is mensonterend in jouw ogen hè?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik word zo doodmoe van rechtsextremistisch gedachtengoed. Net als linksgestoorden als PvdA, SP, Groenlinks en D66.
De VVD, perfecte godenpartij.
neverforgetquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Jooooquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Alleen die Brabander is oke, de restquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik word zo doodmoe van rechtsextremistisch gedachtengoed. Net als linksgestoorden als PvdA, SP, Groenlinks en D66.
De VVD, perfecte godenpartij.
Blokquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die ene gozer die laatst in OPHEF was is een goeie, die Suriname een failed state noemde. Wat een held.
Ik vind het van de SP wel gaaf dat ze zo achter hun eigen ideologie staan dat ze 70% van het loon de partijkas in storten. Linksgestoorden, maar wel met respect voor de eigen ideologie. Daar kunnen al die andere linkse zakkenvullers wel iets van leren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles behalve VVD is mensonterend in jouw ogen hè?
in ophef wasquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die ene gozer die laatst in OPHEF was is een goeie, die Suriname een failed state noemde. Wat een held.
Die man heeft bijna alle ministersposten gehad he, wat een alleskunner!quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
vvdgoden. Nooit vies van een schandaaltjequote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die man heeft bijna alle ministersposten gehad he, wat een alleskunner!
Dat is juist een van de meest gestoorde VVD'ers, samen met Halve Zoolstraquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juist wel Napo. Je hebt niet voor niks jaarlijks het Bears on Ice evenement in IJsland.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
twee beren werken niet in een relatie heeft LR mij ooit eens verteld.
Ik heb wel iets met gestoorde mensen denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is juist een van de meest gestoorde VVD'ers, samen met Halve Zoolstra
Oh dan haal ik twinkies en beren door elkaar.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist wel Napo. Je hebt niet voor niks jaarlijks het Bears on Ice evenement in IJsland.
Niks te overcompenseren maar zijn en trots zijn op wat je bent, daar staan bears voor.
Als mijn reet kon roesten, had ie dat gedaan na het lezen van de post van Typisch.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch ging net zelf een paar keer goed de fout in. Gun hem dit moment maar gewoon
Jammer dat je de knuppel in het hoenderhok gooit maar vervolgens niet thuis geeft.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist wel Napo. Je hebt niet voor niks jaarlijks het Bears on Ice evenement in IJsland.
Niks te overcompenseren maar zijn en trots zijn op wat je bent, daar staan bears voor.
Je moet durven een beetje Corrupt te zijn voor het grote goedquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vvdgoden. Nooit vies van een schandaaltje
Dat gaat niet werken nee. Die moet je gewoon uit elkaar rukken met een betonschaar.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dan haal ik twinkies en beren door elkaar.
Vorig jaar vertelde ze dat ze een relatie met iemand in een rolstoel, en die jongen had haar dus bedrogenquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
Die make-up slet op NPO 3 is zo hemeltergend dom
Ik heb de desbetreffende slachtoffers als een DM gestuurd inclusief foto's van mijn half ontblote lichaam.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je de knuppel in het hoenderhok gooit maar vervolgens niet thuis geeft.
Tering heyquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
Die make-up slet op NPO 3 is zo hemeltergend dom
was imposant hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de desbetreffende slachtoffers als een DM gestuurd inclusief foto's van mijn half ontblote lichaam.
Ze deed vorig jaar mee? Is dit allemaal ook al namaak televisie? Kutzooiquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vorig jaar vertelde ze dat ze een relatie met iemand in een rolstoel, en die jongen had haar dus bedrogen
Ja, dat vertelde ze in het begin joh.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze deed vorig jaar mee? Is dit allemaal ook al namaak televisie? Kutzooi
Dit meisje zou prima passen bij Caland voor een avondjequote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
Deze twee idioten zijn voor elkaar gemaakt
Meer water drinkenquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg kramp in mijn bovenarm van het aanspannen van mijn spieren
Hahahahahhaquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit meisje zou prima passen bij Caland voor een avondje
TR gemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nu wel je te plaatsen tussen een twinkie en een beer.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg kramp in mijn bovenarm van het aanspannen van mijn spieren
Ik wil verder niet stoken maar GGMM heeft je post in de Ajax-reeks gereport omdat je kanker als krachtterm gebruikte.quote:
JIJ OOK!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil verder niet stoken maar GGMM heeft je post in de Ajax-reeks gereport omdat je kanker als krachtterm gebruikte.
oh dat mens, ja dat was heel apart om te zien.quote:
NSB gedrag van René, what else is newquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil verder niet stoken maar GGMM heeft je post in de Ajax-reeks gereport omdat je kanker als krachtterm gebruikte.
https://www.bearsonice.org/quote:https://fokstatic.nl/p/14s.gif[/img] Op maandag 22 oktober 2018 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nu wel je te plaatsen tussen een twinkie en een beer.
wacht maar tot vanavondquote:
Klopt ja.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
Dat meisje is wel echt heel onzeker HMF.
die rechterbovenkant, zon feestje en dan nog alleen zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.bearsonice.org/
[ afbeelding ]
De droom is om op deze foto te komen.
Splitsenquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie? "Een man moet alles betalen!" of "splitten"
Als het een type Yolanthe is betaal ik meteen haar huurquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Mannen die zo sker zijn op te splitten moeten ze echt doodmaken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Geen baard he. Gezellig en ruimdenkend als bear zijn mag je niet zomaar bij de roedelquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die rechterbovenkant, zon feestje en dan nog alleen zijn.
Daar gaat het niet om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |