Mijn donderdag geplaatste bestelling die niks te maken heeft met BF is ook nog steeds onderweg.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:36 schreef Eightyone het volgende:
Imagoprobleem? Het staat bekend als saai & degelijk.
Maar dat soort kleding heb je óók nodig.
--------------
Wat een gedoe trouwens, dat Black Friday. Ook een gisteren geplaatste Bol-bestelling (helaas had ik net ná BF een nieuwe kruimeldief nodig) kan door dit fenomeen niet tijdig geleverd worden.
			
			
			
			Oh, mijn donderdag geplaatste bestelling die niets te maken had met BF arriveerde op vrijdagavond laat. Tot mijn verrassing, want stond tot een uur of 4 's middags nog op 'sorteren' in track & trace.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:58 schreef jajablahblah het volgende:
Mijn donderdag geplaatste bestelling die niks te maken heeft met BF is ook nog steeds onderweg.
			
			
			
			Denk dat dat aan het item ligt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:58 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Mijn donderdag geplaatste bestelling die niks te maken heeft met BF is ook nog steeds onderweg.
			
			
			
			Of aan DHL.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:39 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Denk dat dat aan het item ligt.
			
			
			
			
			
			
			
			Ik moet zeggen dat ik er sterk over denk om dat niet meer te doen. Je kan helemaal niks aanpassen aan de bezorging en ze leveren (zakelijk) niet op zaterdag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oooh zegt dat dan gelijk... ik bestel überhaupt niets als ze leveren via DHL.
			
			
			
			. Neequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)n-sluit-winkels.html
			
			
			
			Ik vind het ook een fijn merk voor kleding die ik ook op werk kan dragen voor een betaalbare prijs.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
. Nee![]()
Daar heb ik de laatste twee jaar toch wel echt een paar leuke /fijne items gescoord. Maar lange broeken verkopen ze al niet meer
(lengtemaat 34)
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef KingRadler het volgende:
Amazon met Bol vergelijken moet je niet doen...
			
			
			
			Het zijn beide webshops. Waarom zou je ze niet vergelijken?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef KingRadler het volgende:
Amazon met Bol vergelijken moet je niet doen...
			
			
			
			Weet niet waar je woont maar ik heb lengtemaat 34-36 (breedtemaat 26) en ik slaag regelmatig bij The Stone outlet in Den Haag winkelcentrum Leyweg.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
. Nee![]()
Daar heb ik de laatste twee jaar toch wel echt een paar leuke /fijne items gescoord. Maar lange broeken verkopen ze al niet meer
(lengtemaat 34)
			
			
			
			The Stone zit hier volgens mij ook. Only lukt ook af en toe. En de laatste paar keer ben ik geslaagd in de opruiming van Jeans centre en Open32, dus ik kom er wel. Maar toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont maar ik heb lengtemaat 34-36 (breedtemaat 26) en ik slaag regelmatig bij The Stone outlet in Den Haag winkelcentrum Leyweg.
De broeken van Only zitten trouwens ook helemaal prima
Prijzen variëren van ¤5 tot ¤22,50. Zelf heb ik daar nooit meer dan ¤17,50 uitgegeven voor een broek van Esprit en Only
			
			
			
			
			
			
			
			Amazon kan het permiteren om flink onder de kost prijs te zitten en dat kan Bol niet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn beide webshops. Waarom zou je ze niet vergelijken?
			
			
			
			Dit.quote:Op woensdag 28 november 2018 17:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Amazon kan het permiteren om flink onder de kost prijs te zitten en dat kan Bol niet.
			
			
			
			
			
			
			
			Je zat net ook naar Editie NL te kijken?quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:23 schreef KingRadler het volgende:
Heb mijn Sinterklaas kadoos in de winkel gekocht het is een zooitje online. Was bang dat niet alles op tijd Zou aan Komen.
			
			
			
			
			
			
			
			Wat is er mis mee voor mij als consument?quote:Op woensdag 28 november 2018 18:36 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Dit.
Kwalijke zaak trouwens. Gaat echt nergens meer over.
			
			
			
			
			
			
			
			Betere klantenservice? I call bullshitquote:Op vrijdag 30 november 2018 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee voor mij als consument?
Amazon is goedkoper en heeft een betere klantenservice.
			
			
			
			Grootste vervoerder, dus ook meeste klachtenquote:Op vrijdag 30 november 2018 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon optijd bestellen. Dat PostNL het niet aankan is trouwens wel typisch, andere vervoerders hebben het beter voor elkaar.
			
			
			
			Nog niet gezien...quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je zat net ook naar Editie NL te kijken?
			
			
			
			Helemaal niks is er mis voor jou als consument.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee voor mij als consument?
Amazon is goedkoper en heeft een betere klantenservice.
			
			
			
			Dat is niet mijn ervaring. Ik vond het bij DHL erger dan bij PostNL.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon optijd bestellen. Dat PostNL het niet aankan is trouwens wel typisch, andere vervoerders hebben het beter voor elkaar.
			
			
			
			Ik heb verzonden met PostNL, UPS, DHL en Trans Mission.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:06 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring. Ik vond het bij DHL erger dan bij PostNL.
			
			
			
			Ik heb nog nooit een klantenservice gehad die me persoonlijk belde na het invullen van een contactformulier. Op een zondagavond. Binnen 30 minuten.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Betere klantenservice? I call bullshit
En goedkoper is leuk, maar niemand wordt beter van een monopolie op langere termijn
			
			
			
			Een contactformulier? Kon je niet de klantenservice bereiken?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een klantenservice gehad die me persoonlijk belde na het invullen van een contactformulier. Op een zondagavond. Binnen 30 minuten.
Direct persoonlijke ownership. Goed contact. Zoals het hoort.
In Nederland word je snel afgescheept met 'we zoeken het uit' of 'ik vraag het even na'.
			
			
			
			Ik heb niet eens geprobeerd te bellen, wilde gewoon een melding maken met de verwachting er de volgende dag iets op te horen. Die verwachting werd ruimschoots overtroffen dus.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Een contactformulier? Kon je niet de klantenservice bereiken?
En verder, coolblue en bol.com hebben ongeveer de best mogelijke service die er bestaat. En dat is nou niet bepaald het ding waar een Amazon in uitblinkt. Dus als er dan opeens iemand roept dat de klantenservice van Amazon zo ontzettend goed is... smells fishy
			
			
			
			
			
			
			
			Hi jeff! (Je zou overigens prima een amazon medewerker kunnen zijn)quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geprobeerd te bellen, wilde gewoon een melding maken met de verwachting er de volgende dag iets op te horen. Die verwachting werd ruimschoots overtroffen dus.
Maar inderdaad. Fishy. Je hebt me door. Ik ben stiekem de CEO van Amazon die op FOK! klanten probeert te winnen.
			
			
			
			Bol en coolblue goede service, ja, daarom is de prijs ook zo achterlijk hoog. Die service moet ergens van betaald worden.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Een contactformulier? Kon je niet de klantenservice bereiken?
En verder, coolblue en bol.com hebben ongeveer de best mogelijke service die er bestaat. En dat is nou niet bepaald het ding waar een Amazon in uitblinkt. Dus als er dan opeens iemand roept dat de klantenservice van Amazon zo ontzettend goed is... smells fishy
			
			
			
			Hoeft niet verzekerd aangetekend staat voor een bedrag tot 500¤quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb verzonden met PostNL, UPS, DHL en Trans Mission.
De laatste was het beste, maar is gestopt met consumentenvervoer. Dan komt UPS, dan DHL en PostNL is echt één grote verschrikking. Heel veel klachten, heel veel schade, heel veel pakketten die kwijt waren en dan "niet verzekerd dus helaas kunnen wij niets doen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |