quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:56 schreef Japepk het volgende:
Ik denk dat de burn-out wel wat voor hem is.
Ik ben het nagenoeg op alle punten met je eens!quote:
Hier ook wel mee eens, al lijkt er toch meer een klik te zijn met Petra. Of Petra forceert die klik wat meer, waardoor ze iets onaangenaams over zich heen krijgt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 21:56 schreef Japepk het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart dat hij Marian kiest. Petra lijkt me een soort Tabak in schaapskleren. Heeft haar woordje wat meer klaar dan de ander maar lijkt me ook ontzettend fake.
Daar zeg je wat. Zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:
ik heb het idee dat Marit en Paula allebei allang besloten hebben dat Wim het niet is voor hen, maar dat ze wel door gaan en hun best doen om nummer een te worden voor het spelletje. En gelijk hebben ze.
Ahhhh. Ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind marit overigens wel wat weg hebben van een vrouw bij boer David in Roemenië. Hoe heette zij ook alweer?
Edit : Susanne
Nu wil ik het zelf zien ook. Dus even naast elkaar:quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ahhhh. Ja!
Ze voelde al zo 'bekend'
Dat ze manipulatief bezig zijn is gelijk hebben?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:42 schreef bloodymary1 het volgende:
ik heb het idee dat Marit en Paula allebei allang besloten hebben dat Wim het niet is voor hen, maar dat ze wel door gaan en hun best doen om nummer een te worden voor het spelletje. En gelijk hebben ze.
Wat is daar manipulatief aan? Ik zie het meer als daar nu toch al eenmaal zijn en er dan maar het beste van maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat ze manipulatief bezig zijn is gelijk hebben?
Iemand aan het lijntje houden is zowat de definitie van manipuleren.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat is daar manipulatief aan? Ik zie het meer als daar nu toch al eenmaal zijn en er dan maar het beste van maken.
Mwah, zo is het spelletje nu eenmaal. Omgekeerd houd de boer degene die die naar huis wil sturen dan ook aan het lijntje. Om na 1 dag te zeggen ik ga naar huis is helemaal zo lullig. Hij heeft ze toch zelf uitgenodigd, je weet vantevoren nooit of het wat gaat worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Iemand aan het lijntje houden is zowat de definitie van manipuleren.
Vind het geen sul.. hij is gewoon niet gewend om zo close met vrouwen om te gaan. In een van de eerste afleveringen vertelde hij toch ook dat hij tijdens het uitgaan nooit echt op vrouwen afstapt. Ik vind niet dat je iemand daar op af moet rekenen. Hij is zichzelf en dat is maar goed ook eigenlijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik weet ook niet of het echt zo is, is maar een speculatie van mij hè. Vooral omdat ik me niet voor kan stellen dat zulke vlotte meiden iets zien in zo'n sul.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:27 schreef Timwonnacott het volgende:
En daar hebben we een 6 jaar jongere Marian, maar toen kwam ze voor Boer Martin.
[ afbeelding ]
Zal wel toeval zijn. Jaap en Martin lijken erg veel op elkaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:27 schreef Timwonnacott het volgende:
En daar hebben we een 6 jaar jongere Marian, maar toen kwam ze voor Boer Martin.
[ afbeelding ]
no wayquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |