Toch wel stom toeval dat ze alle 20 op dezelfde dag een snipperdag haddenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene die neergeblaft was, was idd blank ja. Maar degenen die de camerateam hier lastig vallen......
Ben benieuwd naar de samenstelling van de groep van 20 man die uiteindelijk opgetrommeld werd.
Ook dat ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch wel stom toeval dat ze alle 20 op dezelfde dag een snipperdag hadden
Ligt eraan wat voor criminaliteit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 18:15 schreef ToT het volgende:
En @ blank vs zwart; Antillianen voeren de criminaliteitscijfers sowieso aan. Staan boven Marokkanen, Turken, Polen enz.
Edit: Oh nee, Marokkanen staan toch bovenaan.
Ow, waarom exact dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:53 schreef Molurus het volgende:
Als ik ooit een WNL verslaggever voor m'n neus krijg dan moet ik me ook inhouden vrees ik.
Ik heb het niet zo op journalisten die pretentieus, politiek sterk gekleurd en zeer populistisch 'nieuws' brengen. Het is nog net niet zo erg als GS-tv of Fox News, maar het gaat wel die kant uit. Ik moet er niks van hebben. (Het hopeloze amateurisme waarmee men dat doet vergeet ik dan nog maar even.)quote:
Ben je niet in de war met Stormfront?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op journalisten die pretentieus, politiek sterk gekleurd en zeer populistisch 'nieuws' brengen. Het is nog net niet zo erg als GS-tv of Fox News, maar het gaat wel die kant uit. Ik moet er niks van hebben. (Het hopeloze amateurisme waarmee men dat doet vergeet ik dan nog maar even.)
Ik heb het niet zo op de staatsomroep, dat zegt niet dat ik ze het leven naar wil maken door ze uit te kafferen of erger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op journalisten die pretentieus, politiek sterk gekleurd en zeer populistisch 'nieuws' brengen. Het is nog net niet zo erg als GS-tv of Fox News, maar het gaat wel die kant uit. Ik moet er niks van hebben. (Het hopeloze amateurisme waarmee men dat doet vergeet ik dan nog maar even.)
Ik heb een hekel aan het sterk gekleurde en aangedikte gekloot wat nos doet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zegt, zo denk ik ook over WNL verslaggevers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 09:02 schreef matspontius het volgende:
Mee eens, dit soort schorem moet eens keihard aangepakt worden. Dit gaat alleen maar erger worden in de toekomst, vooral in de "pauper" wijken waar dit soort gasten wonen
Tuig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:43 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zegt, zo denk ik ook over WNL verslaggevers.
Wat jij denkt zal mij een worst wezen ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:43 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zegt, zo denk ik ook over WNL verslaggevers.
Tja, iedereen met een andere mening dan die van hen (de 'juiste' mening) is minderwaardig/dom/snapt het niet in hun ogen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die intense haat als het om een mening of manier van 'rechts' gaat?
"links"?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 06:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tja, iedereen met een andere mening dan die van hen (de 'juiste' mening) is minderwaardig/dom/snapt het niet in hun ogen.
Van welke andere bevolkingsgroepen kennen we dat ook alweer...
Waar gaan ze allemaal heen dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 07:36 schreef cempexo het volgende:
De emigratie vanuit Nederland is in 10 jaar met 28% gestegen van 122.576 (2007) naar 156.950 (2017) per jaar.
Belangrijkste redenen blijken avontuur, zoektocht naar rust, ruimte en een natuurlijke omgeving voor de kinderen, weg van de files, criminaliteit en de ‘hufter‘ mentaliteit in Nederland.
De verwachting voor 2018 ligt op plm 170.000 uit Nederland vertrekkende Nederlanders Hollanders.
Overal waar je een beter sociaal leven hebt maar zeker ook een veel beter netto inkomen hebt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waar gaan ze allemaal heen dan?
Op heel veel vlakken is het hier in Nederland namelijk goed vertoeven. Het is alleen een beetje druk soms.
oooh dus ze gaan naar die rode plekjes?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:20 schreef cempexo het volgende:
[..]
Overal waar je een beter sociaal leven hebt maar zeker ook een veel beter netto inkomen hebt.
Dit is het netto besteedbaar inkomen In Europa, zie dus ook Nederland (even opklikken) https://external-preview.(...)efc318bc1d64e2c73cb9
De laatste 40 -veertig- jaar is jouw netto besteedbaar inkomen in Nederland niet gestegen.
Bron: Rabobank, DNB
Dat wat de zonnebril dragende Nederlandse politici en de wegkijkende Nederlandse ambtenaren verzwijgen, dat zal ik dan maar doen:quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
oooh dus ze gaan naar die rode plekjes?
ja maar dan moet je wel gelijk weer de taal spreken dat is ook weer zoiets
dus de blanken gaan weg en de getinte komen er voor terug?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 08:26 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat wat de zonnebril dragende Nederlandse politici en de wegkijkende Nederlandse ambtenaren verzwijgen, dat zal ik dan maar doen:
Dit lijstje is van 2000 t/m 2016 bijgewerkt.
2.059.566 emigranten zijn uit Nederland weggegaan
2.462.929 immigranten zijn in Nederland binnengekomen
Dat is een veranderingsmutatie van 25% op de totale bevolking. Dit heeft een blijvende invloed op de sociale en economische structuur van het land en het menselijke gedrag van vele mensen onderling gekregen. Met name de vervreemding van de mensen van elkaar.
De groei in 2017 van het aantal inwoners in Nederland werd bepaald door 4/5 deel van het aantal 'immigranten'
bron CBS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |