Nee joh, van die mini dingenquote:
Van alle dingen die je dan eetquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een collega at 3 gamba's en toen zat ze vol![]()
Ja maak dat de kat maar wijs.
Ja, ik lust het ook niet.. maar goed.. er zijn mensen die mini aliens lekker vinden om op te etenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle dingen die je dan eet
Oh. Nou... dan stelt ze zich aan. Beetje hetzelfde idee als je bij een all you can eat zit, 2 uur geboekt hebt, en na een half uur al zegt dat je genoeg hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh, van die mini dingen
Ja, dat je na de 3e gang al vol zit en dan ik zoiets heb van: eh.. ben net begonnen..quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh. Nou... dan stelt ze zich aan. Beetje hetzelfde idee als je bij een all you can eat zit, 2 uur geboekt hebt, en na een half uur al zegt dat je genoeg hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh. Nou... dan stelt ze zich aan. Beetje hetzelfde idee als je bij een all you can eat zit, 2 uur geboekt hebt, en na een half uur al zegt dat je genoeg hebt.
had ik laatst ook met een collega. Zat ze helemaal: ja ik had een voorgerecht en een hoofdgerecht zoveel eet ik nooooit.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een collega at 3 gamba's en toen zat ze vol![]()
Ja maak dat de kat maar wijs.
Oh dacht dat je al geaccepteerd hadquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee joh, net het aanbod gekregen.
"Doe mij maar de carpaccio als hoofdgerecht."quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
had ik laatst ook met een collega. Zat ze helemaal: ja ik had een voorgerecht en een hoofdgerecht zoveel eet ik nooooit.
Voorgerecht had ze 2 gamba's van gegeten ofzo en haar hoofdgerecht was een voorgerecht. Jezus.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
had ik laatst ook met een collega. Zat ze helemaal: ja ik had een voorgerecht en een hoofdgerecht zoveel eet ik nooooit.
Voorgerecht had ze 2 gamba's van gegeten ofzo en haar hoofdgerecht was een voorgerecht. Jezus.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Doe mij maar de carpaccio als hoofdgerecht."
Ik had een keer als lunch een hotdog met friet en alles gegeten, hoefde zes uur later nog niksquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik dan welquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat je na de 3e gang al vol zit en dan ik zoiets heb van: eh.. ben net begonnen..![]()
Jij bent er zo een?!quote:
Nee maar dat ga ik wel doen. Maakt niet zoveel uit verderquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dacht dat je al geaccepteerd had
ik nam gewoon fatsoenlijk voor, hoofd en na. Ben niet gek.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]hahaha en dan zit je daar met je honger/ trek
JIj bent echt een matige vreetzak.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer als lunch een hotdog met friet en alles gegeten, hoefde zes uur later nog niksheb toen een voorgerechtsoep als hoofdgerecht genomen.
Zat eens bij een restaurant, en toen de bestelling op werd genomen knorde mijn maag best luidquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]hahaha en dan zit je daar met je honger/ trek
Heus nie!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel eten in restaurants is overrated.
Carpaccio is inmiddels wel een beetje de ongeinspireerde Henk & Ingrid van de voorgerechten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij chocola.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
JIj bent echt een matige vreetzak.
gewoon beide.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik neem nooit voorgerecht. Heb liever nagerecht. Taart ofzo.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Carpaccio is inmiddels wel een beetje de ongeinspireerde Henk & Ingrid van de voorgerechten.
"O Henk, ze hebben karpaasio! Dat doen we!"
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Voorgerecht neem ik ook zelden. Gewoon zo snel mogelijk een goed stuk vlees
Nog even keihard onderhandelen voor betere lease auto, 14e maand en bonusregeling.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dacht dat je al geaccepteerd had
Samequote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik neem nooit voorgerecht. Heb liever nagerecht. Taart ofzo.
haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even keihard onderhandelen voor betere lease auto, 14e maand en bonusregeling.
14equote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even keihard onderhandelen voor betere lease auto, 14e maand en bonusregeling.
Frietquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer als lunch een hotdog met friet en alles gegeten, hoefde zes uur later nog niksheb toen een voorgerechtsoep als hoofdgerecht genomen.
Volgende maandquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
14e.
Hier kennen ze 13e maand niet eens.
Saai restaurant dan, als je je geknor kan horenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat eens bij een restaurant, en toen de bestelling op werd genomen knorde mijn maag best luidZegt die gast: "Voor jou dus de 500 gram steak, of heb je liever een grotere?"
Bij mij ook niet. nieuwe werk ook niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
14e.
Hij zat er als echte hollander al om 5 uur natuurlijk. lekker rustig.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Saai restaurant dan, als je je geknor kan horen
Buiten de lease auto heb het ook allemaal nietquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
14e.
14e maand, wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen rondrennende kinderenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij zat er als echte hollander al om 5 uur natuurlijk. lekker rustig.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die toko heeft dan ook zo tamelijk de beste arbeidsvoorwaarden die je kunt krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten de lease auto heb het ook allemaal niet![]()
Een vriend van mij werkt bij ASML en die heeft 13e maand, 14e maand, winstuitkering, persoonlijke bonusregeling, regeling voor overuren. Daar kan ik niet tegenop.
4 uur, net na de opening. Amateurquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij zat er als echte hollander al om 5 uur natuurlijk. lekker rustig.
Wel vaker hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten we toch eens op één lijn
Heb wel 10 vrienden die daar werken, maar dat is dan ook echt buitenproportioneel goed geregeld. Maar ze moeten wel, willen ze de juiste mensen aan boord krijgen/binnenboord houden.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten de lease auto heb het ook allemaal niet![]()
Een vriend van mij werkt bij ASML en die heeft 13e maand, 14e maand, winstuitkering, persoonlijke bonusregeling, regeling voor overuren. Daar kan ik niet tegenop.
Ja maar is het werk ook te doen of hang je binnen een jaar aan een strop te bungelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die toko heeft dan ook zo tamelijk de beste arbeidsvoorwaarden die je kunt krijgen.
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)-beetje-uit-de-hand/
Ik haat mensen en toch hou ik soms van ze.
Hier is het op sommige vlakken ook vrij schraal, maar in de basis alles goed geregeld en best wel wat vrijheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:58 schreef gcjoel het volgende:
ik was al blij dat ik op kosten van de zaak mocht gaan sporten![]()
ik heb echt altijd arbeidsvoorwaarden armoe gekend.
Echt niet normaal inderdaad. Als daar ooit een functie voor mij is ga ik daar ook wel even geld binnenharken en genieten van een berg vakantiedagen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die toko heeft dan ook zo tamelijk de beste arbeidsvoorwaarden die je kunt krijgen.
Valt best mee zover ik het meekrijg. Ze zijn redelijk zuinig op de kennis die ze hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar is het werk ook te doen of hang je binnen een jaar aan een strop te bungelen?
Van wat ik hoor prima te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar is het werk ook te doen of hang je binnen een jaar aan een strop te bungelen?
Goed zo !quote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik nam gewoon fatsoenlijk voor, hoofd en na. Ben niet gek.
Nee bepaald nietquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel lekker, maar dat vult niet bepaald
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Die backfire die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooie backfire kan ik altijd wel van genieten.
Vond het nog lafjes. Fok backfires zijn smakelijker.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die backfire die je wist dat zou komen.
Er zijn echt zoveel mensen die dat niet snappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die backfire die je wist dat zou komen.
Ik zou voor de grotere steak gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat eens bij een restaurant, en toen de bestelling op werd genomen knorde mijn maag best luidZegt die gast: "Voor jou dus de 500 gram steak, of heb je liever een grotere?"
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn nog veel meer reacties op de tweet zelf, maar jammer inderdaad dat ze dat niet op Fok heeft geplaatst.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vond het nog lafjes. Fok backfires zijn smakelijker.
Nee, lekker licht op de maagquote:Op donderdag 18 oktober 2018 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel lekker, maar dat vult niet bepaald
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooie backfire kan ik altijd wel van genieten.
Zo irritant praten tijdens concerten.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is ADE?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Films, concerten, standup comedy shows. Hou gewoon je muil of blijf thuis als je je niet stil kunt houden.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo irritant praten tijdens concerten.
Amsterdam Dance Event.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is ADE?
Kun je etenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is ADE?
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:25 schreef CherryLips het volgende:
"Een ongeeduceerde tokkie-paupertweet van een verwarde hormonale meno-pauze peroxide hersenletsel tuthola die het woord 'fokking' gebruikt om haar verloren jeugdigheid te compenseren. Hetgeen ook het doel was van deze tweet: Kijk mij eens midlife-stoer zijn."
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Films, concerten, standup comedy shows. Hou gewoon je muil of blijf thuis als je je niet stil kunt houden.
Kutvolk.
Ik wil in jouw kantine overwinteren.. iemand deed hier de verwarming aan.. denk dat hij alvast oefende voor de hel.quote:
"Een ongeeduceerde tokkie-paupertweet van een verwarde hormonale meno-pauze peroxide hersenletsel tuthola die het woord 'fokking' gebruikt om haar verloren jeugdigheid te compenseren. Hetgeen ook het doel was van deze tweet: Kijk mij eens midlife-stoer zijn."
Dank uquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event.
Altijd Doorheen Etteren
Lol, ik "ken" 1 van die Twitteraarsquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Had best aan gemogen. Was echt 17 graden of zoquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil in jouw kantine overwinteren.. iemand deed hier de verwarming aan.. denk dat hij alvast oefende voor de hel.
Ze moesten misschien van de soep af.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had best aan gemogen. Was echt 17 graden of zo
Was gewoon 20 graden waarschijnlijk, maar dat ectolijf kan zich niet meer warm houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had best aan gemogen. Was echt 17 graden of zo
Dan hadden ze de verkeerde soep meegenomen. Vissoepquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze moesten misschien van de soep af.
Nee, want de thermostaat stond op 10 graden ingesteldquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was gewoon 20 graden waarschijnlijk, maar dat ectolijf kan zich niet meer warm houden
Deed ik ook. Smaakte verdomd goedquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou voor de grotere steak gaan![]()
![]()
Ik geef jou de schuld van mn blaasontsteking. Ik kon niet uitplassen zaterdag omdat je op de wc deur kloptequote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan lullen als een gek, zelfs de wc is niet veilig, maar er zijn een paar momenten des levens dat ik m'n muil hou:
a) in de stiltecoupé
b) in de bios
c) in het theater
d) tijdens concerten
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik geef jou de schuld van mn blaasontsteking. Ik kon niet uitplassen zaterdag omdat je op de wc deur klopte
e) uitvaarten?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan lullen als een gek, zelfs de wc is niet veilig, maar er zijn een paar momenten des levens dat ik m'n muil hou:
a) in de stiltecoupé
b) in de bios
c) in het theater
d) tijdens concerten
Wow. Mag ik je aanraken? (Je pruim, het liefst).quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lol, ik "ken" 1 van die Twitteraars
Ja lach maarquote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik geef jou de schuld van mn blaasontsteking. Ik kon niet uitplassen zaterdag omdat je op de wc deur klopte
Spierpijn van het pissenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja lach maarik zat gisteren om de 10 minuten op de wc en toen plaste ik bloed en moest ik 's avonds nog naar de HAP en nu heb ik antibiotica
Oh en ik heb spierpijn omdat ik gister dus de hele middag op de plee zat
Ja maar echtquote:
"We zijn hier om te gedenken..."quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ouwehoer ik gewoon doorheen, fuck dat.
Hoe dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar echtmn kont en bovenbenen doen zeer
Ik heb geen verhoogd toilet. Toch eens naar kijken denk ik...
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wow. Mag ik je aanraken? (Je pruim, het liefst).
'TAART.'quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We zijn hier om te gedenken..."
"Ja blablabla, waar is de koffietafel?"
Voor lange mensen is een laag toilet best kut somsquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe dan?
Je kunt toch gewoon op de bril gaan zitten? Of blijf je er steeds bovenzweven? Want dan snap ik die spierpijn
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oké. Wil je dit wel tussen ons houden? Ik ben niet goed met blauwtjes.
Ja eh, dan moet je maar niet zeggen dat je uitvaart een feestje moet zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We zijn hier om te gedenken..."
"Ja blablabla, waar is de koffietafel?"
Misschien in het prullenbakje ernaast.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor lange mensen is een laag toilet best kut somsIk ben niet eens lang en heb er soms al moeite mee. M'n opa en oma hadden een vrij hoog toilet, was wel lekker. Vraag me alleen af hoe m'n oma dat deed, die kwam er niet eens op.
"Ja, ze was een ouwe taart ja. En nu stil zijn."quote:
Nou ik moest gewoon constant plassenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe dan?
Je kunt toch gewoon op de bril gaan zitten? Of blijf je er steeds bovenzweven? Want dan snap ik die spierpijn
"Hij ging dood, bij hoge nood, nu is hij er niet meer, maar trakteert nog een laatste keer."quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja eh, dan moet je maar niet zeggen dat je uitvaart een feestje moet zijn
Ik hoor het al, ik moet even een keer niet uitplassen na de seks voor een goede workout.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik moest gewoon constant plassenIedere keer als ik opstond moest ik weer. Dus mn techniek was eigenlijk om de hele tijd op te staan en weer te gaan zitten. Dus ik heb gister heel veel squads gedaan
Op naar strakke billenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik moest gewoon constant plassenIedere keer als ik opstond moest ik weer. Dus mn techniek was eigenlijk om de hele tijd op te staan en weer te gaan zitten. Dus ik heb gister heel veel squads gedaan
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Door blijven Tinderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:46 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben vast heel raar als ik zeg dat ik nog nooit een blaasontsteking gehad heb.
*klopt even af
Ik een keer. Ik heb liever jeuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:46 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben vast heel raar als ik zeg dat ik nog nooit een blaasontsteking gehad heb.
*klopt even af
Dan heb je veel gelukquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:46 schreef TaMieke het volgende:
*klopt even af
Nou ik dus ook niet. Of in ieder geval niet zo erg als nu. De arts vond het wel grappig dat mn pis eruit zag als ranjaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:46 schreef TaMieke het volgende:
*klopt even af
'Drinken dan. Nou?'quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik dus ook niet. Of in ieder geval niet zo erg als nu. De arts vond het wel grappig dat mn pis eruit zag als ranjaToch nog iemand kunnen entertainen.
Gisteren groene ranja op, hoop toch dat die van jou die kleur niet heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik dus ook niet. Of in ieder geval niet zo erg als nu. De arts vond het wel grappig dat mn pis eruit zag als ranjaToch nog iemand kunnen entertainen.
M'n pa had laatst een niersteen, lijkt me geen pretje.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:48 schreef O_o_ het volgende:
Ik vrees wel de dag dat ik nierstenen krijg. Zo'n mietje ben ik wel.
Gloeit ook een beetje.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren groene ranja op, hoop toch dat die van jou die kleur niet heeft.
Een vrouwelijke arts vertelde hem dat je beter een bevalling kunt hebben dan een flinke niersteen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De pijn van nierstenen wordt nogal eens omschreven als "niet te verdragen".
Tot zekere hoogte wel, door altijd genoeg te drinken.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
Kun je nierstenen eigenlijk voorkomen?
Ja, stoppen met zuipen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
kutquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot zekere hoogte wel, door altijd genoeg te drinken.
Gelukkig is er over nierstenen weinig te hypochonderen, je merkt het echt wel als je er één hebt.quote:
Denk dat 'ie bij de gemiddelde FOK!pener van 33cm wel makkelijker door de urinebuis naar buiten komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig is er over nierstenen weinig te hypochonderen, je merkt het echt wel als je er één hebt.
Deuk in je wc-pot.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Denk dat 'ie bij de gemiddelde FOK!pener van 33cm wel makkelijker door de urinebuis naar buiten komt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Een niersteenaanval is meestal zo pijnlijk dat je alles wil doen om een volgende te voorkomen. Helaas moet dat ook, want als je eenmaal nierstenen hebt gehad, is de kans dat ze terugkomen heel groot. In ruim 95 procent van de gevallen is het gelukkig mogelijk om de oorzaak op te sporen. Hiermee kan de juiste behandeling worden ingezet om verdere niersteenaanmaak te voorkomen. Om te beginnen met de juiste voeding.
Het allerbelangrijkste advies om nierstenen te voorkomen is om veel drinken, zo’n twee tot drie liter per dag. Vooral na de maaltijden en s’ nachts is het belangrijk om de urine te verdunnen en de nieren door te spoelen. Water – kraanwater of mineraalwater – is het beste. Zet een grote fles water op het aanrecht en ook een glas water naast het bed. Ja, daar moet je vaak van naar het toilet maar dat is precies de bedoeling! Wanneer de urine helder is, kun je ervan uitgaan dat je genoeg vocht binnenkrijgt.
Vruchtensap bevat goede bestanddelen die een remmende werking hebben op kristalvorming, zoals kalium en citraat, maar ook veel suiker. Neem het dus met mate. Koffie en alcohol mogen eveneens met mate.
Voorzichtig met oxalaat
De meeste nierstenen (85 procent) bestaan hoofdzakelijk uit calciumzouten. Eén van de grootste boosdoeners in het ontstaan van calciumhoudende nierstenen is oxalaat (oxaalzuur). Calcium kan zich verbinden met oxalaat tijdens de spijsvertering, waardoor calciumoxalaat ontstaat: een goede voedingsbodem voor nierstenen. Het advies is dan ook om oxaalzuurrijke producten zoveel mogelijk te beperken. Zoals spinazie, rabarber, postelein, knolselderij, zuring, pastinaak, cacao en chocolade en noten. Wees ook voorzichtig met thee en cola vanwege het hoge gehalte aan oxalaat.
Wel calcium, minder vlees
Je zou de conclusie kunnen trekken dat ook het eten van calciumrijke producten, zoals zuivel, niet aan te bevelen is. Calcium in de voeding heeft echter geen direct effect op het risico op nierstenen. In het verleden kregen mensen met calciumstenen vaak het advies om minder zuivelproducten te nemen. Die inzichten zijn veranderd. Wie normaal en gevarieerd eet, zal niet snel te veel calcium binnenkrijgen. Het is wel belangrijk om de hoeveelheid vlees te beperken tot maximaal 150 gram per dag. Bij het verwerken van dierlijk eiwit in ons lichaam komt er namelijk meer calcium vrij terwijl de uitscheiding van citraat verminderd wordt. En citraat is juist belangrijk om de vorming van kristallen in de urine tegen te gaan.
Vitamine C en fruit
Citrusvruchten zoals sinaasappelen, grapefruit en citroenen werken preventief bij nierstenen. Eet daarentegen geen sterfruit (lange doorschijnende gele vrucht) wegens het hoge oxalaatgehalte van deze vrucht. Ook vruchten als bosbessen, mandarijnen, aardbeien, frambozen, bramen, rode bessen kunnen problemen opleveren vanwege het oxalaatgehalte. Er wordt nog wel eens gewaarschuwd voor het gebruik van vitamine C-supplementen, maar dat blijkt achterhaald. Mensen met nierstenen mogen vrijwel zonder risico vitamine C-supplementen nemen, tot wel zo’n vier gram per dag.
Minder zout, minder pit
Zout kan de uitscheiding van calcium in de urine stimuleren. Gebruik daarom weinig of geen extra keukenzout. Kant-en-klaar producten zoals soepen en sauzen bevatten vaak ongemerkt veel zout. Probeer daarom zakjes en pakjes te vermijden en zoveel mogelijk vers te koken. Let ook op met scherpe specerijen.
Golfbal moet lukkenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Denk dat 'ie bij de gemiddelde FOK!pener van 33cm wel makkelijker door de urinebuis naar buiten komt.
Maat van mij dacht dat hij obstipatie had, dokter was het met hem eens. Ook nadat hij laxerende middelen had gekregen en de ene hoop na de andere produceerde.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig is er over nierstenen weinig te hypochonderen, je merkt het echt wel als je er één hebt.
Als dat hele grote bekers zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee tot drie liter per dag
Kom ik met twee bekertjes melk op een dag.
Wat ik al dacht, niks bijzonders dusquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot zekere hoogte wel, door altijd genoeg te drinken.
Hou eens op.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:04 schreef rival het volgende:
Mijn excollega had er regelmatig last van, toen hij stopte met het eten van chocola werd het minder. Maar het verdween niet.
Als ik hem mag geloven is het een hel!
Ik heb dan wel als eckte fokker een tuinslang in m'n broek hangen maar daar krijg ik geen golfbal door hoor.quote:
Johquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halve centimeter ga je wel voelen
Zou ik ook doen. Als het nierstenen waren had je niet een paar dagen doorgegaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:13 schreef DrMarten het volgende:
Ik he al een paar dage. Last van een stekende pin richting mijn zij. Dat gelul over nierstenen is dan niet heel fijn
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat mijn darm weer aan het kutten is
Jezus kreeg twee nierstenen door z'n handpalm geslagen om 'm aan het kruis te hangen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:14 schreef gcjoel het volgende:
Mijn ex heeft ook 2x nierstenen gehad. Jezus het leek of hij dood ging.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jezus kreeg twee nierstenen door z'n handpalm geslagen om 'm aan het kruis te hangen.
Je darm is toch geen kut?!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:13 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb al een paar dagen last van een stekende pijn richting mijn zij. Dat gelul over nierstenen is dan niet heel fijn
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat mijn darm weer aan het kutten is
Op zich zijn ze best mooi. Voor in de tuin of zo.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:21 schreef gcjoel het volgende:
https://www.podiuminfo.nl(...)ar_Melkweg_Upstairs/
wil ik!
Nou volgens mij pis je niet "ineens zo'n ding uit" ...quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maat van mij dacht dat hij obstipatie had, dokter was het met hem eens. Ook nadat hij laxerende middelen had gekregen en de ene hoop na de andere produceerde.
Paar weken doorgesukkeld en toen piste hij ineens dat ding uit.
Ipv slipjes gooi je bolletjes coke of naalden met heroine?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:21 schreef gcjoel het volgende:
https://www.podiuminfo.nl(...)ar_Melkweg_Upstairs/
wil ik!
Hij wordt in December pas 31 pik.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:24 schreef O_o_ het volgende:
Aaron Carter is de 30 al gepasseerd.
Wat een slechte redactie.
*december. Dus dan is 'ie de 30 al gepasseerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij wordt in December pas 31 pik.
op 3 december nog nietquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
*december. Dus dan is 'ie de 30 al gepasseerd.
Ja maar... nee!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
*december. Dus dan is 'ie de 30 al gepasseerd.
Ik vind van niet! Ik ben ook gewoon 30. Klaar punt. eind.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:27 schreef O_o_ het volgende:
Jawel, want hij zit nu in z'n 31e levensjaar, dus dan is 'ie de 30 al gepasseerd.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:27 schreef O_o_ het volgende:
Jawel, want hij zit nu in z'n 31e levensjaar, dus dan is 'ie de 30 al gepasseerd.
Dat ging relatief soepel zei hij.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou volgens mij pis je niet "ineens zo'n ding uit" ...
Au.
Wij zijn 2,5 week ouder dan Aaron Carter.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind van niet! Ik ben ook gewoon 30. Klaar punt. eind.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wij zijn 2,5 week ouder dan Aaron Carter.
Ja, 21 november, net als ieder ander jaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]broekie dat het is.
Heb je verjaardagsfeest al gepland?
Droogklootquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, 21 november, net als ieder ander jaar.
"Relatief". De buurt heeft de hele nacht niet kunnen slapen, maar het ging "relatief" soepel.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ging relatief soepel zei hij.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oud zeg, bijna bejaard alquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind van niet! Ik ben ook gewoon 30. Klaar punt. eind.
Wat is het thema dit jaar?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
bijna?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oud zeg, bijna bejaard al
Weet ik. Over een maand is het afgelopen met me. Einde van mn leven.... Als ik het nu niet heb gedaan, komt het er nooit meer van.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oud zeg, bijna bejaard al
"Gelukkig"quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik. Over een maand is het afgelopen met me. Einde van mn leven.... Als ik het nu niet heb gedaan, komt het er nooit meer van.
Maar ik haal troost uit het feit dat hier nog veel oudere mensen zitten en dat die ook nog een gelukkig leven hebben
Ik ga er wel vanuit.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]vier je het ook? Krijg je cadeau's? Komt er bezoek?
Zuurstokken & leernichten.quote:
Snel nog een kind uitpoepen!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik. Over een maand is het afgelopen met me. Einde van mn leven.... Als ik het nu niet heb gedaan, komt het er nooit meer van.
Maar ik haal troost uit het feit dat hier nog veel oudere mensen zitten en dat die ook nog een gelukkig leven hebben
Dat ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wil ook komen. Mag jij een dag eerder ook komenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit.
[..]
Zuurstokken & leernichten.
Uhm nee. Dit gaat te verquote:
Wie?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een Gameboy + de nieuwste Tetris.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wil ook komen. Mag jij een dag eerder ook komen
Heb je nog wensen?
Was ie van t sounden dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ging relatief soepel zei hij.
quote:
Iedereenquote:
Dat is boven het budget. Iets kleins. En wat door de brievenbus past. Want pakketjes naar het buitenland zijn tyfus duur.quote:
Nope, hij ging gewoon pissen, voelde heel even iets en toen lag het al *toenk* in de pot.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Relatief". De buurt heeft de hele nacht niet kunnen slapen, maar het ging "relatief" soepel.
Urinebuis is groter dan de verbinding tussen nier en blaas. Het kan dus best dat de steen klein genoeg was dat uitplassen geen probleem was.quote:
Dan heeft ie ongelofelijk veel mazzel gehad!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, hij ging gewoon pissen, voelde heel even iets en toen lag het al *toenk* in de pot.
Ik bedoelde gelukkig.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen
DrMarten zelf is oud. Rival, Ang3l, Grrrrr... Moet ik doorgaan?
Op die weken van pijn lijden voor het verlossende moment na bedoel jequote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heeft ie ongelofelijk veel mazzel gehad!
Vind jij dat je een gelukkig leven hebt gehad, tot nu toe?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen
Gameboy + Tetris of niets.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is boven het budget. Iets kleins. En wat door de brievenbus past. Want pakketjes naar het buitenland zijn tyfus duur.
Beetje Pokémon ruilen en zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
En dan achterom met de buurtkinderen en de Dual Link Cable helemaal los.
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op die weken van pijn lijden voor het verlossende moment na bedoel je
Jij bent straks zo'n oude onverschillige norse vrouw die altijd klaagt over alles.quote:
als je jong bent denk je dat je nog tijd hebt om gelukkig te worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het erger dan jong zonder gelukkig leven? Of merk je weinig verschil?
Wou zeggen, nu al toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent straks zo'n oude onverschillige norse vrouw die altijd klaagt over alles.
Oh... wacht.
Hoop is voor de naievelingenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als je jong bent denk je dat je nog tijd hebt om gelukkig te worden.
Nu is het gewoon hopeloos wachten op het eind.
Aftellen ja. Ellende.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als je jong bent denk je dat je nog tijd hebt om gelukkig te worden.
Nu is het gewoon hopeloos wachten op het eind.
Aftakelend aftellenquote:
Uit elkaar vallen van ellende. En dan word ik ook nog 31 dit jaar.quote:
Ik ben 36, en ik zoek al reserve-onderdelenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uit elkaar vallen van ellende. En dan word ik ook nog 31 dit jaar.
Welke?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben 36, en ik zoek al reserve-onderdelen
Nieuwe CPU, memory banks, SSD...quote:
whut?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen
Dumpenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)eally_like_and_have/
Zouden jullie hem dumpen of houden?
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)eally_like_and_have/
Zouden jullie hem dumpen of houden?
Genoeg mensen die heel bedreven zijn in klagen maar niet capabel om zichzelf te veranderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Onverschillig en klagen over alles.
Does not compute.
De gemiddelde r&perquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die heel bedreven zijn in klagen maar niet capabel om zichzelf te veranderen.
Vrouwen die dat leuk vinden ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Even naar een psycholoog sturen.
Ik ben ook zo, zegt mijn moedertje.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die heel bedreven zijn in klagen maar niet capabel om zichzelf te veranderen.
Conventiequote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zetten ze die tl;dr onderaan en niet bovenaan?
quote:Required elements for all submissions
Ages, genders and relationship length
Include a TL;DR! - a brief summary at the end of your post. No "See title".**
Sufficient spelling, grammar and formatting to be readable
In mijn ervaring werd het later beterquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 25 wel een topleeftijd.
Maar misschien wordt het iets later nog wel beter, dat kan altijd natuurlijk.
Dat is in elk geval goed nieuws.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
In mijn ervaring werd het later beter
Gewoon voor de fun, of een ongelukje?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:01 schreef Senn88 het volgende:
Hoi, ben eerder thuis omdat een collega allesreiniger in mijn oog heeft gespotenBHV huisarts hele reutemeteut maar ik mag mijn oog houden en morgen gewoon werken
Voor mij ook het geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
In mijn ervaring werd het later beter
Je weet dat voor de fun in de ogen spuiten not done is toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gewoon voor de fun, of een ongelukje?
Ongelukje jaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gewoon voor de fun, of een ongelukje?
Moet ze haar mond maar open houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet dat voor de fun in de ogen spuiten not done is toch.
Daar kwam het ook in hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ze haar mond maar open houden
IT BUUUUUURRRRNNNNNS!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet dat voor de fun in de ogen spuiten not done is toch.
Nee, over. Over hem heen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ging dit bij je eerste facial door je heen?
Niet bij de eerste nee, maar t is wel eens voorgekomen. GEEN pretje!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ging dit bij je eerste facial door je heen?
Anders is t een conclusiequote:
Ik heb 2a3 jaar geleden waarschijnlijk iets verneukt en nu weet ik dus niet meer hoe en watquote:
Oh dat is wel klote!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb 2a3 jaar geleden waarschijnlijk iets verneukt en nu weet ik dus niet meer hoe en wat
maar voor de rest ben ik wel in een fucking goede buiquote:
Kwartiertjequote:
Wat zei de kapster op 'doe maar een kapseltjes'?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
Maar weer eens een keer lenzen besteld. /liefdagboek
"Dat andere kapseltje doe je zelf maar"quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat zei de kapster op 'doe maar een kapseltjes'?
Ik heb enorm veel gedaan; zo nog iemand mailen dat we niets meer voor ze doen totdat ze zelf eens wat doen. Zal wel leuke reactie op terugkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee zeg. Blegh.
Heb je een collega?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ow, met z'n tweeën aan één bestand werken, werkt inderdaad niet. Cloud
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel gedaan; zo nog iemand mailen dat we niets meer voor ze doen totdat ze zelf eens wat doen. Zal wel leuke reactie op terugkomen.
De kapster had een jetlag, dus ik ben maar serieus gebleven.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat zei de kapster op 'doe maar een kapseltjes'?
Ik heb een vriendin die vaak opent met 'Dude!'quote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:22 schreef Californium het volgende:
Wat is Yo! Nou weer een opening in een WA berichtje
Dat moet Hosti zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:22 schreef Californium het volgende:
Wat is Yo! Nou weer een opening in een WA berichtje
Hosti mag datquote:
Ohjaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die vaak opent met 'Dude!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |