NIET doen. Absoluut NIET aan beginnen. Albanië staat al jaren bekend om het feit dat ze een miljoen oninteressante interval acts hebben, en ontiegelijk lange reclameblocks. Het is het echt niet waard.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:40 schreef ato het volgende:
22 december ga ik zeker de finale kijken, jullie ook?
Ik kijk al jaren, ik vind het juist een goed festival. Dat geouwehoer en reclames neem ik op de koop toequote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
NIET doen. Absoluut NIET aan beginnen. Albanië staat al jaren bekend om het feit dat ze een miljoen oninteressante interval acts hebben, en ontiegelijk lange reclameblocks. Het is het echt niet waard.
Mooie verschijning, stem en liedje is prachtig.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, vergeten te kijken. Volgende ronde even beter op letten. Mooi om te horen dat Mirud goed was!
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:02 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Nexum voor het attenderen via dm op dit lied. Ik vind deze idd héél mooi Nexum! Goed ingeschat!![]()
Vanavond even proberen de rest te luisteren. Maar deze is idd al prachtig.
Meneer Noonz heeft gevoel voor dramatiek.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:20 schreef Greys het volgende:
Twitter is ook not amused.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meneer Noonz heeft gevoel voor dramatiek.
Ja dat vond ik ook een interessant liedje. Pfff, er worden echt rare keuzes gemaakt in deze voorronde tot nu toe.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:43 schreef ato het volgende:
Klodina vata is er ook uit en was ook interresant.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:08 schreef Cee het volgende:
Ik zit al een uur Albanese tv te kijken.
Ik vraag me de hele tijd ook al af of het kandidaten zijn of overige actsquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:01 schreef Cee het volgende:
Oh wacht dat was een random award, hebben ze niet gewonnen? Verdomme wat verwarrend.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zat even niet op te letten en hoorde dit en dacht JAAAA DEZE IS GAAF, is het Bushpepa.![]()
![]()
Pauze-act.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zat even niet op te letten en hoorde dit en dacht JAAAA DEZE IS GAAF, is het Bushpepa.![]()
![]()
Pauze-act.
Op mijn tv darten en op de laptop dit, dus voor mij een halve avondquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:46 schreef Cee het volgende:
MIJN ZATERDAGAVOND WAT DOE JE.
Nooit meer.
twitter:thequalitydan twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 23:46:06What’s the point of even owning a clock in Albania ⏰ #Fik57 #eurovision https://t.co/fb0N0KAq2X reageer retweet
Die FiK hashtag is wel grappig ja.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:49 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thequalitydan twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 23:46:06What’s the point of even owning a clock in Albania ⏰ #Fik57 #eurovision https://t.co/fb0N0KAq2X reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |