Hele artikel:quote:In the first show on December 20th, songs will be performed with the traditional FiK orchestra. The second programme a day later, however, will see the songs performed in a Eurovision-style arrangement and will make use of staging techniques. In the final we can expect a more traditional FiK experience.
quote:Vikena Kamenica has withdrawn from Festivali i Kėngės 57. She was due to perform the song “Natėn i mirė” (Good night).
Vikena has withdrawn from the contest citing unexpected professional commitments, which have prevented her from fulfilling the Festival’s regulations. She will be replaced by Artemisa Mithi and Febi Shkurti, who will perform “Dua ta besoj” (I want to trust).
The 22 artists that will compete in
Alar Band – “Dashuria nuk mjafton” (Love is not enough)
Aurel Thellimi – “Tė dua ty” (I love you)
Bojken Lako – “Jeto jetėn” (Live life)
Bruno Pollogati – “Nuk ka stop” (There is no stop)
Dilan Reka – “Karma”
Eliza Hoxha – “Pengu” (The regret)
Elona Islamaj – “Nė kėtė botė kalimtare” (In this transitional world)
Elton Deda – “Qetėsisht” (Calmly)
Eranda Libohova – “100 pyetje” (100 questions)
Gjergj Leka – “Besoj” (I believe)
Jonida Maliqi – “Ktheju tokės” (Return to the land)
Kelly – “A mė ndjen” (Do you feel me?)
Klint Ēollaku – “Me jetė” (With life)
Klodiana Vata – “Mbrėmje e pafund” (Endless evening)
Kujtim Prodani – “Babela”
Lidia Lufi – “Rrėfehem” (I confess)
Lorela Sejdini – “Vetmi” (Lonliness)
Marko Strazimiri & Imbro – “Leyla”
Mirud – “Nėnė” (Mother)
Orgesa Zaimi – “Hije” (Shadow)
Soni Malaj – “Do vij” (I will come)
Artemisa Mithi & Febi Shkurti – “Dua ta besoj” (I want to trust)
A number of additional changes are being made to the format of this year’s contest. The first night of the show will see all 22 songs performed alongside the RTSH Symphonic Orchestra. While night two will see the songs performed with their backing track and staging similar to that they would want at Eurovision. Night three on December 22 will then see the Albanian entry for Eurovision 2019 selected by a professional jury.
The songs competing in this years Festivali i Kėngės will not be fully revealed until they take to the stage. Snippets of each of the songs will however be revealed online during the course of December in the build up to the contest.
En toen won Artermisa het festivalquote:Op maandag 3 december 2018 17:59 schreef Greys het volgende:
We hebben een terugtrekkerd!
(bron: eurovoix)
[..]
Dank je maar volgens hun eigen lijst zou de titel anders moeten zijn:quote:
Oh ja ik zie het (zoek opnieuw) het is van verleden jaarquote:Op maandag 10 december 2018 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je maar volgens hun eigen lijst zou de titel anders moeten zijn:
Elton Deda – “Qetėsisht
En jouw filmpje is met beeld en alle anderen in hun overzicht alleen audio. Dus weet niet of het de goede is?
Ze zijn hem vast vergeten te uploaden. Komt straks wel denk ik. Heb al ff Twitterberichtje gestuurd. Geen idee of ze het lezen.quote:Op maandag 10 december 2018 16:01 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het (zoek opnieuw) het is van verleden jaar
Ja ik zag het, ik zag ook dat die beste man tig keer meegedaan heeft met Festi. Dus een Festiveteraan.quote:Op maandag 10 december 2018 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn hem vast vergeten te uploaden. Komt straks wel denk ik. Heb al ff Twitterberichtje gestuurd. Geen idee of ze het lezen.
quote:Op maandag 10 december 2018 16:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ik zag het, ik zag ook dat die beste man tig keer meegedaan heeft met Festi. Dus een Festiveteraan.
Je kan ze nu helemaal luisteren.quote:Op maandag 10 december 2018 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
Gebaseerd op de snippets ben ik niet meteen heel enthousiast.
Ik heb het gezien, maar daar heb ik voorlopig even niet de tijd voor.quote:
Hij staat nog steeds niet on line.quote:Op maandag 10 december 2018 21:54 schreef Greys het volgende:
Best lullig dat er nog steeds eentje mistDie mist dan ook in de snelle top-makers filmpjes.
Voor mij springen 10, 4 en 2 het meeste eruit, maar ik ben nog niet echt enthousiast.quote:
Haha we zijn het een keer eens met elkaarquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:00 schreef Nexum het volgende:
Deze springen voor mij er het beste uit, vooral de eerste.
WoW eerste klinkt mooi, ik hoor ook een beetje de muziek frozen van Madonna erin.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:00 schreef Nexum het volgende:
Deze springen voor mij er het beste uit, vooral de eerste.
Yes!!! Ik wist dat je hem mooi zou vinden. Ik vind hem zelf ook prachtig, zou heel blij zijn als dit voor Albaniė zou gaan, maar ik ben meer fan van deze:quote:Op donderdag 13 december 2018 18:02 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Nexum voor het attenderen via dm op dit lied. Ik vind deze idd héél mooi Nexum! Goed ingeschat!![]()
Vanavond even proberen de rest te luisteren. Maar deze is idd al prachtig.
Wat is je smaak? Waar luister over je het algemeen veel naar? Wat zoek je echt in een lied?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Albanie zelden leuke inzendingen hebben, dus ben altijd een beetje huiverig om door al die voorrondeliedjes heen te moeten luisteren zonder dat ik een nieuwe tv of gordijnen moet aanschaffen
Ik hou persoonlijk wel van rock/indie... dus wat dat betreft zat ik vorig jaar wel prima met Eugenequote:Op donderdag 13 december 2018 18:10 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wat is je smaak? Waar luister over je het algemeen veel naar? Wat zoek je echt in een lied?
Hmm... Albaniė heeft normaal best wel veel rock in hun voorrondes maar ik zie dat dit jaar weinig terug. Als je indie liedjes wilt moet je echt even alle Eesti Laul songs beluisteren, daar zit echt superveel indie tussen!quote:Op donderdag 13 december 2018 18:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk wel van rock/indie... dus wat dat betreft zat ik vorig jaar wel prima met Eugene
Maar ik ben altijd bang om tegen een Suus aan te lopen
Thanks voor de tip, ja bij Estland en tegenwoordig ook Letland kom ik vaak wel aan mijn trekken...quote:Op donderdag 13 december 2018 18:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hmm... Albaniė heeft normaal best wel veel rock in hun voorrondes maar ik zie dat dit jaar weinig terug. Als je indie liedjes wilt moet je echt even alle Eesti Laul songs beluisteren, daar zit echt superveel indie tussen!
JAAAA! Deze vind ik ook heel mooi!!!quote:Op donderdag 13 december 2018 18:15 schreef Greys het volgende:
Deze is ook niet verkeerd. Op een gegeven moment wordt ie iets te gehaast maar geef hem iets kalmerends en zet hem zelf achter een piano en dan is dit ook wel een mooie.
NIET doen. Absoluut NIET aan beginnen. Albaniė staat al jaren bekend om het feit dat ze een miljoen oninteressante interval acts hebben, en ontiegelijk lange reclameblocks. Het is het echt niet waard.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:40 schreef ato het volgende:
22 december ga ik zeker de finale kijken, jullie ook?
Ik kijk al jaren, ik vind het juist een goed festival. Dat geouwehoer en reclames neem ik op de koop toequote:Op zaterdag 15 december 2018 17:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
NIET doen. Absoluut NIET aan beginnen. Albaniė staat al jaren bekend om het feit dat ze een miljoen oninteressante interval acts hebben, en ontiegelijk lange reclameblocks. Het is het echt niet waard.
Mooie verschijning, stem en liedje is prachtig.quote:Op vrijdag 21 december 2018 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, vergeten te kijken. Volgende ronde even beter op letten. Mooi om te horen dat Mirud goed was!
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:02 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Nexum voor het attenderen via dm op dit lied. Ik vind deze idd héél mooi Nexum! Goed ingeschat!![]()
Vanavond even proberen de rest te luisteren. Maar deze is idd al prachtig.
Meneer Noonz heeft gevoel voor dramatiek.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:20 schreef Greys het volgende:
Twitter is ook not amused.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meneer Noonz heeft gevoel voor dramatiek.
Ja dat vond ik ook een interessant liedje. Pfff, er worden echt rare keuzes gemaakt in deze voorronde tot nu toe.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:43 schreef ato het volgende:
Klodina vata is er ook uit en was ook interresant.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:08 schreef Cee het volgende:
Ik zit al een uur Albanese tv te kijken.
Ik vraag me de hele tijd ook al af of het kandidaten zijn of overige actsquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:01 schreef Cee het volgende:
Oh wacht dat was een random award, hebben ze niet gewonnen? Verdomme wat verwarrend.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zat even niet op te letten en hoorde dit en dacht JAAAA DEZE IS GAAF, is het Bushpepa.![]()
![]()
Pauze-act.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zat even niet op te letten en hoorde dit en dacht JAAAA DEZE IS GAAF, is het Bushpepa.![]()
![]()
Pauze-act.
Op mijn tv darten en op de laptop dit, dus voor mij een halve avondquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:46 schreef Cee het volgende:
MIJN ZATERDAGAVOND WAT DOE JE.
Nooit meer.
twitter:thequalitydan twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 23:46:06What’s the point of even owning a clock in Albania ⏰ #Fik57 #eurovision https://t.co/fb0N0KAq2X reageer retweet
Die FiK hashtag is wel grappig ja.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:49 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thequalitydan twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 23:46:06What’s the point of even owning a clock in Albania ⏰ #Fik57 #eurovision https://t.co/fb0N0KAq2X reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |