abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182595781
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 07:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Daar doet men dan ook wat aan meestal. Zeker tegenwoordig.
De keren dat iemand naar de rechter gaat, dat moeder moeilijk blijft doen en wint zijn gelukkig steeds zeldzamer.
Is niet waar. Moeders kunnen rekken, kunnen ervoor zorgen dat een vader zeer veel moeite moet doen om het kind nog te kunnen zien. Als hij ze ooit nog ziet. Talloze voorbeelden.
pi_182595815
Moeders zien ze wel 100% van die kids?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2018 19:02:16 ]
pi_182596229
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 07:49 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Is technisch gezien ook een foute beredenering, want dat gaat er vanuit dat 100% van de kinderen van niet-gescheiden ouders wel allebei hun ouders nog zien. :s)
owww dan wordt het nog lastigere som, als jij hem uitrekend? dan type ik vanavond even een wereldhit voor je op de pc, daar ben ik heel snel en makkelijk in, :)
pi_182604807
Er moeten meer rechten komen voor vaders in Nederland. Meestal is het de moeder die de scheiding initieert, de man financieel uitkleed en uit wrok de kinderen tegen de vader opzet of ze weghoudt van hem.
Ik kan me voorstellenbdat het contact dan minder wordt al zou ik zelf altijd contact met mijn kinderen willen hebben.
pi_182606150
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:53 schreef Gia het volgende:

[..]
... en zij kon niet met de kinderen van haar nieuwe partner overweg. Dus naar papa toe ging niet lang goed. En papa had niet zoveel zin om een uur te rijden om even met de kinderen naar de mac te gaan, terwijl de kinderen ook wel wat anders te doen hadden.
En hier ligt het dus wéér aan een vrouw.
Nou kan papa op z'n strepen staan en zeggen; "sorry meid, je bent een lekker ding, maar mijn kinderen zijn belangrijker dan jij". Maar als je het hebt over 7 volle dagen vriendin of 1 dag kinderen, is die keus lastig, die kinderen zijn straks ook 18, het huis uit en zie je alleen nog op verjaardagen. Die vriendin eruitknikkeren is dan ook weer zo zonde.
Racist
pi_182620978
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:31 schreef Toga het volgende:

[..]

En hier ligt het dus wéér aan een vrouw.
Nou kan papa op z'n strepen staan en zeggen; "sorry meid, je bent een lekker ding, maar mijn kinderen zijn belangrijker dan jij". Maar als je het hebt over 7 volle dagen vriendin of 1 dag kinderen, is die keus lastig, die kinderen zijn straks ook 18, het huis uit en zie je alleen nog op verjaardagen. Die vriendin eruitknikkeren is dan ook weer zo zonde.
zó sneu dat die mannen nooit wat te zeggen hebben ;(
compact en kleverig.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:50:23 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182621083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:27 schreef Nober het volgende:
Van de inmiddels volwassen kinderen beschouwt 44 procent de stiefvader als 'echte' vader en 17 procent de stiefmoeder als 'echte' moeder.
Dit is wel erg interessant.
Die aantallen verschillen dus heel erg tussen stiefvaders en moeders, hoe zou dat komen?

Ik heb trouwens zelf ook een stiefmoeder en heb haar nooit geaccepteerd en als een vervanging voor mijn moeder gezien. Ik haat dat mens met een passie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182622315
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat doen ze zich toch zelf aan, mannen hebben geen borsten die kunnen gaan hangen hebben al altijd een snor of baardgroei gehad, kijk naar de dieren het mannetje is altijd het leukste ziet het mooiste uit, zonder makeup!
pi_182622366
Kennis ging scheiden staat voor de rechter nu over de kinderen, wat wil u meneer, alimentatie waarom ik heb altijd voor de kinderen gezorgd ik zie niet in waarom ik dat niet verder zou kunnen doen, die vrouw heeft de kinderen nooit geboeid.
De rechter besluit de kinderen gaan naar de man!
pi_182622394
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mijn biologische vader had dat wel, maar besloot het vaderschap af te kopen. Is natuurlijk ook een optie als je ouders niet achter je staan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 01:06:01 #61
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_182622428
Soms moet je de gefingeerde angst van moeder ook serieus nemen omdat die het kind in de war brengt.
Prrrrr
pi_182622467
Uiteraard zouden kinderen ook de moeder in het gezin behoren te hebben, daar een man niet alles kan zijn.
Andersom deel ik echter dezelfde mening.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 01:12:55 #63
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_182622577
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:32 schreef Andromache het volgende:
Zeer herkenbaar. Het is heel pijnlijk voor de van contact afgesneden vader. De ouders kunnen weer met elkaar door één deur, maar kind wil niet meer.
Het is rotter voor de kinderen denk ik. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 01:14:12 #64
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_182622608
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het is rotter voor de kinderen denk ik. :{
Nee hoor. Misschien over 20 jaar, maar nu niet
Prrrrr
pi_182625390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 23:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit is wel erg interessant.
Die aantallen verschillen dus heel erg tussen stiefvaders en moeders, hoe zou dat komen?

Ik heb trouwens zelf ook een stiefmoeder en heb haar nooit geaccepteerd en als een vervanging voor mijn moeder gezien. Ik haat dat mens met een passie.
omdet het vooral gaat over de kinderen die geboren zijn in de periode waarin het nog veel normaler was dat de kinderen bij de moeder bleven wonen dan nu.
Waarschijnlijk is het beeld over tien jaar bv al meer rechtgetrokken.
Niet volledig waarschijnlijk, maar wel meer.

Daarnaast heb ik het idee dat vaders gemakkelijker een nieuw leven beginnen zonder kinderen en met een nieuw gezin, dan moeders, maar daar heb ik geen onderbouwing voor.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaniesBrownie op 20-10-2018 10:17:35 ]
compact en kleverig.
pi_191005257
Je bent als gescheiden vader volkomen afhankelijk van de grillen van je ex wanneer er kinderen in het spel zijn. Zij heeft vrijwel alle rechten mbt het kind en kan heel makkelijk saboteren zodat je kind “jou ook niet meer wil zien”. Zeker als de kinderen jonger dan 14 jaar zijn.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 13 januari 2020 @ 08:07:13 #67
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191005403
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:30 schreef possetje het volgende:

[..]

Is nieuw onderzoek, en dat geeft een tot nu toe onbekende statistiek aan met als resultaat 20% wat best wel aanzienlijk hoog is,, dat roept nieuwe vragen op
Ik dacht even dat je terug was ;(
  maandag 13 januari 2020 @ 09:24:26 #68
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_191005971
pi_191006039
quote:
Zo waar dit!
pi_191007431
quote:
4s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Zo waar dit!
Ik ken gelukkig maar weinig gevallen van echtscheiding binnen de familie. Maar bij mij is dit in ieder geval niet waar. In mijn omgeving in ieder geval. 4x een klootzak van een vader, waarbij 1 het kind nooit erkend heeft, de ander alleen via het kind contacten wilde onderhouden(meegaan naar de voetbal en met andere ouders lullen), weer een ander de vrouw als boksbal gebruikte, en nog een die nooit alimentatie betaald heeft terwijl de vrouw in kwestie twee banen draaide om de kinderen te onderhouden. Van de andere kant 1 moeder die er eigenlijk nooit geweest is voor haar kind en het nu eigenlijk alleen gebruikt om d'r ouders te manipuleren die het kind altijd opgevangen hebben.

Denk dat vrouwen en mannen eigenlijk weinig verschillen in het klootzak zijn t.o.v. hun oudere partners of hun kinderen.
pi_191008415
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 11:47 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik ken gelukkig maar weinig gevallen van echtscheiding binnen de familie. Maar bij mij is dit in ieder geval niet waar. In mijn omgeving in ieder geval. 4x een klootzak van een vader, waarbij 1 het kind nooit erkend heeft, de ander alleen via het kind contacten wilde onderhouden(meegaan naar de voetbal en met andere ouders lullen), weer een ander de vrouw als boksbal gebruikte, en nog een die nooit alimentatie betaald heeft terwijl de vrouw in kwestie twee banen draaide om de kinderen te onderhouden. Van de andere kant 1 moeder die er eigenlijk nooit geweest is voor haar kind en het nu eigenlijk alleen gebruikt om d'r ouders te manipuleren die het kind altijd opgevangen hebben.

Denk dat vrouwen en mannen eigenlijk weinig verschillen in het klootzak zijn t.o.v. hun oudere partners of hun kinderen.
Ik geef incels in dit geval gelijk: vrouwen die hun benen sneller openen voor klootzakken dan hun mond en grenzen stellen (terwijl het makkelijker is om je mond te openen :') )
pi_191009473
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Ik geef incels in dit geval gelijk: vrouwen die hun benen sneller openen voor klootzakken dan hun mond en grenzen stellen (terwijl het makkelijker is om je mond te openen :') )
Zit een klein punt in, maar 3 van de 4 begonnen zich pas als klootzak te gedragen na de echtscheiding. Van de ander was 't altijd de vraag wat ze ermee moest, altijd een kwal van een vent geweest.
  maandag 13 januari 2020 @ 14:56:56 #73
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191009966
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 08:01 schreef Edding345 het volgende:
Vergeet niet dat NL in Europa op #1 staat qua scheidingen waarvan 85% geinitieerd door vrouwen!
Vergeet niet dat degene die de scheiding initieert niet noodzakelijk ook de enige schuldige is aan het mislukken van de relatie.
pi_191010140
Begrijp ik wel. In mijn geval was pa ook een klootzak 1ste klasse :W
pi_191010488
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vergeet niet dat degene die de scheiding initieert niet noodzakelijk ook de enige schuldige is aan het mislukken van de relatie.
Dit. Als pa degene is die stiekem buiten de deur eet (tot vrouwlief het ontdekt) is het niet zo vreemd dat de ware degene is die kwaad is en de scheiding start. Voor mijn gevoel altijd het idee gehad dat mannen sneller vreemd gingen. Maar in de eigen omgeving waren al die mensen al ruim volwassen en gingen die vrouwen aan de andere zijde dus net zo goed vreemd.
  maandag 13 januari 2020 @ 15:44:25 #76
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191010596
Het zou helpen als die 20% een break down kreeg in redenen.

Is het de vader die nooit contact zocht tijdens de jeugd? Is er een verschil tussen zonen en dochters? Was de opstelling van de moeder richting de vader overwegend positief, negatief, neutraal?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191014289
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.
compact en kleverig.
pi_191014309
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.

Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor of schuldig over.
compact en kleverig.
pi_191053139
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.
Ze kiezen er toch zelf voor (om hun benen te openen ipv hun mond)
pi_191053147
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.

Heb medelijden met je dochters.
pi_191053288
Ik ben ook van gescheiden ouders en contact met mijn vader heb ik ook al meer dan 20 jaar niet meer. Dus het is voor mij heel herkenbaar en dat heeft alles te maken met gevolgen van een vechtscheiding. Mijn ouders konden niet door een deur en dan zie je al snel hoe zoiets escaleert. In mijn geval wil ik er niet in mee gezogen worden, waar je uiteindelijk als je ouder bent voor jezelf kiest en niet voor je ouders. Ouders zien dat probleem vaak niet en denken dat de schuld altijd bij de ander ligt. Maar in de kern wil elk kind rust en in mijn geval neem je dan rigoureuze stappen als het echt niet anders kan.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:07:43 #82
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191056426
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

Aangezien jij 50% van het 'probleem' bent, vind ik dat een vreemde instelling.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191056542
Als 50% van de huwelijken eindigt in een scheiding em daarvan heeft 20% geen contact, betekent dat dus dat 10% van alle kids binnenkort daddy issues krijgt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')