Is niet waar. Moeders kunnen rekken, kunnen ervoor zorgen dat een vader zeer veel moeite moet doen om het kind nog te kunnen zien. Als hij ze ooit nog ziet. Talloze voorbeelden.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 07:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Daar doet men dan ook wat aan meestal. Zeker tegenwoordig.
De keren dat iemand naar de rechter gaat, dat moeder moeilijk blijft doen en wint zijn gelukkig steeds zeldzamer.
owww dan wordt het nog lastigere som, als jij hem uitrekend? dan type ik vanavond even een wereldhit voor je op de pc, daar ben ik heel snel en makkelijk in,quote:Op donderdag 18 oktober 2018 07:49 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Is technisch gezien ook een foute beredenering, want dat gaat er vanuit dat 100% van de kinderen van niet-gescheiden ouders wel allebei hun ouders nog zien.
En hier ligt het dus wéér aan een vrouw.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
... en zij kon niet met de kinderen van haar nieuwe partner overweg. Dus naar papa toe ging niet lang goed. En papa had niet zoveel zin om een uur te rijden om even met de kinderen naar de mac te gaan, terwijl de kinderen ook wel wat anders te doen hadden.
zó sneu dat die mannen nooit wat te zeggen hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:31 schreef Toga het volgende:
[..]
En hier ligt het dus wéér aan een vrouw.
Nou kan papa op z'n strepen staan en zeggen; "sorry meid, je bent een lekker ding, maar mijn kinderen zijn belangrijker dan jij". Maar als je het hebt over 7 volle dagen vriendin of 1 dag kinderen, is die keus lastig, die kinderen zijn straks ook 18, het huis uit en zie je alleen nog op verjaardagen. Die vriendin eruitknikkeren is dan ook weer zo zonde.
Dit is wel erg interessant.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:27 schreef Nober het volgende:
Van de inmiddels volwassen kinderen beschouwt 44 procent de stiefvader als 'echte' vader en 17 procent de stiefmoeder als 'echte' moeder.
Dat doen ze zich toch zelf aan, mannen hebben geen borsten die kunnen gaan hangen hebben al altijd een snor of baardgroei gehad, kijk naar de dieren het mannetje is altijd het leukste ziet het mooiste uit, zonder makeup!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zó sneu dat die mannen nooit wat te zeggen hebben
Mijn biologische vader had dat wel, maar besloot het vaderschap af te kopen. Is natuurlijk ook een optie als je ouders niet achter je staan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zó sneu dat die mannen nooit wat te zeggen hebben
Het is rotter voor de kinderen denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:32 schreef Andromache het volgende:
Zeer herkenbaar. Het is heel pijnlijk voor de van contact afgesneden vader. De ouders kunnen weer met elkaar door één deur, maar kind wil niet meer.
Nee hoor. Misschien over 20 jaar, maar nu nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is rotter voor de kinderen denk ik.
omdet het vooral gaat over de kinderen die geboren zijn in de periode waarin het nog veel normaler was dat de kinderen bij de moeder bleven wonen dan nu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is wel erg interessant.
Die aantallen verschillen dus heel erg tussen stiefvaders en moeders, hoe zou dat komen?
Ik heb trouwens zelf ook een stiefmoeder en heb haar nooit geaccepteerd en als een vervanging voor mijn moeder gezien. Ik haat dat mens met een passie.
Ik dacht even dat je terug wasquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:30 schreef possetje het volgende:
[..]
Is nieuw onderzoek, en dat geeft een tot nu toe onbekende statistiek aan met als resultaat 20% wat best wel aanzienlijk hoog is,, dat roept nieuwe vragen op
Ik ken gelukkig maar weinig gevallen van echtscheiding binnen de familie. Maar bij mij is dit in ieder geval niet waar. In mijn omgeving in ieder geval. 4x een klootzak van een vader, waarbij 1 het kind nooit erkend heeft, de ander alleen via het kind contacten wilde onderhouden(meegaan naar de voetbal en met andere ouders lullen), weer een ander de vrouw als boksbal gebruikte, en nog een die nooit alimentatie betaald heeft terwijl de vrouw in kwestie twee banen draaide om de kinderen te onderhouden. Van de andere kant 1 moeder die er eigenlijk nooit geweest is voor haar kind en het nu eigenlijk alleen gebruikt om d'r ouders te manipuleren die het kind altijd opgevangen hebben.quote:
Ik geef incels in dit geval gelijk: vrouwen die hun benen sneller openen voor klootzakken dan hun mond en grenzen stellen (terwijl het makkelijker is om je mond te openenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:47 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig maar weinig gevallen van echtscheiding binnen de familie. Maar bij mij is dit in ieder geval niet waar. In mijn omgeving in ieder geval. 4x een klootzak van een vader, waarbij 1 het kind nooit erkend heeft, de ander alleen via het kind contacten wilde onderhouden(meegaan naar de voetbal en met andere ouders lullen), weer een ander de vrouw als boksbal gebruikte, en nog een die nooit alimentatie betaald heeft terwijl de vrouw in kwestie twee banen draaide om de kinderen te onderhouden. Van de andere kant 1 moeder die er eigenlijk nooit geweest is voor haar kind en het nu eigenlijk alleen gebruikt om d'r ouders te manipuleren die het kind altijd opgevangen hebben.
Denk dat vrouwen en mannen eigenlijk weinig verschillen in het klootzak zijn t.o.v. hun oudere partners of hun kinderen.
Zit een klein punt in, maar 3 van de 4 begonnen zich pas als klootzak te gedragen na de echtscheiding. Van de ander was 't altijd de vraag wat ze ermee moest, altijd een kwal van een vent geweest.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ik geef incels in dit geval gelijk: vrouwen die hun benen sneller openen voor klootzakken dan hun mond en grenzen stellen (terwijl het makkelijker is om je mond te openen)
Vergeet niet dat degene die de scheiding initieert niet noodzakelijk ook de enige schuldige is aan het mislukken van de relatie.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 08:01 schreef Edding345 het volgende:
Vergeet niet dat NL in Europa op #1 staat qua scheidingen waarvan 85% geinitieerd door vrouwen!
Dit. Als pa degene is die stiekem buiten de deur eet (tot vrouwlief het ontdekt) is het niet zo vreemd dat de ware degene is die kwaad is en de scheiding start. Voor mijn gevoel altijd het idee gehad dat mannen sneller vreemd gingen. Maar in de eigen omgeving waren al die mensen al ruim volwassen en gingen die vrouwen aan de andere zijde dus net zo goed vreemd.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vergeet niet dat degene die de scheiding initieert niet noodzakelijk ook de enige schuldige is aan het mislukken van de relatie.
Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ik geef incels in dit geval gelijk: vrouwen die hun benen sneller openen voor klootzakken dan hun mond en grenzen stellen (terwijl het makkelijker is om je mond te openen)
Ze kiezen er toch zelf voor (om hun benen te openen ipv hun mond)quote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.
Heb medelijden met je dochters.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.
Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor of schuldig over.
Aangezien jij 50% van het 'probleem' bent, vind ik dat een vreemde instelling.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.
Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor of schuldig over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |