Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ik geef incels in dit geval gelijk: vrouwen die hun benen sneller openen voor klootzakken dan hun mond en grenzen stellen (terwijl het makkelijker is om je mond te openen)
Ze kiezen er toch zelf voor (om hun benen te openen ipv hun mond)quote:Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.
Heb medelijden met je dochters.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.
Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor of schuldig over.
Aangezien jij 50% van het 'probleem' bent, vind ik dat een vreemde instelling.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.
Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor of schuldig over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |