abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2020 @ 15:44:25 #76
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191010596
Het zou helpen als die 20% een break down kreeg in redenen.

Is het de vader die nooit contact zocht tijdens de jeugd? Is er een verschil tussen zonen en dochters? Was de opstelling van de moeder richting de vader overwegend positief, negatief, neutraal?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191014289
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Edding345 het volgende:

[..]

Ik geef incels in dit geval gelijk: vrouwen die hun benen sneller openen voor klootzakken dan hun mond en grenzen stellen (terwijl het makkelijker is om je mond te openen :') )
Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.
compact en kleverig.
pi_191014309
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.

Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor of schuldig over.
compact en kleverig.
pi_191053139
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dus dan is het tóch de vrouw haar schuld. Al is vader een klootzak.
Ze kiezen er toch zelf voor (om hun benen te openen ipv hun mond)
pi_191053147
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter 1 heeft al een paar jaar geen contact meer met haar vader, dochter 2 heeft een tijdje geen contact met hem gehad en nu sinds een jaartje weer wel.

Heb medelijden met je dochters.
pi_191053288
Ik ben ook van gescheiden ouders en contact met mijn vader heb ik ook al meer dan 20 jaar niet meer. Dus het is voor mij heel herkenbaar en dat heeft alles te maken met gevolgen van een vechtscheiding. Mijn ouders konden niet door een deur en dan zie je al snel hoe zoiets escaleert. In mijn geval wil ik er niet in mee gezogen worden, waar je uiteindelijk als je ouder bent voor jezelf kiest en niet voor je ouders. Ouders zien dat probleem vaak niet en denken dat de schuld altijd bij de ander ligt. Maar in de kern wil elk kind rust en in mijn geval neem je dan rigoureuze stappen als het echt niet anders kan.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:07:43 #82
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191056426
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

Aangezien jij 50% van het 'probleem' bent, vind ik dat een vreemde instelling.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191056542
Als 50% van de huwelijken eindigt in een scheiding em daarvan heeft 20% geen contact, betekent dat dus dat 10% van alle kids binnenkort daddy issues krijgt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')